Wat zag ik zaterdag?

Ehm…kwam de riolering ook niet uit in de Noordzee?

Over watzegjemenou

Het betreden van deze weblog (www.watzegjemenou.wordpress.com) is op eigen risico. Ik stel me niet aansprakelijk voor hartkwalen, kromme tenen of psychische aandoeningen na het lezen van deze logjes ;-) Een reactie achter laten is altijd leuk. Vergeet echter niet: Wat u schrijft kan en zรกl tegen u gebruikt worden, ghehehe.
Dit bericht werd geplaatst in Alle logjes van 2005. Bookmark de permalink .

0 reacties op Wat zag ik zaterdag?

  1. Vinkie zegt:

    Hmmzz ik zou er niets van vertrouwen… ๐Ÿ˜•

  2. heyrik zegt:

    desondanks lijkt het me lekker

  3. Jolanda zegt:

    Eet smakelijk… ik hou er zowiezo niet van… ๐Ÿ˜€

  4. Emmelinda zegt:

    @Vinkie; Vaag he? Maar je kunt er achteraf niet over klagen…ze hebben het netjes in de menukaart beschreven ghehehe ๐Ÿ˜‰

    @Heyrik; Wie weet heb ik een supergerecht gemist. ๐Ÿ˜‰

    @Jolanda; Ziet er twijfelachtig uit he? Misschien moet ik nog een keer terug om het uit te proberen ๐Ÿ˜‰

  5. GekinblacK zegt:

    Maakt niets uit, als het maar goed gekookt of gebraden is.

  6. Emmelinda zegt:

    Ah welja, misschien schuurt het de maag;)

  7. Juist! zegt:

    Ach, het is leuk dat ze van alle markten en smaken thuis zijn toch? Misschien een lekkere reiniging voor je eigen binnenste… ๐Ÿ˜‰

  8. Emmelinda zegt:

    Maar die (de reiniging van mijn eigen binnenste) heb ik nou juist richting Noordzee gestuurd 8)

  9. Juist! zegt:

    whaha, dure recycling zo dus…

  10. Emmelinda zegt:

    JA egwel hahaha…maar goed, uiteindelijk zal de smaak en geur sterker zijn geworden ghehehe ๐Ÿ˜‰

  11. Juist! zegt:

    ………………………………………………………………………………….getsie ๐Ÿ˜•

  12. Juist! zegt:

    *kuch* geeft niets! Je ben toch niet vies van jezelf, en dat van de rest van NL, krijg je er gewoon bij! ๐Ÿ˜€

  13. Emmelinda zegt:

    Hahaha ja one big happy meal 8)

  14. glenturret zegt:

    je kon het meteen uit proberen

  15. Emmelinda zegt:

    Heee andreetjuhh! Leuk je hier te zien!
    Grinnik…ja dat had ik kunnen doen. Maar wie weet had ik dan veel moeten stoppen onderweg ๐Ÿ˜‰

  16. epie zegt:

    marc houd toch zo van vis , laat hem het eens proberen

  17. Emmelinda zegt:

    Grinnik…dierenbeul dat je d’r bent 8)

  18. henriette zegt:

    Doe mij maar een frikandel….. ๐Ÿ˜‰

  19. Emmelinda zegt:

    Hihi ja dat lijkt me in dit geval nog het veiligst ๐Ÿ˜‰

  20. epie zegt:

    zo worden brainstormens uitvindingen gedaan
    wie vraagt octrooi op de viscandel

  21. Emmelinda zegt:

    Hee ja…daar zeg je zoiets. Of zou Kapitein Iglo dan bezwaar aantekenen? ๐Ÿ˜‰

  22. epie zegt:

    nee maar de keuringsdienst van ware wel hihi

  23. Emmelinda zegt:

    Grinnik…die kunnen we vast wel omkopen met een flinke portie viscandel ๐Ÿ˜‰

Maak van je hart geen moordkuil en reageer:

