Tjemig…

Ze zeggen wel eens dat een baasje steeds meer op zijn dier gaat lijken*…

Verrek zeg…ze hebben gelijk! SPREKEND!

*Kan ook andersom zijn; ben nog niet wakker ghehehe

Over watzegjemenou

Het betreden van deze weblog (www.watzegjemenou.wordpress.com) is op eigen risico. Ik stel me niet aansprakelijk voor hartkwalen, kromme tenen of psychische aandoeningen na het lezen van deze logjes ;-) Een reactie achter laten is altijd leuk. Vergeet echter niet: Wat u schrijft kan en zรกl tegen u gebruikt worden, ghehehe.
Dit bericht werd geplaatst in Alle logjes van 2005. Bookmark de permalink .

0 reacties op Tjemig…

  1. Hahaha gaaf zeg! ๐Ÿ™‚
    Mooie weblog trouwens joh met die mooie kleuren ๐Ÿ˜€

  2. Emmelinda zegt:

    Ja verbluffend he? Ik schrok er van 8)
    Thanks voor je compliment ๐Ÿ˜€ Jij mag vaker terugkomen ๐Ÿ˜‰

  3. Emmelinda zegt:

    Je wil zeggen dat ie die kattekwaad van mij heeft???? ๐Ÿ˜ฎ 8)

  4. Khwek zegt:

    @ Emmelinda

    Ik hou ontzettend van dieren maar wie nou op wie gaat lijken, mwah. ๐Ÿ˜‰

  5. Emmelinda zegt:

    Tja…misschien heb ik ook wel meer van ons konijn weg ๐Ÿ˜‰ 8)

  6. Khwek zegt:

    Kom op met die foto van ‘ ons ‘ konijn! ๐Ÿ˜›

  7. Khwek zegt:

    Ik snap er kennelijk niet veel van want bij is er geen konijn te bekennen of hij/zij is net even naar buiten. ๐Ÿ˜›

  8. Emmelinda zegt:

    Toch wel, kijk maar in het schilderijtje!

  9. Emmelinda zegt:

    Tjonge, aardig toch weer van mij ๐Ÿ˜•

  10. Khwek zegt:

    Ik had niet anders verwacht. ๐Ÿ˜›

    Maar om nu te oordelen over gelijkenissen!
    k plak hem eerst wel ff in mn mapje. ๐Ÿ˜‰

  11. Khwek zegt:

    t Is toch een plaknacht ! 8)

  12. Khwek zegt:

    t Is toch een plaknacht ! 8)

  13. Emmelinda zegt:

    Mooi zo 8)

    Moet je wel eerst Morris vragen oftie in je mapje mag hoor ๐Ÿ˜›

    Heeej een echo?
    Heeej een echo? ๐Ÿ˜› 8)

  14. Patricia zegt:

    Hah, leuk heej
    Mooie kleur ogen hebbie, beetje groen bruinig…
    en ook zo groot!

  15. Emmelinda zegt:

    Heeeej ben je d’r weer? Leuk, ik had je gemist!

    Grinnik…ja allebei groenige oogjes…sprekend he? hahaha.

    Trouwens…ik heb een uur last gehad van de flits ghehehe ๐Ÿ˜‰

  16. Patricia zegt:

    ach ja…ik had het even druk, busjes enzo 8)
    heb ook wel es zitte prutse met camera en ogen enz…
    blijf je wel even last van houden he ๐Ÿ˜‰
    fijn weekeeeeeend!!

  17. Emmelinda zegt:

    Ja grinnik…en omdat je na de eerste foto al last hebt van de flits staan je ogen ook zo hahaha. Dus dan blijf je foto’s maken en je ogen groot houden. Heel onnatuurlijk eigenlijk. Maar goed, ik moet toch wat over hebben voor m’n weblogkijkertjes? ๐Ÿ˜‰

    Ik wens jou ook een fijn weekend, jullie zullen wel rondtrekken met het busje he? ๐Ÿ˜€

  18. epie zegt:

    psst ff zeggen dat ik gaan maffen

  19. Emmelinda zegt:

    Dan zeg ik: Slaap lekker! ๐Ÿ˜€

  20. kristel zegt:

    even de link copieren dat zijn pas echte kattenogen (links) wetenschappelijk bewezen…
    toen mijn zus 25 jaar geleden geboren werd.. dachten ze dat ze niet “gezond” was omdat ze van die rare vorm ogen had.. nu zijn ze er achter dat het toch wel verdraaid veel op die van een kat lijken.. en of dat nog niet genoeg is.. vragen ze iedere dag.. “he meissie heb je lenzen in”

  21. Emmelinda zegt:

    Jaaaaa die ogen zijn prachtig! Daar kan menig poezenbeest nog eens jaloers op zijn! Wow! Maar ik kan me voorstellen dat je zus er wel eens gek van kan worden, van dat gevraag.

  22. kristel zegt:

    op mijn weblog staat een betere foto..
    moet je wel even inloggen met
    2x hockeychica

  23. Emmelinda zegt:

    Ja ik was al wezen kijken maar kon de code niet kraken hihi ๐Ÿ˜‰ Ik ga ff kijken ๐Ÿ˜‰

  24. Emmelinda zegt:

    Ik vind ze echt prachtig! Op die foto zie je het inderdaad beter. Wat ontzettend mooi is dat. Hoe dat kan he? Dat heb ik nog nooit gezien! ๐Ÿ˜€

  25. Manon zegt:

    Haha, grappig ๐Ÿ˜€

  26. Emmelinda zegt:

    Hihi, thanks ๐Ÿ˜€ ๐Ÿ˜‰

Maak van je hart geen moordkuil en reageer:

