Voetballûh

Vandaag werd er een trapveldje voor de jeugd geopend. Op zich komt dit dagelijks voor dus waarom zou ik dat vermelden?

Nou, lieve surfbuiskindertjes, de school had in een brief verklapt dat twee spelers uit het Nederlands elftal speciaal naar het trapveldje kwamen om de boel officieel te openen. Marc dacht al dat het een delegatie zou zijn uit de jeugdafdeling. Maar wat bleek? De hele selectie (juist…die mannetjes waar jullie waarschijnlijk woensdagavond naar gaan zitten kijken) was aan het trainen in die grote gepofte champignon met lamellen in mijn achtertuin. Juist…het PSV-stadion!

Twee geblindeerde zwarte busjes kwamen de straat inrijden. Venegoor-nogwatdinges, Van der Sar, Kuyt, Robben en (Maaaarc, hoe heet die knakker ook weer?) Lucius (thanks!)… kwamen het veldje oplopen. Dat was nog eens gaaf! Niet twee (school is niet zo goed in rekenen geleuf ik) maar vijf spelers!

Na wat officieel gebabbel (gaaaaaaap) mocht een handjevol kinderen van school een balletje trappen met de heren. Dat moet ongelooflijk cool zijn voor die kleintjes! Fanatiek gingen ze de wedstrijd aan.
Er werden nog wat ballen het publiek ingetrapt om mee te nemen (resultaat; vrouw bril kapot, kind werd tegen de grond aangesmakt, weliswaar MET bal, en compleet bedolven door haar schoolgenootjes.) en toen was het echt tijd voor de heren om naar de champignon terug te gaan voor een training om niet af te gaan tegen Andorra.

Het leukste kwam natuurlijk s’avonds. Omdat er nogal wat cameraspul aanwezig was geweest (bijv. RTL, SBS6 en Talpa) ging de tv vroeg aan. Ik heb, geloof ik, nog nooit zoveel voetbal gezien als vanavond. Is eigenlijk geen kunst, ik hou namelijk niet van voetbal ghehehe.

Daarbij keek ik eigenlijk niet eens naar de voetballers. Die heb ik immers de hele tijd al gezien. Ik zocht langs de lijn naar shots. Nee, geen drugs. Jeweetwel…zo’n shot van jezelf natuurlijk of van je kids.
En hoeraaaaaaa ik was op tv *maakt vreugdedans* (hahaha blij he?) Ik heb voorbeeldig gelachen, weliswaar niet in de cameralens maar ach, het was mijn beste kant (nee flauwerd,…niet mijn achterhoofd).

Nu op naar een glansrijke carriere….ik ga alvast mijn gala-loopje oefenen!

Ik kan haast niet wachten op het telefoontje van John de Mol.*

*Ja ik weet het. Zo heb ik al eens een log afgesloten. Heb last van een zon-leg. Hitte. Opvliegers. Weet ik veel. En ik wil toch NU deze log plaatsen. Bij deze.

***UPDATE***
Oeps…ik heb Mies ook gezien op de buis. Concurrentie. Ai. Laten ze de was nog maar niet aanrukken voor mijn beeld bij Madame Tussaud!

Over watzegjemenou

Het betreden van deze weblog (www.watzegjemenou.wordpress.com) is op eigen risico. Ik stel me niet aansprakelijk voor hartkwalen, kromme tenen of psychische aandoeningen na het lezen van deze logjes ;-) Een reactie achter laten is altijd leuk. Vergeet echter niet: Wat u schrijft kan en zál tegen u gebruikt worden, ghehehe.
Dit bericht werd geplaatst in Alle logjes van 2005. Bookmark de permalink .

0 reacties op Voetballûh

  1. Marika zegt:

    Had je dat niet eerder kunnen zeggen, dan hadden wij mee kunnen kijken! 😛
    Maar één ding snap ik niet helemaal, zaten jullie nu ook nog bij een voetbalwedstrijd waar je in beeld kwam of werd de opening van het trapveldje uitgezonden? 😀

  2. Emmelinda zegt:

    Hihi we hebben alles op video vastgelegd. De opening was te zien bij de meeste sportprogramma’s. 😉

    De opening van het trapveldje werd uitgezonden. Daar stonden we bij te kijken.

    Net zag ik op tv dat je ook maar zo bij de training in het stadion mocht gaan kijken! Jammer dat ik dat niet eerder geweten heb. Was wel leuk geweest…voor 10 minuutjes ghehehe 😉

  3. Khwek zegt:

    Iedere werkdag bij Talpa:

    22.05 — 22.25 uur WAT ZEG JE DAAR ?

    Een wekelijkse quiz waar 3 gasten getest
    worden op hun algemene log-kennis !

    Presentatie: Emmy

    (Wat zeg je me nou zij ??)

  4. Khwek zegt:

    Hoe doe je dat Emmy.

    Iedere werkdag een wekelijkse quiz !

  5. Emmelinda zegt:

    Gewoon herhalen joh…doen ze bij RTL ook 8)

  6. Emmelinda zegt:

    Weet je, ik denk dat ik kies voor een baan bij NSE…dan wip ik dat enge mens er uit…die eh…hoe heet ze tochookweer…*verdringt eng mens uit gedachten*

  7. GekinblacK zegt:

    Ik heb op tv al eens gezien dat ze bij Madam Tussaud de beelden van beroemdheden die niet meer zo populair zijn, om gaan smelten voor nieuwe beelden. Zal mij benieuwen wie voor jou het veld moet ruimen. 😉

  8. Emmelinda zegt:

    Ehm…doe maar Jim en Jamai. Dan hebben we vast en zeker genoeg was ghehehe 😉

  9. Greetje zegt:

    Dus je bent beroemd???
    Cool!!! 8)

  10. Emmelinda zegt:

    Hahaha ja hoor…alleen de rest van de wereld weet ut nog niet 😉 ghehehe

  11. tycho's mama zegt:

    Dus je hebt jezelf op videobeeld vastgelegd. Nou…ik zou zeggen: plaatsen op je log die handel. Kunnen wij je ook zien op tv. Want hadden we je kunnen herkennen?? Of ging het heel snel? 😉

  12. Emmelinda zegt:

    Giechel…je wil mijn allercharmantste lach zien?
    Dan moet je niet dat filmpje bekijken ghehehe 8) Nee geintjuh….ik wist natuurlijk waar ik moest kijken dus ik had mezelf snel gezien. En Mies ook 😉

  13. RTL6 zegt:

    RTL blijft de beste zender

Maak van je hart geen moordkuil en reageer:

