Ober?!? Er drijft iets in mijn soep!

Over watzegjemenou

Het betreden van deze weblog (www.watzegjemenou.wordpress.com) is op eigen risico. Ik stel me niet aansprakelijk voor hartkwalen, kromme tenen of psychische aandoeningen na het lezen van deze logjes ;-) Een reactie achter laten is altijd leuk. Vergeet echter niet: Wat u schrijft kan en zรกl tegen u gebruikt worden, ghehehe.
Dit bericht werd geplaatst in Alle logjes van 2012. Bookmark de permalink .

0 reacties op Ober?!? Er drijft iets in mijn soep!

  1. Khwek zegt:

    Wie is dat? Wie hangt daar op dat luchtbed! ๐Ÿ˜‰

  2. Marika zegt:

    Is dit nou die extra gevulde tomatensoep? 8)

  3. Emmelinda zegt:

    Hahaha ja nog net geen soep met ballen ๐Ÿ˜›

  4. Khwek zegt:

    @ Emmelinda

    Ik zou het zo รƒยฉรƒยฉn twee drie niet weten. ๐Ÿ˜›
    (t Is nog te vroeg voor een hint?)

    *Weer goed gelukt, mooi gemaakt.

  5. Emmelinda zegt:

    Dan heb je nooit goed gekeken ๐Ÿ˜›

    Thanks, knap kind he? ๐Ÿ˜›

  6. Nooitgeweest zegt:

    Ik zou er nooit iets van gezegd hebben hoor… ๐Ÿ˜›

  7. Emmelinda zegt:

    Hahaha…gewoon lekker gaan zitten kluiven zeker? 8)

  8. Khwek zegt:

    @ Emmelinda

    Owjahhhhhhh natuurlijk. Ik weet het weer opeens komt er iets bij me boven drijven! ๐Ÿ˜›

  9. Jaap zegt:

    ai! excuus! zegt de ober…ik dacht dat ik al die meiden uit de pan had gehaald…. ๐Ÿ˜• Er was vanmiddag afzwemmen, ziet u….

  10. Emmelinda zegt:

    Tja is ook al zo lang geleden dat je haar gezien hebt he ๐Ÿ˜›

  11. epie zegt:

    toepie soepie ?

  12. Emmelinda zegt:

    Pas op hoor…of ik link die log hier hahaha 8)

  13. epie zegt:

    is het chinese tomatensoep ? lekkur

  14. epie zegt:

    doei k ga onder zeil ze verwachet wat hersens van me morgen

  15. Jaap zegt:

    ergens he… komt dat koppie me bekend voor….. ๐Ÿ˜•

  16. Emmelinda zegt:

    Ja hoor epie; zie je ze niet knijpen met haar oogjes hahaha (oh hahaha sollie)

    Slaap lekker! ๐Ÿ˜€

  17. Jaap zegt:

    ow ja, nu weet ik het! ๐Ÿ˜€ het is een soepkoppie. ๐Ÿ˜›

  18. Emmelinda zegt:

    Mij ook Jaap, mij ook. Alleen waarvan toch ook weer? ๐Ÿ˜‰

  19. Emmelinda zegt:

    whoehaaaa…ja die van vier uur! 8)

  20. Emmelinda zegt:

    Het is trouwens maar goed dat het geen erwtensoep was he? Anders was het toch wel een snertfoto

  21. Jaap zegt:

    ๐Ÿ˜€ dat kan je wel zeggen ja… was het trouwens een au-tomaatje of een spiegelreflex camera? Want het is nu best een mooie plaat geworden, zo qua kleur enzo. De casting is ook prima voor mekaar likjkt me… ๐Ÿ˜› ๐Ÿ˜€

  22. Jaap zegt:

    lijkt bedoel ik hoor… ๐Ÿ˜‰

  23. Jaap zegt:

    mijn vingers gaan dr van stotttteren ๐Ÿ˜•

  24. Jaap zegt:

    good night
    sleep tight
    alright? 8)

  25. Emmelinda zegt:

    (hihi sollie…ik was even niet bij de les)

    Whaahaa een au-tomaatje! Briljant weer Japie!
    Tja die casting is mooi bij elkaar gephotosoept he? ๐Ÿ˜‰

  26. Emmelinda zegt:

    Maareh…welterusten voor zo meteen! ๐Ÿ˜€

  27. Tycho's mama zegt:

    Bij haar kan er niets meer in de soep lopen in ieder geval!! Gelukkig zit ze niet in de bonen! ๐Ÿ˜‰

  28. Emmelinda zegt:

    Hihi jaaa…dat spreekwoord (gezegde?!) hoort er ook bij! ๐Ÿ˜€
    Om met Ernst en Bobbie te spreken; Wat een soepkip he? Ghehehe ๐Ÿ˜‰

  29. MIEP zegt:

    Is dit nou CUP-A-SOUP??
    Haal je die bij de AH of bij de Jumbo?

  30. Emmelinda zegt:

    Nee dit is echt een gevalletje ZELFMAAKsoep 8)

  31. Marika zegt:

    Een beetje van jezelf en een beetje van ……? ๐Ÿ˜‰

  32. Emmelinda zegt:

    van mammie ๐Ÿ˜€ ๐Ÿ˜‰

  33. Emmelinda zegt:

    Oke en pappie naturlijk ๐Ÿ˜‰

  34. Emmelinda zegt:

    ehm…met dubbele U 8)

  35. Yvonne zegt:

    Ik zie wat het is!! Je eigen soepkuikentje ๐Ÿ˜€

  36. Emmelinda zegt:

    Jaaaaaaa! Jij wint! Als prijs mag je de kom soep leegeten. Moet je wel ff zelf opwarmen 8)

  37. GekinblacK zegt:

    Haha, lachen. Zoiets heb ik ook al eens gemaakt. Maar dan was het een kip in een kano in de soep. ๐Ÿ˜€

  38. Emmelinda zegt:

    Hihi weet je welk plaatje ik eigenlijk wilde gebruiken? Van Mies in de opblaasboot. Maar het was niet zo mooi ๐Ÿ˜‰

  39. GekinblacK zegt:

    Nou deze wel, goed gelukt en erg grappig.

  40. Emmelinda zegt:

    Net zoals die bewerking die je op je log gezet had vind ik het leuk om gekke dingen bij elkaar te zetten. Het uiteindelijke resultaat is zo geinig! ๐Ÿ˜€

  41. Khwek zegt:

    @ Emmelinda

    De soep wordt lang niet zo heet gegeten als ze wordt opgediend! ๐Ÿ™‚

  42. Khwek zegt:

    Wat wil ik hier mee zeggen, pfffff weet het eigenlijk zelf niet. ๐Ÿ™‚ ๐Ÿ™‚

  43. Emmelinda zegt:

    Tja…in sommige gevallen niet ๐Ÿ™‚

  44. Emmelinda zegt:

    Ach ja. Het heeft met soep te maken zullen we maar zeggen ๐Ÿ˜•

  45. Emmelinda zegt:

    en anders is het linke soep 8)

  46. epie zegt:

    een soepzooitje ?

  47. Emmelinda zegt:

    ja hihi zoiets ๐Ÿ˜‰

  48. Monique zegt:

    whahah.. het is voor het eerst dat ik deze bewerkte foto’s zie! Wat zijn ze leuk… haha.. ๐Ÿ˜›
    knufff

  49. Emmelinda zegt:

    Grinnik…dank je wel. Is al lang geleden. Moet ik binnenkort weer eens doen. ๐Ÿ˜‰

    Knufferdeknufffff

Maak van je hart geen moordkuil en reageer:

