Big Brother Baby

Over watzegjemenou

Het betreden van deze weblog (www.watzegjemenou.wordpress.com) is op eigen risico. Ik stel me niet aansprakelijk voor hartkwalen, kromme tenen of psychische aandoeningen na het lezen van deze logjes ;-) Een reactie achter laten is altijd leuk. Vergeet echter niet: Wat u schrijft kan en zรกl tegen u gebruikt worden, ghehehe.
Dit bericht werd geplaatst in Humor. Bookmark de permalink .

0 reacties op Big Brother Baby

  1. Khwek zegt:

    Wat zal de regisseur het moeilijk hebben! ๐Ÿ™‚

  2. Yvonne zegt:

    ๐Ÿ˜€

    Jij kijkt toch niet naar BB mag ik hopen? ๐Ÿ˜•

  3. Emmelinda zegt:

    @Juist; hahaha ๐Ÿ˜›

    @Khwek; Als ie genoeg verlichting erbij heeft niet 8)

    @Yvonne; Hahaha nee, maak je maar niet ongerust. ๐Ÿ˜‰

  4. Marika zegt:

    whahaha die stekker die eronder uitkomt ๐Ÿ˜€

  5. Emmelinda zegt:

    Jaaaa gaaf is die he? Te gekke strip! hihi ๐Ÿ˜€

  6. Khwek zegt:

    Zucht nu gaat er pas een lampje branden ! 8)

  7. Emmelinda zegt:

    Hebben wij geen last van met die Philips naast de deur ๐Ÿ˜› 8)

  8. GekinblacK zegt:

    Ik kijk ook geen Big Brother, maar overal waar je komt kun je er over lezen. Ik vind dat BB maar niks.

  9. Emmelinda zegt:

    Nee, de eerste twee BB’s heb ik gezien, waarvan de tweede maar voor de helft. Nu melken ze zoiets alleen maar uit.
    Het gekke is wel dat er straks ineens extra BN-ers zijn die je helemaal niet kent hahaha. Maar ja, willen wij die wel kennen? 8)

  10. Roelof zegt:

    Hallo Emmelinda

    Ik vind hem leuk.
    Dat hele gedoe hoeft voor mij niet.

    Groetjes en een fijne zondag nog.

    Roelof

  11. Emmelinda zegt:

    Hoi Roelof ๐Ÿ˜‰

    Ja is echt leuk he? Hihi. Hoe verzinnen ze ’t ๐Ÿ˜‰
    Voor mij hoeft het ook niet. Gelukkig hoeven we ook niet te kijken hihi ๐Ÿ˜‰

    Jij ook nog een fijne zondag!

  12. GekinblacK zegt:

    Nou ja, BN-ers, dat duurt meestal niet zo lang.
    Ze zijn zo weer vergeten. (gelukkig)

  13. Emmelinda zegt:

    Nou inderdaad…al blijven de irritantste BB-ers het langst (KELLY) ๐Ÿ˜‰

  14. claire zegt:

    ik vind jou weblog geweldig!
    heb je wat tips hoe ik wat meer dingen in de linkse kolom kwijt kan?
    xxx
    claire

  15. Emmelinda zegt:

    Thanks Claire, leuk om te horen..eh..lezen ๐Ÿ˜‰
    Jazeker heb ik tips. Kijk maar bij de beheerderspagina, bij menutekst. Daar is nog een heleboel te plaatsen. Of bedoel je dat niet?
    xxx terug ๐Ÿ˜‰

  16. GekinblacK zegt:

    Ow ja, Kelly, dat ‘spook’ loopt ook nog rond.

  17. Emmelinda zegt:

    Ja helaas. Nou ja…
    Die kunnen ze beter maar uitgummen want het is niet om aan te zien, die maffe dingen die ze (eh…) doet en zegt…

  18. GekinblacK zegt:

    Hij is gewoon een mafkees met een IQ kleiner dan zijn schoenmaat. Hij hij hij, het is en blijft een hij !
    Alleen niet helemaal compleet meer. Gniffel.

  19. Emmelinda zegt:

    Whoeehaaa…bij ons naast woont ook zoiets. Omgebouwd en wel. Zeikvent is het 8)

  20. Emmelinda zegt:

    Grinnik…nou ja, gelukkig is “het” veel weg. Dat scheelt.

    Deze heeft trouwens weinig kaas gegeten van wat vrouwen aantrekken. Al die maffe velourse (eh…hoe schrijf je dat ook weer…zo ouderwets is het ghehehe) kledij hahaha 8)

  21. GekinblacK zegt:

    Ooh wow, dat vind ik nou altijd nog zo mooi !
    (waar stonden die braak-smileys ook alweer ?)

  22. Emmelinda zegt:

    Giechel…ja prachtig he?
    (zegikniet ๐Ÿ˜› )

  23. suzan zegt:

    ze zeggen dat er nu weer een “omgebouwde” in het bb-huis zit he.. wie zou het zijn 8)

  24. henriette zegt:

    Leuk, enne, ik kijk wel 8) ๐Ÿ˜›

  25. Khwek zegt:

    @ Suzan

    Ze zeggen …….. . Wie zijn ze ?

  26. Emmelinda zegt:

    @suzan; Hihi ik heb geen flauw idee omdat ik nog niet gezien heb wie er in het huis zitten ๐Ÿ˜‰

    @Henriette; Mag hoor… ik ga gewoon webloggen ๐Ÿ˜‰

    @Khwek; Khwekkie toch…niet ertussendoor kwebbelen als grote mensen aan het praten zijn he 8) ๐Ÿ˜›

  27. epie zegt:

    emmelinda ik las net het woord zeikvent , over je
    buurman vrouw , bij nader inzien is het na de
    amputatie juist helemaal geen zeikvent.
    t was al een zeikend vroeger , niet voor andere
    doelenden geschikt , hoe heet het nieuwe uitgangspunt
    eigenlijk .

  28. Emmelinda zegt:

    Oke K*tvent dan whaahaaa 8)

  29. epie zegt:

    en voor de gene die de supermarkt ingaan, bekijk toch even de braatworsten voor je ze in de pan gooit

  30. Emmelinda zegt:

    Ja is anders zo lullig he? 8) ๐Ÿ˜›

  31. epie zegt:

    ja dat verslinden met huid en haar he

  32. Khwek zegt:

    @ Emmelinda

    Sorry Emmie. ๐Ÿ˜› 8) ๐Ÿ˜›

  33. Emmelinda zegt:

    @epie; ja dat vrees ik wel

    @Khwek; Meen je toch niks van 8) ๐Ÿ˜›

  34. Khwek zegt:

    @ Emmelinda

    Wat zeg je me nou, natuurlijk meen ik alles wat ik type! ๐Ÿ˜ฎ

  35. marcel zegt:

    haha die is leuk ๐Ÿ˜›

Maak van je hart geen moordkuil en reageer:

