Watsexjemenou?

Toen Marc en ik pas verkering hadden namen we zo nu en dan een hotel in een andere stad.
Bij een van die bezoekjes lagen we moe en voldaan op bed (van het winkelen ghehehe) te zappen op de aanwezige hoteltelevisie.

Er was een televisiegids bij maar hmm welke zender was nou die “P”?
Wij zoeken en zoeken (ja liefde maakt blind he, ghehehe) en eindelijk hadden we het gevonden bij de kleine lettertjes. Dat was de “P” van “pay-tv”. Na twee minuten kijken moest je die film betalen en die was niet goedkoop. Tot onze schrik waren de twee minuten al lang om door het zoeken in de gids.

Het was een Tirolerfilm. Een ontzettend slechte film. Zonde van het geld dus. Als echte Nederlanders hebben we die film toch maar afgekeken. *schudt meewarig het hoofd* Ach, de verhaallijn was zo geinig dat we heel wat afgelachen hebben! (Ik kon ff geen betere smoes verzinnen.)

De volgende dag moesten we uitchecken. Ik gedroeg me als een echte held bij de incheckbalie:…ik liet Marc de boel afhandelen.
Ik had het veel te druk met mijn rode kop. Het liefst was ik ter plekke door de grond gezakt! Die lui achter de balie konden zo op ’t computerscherm zien dat wij die film hadden zitten kijken. *schaam*

Blijkbaar niet. Hoe het kwam weten we nog steeds niet maar de film hoefden we helemaal niet te betalen! (en natuurlijk ga je dan geen slapende honden wakker maken. Alhoewel…voor straf om slechte Tirolers te bekijken)
Hadden we voor niks (letterlijk en figuurlijk) naar zo’n debiele Tiroler zitten kijken!

Maar goed, was dat even een zucht van verlichting! Niet dat we die mensen ooit nog terug zouden zien. En sex is heel natuurlijk. Toch? Zelfs bij een Tirolerfilm. Daarbij hadden we maar een klein beetje bloot gezien.

Zeg nou zelf…dat had toch niet zo veel om het lijf???

Over watzegjemenou

Het betreden van deze weblog (www.watzegjemenou.wordpress.com) is op eigen risico. Ik stel me niet aansprakelijk voor hartkwalen, kromme tenen of psychische aandoeningen na het lezen van deze logjes ;-) Een reactie achter laten is altijd leuk. Vergeet echter niet: Wat u schrijft kan en zΓ‘l tegen u gebruikt worden, ghehehe.
Dit bericht werd geplaatst in Alle logjes van 2005. Bookmark de permalink .

0 reacties op Watsexjemenou?

  1. Als dat echte sex is wat ze in die films laten zien dan gaan wij het klooster in (in Oostenrijk πŸ˜‰ )

  2. Emmelinda zegt:

    Ja dan kan ik mijn dirndl opruimen en Marc zijn lederhose 8) Ghehehe

  3. GekinblacK zegt:

    En zijn geruite kniekousen.

  4. Emmelinda zegt:

    Hahaha jaaaa die vooral niet vergeten! Lekker sexy 8)

  5. GekinblacK zegt:

    Ja weet ik. Ik heb ze zelf ook vaak aan. πŸ˜‰

  6. Juist! zegt:

    Whahaha, lekker dubbel allemaal. Je zat een slechte film te kijken, was een straf, niet moeten hoeven betalen een stukje medelijden van die persoon? Misschien ahd ie um zelf ook wel gezien 8)

  7. Emmelinda zegt:

    @GekinBlack…maar niet overheen uriwateren wanneer je aan de wildplas gaat he πŸ˜‰

    @Juist; Ik denk dat het een soort waardering was. Dat we het zooo lang uitgehouden hebben om die film helemaal af te kijken hahaha πŸ˜‰

  8. ach een goede humorfilm op zijn tijd, kan geen kwaad toch πŸ˜€ πŸ˜‰

    al zou ik hem zelf denk ik niet echt afgekeken hebben πŸ˜€

  9. tycho's mama zegt:

    Ik zie het helemaal voor me, jullie in dat hotel en jij maar quasi-stoer om je heen kijken en net doen of je van niets weet. whahahaha. Zat je oude herinneringen op te halen dat je plots met dit verhaal komt, of gister toevallig nog zo’n film zitten kijken….. πŸ˜‰ 8)

  10. Jaap zegt:

    Natuurfilms uit Tirol he? Erg heuvelachtig daar, als ik het wel heb? Lijkt me best mooi… en als je dan ook nog es gratis hebt gekeken ga je daar ook direct jodelend weg, toch? πŸ˜‰

  11. Emmelinda zegt:

    @Lianne; Psies…en achteraf nog gratis ook. Mooier kun je het niet hebben, toch? We hebben wel gelachen hahaha πŸ˜‰

    @Tycho’s mama; Whaahaa ja grinnik..het was dat ik geen pilaar kon vinden om me er achter te verstoppen ghehehe. Was dat ff lachen dat er niks van gezegd werd hahaha. Ze vroegen wel of we nog wat gebruikt hadden van de minibar 8)
    Grinnik…d’r zijn wel regelmatig van die films op de buis en dan moet ik er weer aan denken. Deze log lag al ff op de plank. Waarschijnlijk issie op zo’n moment geboren? πŸ˜‰

    @Jaap; Inderdaad…er is flink wat gebergte…met of zonder siliconen ghehehe πŸ˜‰

  12. Fran & Mick zegt:

    Moest je niet vragen of ie mee naar huis mocht πŸ˜›
    Tja, mocht je dan een keer niks te doen hebben,
    kun je altijd nog film kijken πŸ˜‰

  13. Emmelinda zegt:

    Giechel…ik heb niks gezegd of gevraagd. Ben nog nooit zo zwijgzaam geweest hahaha. Wel jammer inderdaad…was een leuke familiefilm geweest 8) πŸ˜›

  14. Nancy zegt:

    Whaha geweldig πŸ˜€ !!!!

  15. Emmelinda zegt:

    Hihi ja achteraf wel ghehehe πŸ˜‰

  16. gerrit zegt:

    Wat is er mis met die tirolers, ik ben nu 40 jaar, maar vroeger op de duitsezenders was het een succes en in heb er altijd om gelachen, dus je hoeft je echt niet te schamen en echt niet door de grond heen zakken.

  17. Emmelinda zegt:

    Ja grinnik…op rtl plus waren die altijd he? Tjemig wat waren die slecht! Maar gelachen dat we er om hebben! Grandioos gewoon hahaha πŸ˜‰

  18. gerrit zegt:

    Het waren legendariche films en als je een beetje zoekt op het internet dan vind je er niets van terug alleen het woord tiroler (sex ) films.

  19. Emmelinda zegt:

    Da’s echt jammer. Ik herinner me nog zulke debiele scenes. Eigenlijk mochten ze die best herhalen. Waren echte dijenkletsers hahaha πŸ˜‰

  20. gerrit zegt:

    ja dat waren de leuke tijden,toen wist men ook al geen teve te maken hahaha

  21. gerrit zegt:

    Maar al met al ik was opzoek naar tirolerfilms en kwam je web log tegen en het is een leuke site !!

  22. Emmelinda zegt:

    Hahaha dank je wel Gerrit. Nee helaas kan ik je niet aan Tirolers helpen. Ik heb wel een opleiding in de aanbieding Klikkerdeklikk Misschien kun je hier iets mee? πŸ˜‰

Maak van je hart geen moordkuil en reageer:

