Money, money, money

Jaaaaaaa joepieeeeee…ik wist het wel!
Mijn wensen komen uit! Het heeft even geduurd en tsja…zo te zien had ik niet helemaal duidelijk de hoeveelheid geld benoemd in mijn wens, ik dacht meer aan iets in coupures …maar het begin is er!

Vanmorgen werd ik verrast (jaaa met dubbele “r”, knap van mij he?) met het begin. Lag zo maar in de achtertuin. Het was natuurlijk een vette hint, dat begrijp je zeker wel?

Vanmiddag ben ik er dus niet….

Ik moet even een bankrekening in Zwitserland openen!

Over watzegjemenou

Het betreden van deze weblog (www.watzegjemenou.wordpress.com) is op eigen risico. Ik stel me niet aansprakelijk voor hartkwalen, kromme tenen of psychische aandoeningen na het lezen van deze logjes ;-) Een reactie achter laten is altijd leuk. Vergeet echter niet: Wat u schrijft kan en zรกl tegen u gebruikt worden, ghehehe.
Dit bericht werd geplaatst in Alle logjes van 2005. Bookmark de permalink .

0 reacties op Money, money, money

  1. tycho's mama zegt:

    Maar รฉรฉn ding moet je beloven….hoe rijk je ook wordt…je web-log blijf je bijhouden toch??? ๐Ÿ˜‰

  2. Emmelinda zegt:

    Jaaaaa zeker weten. Dat beloof ik *spuugt ereteken* Ik koop heel web-log op 8) ๐Ÿ˜‰

  3. ylivieska zegt:

    Helaas is het (mij) onduidelijk om wat voor munt het gaat ๐Ÿ˜‰

  4. Veel succes dan, maar wel terug komen uit Zwitserland.
    Is dat trouwens tegenwoordig nog wel handig, dacht dat heel Europ onder รฉรฉn wet viel.
    Ach kijk maar.
    Groetjes.

  5. Emmelinda zegt:

    @Ylivieska; Jaaa jij zegt het! Na het plaatsen van de foto dacht ik daar ook aan. Gelukkig ben ik nog niet naar de bank geweest dus ik kan zo meteen eens kijken ๐Ÿ˜‰

    @Zoomerseleeuwtjes; Grinnik…ik denk dat ik vanmiddag ook liever ga zwemen. Ondertussen stop ik die munt wel in de grond. Wie weet ontkiemt ie wel en krijgen we een geldboompje ๐Ÿ˜‰
    Greetz ๐Ÿ˜€

  6. Emmelinda zegt:

    ********************UPDATE************************

    Het is een DOUWE EGBERTS-Muntje. Heb ik weer. Vanmiddag dus toch maar zwemmen ipv bankieren. Straks ook even die villa afbellen.
    Misschien groeit er wel een koffiestruik uit als ik ‘m in de grond stop? Kan ik een koffieplantage beginnen. Hmmm..en ik lust niet eens koffie ๐Ÿ˜•

  7. Marika zegt:

    Oh ik dacht al even dat je een geldboom in de achtertuin had, jammer anders was ik hem wel even gratis komen snoeien. ๐Ÿ˜•

  8. Emmelinda zegt:

    Ja grinnik…dan had ik wel een paar stekjes voor je gemaakt. En met de oogst een oogstfeest gehouden ๐Ÿ˜‰

  9. Cycli zegt:

    Okies … dus jij betaald de McDonalds? ๐Ÿ˜‰

  10. Emmelinda zegt:

    als de oogst goed is wel ja hahaha ๐Ÿ˜‰ Of ik moet nog ergens een tas met goudstukken vinden ๐Ÿ˜‰

  11. Emmelinda zegt:

    Hihi;) Alles kits in Veldhovencity?

  12. Linda zegt:

    Haha ๐Ÿ˜€ ga ook effe kijken of ik niet wat in mijn tuin heb liggen dan ga ik met je mee haha

  13. Emmelinda zegt:

    Hihi is goed…en anders graven we samen een flink gat om later te kunnen oogsten ๐Ÿ˜‰

  14. Tonnie zegt:

    Helaas dat het een DE muntje is…

    Dacht eigenlijk dat het begin van een fortuin was voor je…;)

    Ik zag je al je hele tuin omspitten op zoek naar meer ๐Ÿ˜›

    Maar ja geld maakt niet gelukkig zeggen ze…

    Whahaha ik heb dat altijd een onzinnige zin gevonden .

    Ik hoop voor je dat je ooit je fortuin vindt ๐Ÿ˜‰

    Trouwens erge leuke web-site heb je… ๐Ÿ˜›

    Fijne zondag !

    Dikke knuffelkus

    Tonnie.

  15. Emmelinda zegt:

    Hihi ja dat fortuin had ik ook graag gewild. Maar helaas. Ik denk dat ik nog even moet wachten hihi.

    Grinnik…ja als geld niet gelukkig maakt, waarom doen mensen er dan zoveel moeite voor? Ach ja…misschien hebben ze ook gelijk.

    Thanks voor je compliment!

    Dikke knuffelkus terug!

Maak van je hart geen moordkuil en reageer:

