Watplakjemenou?

Margot Ribberink (weerbabe bij RTL) vertelde net dat het vannacht een plaknacht zal worden.

Mij heeft ze er niet mee.
Ik ben er op voorbereid! Laat maar komen die plaknacht!

Over watzegjemenou

Het betreden van deze weblog (www.watzegjemenou.wordpress.com) is op eigen risico. Ik stel me niet aansprakelijk voor hartkwalen, kromme tenen of psychische aandoeningen na het lezen van deze logjes ;-) Een reactie achter laten is altijd leuk. Vergeet echter niet: Wat u schrijft kan en zรกl tegen u gebruikt worden, ghehehe.
Dit bericht werd geplaatst in Alle logjes van 2005. Bookmark de permalink .

0 reacties op Watplakjemenou?

  1. MIEP zegt:

    Lekker plaaken, van die klamme lichamen tegen elkaar aan!

    Hhmmmmmmm mijn nacht kan niet meer stuk!

  2. Emmelinda zegt:

    Jaaaaa heerlijk he…die zwoele nachten. Ik heb papier genoeg ingeslagen en de schaar ligt ook al klaar 8)

  3. tycho's mama zegt:

    Ja, ja,ja, ja dames…..dat wordt vroeg naar bed!!! ๐Ÿ˜‰

  4. tycho's mama zegt:

    By the way….hoe kan die MIEP nou reageren???? Zit die niet ergens een bruiloft te vieren vandaag????? Of wordt dat in een internetcafรฉ gevierd,hahahahaha ๐Ÿ˜€

  5. Emmelinda zegt:

    Heee ja, daar zegjemewat….ze is even ontsnapt! Om te plakken natuurlijk! hahaha.

  6. Emmelinda zegt:

    Hihi jullie ook geen voetballiefhebbers???

    (Ik niet maar ik hoor het live hahaha)

  7. Yvonne zegt:

    Voor extra veel plak: lekker gaan gymen ๐Ÿ˜ฎ (of iets dergelijks) met je vent. Heeerlijk, echt een aanrader. 8)

  8. tycho's mama zegt:

    Ik hoor het ook live….pc in de woonkamer hรจ, dan krijg je dat. Vind het niet erg, kan ik lekker loggen!

  9. Emmelinda zegt:

    Hahaha dan zal ik toch een andere vent moeten lenen. De mijne sport op de bank. Voetbal kijken weetegijwel ๐Ÿ˜‰ Met dat voetje heen en weer ghehehe ๐Ÿ˜‰

    @Tycho’s mama; Hihi ja klopt, dan heb je het ook live. Hier is het live live. Al die blije mannetjes zingen…hahaha. Ik ben net gaan kijken hoe ze het stadion instrompelden (ik woon er heeeel dichtbij namelijk)…die hadden een aardig biertje op daaro ๐Ÿ˜‰

  10. harrij zegt:

    een plaknacht moet veel voldoening geven als je tandarts bent

  11. Emmelinda zegt:

    Hahaha jaaaa daar had ik nog niet eens aan gedacht! ๐Ÿ˜€

  12. tycho's mama zegt:

    Woon je zo dicht bij het stadion??????

  13. Emmelinda zegt:

    Yep. Heeeel dichtbij ๐Ÿ˜‰ nog geen minuut lopen hihi ๐Ÿ˜‰

  14. Hennie zegt:

    Wow zeg kun je ze ook ร ร nraken? yegh , maar ze plakken wel! ๐Ÿ˜€

  15. Emmelinda zegt:

    Als ik me naar binnen weet te wringen wel ๐Ÿ˜‰ Maar daar staat me een boel politie en bewaking…zal niet lukken ๐Ÿ˜‰

    Ze plakken zeker…bij het zingen van het volkslied zag ik de straaltjes zweet al langs de koppies lopen ๐Ÿ˜‰

  16. GekinblacK zegt:

    Aaaaaah jij gaat toch niet aan dat PlakkerdeplaK gedoe meedoen he ? ๐Ÿ˜‰

  17. Emmelinda zegt:

    Neenee, wees gerust. Daar heb ik een SPUUGhekel aan. En het ergste was…ik moest een prittstift hebben en toen kon ik die log niet vinden ghehehe…altijd staat die zooi op portal behalve nu ๐Ÿ˜‰

  18. GekinblacK zegt:

    Misschien ga ik binnenkort wel meedoen, best goed voor de kijkcijfers denk ik. ๐Ÿ˜‰

  19. Emmelinda zegt:

    *walg* Dat wel…maar dan heb ik liever geen kijkcijfers. Allemachtig wat vind ik dat een stom gedoe.

    Als je echt kijkcijfers wilt moet je een logje maken en er allemaal vieze woorden inzetten (nee geen spruitkes, bloemkool en spinazie). Let maar op hoeveel kijkers je dan krijgt. Niet dat je er iets aan hebt, ze reageren amper, maar het werkt. ๐Ÿ˜‰

  20. GekinblacK zegt:

    Ok, bedankt voor de tip. ๐Ÿ˜€

  21. Emmelinda zegt:

    Graag gedaan. Da’s dan 12.50 ๐Ÿ˜› ๐Ÿ˜‰

  22. GekinblacK zegt:

    Nee, eerst het resultaat afwachten. ๐Ÿ˜›

  23. Emmelinda zegt:

    Komt er wel rente bovenop ๐Ÿ˜‰

  24. Willian zegt:

    Plak ze dan maar he! ๐Ÿ˜€

  25. Emmelinda zegt:

    Thanks…het is bijna zover ๐Ÿ˜‰

  26. epie zegt:

    gaan jullie fietsen ? ze bedoelde dus bandenplak
    vergeet wel de solutie niet

  27. Emmelinda zegt:

    Fietsen? Laat het Marc niet horen hahaha…
    Maareh…stomstomstom…de bandenplak had ik hierboven ook nog wel kunnen plakken ja ๐Ÿ˜•

  28. Khwek zegt:

    Ik wens jullie allen een (lekke) bandenloze en plakvrije nacht toe ! ๐Ÿ˜‰ ๐Ÿ˜›

  29. Emmelinda zegt:

    En mijn plakselset dan? Heb ik die voor niets uit de kast gehaald? ๐Ÿ˜›

  30. Khwek zegt:

    Verwacht je scherven ?

    Je trekt toch niet alles uit de kast Emmy. 8)

  31. Emmelinda zegt:

    Ikke niet. Ik kijk wel mooi uit. ๐Ÿ˜›

  32. epie zegt:

    wat zien ik heet jij emmy , leuke naam

  33. Khwek zegt:

    * voorspelling *

    Een web-logger kon deze morgen niet gaan werken; hij was gisteravond blijven plakken en daardoor vergeten uit te loggen. ๐Ÿ™‚

  34. Emmelinda zegt:

    @epie; Ja he? Stond op de aankoopbon toen mijn ouders me kochten 8)

    @Khwek; Deed je een plakpleister na? ๐Ÿ˜›

  35. Jaap zegt:

    toch he, die plaknacht blijft niet zitten… ’t is alweer licht! 8)

  36. Emmelinda zegt:

    Ja grinnik…eigenlijk wel jammer want ik sliep zo lekker ๐Ÿ˜‰

  37. juist zegt:

    ga je gewoon terug, en plak je verder, of je maakt er vannacht weer een plaknacht van ๐Ÿ˜‰

  38. Jaap zegt:

    nog een p(l)akkende droom gehad? ๐Ÿ˜›

  39. Emmelinda zegt:

    Ik denk dat ik dat laatste doe. Al heb ik er weinig van gemerkt hihi ๐Ÿ˜‰

    Hoe is ut Juistje? Heppie ut druk? ๐Ÿ˜‰ ๐Ÿ˜€

  40. Emmelinda zegt:

    @Jaap; Geen flauw idee eigenlijk. Ik kan het me deze keer niet herinneren ๐Ÿ˜‰ Ik hoef er niet over na te denken. Zo nou heb ik mezelf uit de droom geholpen 8) ๐Ÿ˜‰

  41. Jaap zegt:

    ๐Ÿ˜€
    Herinner me bijna nooit dromen…. ๐Ÿ˜• ze blijven gewoon niet plakken….

  42. Emmelinda zegt:

    Grinnik…ikke wel. Niet elke dag maar zo af en toe.
    Maar ja…dromen zijn bedrog he ๐Ÿ˜‰ Dus ga ik maar weer plakken ๐Ÿ˜‰

  43. Marika zegt:

    Niks van gemerkt van die plaknacht, ik val meestal gelijk als een blok in slaap, maakt niet uit of het warm is. 8)

  44. Emmelinda zegt:

    Grinnik…hier hetzelfde. Ik maak me er ook niet meer druk om. Krijg je het nog waremer van hahaha ๐Ÿ˜‰

  45. Jenni zegt:

    Een plaknacht?? Ieuw.. dat klinkt niet fris!

  46. Emmelinda zegt:

    Grinnik…nee niet echt he? Vies mens, die Margot Ribberink:P Moet je nooit geloven hoor. Van het weer weet ze meestal ook niks:P

  47. Emmelinda zegt:

    O hihi, ik zie net dat de plaklog in de top 50 binnengekomen is ๐Ÿ˜•

  48. GekinblacK zegt:

    Top 50 ? Zie je wel Emmelinda, moeten we toch maar mee gaan doen. (hmmm, hebben ze geen brakende emoticon op web-log ?) ๐Ÿ˜‰

  49. Emmelinda zegt:

    Hihi ja toen ik het zag moest ik meteen aan jou denken hahaha ๐Ÿ˜›

    Ik heb inderdaad een brakende emoticon. Misschien moet ik die hiernaast zetten, onder het stokjesverbod. Mag je ‘m doorlinken. Of jatten ๐Ÿ˜‰

  50. Emmelinda zegt:

    Oei…ik zie net dat ik er een boel van heb. Nou heb ik een dilemma….welke zal ik eens nemen hahaha. Ik dub tussen de eerste en de laatste ๐Ÿ˜‰

    kots
    kots 2
    kots 3
    kots 4
    kots 5

  51. epie zegt:

    in plaats van op je huisdier kun je ook op je favoriete emoticon gaan lijken , dat is nieuw in deze cybertijd

  52. Emmelinda zegt:

    Ja grinnik…dat is ook een mogelijkheid. Alleen heb ik dan een probleem. Ik heb namelijk een boel favo emoticons ๐Ÿ˜‰

  53. epie zegt:

    ik dacht aan nummer 2

  54. Emmelinda zegt:

    Die is wel iets netter he? Hoef je niet zoveel puin te ruimen ๐Ÿ˜‰

  55. Jenni zegt:

    Leuk, die kots-smilies.. ik ben zo vrij geweest ze even te jatten. Altijd leuk voor in MSN ๐Ÿ˜€

  56. Emmelinda zegt:

    Jaaa meteen doen! Ik heb er nog zoveel! Vaak zoek ik me gek als ik op MSN een smiley erbij wil doen ghehehe ๐Ÿ˜‰

  57. Jenni zegt:

    Ik ook ja… Van de belangrijkste weet ik de codes wel, maar echt adrem kan je niet zijn, als je eerst een half uur naar een smilie moet zoeken voor je een berichtje kunt plaatsen ๐Ÿ˜›

  58. Emmelinda zegt:

    Ja grinnik…dat bedoel ik! En ik word er zenuwachtig van…dan wil ik ze heel snel hebben hahaha.
    Sommige smileys doen het niet in MSN en dat is zo jammer…die zijn vaak het leukst. Leuker dan de standaard msn-smileys in ieder geval!

  59. GekinblacK zegt:

    Kijk, ik leer hier van alles, wat vinden weblog bezoekers leuk ? 1 Vieze woorden 2 Kots-smileys

  60. Emmelinda zegt:

    Hahaha ja smerig volkje eigenlijk he? ghehehe 8)

  61. GekinblacK zegt:

    Jaah bah, en daar hoor ik ook bij. ๐Ÿ˜€

  62. Fran & Mick zegt:

    Mick slaapt al nachten slecht door de warmte!
    van de week sliepen we pas om half 3 ๐Ÿ˜•

  63. Emmelinda zegt:

    Ik begrijp er gewoon niks van; ik slaap echt heeeerlijk hihi. Terwijl ik anders vaak wakker ben. Misschien ook omdat ik bijna onder het raam lig? Scheelt misschien toch wel? ๐Ÿ˜•

  64. epie zegt:

    vanacht ook even een raam lenen om er onder te gaan liggen

  65. Emmelinda zegt:

    Hihi is het nog zo warm? Hier valt het wel mee nu. ๐Ÿ˜‰

  66. epie zegt:

    nou je het zegt , t is maar frisjes dan maar een deken over het raam

  67. Emmelinda zegt:

    ja anders kat ie vou ๐Ÿ˜‰

  68. epie zegt:

    dat zei mijn zussie ook altijd nou ja sie

  69. Emmelinda zegt:

    Goh da’s ook toevallig ๐Ÿ˜‰

Maak van je hart geen moordkuil en reageer:

