Ooggetuige!

Zie hier de ogen van Sammy. Offe…juist niet want hij slaapt. Maar als je goed kijkt (schuif desnoods een beetje naar achteren om het van een afstandje te bekijken) zie je een tweede paar ogen*. Net alsof het een stripfiguurtje is. Nou lijkt het nog alsof-tie je aankijkt he?

Heeft ie je mooi bedrOGEN

*De eerste set pijltjes laat zien waar zijn nep-oogjes zitten. Dan blijven zijn echte ogen over en die zitten? Juist! Bij de 2e set pijltjes! *applaus*

***UPDATE***De brilglazen zijn dus z’n 2e paar oogjes…snappie?

Over watzegjemenou

Het betreden van deze weblog (www.watzegjemenou.wordpress.com) is op eigen risico. Ik stel me niet aansprakelijk voor hartkwalen, kromme tenen of psychische aandoeningen na het lezen van deze logjes ;-) Een reactie achter laten is altijd leuk. Vergeet echter niet: Wat u schrijft kan en zΓ‘l tegen u gebruikt worden, ghehehe.
Dit bericht werd geplaatst in Alle logjes van 2005. Bookmark de permalink .

0 reacties op Ooggetuige!

  1. Gelukkig is onze poes wat minder eng

  2. Khwek zegt:

    Ik sluit ook even mn oogjes. Fijne en rustige nacht allemaal ! πŸ˜‰

  3. Emmelinda zegt:

    @Peggie & Meggie; Mijn poes ook 8)

    @Khwek; Slaap lekker! Mijn luikjes gaan ook zo dicht πŸ˜‰

  4. Marika zegt:

    Ah nu zie ik het! Ik geef toch de voorkeur aan zijn echte oogjes ook al zijn die dicht. πŸ˜‰
    Mooie foto trouwens! πŸ˜€

  5. Emmelinda zegt:

    Ja je moet het even zien, daarom heb ik die pijltjes er bij gezet πŸ˜‰ Ik heb ook liever zijn echte oogjes al vind ik dit wel heeeeel grappig πŸ˜‰
    Ja lief is die foto he? Ik blijf foto’s maken van die ukkepuk maar goed, wie vertel ik dat he πŸ˜‰ Het is alleen jammer dat het fotobewerkingsprogramma die foto een beetje laat vervagen (als je goed kijkt zie je dat op het neusje…maar goed, ik ben een zeurpiet ;))

  6. gea zegt:

    dat is een mooi plaatje hoor nou fijne dag een prettig weekend alvast liefs gea πŸ˜€

  7. Emmelinda zegt:

    Mooi he? πŸ˜€
    Ik wens jou ook een fijne dag en ook alvast een prettig weekend! πŸ˜‰

  8. Tycho's mama zegt:

    Ik voel met echt heel stom….maarreh…ik zie het niet!! 😦 Misschien nog niet uitgeslapen?? πŸ˜•

  9. Emmelinda zegt:

    Heb je de uitleg gezien, onderaan de log? Het zijn van die ovale oogjes (zwart) waar je op moet letten. Ga maar een stukkie van je scherm afzitten, dan zie je het misschien. Waar de punt van de pijl ophoudt begint het oogje…zie je het nou? πŸ˜‰

  10. lovely0bodil zegt:

    ooooh wat lief!!! ons poesje lijkt net een ober ze heeft op haar vachte een soort zwart stuk (dat lijkt net de jas) en wit en dat lijkt een een soort bloesje heel schattig! trouwens de hele site is prachitg!! mag ik je mischien linken? ik doe het pas als je toestemming hebt gegeven hoor !!! zet het maar even op mn weblog! groetjes bodil

  11. Emmelinda zegt:

    Heb je toevallig een foto van jullie ober op je log? Ik kom zo wel ff spieken hihi πŸ˜‰
    Natuurlijk mag je me linken πŸ˜€
    Groetjes! πŸ˜€

  12. Harm zegt:

    Is het niet zo, dat een kat de mens als huisdier heeft, ipv. andersom?

  13. Emmelinda zegt:

    Grinnik…ja dat idee krijg ik wel. Maar hij is er pas drie weken dus over een half jaartje weet ik het zeker πŸ˜‰

  14. Harm zegt:

    Hmm, dan zou ik hem maar even goed africhten!

  15. Emmelinda zegt:

    Zeker weten. Dat zal wel lukken. Kijk maar naar mijn mannetje, da’s me ook goed gelukt (whaahaa geintjuh ;)) πŸ˜› 8)

  16. Juist! zegt:

    Haha, super zeg! Lief ziet ie er zo uit als ie slaapt!
    De zon heb je zeker niet gehad vorige week? Ik dat ding maar terug sturen, hij negeerde mij. Ik heb maar 1 dag regen gehad 😦 Maar wel een hele leuke week!

  17. Emmelinda zegt:

    Heeeeej Juistje…bendegij er weer! En jij hebt maar 1 dag regen gehad? Hmmm ik denk dat ze het hierboven verkeerd begrepen hebben want wij hadden maar 1 dah een klein b-tje zon *jank* Leuk dat je er weer bent meis! πŸ˜€

  18. henriette zegt:

    Uh, het is al laat geloof ik, kijk morgen met het daglicht nog wel even πŸ˜‰

  19. Malboontje zegt:

    Gooi het maar in m’n petje πŸ™‚

    Heb je misschien van die gekleurde smarties gehad?
    *onschuldig kijkt*

  20. Emmelinda zegt:

    @henriette; okidokie…en mocht het dan ook niet lukken, dan maak ik wel een aparte foto en omcirkel ik het 2e paar ogen πŸ˜‰

    @Malboontje; Hihi…daar ben ik immuun voor geworden wegens overdosis hahaha πŸ˜‰ Ik weet het goedgemaakt. Ik zal een aangepaste foto maken. Dan zie je vast wel wat ik bedoel πŸ˜‰

  21. Emmelinda zegt:

    Zoooooo…ik heb een update gemaakt. Staat onderaan de log. Ff klikken en het mysterie is opgelost. Hoop ik.

    De brilglazen (ovale dingen in dit geval) zijn die oogjes πŸ˜‰

  22. MIEP zegt:

    Whahaha, dat heb je weer eens leuk geflikt….
    Een poes uitzoeken met twee paar ogen!
    maar goed dat het beestje hier niet loopt, de kinderen balen al meerdere malen per dag van mijn “2e paar ogen” in mijn rug!
    Goh Meiszie, ik heb je logs wel gemisthoor in mijn vakantie!

    Groetjes MIEP

  23. Emmelinda zegt:

    Jaaaaaa ik heb jou ook gemist! Niet meer op vakantie gaan hoor πŸ˜‰ hihi. Ik ben blij dat je er weer bent!

    Hihi hebben jouw kids daar ook last van? En van de helft snappen ze geen bal…hoe ik daar achter ben gekomen enzo hahaha. Mooi niet vertellen dat ik ook jong geweest ben (in de middeleeuwen zoals Mies zou zeggen ghehehe) πŸ˜‰

    Grinnik…gaaf he, een kat met 2 paar ogen! Je kunt het goed zien he? Is net een soort hello kitty als ie slaapt. πŸ˜‰
    Greetz πŸ˜€

  24. GekinblacK zegt:

    Ik zie helemaal geen pijltjes.
    Oh nu wel, oh nu weer niet, of …..

  25. hihihi erg grappig,die kan op die manier alles in de gaten houden zelfs als hiij slaapt! πŸ˜€
    liefs lianne

  26. Emmelinda zegt:

    @GekinblacK; Hahaha dat heb ik nou ook altijd als een auto voor me afslaat…die lampjes doen het ook zo slecht πŸ˜‰

    @Charming Lianne; Ja handig he? Hihi. Lijkt op deze manier wel zoals bij vlinders…die hadden dat toch ook om die reden he? Nou ja, dat hun vijanden dachten dat ze de oogjes open hadden. Of heb ik niet goed opgelet op de basisschool? πŸ˜‰

  27. jawel hoor je hebt prima opgelet! meerdere dieren hebben dat, denk maar aan een pauw,of uilen zelfs sommige kikkers hebben het

  28. Emmelinda zegt:

    Hee ja zie je…heb ik toch wel eens opgelet ghehe πŸ˜‰

  29. rebecca zegt:

    wat een leuk katje lijk die van mij wel

  30. Emmelinda zegt:

    Ik ga eens even spieken of dat klopt πŸ˜‰

  31. Emmelinda zegt:

    Ow jammer, er staan geen foto’s op je log πŸ˜‰ Nou ja, dan geloof ik je op je woord πŸ˜€

Maak van je hart geen moordkuil en reageer:

