Zon-dag

* Opent een oogluik, ziet straaltje vreemde kleur daglicht, opent ander oogluik, trekt gordijn een stuk opzij, tuurt de lucht af, ziet een vreemde gele bol, wrijft in ogen, wrijft nog een keer in ogen, springt uit bed, trekt een sprint de zoldertrap op, ontwijkt rondslingerend speelgoedgeval, grist t-shirt van waslijn, duikt badkamer in voor metamorfose, schiet in schoenen, vult flesjes drinken voor onderweg, jat chipsdoos leeg, jaagt gezin de auto in, springt in Zeeland enthousiast auto uit, voelt met grote teen water en zand, trekt ook andere schoen uit, ploft in zand, geniet van zon en zee en gezin, laat maag knorren, stapt auto weer in, lift mee richting huis, werkt junkfood bij McDrek weg, stopt kids thuis in bed, aait toetsen van toetsenbord, duikt onder douche, stapt in bed, doet luiken dicht, geniet van heerlijke nachtrust. *

Zoooo nou even het Guiness Book bellen; een hele dag verstopt in 1 zin!*

*Ssst…ik mag best een b-tje valsspelen. Toch? *kijkt smekend*

Over watzegjemenou

Het betreden van deze weblog (www.watzegjemenou.wordpress.com) is op eigen risico. Ik stel me niet aansprakelijk voor hartkwalen, kromme tenen of psychische aandoeningen na het lezen van deze logjes ;-) Een reactie achter laten is altijd leuk. Vergeet echter niet: Wat u schrijft kan en zรกl tegen u gebruikt worden, ghehehe.
Dit bericht werd geplaatst in Alle logjes van 2005. Bookmark de permalink .

0 reacties op Zon-dag

  1. GekinblacK zegt:

    Stapt uit bed, loopt slaapkamer uit, stuitert de trap af, opent oogluik, loopt terug naar slaapkamer en gaat bed in, denkt even hoe het wel moet…. en valt weer in slaap.

  2. Fran & Mick zegt:

    En het weertje word deze week nog mooier..
    ja nu zijn de scholen weer begonnen ๐Ÿ˜•

  3. Emmelinda zegt:

    @GiB; WAKKER WORDEN! Het is weer zover…tijd om de luiken te openen! ๐Ÿ˜‰

    @Frannie; Dat is echt altijd. Moet je maar opletten. Als het regent begint het ook altijd te vallen wanneer ik naar school moet fietsen. Is ongelooflijk. Maareh…woensdag gaan we heerlijk zwemmen met z’n allen! Jippieeeee ๐Ÿ˜€

  4. hihihi Mam! mam…maAAAMaaaaah….kijk kijk zie je wel dat je hele lange zinnen kunt maken?!!!
    ———————————————————————————
    mijn moeder zegt altijd dat ik alles in 1 zin probeer te proppen als ik praat en zegt dan dat ik dat niet moet doen,maar het mag ….heb ik hier gezien!!!

  5. Emmelinda zegt:

    Hahaha dat heeft Mies ook. Ze struikelt regelmatig en we roepen dan ook vaak dat ze niet moet vergeten om adem te halen ๐Ÿ˜‰ hihi

  6. hihihi Juist,dat heb ik nou ook!! ๐Ÿ˜€

  7. Emmelinda zegt:

    Grinnik…dus dat gaat nooit over? ๐Ÿ˜‰

  8. henriette zegt:

    Uh, dat was een lekker dagje zo te lezen…. ๐Ÿ˜‰

  9. Emmelinda zegt:

    *knikt en roept “zeker weten!”* ๐Ÿ˜€ ๐Ÿ˜‰

Maak van je hart geen moordkuil en reageer:

