Beestachtige ombouw

Sinds een jaar of 5 hebben we een ombouw om de verwarming heen. Heeft Marc in elkaar geknutseld en het is prachtig gelukt.

Dat vond Morris blijkbaar ook toen ie net hier in huis kwam wonen. Uren bracht ie onder die ombouw door. Heen en weer rennen (handig voor het spinrag-verwijderen ghehehe) en dan weer eens languit op de grond gaan liggen. Pas toen ie de webbing van de voorpanelen een ander motiefje ging geven met zijn tanden besloot ik hem er niet meer onder te laten.

Dat was makkelijk gezegd dan gedaan. Denk niet dat konijnen stom zijn want pfff op allerlei manieren heb ik die opening tussen grond en voorpanelen gebarricadeerd, meneer wist er toch tussendoor te glippen.
Sinds een maand lukt het niet meer want…meneer is volgroeid. Hij past niet meer onder de panelen door met z’n dikke kont! Hij heeft het enkele malen geprobeerd maar zag in dat het geen nut had. De ombouw was gered!

Tot twee weken geleden. Toen kwam Sammy hier in huis. Al snel had hij in de gaten hoe leuk die ombouw was. En hoe hij die webbing zou hergebruiken! Het begint gewoon opnieuw! Wat dat betreft ben ik blij als Sam straks groter is. Eindelijk rust voor de verwarmingsombouw (wow mooi woord voor “galgje” he?).

Misschien wil ik in de toekomst wel een extra speelmakkertje…

…help je me er dan aan herinneren dat ik een olifant bestel?

Over watzegjemenou

Het betreden van deze weblog (www.watzegjemenou.wordpress.com) is op eigen risico. Ik stel me niet aansprakelijk voor hartkwalen, kromme tenen of psychische aandoeningen na het lezen van deze logjes ;-) Een reactie achter laten is altijd leuk. Vergeet echter niet: Wat u schrijft kan en zรกl tegen u gebruikt worden, ghehehe.
Dit bericht werd geplaatst in Alle logjes van 2005. Bookmark de permalink .

0 reacties op Beestachtige ombouw

  1. Marika zegt:

    Komt me weer heel bekend voor! De andere Sammie hadden ze beter Swiffer kunnen noemen, hij komt overal bij… ๐Ÿ˜• ๐Ÿ˜‰

  2. Emmelinda zegt:

    Ja grinnik…het is zelf nog erger dan met Morris want Sammy zoekt het ook hoger op hahaha ๐Ÿ˜‰

  3. Marika zegt:

    Vooral leuk als je visite hebt en een beetje “voor het oog” had schoongemaakt. Komt Sammie ergens achter vandaan met de plukken stof nog aan zijn oren. ๐Ÿ˜• ๐Ÿ˜€

  4. Emmelinda zegt:

    @Marika; Whaahaa jaaaa! Dat is zo genant. En vooral van die dikke plukken stof, die echt niet van een week zijn hahaha.

    @Frannie; hihi ๐Ÿ˜‰

  5. Tycho's mama zegt:

    Heel raar, krijg opeens een beeld voor ogen van jou met die olifant op schoot, whoehahahaha!!!!! ๐Ÿ˜€

  6. minieboe zegt:

    ik zag op tv dat je bij de McD een Mammoet kon halen??? Of heb ik me vergist? reclame’s kijk ik maar half..

  7. Emmelinda zegt:

    @Tycho’s mama; Whaahaa…ja en als ie een koekje krijgt vragen:”Geef poot”…drukt ie je meteen tegen de grond hahaha…

    @Minieboe; Jaaaa die zijn reuzehandig bij het ramenwassen! Hoef ik niet meer op de ladder. ๐Ÿ˜‰

  8. MIEP zegt:

    Kan je geen poedel nemen/ Lijken sowieso al op een stofwisser hahahahaha

    MIEP

  9. henriette zegt:

    Ja beesten zoeken altijd de meest vreemde plekken op he. En uiteraard nooit naar jouw zin ๐Ÿ˜‰

  10. Emmelinda zegt:

    @MIEP; is dat ook al een dier? Ghehehe. Nou wil ik niemand beledigen hoor…misschien zijn ze best lief maar nee, dan swiffer ik nog liever hahaha ๐Ÿ˜‰

    @henriette; psies…en het gekke is dat er plekjes genoeg zijn waar ze op kunnen zitten, aan kunnen hangen of onder kunnen liggen. Maar waarom nemen ze dan NET allebei hetzelfde? Ikke niet snappe ๐Ÿ˜‰ Sam kan het ook niet van Morris gezien hebben want die hield er net mee op voordat Sam hier kwam wonen ๐Ÿ˜‰

  11. Roelof zegt:

    Hallo Emmelinda

    Ik ben niet geschrokken hoor. Helemaal niet.

    leuke log.

    groetjes Roelof

  12. epie zegt:

    is je vuilcontainer berekend op de natuurlijke
    producten van je olifantje.
    of kan het in de tuin van je buren ?

  13. Emmelinda zegt:

    @Roelof; dan ben ik blij dat je niet geschrokken bent. Ook niet een beetje? ๐Ÿ˜‰
    Groetjes trug! ๐Ÿ˜€

    @epie; Ik zat inderdaad te denken aan de tuin van de buren. Dan is er tenminste nog IETS natuurlijks aan ghehehe ๐Ÿ˜‰

    @elkatappie; zoals bij het konijn? Goed idee…misschien kunnen we beter een olifant op het kerstmenu zetten hahaha ๐Ÿ˜‰

  14. GekinblacK zegt:

    Een olifant bestellen ? Kan dat ? Ik wil er ook 1 !!

  15. Emmelinda zegt:

    Of zullen we een co-ouderschap vormen…lenen we elkaar die ene regelmatig uit ๐Ÿ˜‰

  16. Dinie zegt:

    Hoi, leuke log heb je. Je hebt een heel grappige manier van schrijven.
    Enne…. misschien ook leuk; een vliegend olifantje?

  17. Emmelinda zegt:

    Dank je wel Dinie ๐Ÿ˜€

    Heee ja…dat lijkt me ook een goed idee. Wel een 4-persoonsolifantje. Dan kunnen we de auto wegdoen en ons zo verplaatsen door het stadsverkeer ghehehe ๐Ÿ˜‰

  18. GekinblacK zegt:

    Doe dan 5-persoons, kan ik af en toe ook eens mee.

  19. Emmelinda zegt:

    Misschien laat ik dan wel zo’n bakje plaatsen. Maken we er een zeppelin van. Of een soort opgevoerde luchtballon ghehehe ๐Ÿ˜‰

  20. GekinblacK zegt:

    Hoezo off-topic ? Van een konijn achter de ombouw tot een olifant in de lucht. ๐Ÿ˜›

  21. Emmelinda zegt:

    Grinnik…nou inderdaad. Maar misschien vind ik dit off-topic-gedeelte wel het leukst ๐Ÿ˜‰

  22. GekinblacK zegt:

    Ja is ook zo. Lekker ouwehoeren.

  23. Emmelinda zegt:

    Ja en lekker onzin uitkramen. Het leven is al serieus genoeg. Toch? ๐Ÿ˜‰

  24. epie zegt:

    Olifant te koop gevraagd en aangeboden, tweedehands en nieuw op Marktplaats.nl.
    kijk daar eens

  25. Emmelinda zegt:

    Grinnik…je weet dat zoiets gevaarlijk is he…voor je het weet heb ik hem nog gekocht ook ๐Ÿ˜‰ 8)

  26. MIEP zegt:

    Nee een poedel is inderdaad geen dier, maar een levende dweil, mee eens!

    Wij hebben hier nu een surrogaat hond. De jongens willen graag een hondje en ik eigenlijk ook, maar Carooltje heeft niks met huisdieren en al helemaal geen honden. Omdat ik niet wil dat het alleen op mij neer komt en ik het sneu voor carool vind dat ze misschien ahter een hond aan moet die ze eigenlijk niet wilde hebben we de jongens de opdracht gegeven om elke dag gedurende twee maanden de hond tussen de middag en ’s avonds na het eten uit te laten. In dit geval is de hond nu een plastic tas met proppen kranten aan een touw. Dit om het hond effect een beetje weer te geven.
    Wij verwachten dat de jongens bij de eerste regen al niet met de hond willen lopen! Vandaar de “oefen” periode.

    De eerste dag wandelen met de hond, hebben ze de hond in de beek laten zwemmen en moest de buurvrouw er aan te pas komen om uit te leggen dat het erg zielig is om een hond aan een touw vanaf een bruggetje te laten zwemmen. Toen zijn ze maar verder gaan wandelen en naar Papa gelopen, die de jongens terug kwam brengen op de fiets met een hond die erachteraan sleepte…

    De tweede dag ging het wonder boven wonder goed, de hond kon netjes zijn ronde doen en volgens de jongens had ie gepoept en geplast..
    vandaag (de derde dag) is de hond kapot, zijn kop is eraf, en de jongens bleven zo lang weg dat we ze moesten gaan zoeken. Toen Carool ze gevonden had, was dus inderdaad de hond dood overleden!

    Kortom, vanaf morgen gaat opnieuw de twee maanden in, met de afspraak dat het bij een echte hond zo niet werkt.

    Ik ben benieuwd!

    misschien moet ik er eens een logje over maken!

    welterusten!

  27. Emmelinda zegt:

    Jaaaaaa daar moet je inderdaad een log over maken hahaha ๐Ÿ˜‰ Ik vind het wel een te gek idee van jullie! Doen ze in America ook met tienermeisjes die heel graag moeder willen worden he? Die moeten met een pop slepen. Eentje die snachts huilt enzo. Ik vind het steengoed. Want ze weten heeeel goed hoe ze moeten kijken om je overstag te laten gaan, waar of niet waar?
    Maar de lol is er inderdaad al snel af en dan zitten jullie er mee. Daarom wilde ik eigenlijk ook geen hond.

    Ik ben benieuwd hoe de volgende twee maanden verlopen hihi ๐Ÿ˜‰

    Slaap lekker! Niet dromen van hondjes zonder kop he? ghehehe ๐Ÿ˜‰

  28. Als je een olifant wilt,moet je niet deze nemen! hihi want die past er ook onder!

    liefs lianne

  29. Emmelinda zegt:

    Hahaha ik moet niet te veel naar die foto kijken want dan strijk ik echt over mijn hart hoor. Wat een schatje! ๐Ÿ˜‰

  30. ja lief hรจ? maar ik heb zowiezo een zwak voor olifanten ,ik heb ze ook een hele tijd gespaard en heb al wat aardig exemplaren in de vorm van beeldjes, knuffels e.d. staan, maar het worden er nu teveel dus ben maar even gestopt met sparen hihihi ik houdt het nu maar op plaatjes op mijn pc …neemt wat minder ruimte in beslag in mijn huis ๐Ÿ˜€

  31. Emmelinda zegt:

    Ja grinnik…dat heb ik met mijn Tweety-verzameling hahaha. Ik ben daar ook mee gestopt uit ruimtegebrek. Kwam Marc gisteren met een Tweety-klok aan…DAAR vinden we wel een plaatsje voor ๐Ÿ˜‰
    Olifantjes vind ik ook leuk. Vooral dat nieuwe vriendjes van W. the Pooh ๐Ÿ˜‰

  32. lollifant heet hij toch? ik heb er een voorstukje van gezien ik vind hem wel lief ๐Ÿ˜€

  33. Emmelinda zegt:

    Ja he? Ik heb er een grote knuffel van. Voor moederdag gekregen van Marc omdat ik steeds zo smolt wanneer ik bij de bios langskwam en de deurposter zag ghehehe ๐Ÿ˜‰

Maak van je hart geen moordkuil en reageer:

