Toiletpapier

Een vrouw staat naakt voor de spiegel, tilt de linker borst op, Dan de rechter. Laat ze weer vallen. Draait zich opzij. Bekijkt Haar profiel. Haar gezicht betrekt. Ze draait zich naar het echtelijk bed, en zegt tegen manlief, “m’n borsten zijn te klein”. Anders dan gewoonlijk stelt manlief haar nu niet gerust met de woorden dat dat helemaal niet het geval is, maar komt met een suggestie. “Als je wilt dat je borsten groter worden, moet je een stuk toiletpapier pakken en ermee tussen je borsten wrijven.” De vrouw wil dit wel proberen. Ze pakt een stuk toiletpapier en begint driftig tussen haar borsten te wrijven. Terwijl ze hiermee bezig is vraagt ze “Hoelang moet ik hiermee doorgaan?” Hij: “Ze zullen over een periode van een paar jaar groeien.” De vrouw stopt met wrijven, en bijt ‘m toe: “Denk je nu echt dat als ik regelmatig met een stukje WC-papier tussen m’n borsten wrijf ze over een paar jaar echt groter zijn?” “Waarom niet? ’t Is bij je kont ook gelukt!”

Over watzegjemenou

Het betreden van deze weblog (www.watzegjemenou.wordpress.com) is op eigen risico. Ik stel me niet aansprakelijk voor hartkwalen, kromme tenen of psychische aandoeningen na het lezen van deze logjes ;-) Een reactie achter laten is altijd leuk. Vergeet echter niet: Wat u schrijft kan en zΓ‘l tegen u gebruikt worden, ghehehe.
Dit bericht werd geplaatst in Humor. Bookmark de permalink .

0 reacties op Toiletpapier

  1. Juist! zegt:

    Naja, zo kun je het ook bekijken natuurlijk 8)

  2. Emmelinda zegt:

    Grinnik…ik vond het zo’n geinige mop hahaha. πŸ˜‰

  3. hahahaha πŸ˜€ hijs leuk!! (bij mij gelukkig niet nodig….ze zijn groot genoeg πŸ˜‰ )

    Liefs lianne

  4. Emmelinda zegt:

    Ik heb het ook niet nodig. Misschien wel wat schuurpapier om er het een en ander bij te slijpen hahaha πŸ˜‰

    Liefs πŸ˜‰

  5. tycho's mama zegt:

    Hij is leuk!! Ik ga het meteen proberen….geintjuh!!! Heb het ook niet nodig…geef het schuurpapier even door als je er mee klaar bent!!!! πŸ˜‰

  6. elkatappie zegt:

    hahaha hij is geweldig!!!! mooie log hoor, zal je in de gaten blijven houden haha.
    groetjesssssss

  7. koop dan maar flink wat schuurpapier in..ze mogen van mij best wel een beetje boel kleiner,scheelt een stuk in de kilo’s zakmaarzeggen πŸ˜€

  8. Emmelinda zegt:

    @Tycho’s mama; Hihi is goed, ik heb toch een mega-verpakking πŸ˜‰ Die mop is leuk beschreven he? Ik doe het niet gauw, dingen van anderen op mijn log maar deze moest en zou er op hahaha πŸ˜‰

    @elkatappie; Grinnik..leuk gevonden he?
    Dan ben je van harte welkom! Tot de volgende keer πŸ˜€

    @Lianne; Ik heb een megaverpakking. Kreeg je airmiles bij.
    Hihi het scheelt zeker een stuk. Is ook goedkoper als je strakke truitjes bij d’n Neckermann besteld (vanwege maat en prijsverschil) πŸ˜‰ πŸ˜€

  9. juistem! πŸ˜€ πŸ˜‰ klopt als een kloppende……eeeeh….iets?

    Ooooo ja een ZWERENDE vinger!!! zo klopt tie πŸ˜€

  10. Emmelinda zegt:

    Hihi daar kun je ook toiletpapier bij gebruiken…om je kleren niet vies te maken πŸ˜‰

  11. GekinblacK zegt:

    Werkt het alleen bij borsten en billen ??? πŸ˜‰ πŸ˜›

  12. Emmelinda zegt:

    Whoeehaa…ga eens snel naar de plee? 8)

  13. GekinblacK zegt:

    Ik krijg altijd van die spam-E-mailtjes waar ik mijn jongeheer groter kan laten maken. Maar als het met pleepapier ook kan. Nou dan…. laat mij dan maar wrijven πŸ˜›
    Niet dat ik dat nodig heb trouwens. Ehm hehe oeps πŸ˜•

  14. Emmelinda zegt:

    Ja die mailtjes krijg ik ook πŸ˜• Misschien laat ik er wel een plaatsen. Kan ik ook eens tegen een boom uriwateren πŸ˜‰

    Giechel 8)

  15. GekinblacK zegt:

    Ja dat is het toppunt van genot. Tegen een boom uriwateren, vooral als je erg nodig moet.

  16. Emmelinda zegt:

    Jaaa lijkt me geweldig! Kan ik best jaloers op zijn hoor! Op de dameswc’s is het altijd zo verrekte druk 😦

  17. GekinblacK zegt:

    Ja, maar wat doen jullie daar dan ook altijd zo lang ?
    Maak daar maar eens een logje over. πŸ˜›

  18. Emmelinda zegt:

    Grinnik…dan zal ik toch eerst op onderzoek moeten gaan. Ik heb werkelijk geen flauw idee. Waarschijnlijk staan ze daar allemaal hun dirndls recht te sjorren 8)

  19. GekinblacK zegt:

    Ehm, ik zou hier verder op in kunnen gaan, maar doet het toch maar niet. πŸ˜‰

  20. Emmelinda zegt:

    Of zouden het toch kuisheidsgordels zijn? Of Tena Lady’s? ghehehe

  21. GekinblacK zegt:

    Zoek het maar eens voor mij uit. Jij mag er naar binnen. Kom maar op met je verhaal, met veel details natuurlijk. 8)

  22. Emmelinda zegt:

    Giechel…het is geen slecht idee. Ik zal eens kijken of ik er iets van kan maken ghehehe πŸ˜‰ Misschien doe ik wel wonderlijke ontdekkingen en ben er niet meer vanaf te slaan πŸ˜€ πŸ˜‰

  23. Fran & Mick zegt:

    ohhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh πŸ˜›

  24. Nancy zegt:

    Hihi hij’s leuk ja πŸ˜€

  25. Emmelinda zegt:

    Giechel…zie je het voor je? Ik hoop voor die man dat het niet op een echtscheiding is uitgedraaid πŸ˜‰

  26. gonny zegt:

    hahahahhha ja die is echt leuk moet ik onthouden doei doei gonny

  27. Emmelinda zegt:

    Ja is echt te gek he? Ik zie het gewoon voor me hahaha.

    Doei πŸ˜‰

  28. Lette zegt:

    Whahaha … deze is wel heel erg leuk!

    Gelukkig heb je nog een archief waar veel verrassingen voor mij instaan.
    Maar ik mis je al wel hoor!!!!

Maak van je hart geen moordkuil en reageer:

