Gezinsuitbreiding?

Waarschijnlijk ziet McDonalds zijn happy-meals niet meer de deur (of Drive-inn) uitvliegen. Naast de kindermaaltijden….

…zijn ze nou ook begonnen met kinderhandel.

Over watzegjemenou

Het betreden van deze weblog (www.watzegjemenou.wordpress.com) is op eigen risico. Ik stel me niet aansprakelijk voor hartkwalen, kromme tenen of psychische aandoeningen na het lezen van deze logjes ;-) Een reactie achter laten is altijd leuk. Vergeet echter niet: Wat u schrijft kan en zΓ‘l tegen u gebruikt worden, ghehehe.
Dit bericht werd geplaatst in Alle logjes van 2005. Bookmark de permalink .

0 reacties op Gezinsuitbreiding?

  1. Jolanda zegt:

    Ach jeetje… je kunt tegen woordig wel erg snel aan het werk bij de Mac he??

  2. Tycho's mama zegt:

    Je had toch al twee meisjes????? Je had een jongetje moeten kiezen…maarreh…hoe gaat ze heten??? Whahahaha. Als het zo makkelijk gaat, ga ik ook maar even naar de Mac! Scheelt hoop tijd en ellende. πŸ˜‰

  3. Fran & Mick zegt:

    whahaha dat soort dingen zou mij niet eens opvallen πŸ˜€

  4. Emmelinda zegt:

    @Jolanda; Ja he? Ze zijn van alle markten thuis ghehehe πŸ˜‰

    @Tycho’s mama; ALs je ze nou ook in leeftijd kunt kiezen ghehehe…zou helemaal mooi zijn. Hoe ze heet? Ehm…eens denken. McDonna? hahaha

    @Frannie; Grinnik…sinds die bon van Toys ‘r us let ik NOG beter op. πŸ˜‰

  5. Shirl.. zegt:

    πŸ˜€ πŸ˜€ Dat soort dingen zouden mij ook opvallen πŸ˜€ πŸ˜€

  6. Emmelinda zegt:

    Hihi, leuk is dat he? πŸ˜‰ πŸ˜€

  7. Carmen zegt:

    die Mc toch fijne dag nog..
    gr.Carmen

  8. Emmelinda zegt:

    Ja ze worden steeds gekker he πŸ˜‰
    Jij ook ’n fijne dag! πŸ˜€

  9. Gerwin zegt:

    Mooi hoor kan ik vrijgezelliege kerel toch een kind halen πŸ˜€

  10. Emmelinda zegt:

    Wel even langs de McDrive πŸ˜‰

  11. Theo zegt:

    Tja misschien kinderen die hun ouders kwijt zijn? πŸ™‚

  12. Emmelinda zegt:

    Owja..zo komen ze aan die kids…hebben ze zeker de ballenbak leeggegooid πŸ˜›

  13. Lady Lelyce zegt:

    Ik wΓ­st et! Er zit helemaal geen dierenvlees in die burgers!

  14. Emmelinda zegt:

    Whaahaa…en die kids die je gratis meekrijgt dan? Oh wacht us…die zijn over de datum 8)

  15. Die kassabon moet je inlijsten!

  16. Emmelinda zegt:

    Oeps…te laat…ik heb hem aan de kat gegeven om mee te spelen…snel zoeken…poessiepoessiepoessie 8)

  17. Jaap zegt:

    πŸ˜€ ’t is wel in rood gedrukt, dat meisje… waarom zou dat zijn? πŸ˜•

  18. Emmelinda zegt:

    Liefde op het eerste gezicht he? hahaha 8)

  19. ze verzinnen ook de gekste dingen tegenwoordig! is wel handig als je geen kinderen kunt krijgen…..kom schat we gaan even langs de mac….kindje kopen πŸ˜€

  20. Emmelinda zegt:

    Ja giechel…ik vraag me alleen af of je nog mag ruilen 8)

  21. Juist! zegt:

    Dat miesje koste trouwens niets, das ook wel makkelijk zo… Hahaha!

  22. Emmelinda zegt:

    Ja he? Anders moet je het weer declareren enzo 8)

  23. volgens mij is het garantie tot aan de deur! πŸ˜€

  24. Emmelinda zegt:

    Als je al zo ver komt…misschien tot na de counter? πŸ˜‰

  25. Marika zegt:

    Oh komen die daar vandaan! Ik kom nooit bij de mac…vandaar. Maar als ik ooit een meisje wil weet ik waar ik zijn moet. Wel goedkoop, is het een aanbieding? 8)

  26. MIEP zegt:

    Misschien leuk programma voor bij Talpa,
    Ik wil een meisje van de Mac en verder niets!!!!!!!!!!!

  27. Haha, een mac-meisje met de naam Fleury?

  28. Emmelinda zegt:

    @Marika; Jeetje…is eigenlijk ook balen he; heb ik zo maar het sprookje van de ooievaar om zeep geholpen πŸ˜‰

    @MIEP; Jaaa hahaha…wat grappig…jij zegt het en ik dacht het! Hij kan me bellen, dan beslis ik wat de rechten moeten opbrengen ghehehe πŸ˜‰

    @Champagnecolumns; Heee ja! Da’s beter dan McDonna! πŸ˜€ πŸ˜‰

  29. MIEP zegt:

    Nee geen Fleury,
    Gewoon heel simpel
    Macgy!

  30. MIEP zegt:

    OkΓ©, maar nu nog iets voor mij…
    Whahaha we blijven proberen, maar Carola krijgt me nog niet zwanger…. Oefening baart kunst zeggen ze wel een…
    Nou moet wel een erg kunstzinnig kind worden dan… Als er maar geen rare uitstulpsels aan zitten dan!

    Groetjes MIEP

    p.s. DONOR gevraagd! Ik wil alleen een kind en verder niets!

  31. Emmelinda zegt:

    hihi ja dat is ook iets. Of Hambo voor een jongen hahaha.

    Maareh…dankzij deze oproep zal het aantal hits vast en zeker ongekende hoogtes bereiken hihi. πŸ˜‰ Ik zal eens kijken wanneer de eerste zich zal melden πŸ˜€

  32. wondertjes zegt:

    wat een gezellige boeltje hierrow πŸ˜€
    wordt er helemaal vrolijk van

  33. Emmelinda zegt:

    Hihi ja heerlijk he? En een boel gezellige surfbuiskindertjes erbij…helemaal te gek! πŸ˜›

  34. Sander zegt:

    Hallo, leuke site heb je!! Fijne middag nog!!

  35. wondertjes zegt:

    ik zelf dit op dit moment zonder inspiratie voor me log. Kan me niks leuks meer bedenken. Van de week nog een tweede weblog geactiveerd. Maar waarom?

    zucht

  36. Emmelinda zegt:

    @Sander; Thanks, ik ken die van jou ook wel. Kom ik regelmatig langs πŸ˜‰ Jij ook een fijne middag!

    @Wondertjes; Ja ik ben ook aan het denken. Ik heb er twee liggen maar die zijn nog niet helemaal af en ik weet even niet hoe ik ze moet eindigen. Komt wel een keertje πŸ˜‰ Wat betreft jouw tweede weblog…wil je daar heel iets anders mee doen dan? Een Humor-log ofzo? πŸ˜‰

  37. Marika zegt:

    En waar hebben ze jongetjes op het menu staan? πŸ˜•

  38. Emmelinda zegt:

    Die kun je bestellen bij de praatpaal van de McDrive πŸ˜‰

  39. Marika zegt:

    Jee moet ik ook nog eerst mijn rijbewijs gaan halen als ik een jongetje wil. πŸ˜• πŸ˜‰

  40. Emmelinda zegt:

    Misschien mag het op de fiets ook πŸ˜‰

  41. Patricia zegt:

    wat heb jij altijd gekke kassa bonnen!
    envelop voor 1 ct…en nu dit weer…zal ook eens wat vaker op mijn bonnetjes gaan kijken, let er namelijk nooit op…
    wie weet wat voor vreemde dingen ik nog ga tegen komen.

  42. MIEP zegt:

    @ Patricia,
    Ik denk dat je inderdaad beter op je bonnetjes moet letten, misschien zie jij ook wel een in roze gedrukt kind op je kassabon staan!

    Whahahahahahahaha
    Groetjes MIEP

  43. Emmelinda zegt:

    @Patricia; Ja maf he…en dan moet je nagaan; als ik dat al heb, wie weet wat er nog meer op de kassabonnen van de rest van Nederland staat? hahaha.

    @Miep; Hihi, en al die mensen vergeten hun nieuwe kids op te halen ghehehe πŸ˜‰

  44. henriette zegt:

    Lachen!! Maarre ik wil best nog een meisje erbij hoor.Binnenkort es kijken of ze ze bij ons ook verkopen πŸ˜‰

  45. Emmelinda zegt:

    Hihi ja moet je wel een mcDrive bezoeken πŸ˜‰ Neem maar een maxi-cosi mee ghehehe πŸ˜‰

  46. Cycli zegt:

    *doet ff een dansje*
    Je bent wel naar de beste mc drive geweest he!!!
    (Woont tien minuten van die McDrive af)

  47. Emmelinda zegt:

    Hahaha het is niet waar? Wat komisch! Ikke namelijk ook hahaha. Ik woon in het centrum. πŸ˜€

  48. Cycli zegt:

    Van Eindhoven of Veldhoven?

  49. Cycli zegt:

    Ohh hehe ikke in t centrum van Veldhoven.

    *doet der raam weer dicht zo hard ken ik nie schreeuwen*

  50. Emmelinda zegt:

    Hihi wat grappig…daar hebben we ons katje vandaan πŸ˜‰
    Ennuh…doe het raam maar weer open hoor…tis een b-tje benauwd anders πŸ˜‰

  51. Emmelinda zegt:

    Pee-Es; kunnen we een keer samen hambo’s gaan eten daar hahaha πŸ˜‰

  52. Cycli zegt:

    Hahaha jaaa gezellie … maare dan mag jij mijn meisje hebben hoor! Ik heb er geen ruimte/tijd/geld voor hahaha πŸ˜‰

  53. Emmelinda zegt:

    Hihi dan gaan we maar niet door de mcDrive…ik heb kids zat… πŸ˜‰

  54. Cycli zegt:

    haha DEAL!!! πŸ˜›

  55. Emmelinda zegt:

    Hihi okidokie! πŸ˜€

Maak van je hart geen moordkuil en reageer:

