Stinkend rijk?

Deze week werd er een discreet pakketje bij de buren bezorgd. *giechel* Nee, het was niet wat je nu denkt. Hoe ik dat weet? Nou, het pakketje was eigenlijk voor ons maar we waren op dat moment net ff weg. Jaaa nu wordt je nieuwsgierig he? Helaas…

Het was gewoon een zakje chips. Tenminste…het was dat ik het wist, aan de verpakking kon je het in ieder geval niet zien. Die was onbedrukt.
Vaag? Neuh. Ik had er min of meer zelf om gevraagd. En Nellie had het aangeboden!

Ik verdien namelijk geld via internet. Nee gekkerd, niet via de webcam. Ik doe mee aan enquΓͺtes. Daar krijg je per ingevulde vragenlijst punten en bij 1000 punten krijg je een waardecheque van 10 euro. Makkelijk verdiend. Toch?
En deze week moest ik dus van Nellie eerst een zak chips leeg eten (jeetje wat een straf zeg!) en dan meteen de vragenlijst invullen. Nou ben ik de beroerdste niet natuurlijk dus ik heb me opgeofferd en me door de zak geworsteld. Met vette vingers heb ik de vragenlijst ingevuld. Rijk worden terwijl je eet!

Inmiddels drijft de chips richting Noordzee in een compleet andere samenstelling vanwege een monsterlijk verteringsproces mijnerzijds.

Het wachten is op een mailtje van Nellie…

…met een enquΓͺte over wc-verfrissers

Over watzegjemenou

Het betreden van deze weblog (www.watzegjemenou.wordpress.com) is op eigen risico. Ik stel me niet aansprakelijk voor hartkwalen, kromme tenen of psychische aandoeningen na het lezen van deze logjes ;-) Een reactie achter laten is altijd leuk. Vergeet echter niet: Wat u schrijft kan en zΓ‘l tegen u gebruikt worden, ghehehe.
Dit bericht werd geplaatst in Alle logjes van 2005. Bookmark de permalink .

0 reacties op Stinkend rijk?

  1. tycho's mama zegt:

    U is een bofkont. Ik vul ook vragen in voor Nellie, maar Nellie ging mij niets vragen over chips, laat staan een pakketje opsturen! Dus…..ikke moet zelf chips gaan kopen. 😦
    Weet je ook welke chips het was, of was het een blanco zakkie?? πŸ˜‰

  2. Yvonne zegt:

    GATVER! Noordzee toch? Drijft niet naar Ysselmeer hopelijk? Of via? En wie is Nellie dan? Ik wil ook rijk. Ik wil geen chips, alleen geld. Ik ben op dieet, geen dikke buik, maar een dikke portemonee.

    Ik zie geen jatplaatje. Stroomstoot gehad?

  3. Emmelinda zegt:

    @ Tycho’s mama; Is het heus? Misschien komt die vragenlijst nog? Heb jij ook dat je weken niks hoort en dan ineens drie in een week? Het gaat wel lekker met die punten he? Heerlijk! hihi.
    Het was bolognese van Lays. Stond er niet op maar wij zijn chip-a-holics ghehehe πŸ˜‰

    @Yvonne; Nellie is te bestellen via http://www.invotes.nl. Ho wacht ff…niet meteen weggaan…ik wil nog ff verder babbelen ghehehe.
    Ik denk wel dat het goedje richting Noordzee gaat. Alhoewel…ik ben eigenwijs he, zul je zien dat ie toch jouw kant op komt hihi πŸ˜‰

    Geen jatplaatje? Was het een kruisje dan? Was Photobucket zeker vervelend aan het doen. Tsja warm he…dan krijg je dat…gaan ze de kont tegen de krib gooien πŸ˜‰

  4. epie zegt:

    die discrete enveloppe , ging zeker uit gewoonte naar de buren ?

  5. epie zegt:

    die discrete enveloppe , ging zeker uit gewoonte naar de buren ?

  6. Marika zegt:

    En dan krijg je 1 punt per vragenlijst? πŸ˜›

  7. GekinblacK zegt:

    Wil je me even waarschuwen als de enquΓͺte voor bier aan de beurt is ?

  8. Yvonne zegt:

    Je moet echt eerst mijn log leze *jank* voor je weer reageert *zeur*

    Ik heb een halve feles wijn op heur, hik, haha!

  9. Emmelinda zegt:

    @epie; Ja tuurlijk. Wij willen niks met die vunzigheid te maken hebben. Eh..wij weten natuurlijk helemaal niet wat in die discrete enveloppen zit ghehehe πŸ˜‰ (2x ;))

    @Marika; Nee gelukkig niet. Dat hangt van de vragenlijst. Dan 100 punten en dan weer 300. Maar als je niet in de doelgroep zit wat sommige vragenlijsten aangaat krijg je een paar punten voor de moeite πŸ˜‰

    @GiB; Hahaha…natuurlijk πŸ˜‰

  10. Emmelinda zegt:

    @Yvonne; Lezen? Ooooh is daar een weblog voor? 8)

  11. Emmelinda zegt:

    Ja ik weet ut…tis wat met mij he πŸ˜‰

  12. Yvonne zegt:

    Ja, maar met mij ook. Ik heb een telefoonlijn en ga nu weg. Doewie.

  13. epie zegt:

    ach met juni is het ook wat

  14. Emmelinda zegt:

    Hahaha…bel ze! πŸ˜‰ Slaap lekker voor strakkies!

  15. Emmelinda zegt:

    @epie; Zo is dat! πŸ˜‰

  16. epie zegt:

    heb jij nou nooit slaap emmelinda
    nou ja ik moet ook nog naar huus

  17. epie zegt:

    geheim : dsg tje gehaald was vrolijk

  18. Emmelinda zegt:

    Nee ik zou eigenlijk nog best even door kunnen gaan maar ik denk dat ik maar ga maffen. De kids moeten er weer vroeg uit πŸ˜‰

    Dat is fijn om te horen! Hopelijk blijft dat ook zo! πŸ˜‰

    Slaap ze!

  19. MIEP zegt:

    En?? Nu alweer wakker en vol smachtend met open mond onder de brievenbus? Hopend dat er nog meer chips komt?
    Kijk maar uit mijn ellende is begonnen door chips πŸ˜‰
    Maar goed beter een gezellige dikkert dan een sjagerijnige slanke, denk ik dan maar!

  20. Emmelinda zegt:

    Hahaha je kent me al πŸ˜‰ Ik ga de deur niet meer uit; stel je voor dat Nellie iets opstuurt!
    Ja gemeen is dat he…ze maken het zo lekker en dan is het zo verkeerd…ze moesten allemaal opgepakt worden πŸ˜‰ Maar je hebt gelijk…en een knorrende maag is ook niet alles 8)

  21. minieboe zegt:

    zou ik ook in een doelgroep vallen??

  22. Emmelinda zegt:

    Hihi ja dat denk ik wel hoor. Ik kreeg ook een enquete over postkantoorbezoeken πŸ˜‰

  23. he ik doe dat ook…alleen nog nooit voor straf haha een zakje chips moeten eten πŸ˜›

  24. Emmelinda zegt:

    Volgens mij voelt Nellie dat ik een chips-monster ben πŸ˜•

  25. Marika zegt:

    Schiet niet op dus voor mij, ik val vast steeds buiten de doelgroep. πŸ˜•

  26. henriette zegt:

    Verwijs mij es door naar nellie, misschien kan zij wel iets voor mij betekenen, ben namelijk dol op chips πŸ˜€

  27. henriette zegt:

    Oh, zag het adres al staan, leuk!!

  28. Emmelinda zegt:

    @Marika; Hahaha dat dacht ik dus ook (omdat ik altijd alles anders doe dan anderen) maar dat valt reuze mee. Ik heb al twee cheques bij elkaar gespaard! (vanaf oktober vorig jaar ongeveer geloof ik)

    @Henriette; Giechel…ik hoop dat je eerste opdracht ook een chipstest is dan πŸ˜‰ Heb je je al aangemeld? Nou maar ff wachten πŸ˜‰ Marc heeft zich nav die chips ook aangemeld. Krijgen we voortaan twee zakjes. Kunnen we een feestje geven hahaha πŸ˜‰

  29. MIEP zegt:

    Dus dagelijks een enquete invullen (Γ  15 minuten?) en dan heb je na 10 maand al €20,- verdient?
    Dat schiet op
    hahahahahaha

  30. Jaap zegt:

    zat er soms sorbitol in die chips? πŸ˜› want ik kΓ©n dat soort monsterlijke verteringsprocessen wel.. πŸ˜• πŸ˜‰

    Maar die wc verfrisser test erachteraan: dat is nog es anticiperen! πŸ˜€

  31. Emmelinda zegt:

    @Miep; Nee hoor, ik ben ook bij veel vragenlijsten afgewezen. Er begon eentje met welke haarkleur heeft u. Donker. Oke dan hoort u niet tot onze doelgroep. etc πŸ˜‰
    Het is ook niet dagelijks. Helaas. Soms krijg ik weken niks en dan een paar per maand. πŸ˜‰

    @Jaap; Giechel…heb je ook een discreet pakketje gehad dan? πŸ˜‰ Ik heb geen flauw idee wat er allemaal in gepropt was want er stond helemaal niks op de chipszak πŸ˜‰

    Hahaha ja anticiperen…maareh…ze is te laat…de rook is inmiddels opgetrokken πŸ˜‰ πŸ˜›

  32. mama035 zegt:

    Moeten mijn exman en ik maar veel zakken chips leegeten voor Nellie.. kunnen we tenminste de zwemles van de kinderen betalen!

  33. Emmelinda zegt:

    Hihi ja en daarbij hoef je geen zwembandjes te betalen…die krijg je er gratis bij πŸ˜‰

Maak van je hart geen moordkuil en reageer:

