Limerick

Hips *burpt*

Een kastelein, normaal een gulle gever,
weigerde een klant een jonge jenever:

“Jongen, het is al heel laat,
Ik wil dat je nu gaat

Of heb je nog iets op je lever?”

Over watzegjemenou

Het betreden van deze weblog (www.watzegjemenou.wordpress.com) is op eigen risico. Ik stel me niet aansprakelijk voor hartkwalen, kromme tenen of psychische aandoeningen na het lezen van deze logjes ;-) Een reactie achter laten is altijd leuk. Vergeet echter niet: Wat u schrijft kan en zรกl tegen u gebruikt worden, ghehehe.
Dit bericht werd geplaatst in Zelfgeschreven limerickjes. Bookmark de permalink .

0 reacties op Limerick

  1. GekinblacK zegt:

    Aaaah nog eentje *HipS*

  2. Emmelinda zegt:

    Nope…genoeg is genoeg *slaat vuist op bar*

  3. GekinblacK zegt:

    Ik weiger, ik vertrek niet. Trekt boos gezicht.

  4. Emmelinda zegt:

    *schrikt en schenkt biertje in*

  5. Jaap zegt:

    wijn na bier geeft plezier
    bier na wijn geeft venijn… ๐Ÿ˜ฎ

    maar ja, jenever is geen wijn, dus een biertje moet kunnen…. ๐Ÿ˜›
    Leuke Limmerick Emm! ๐Ÿ˜€

  6. geef mij maar een bakkie koffie! weet je wel hoe vroeg het is? ๐Ÿ˜€

    fijne dag vandaag ! het zonnetje doet iig flink zijn best
    Liefs lianne

  7. Emmelinda zegt:

    @Jaap; Thanks, maareh een paar pilsjes gaan ook. Het blijft waarschijnlijk bij een virtuele kater ghehehe ๐Ÿ˜‰

    @Lianne; *schenkt bakkie koffie* Jaaaa het is hier ook heerlijk weer. Ben er helemaal mee in mijn nopjes….jippieeeeee
    Jij ook een fijne dag! ๐Ÿ˜€

  8. epie zegt:

    zeker bij degene die ik gistren compleet met enorme kegel in de auto had

  9. Emmelinda zegt:

    Oeps…nou ja…beter in de auto dan tegen de auto 8)

  10. Yvonne zegt:

    Ja, doe dan maar een wijntje. Droog aub.

  11. Yvonne zegt:

    Je kan wel zien dat jij nooit drinkt, die emoticon drinkt wijn hoor, rode. Jenever is kleurloos. (Zei de zuiplap ๐Ÿ˜€ ).

  12. Emmelinda zegt:

    @Patricia; Thanks ๐Ÿ˜‰

    @Yvonne; Whaahaa ja dat had ik wel gezien maar ik dacht er mee weg te kunnen komen hahaha. ๐Ÿ˜‰

    Maareh…ik heb hier een leeg wijnglas…is die droog genoeg? 8)

  13. GekinblacK zegt:

    Whaha die grap is in ieder geval droog genoeg. ๐Ÿ˜€

  14. Khwek zegt:

    Mooi gemaakt Emmelinda.

    Nu nog eentje over de politieagent die even later daar om de hoek kwam kijken! ๐Ÿ™‚

  15. Emmelinda zegt:

    @GekinblacK; Grinnik…vet he? 8)

    @Khwek; Hahaha ja da’s ook een goed idee..ik zal er eens even op gaan broeden ๐Ÿ˜‰

  16. Khwek zegt:

    Een politie-agent in funktie heel erg op z’n hoeden

    Brengt zonder ‘bon’ een weblogster zelfs aan het broeden

    . . . . . ๐Ÿ˜›

  17. elkatappie zegt:

    elkatappie uit t hoge noorden.
    wilde een gaatje boren.
    maar de buurvrouw vond dat niet goed.
    zette een boos gezicht.
    en nu ziet ze zwart als roet!

    hahaha

  18. Emmelinda zegt:

    @Khwek; nou moet ik nog een regel met “voeden” hahaha. ๐Ÿ˜‰ Maareh…het gaat jou ook goed af zeg!

    @Elkatappie; Grinnik…dan wil ik wel eens weten waarmee die buuv zwart is geworden hahaha ๐Ÿ˜‰

  19. Yvonne zegt:

    Neej, niet te droog 8)

  20. Emmelinda zegt:

    Foei Marc, heb je weer niet goed afgedroogd ๐Ÿ˜› 8)

Maak van je hart geen moordkuil en reageer:

