Giechel…

Interessante woordkeuze

Over watzegjemenou

Het betreden van deze weblog (www.watzegjemenou.wordpress.com) is op eigen risico. Ik stel me niet aansprakelijk voor hartkwalen, kromme tenen of psychische aandoeningen na het lezen van deze logjes ;-) Een reactie achter laten is altijd leuk. Vergeet echter niet: Wat u schrijft kan en zรกl tegen u gebruikt worden, ghehehe.
Dit bericht werd geplaatst in Alle logjes van 2005. Bookmark de permalink .

0 reacties op Giechel…

  1. harrij zegt:

    hahaha….. als dat geen schot voor open doel is! ๐Ÿ˜€

  2. Emmelinda zegt:

    Heee harrij, ben je er weer! ๐Ÿ˜€ Da’s lang geleden ๐Ÿ˜‰
    Maareh…ja geinig he? Het staat er zo mooi ๐Ÿ˜‰

  3. Marika zegt:

    Hmm die andere daaronder… dat komt vast door mij. ๐Ÿ˜›

  4. Emmelinda zegt:

    Hihi heb je een maaltijdsalade gekocht? ๐Ÿ˜‰

  5. harrij zegt:

    Ja, terug van weggeweest – ‘beetje’ vakantie gevierd.

  6. Emmelinda zegt:

    Ik was vanmorgen nog wezen kijkn op je log ๐Ÿ˜‰ Twas zo stilletjes ๐Ÿ˜‰
    Maareh…fijne vakantie gehad? ๐Ÿ˜€

  7. harrij zegt:

    Ja, perfect! Eerst gewandeld in de Vogezen, daarna een paar dagen kust NL en de afgelopen tien prachtige zomerdagen fietskampeertocht door NL en D (Emsland). Heerlijk dus.
    Maar nu is het weer gedaan met de stilte op mijn weblog – denk ik / hoop ik. ๐Ÿ˜‰

  8. Emmelinda zegt:

    Wow dat klinkt als een doe-vakantie! Dus nu kun je ff lekker bijkomen hahaha. Maar goed, klinkt als fijne dagen!
    Hihi ja hoop ik ook ๐Ÿ˜‰ Komt vast wel goed ๐Ÿ˜€

Maak van je hart geen moordkuil en reageer:

