Heppie Bursdeej toe joeeeeeee!

Toen ik hoogzwanger was van Mies sliepen we al een poos in een chipszak (kraakzeiltje in bed voor het moment dat de sluisdeuren open zouden gaan. Lees: tegen eventueel ontsnappend vruchtwater) en het bed stond braaf op klossen. Niet dat het bed er blij mee was want het kreunde bitter en de pootjes leken steeds meer op o-benen.

Wegens indianenverhalen van andere moeders durfde ik al weken nergens meer op bezoek te gaan omdat ik bang was een onuitwisbare indruk achter te laten in de vorm van een grote vlek op tapijt of bankstel. Ook bleef ik in de buurt van de telefoon (tja toen had nog niet iedereen een mobieltje), het mocht eens nodig zijn om de verloskundige te bellen.

Maar allemaal drukte om niks. Het vruchtwater bleef waar het drijven moest. Pas toen het geboortekanaal zo ver was om er een heel kind door naar buiten te jagen werd de vruchtwaterzak lekgeprikt.
Ineens wisten we waarom we al weken in een chipszak lagen!

Een hoopje mens werd op mijn buik gelegd. Daar was ze dan eindelijk!
Dat hoopje mens is vandaag jarig. 11 jaar is onze schoonheid geworden.

Ik ben blij dat we toendertijd toch de nageboorte weggegooid hebben ipv het kind

Gefeliciteerd Mies en nog veeeeeeeeeeeeeeele jaren!

Kus,
Je moesje

Over watzegjemenou

Het betreden van deze weblog (www.watzegjemenou.wordpress.com) is op eigen risico. Ik stel me niet aansprakelijk voor hartkwalen, kromme tenen of psychische aandoeningen na het lezen van deze logjes ;-) Een reactie achter laten is altijd leuk. Vergeet echter niet: Wat u schrijft kan en zรกl tegen u gebruikt worden, ghehehe.
Dit bericht werd geplaatst in Alle logjes van 2005. Bookmark de permalink .

0 reacties op Heppie Bursdeej toe joeeeeeee!

  1. Khwek zegt:

    van Harte Gefeliciteerd met jullie MIES. ๐Ÿ™‚

  2. Yvonne zegt:

    Gefeliciteerd!
    Ik wil gebak.

  3. Emmelinda zegt:

    @Khwek; Tsenk joe verie mutsj ๐Ÿ˜€

    @Yvonne; Thanks! Kom maar halen. Ik kon me nog inhouden en heb nog iets overgelaten ๐Ÿ˜‰ (bel de krant!)

  4. GekinblacK zegt:

    Heee gefeliciteerd, Miesje en Moesje.
    Ik wil ook gebak.

  5. Emmelinda zegt:

    Tuurlijk …ik heb ook nog wat voor jou overgelaten! *klopt op borst(en)*

  6. Emmelinda zegt:

    whaahaa…oeps…dat staat stom 8)

  7. GekinblacK zegt:

    Eeeeehm, ookeeej. ๐Ÿ˜• *Maakt zich uit de voeten* ๐Ÿ˜‰

  8. Emmelinda zegt:

    whaahaa…je vergeet je gebak! ๐Ÿ˜€

  9. Emmelinda zegt:

    Pas op voor losliggende stoeptegels! ๐Ÿ˜ฎ

  10. Emmelinda zegt:

    Dank je wel idaho falls! Ook een stukkie gebak? ๐Ÿ˜‰

  11. epie zegt:

    ja het was heel lekker gebak , ik wel dus
    enne leuk die stralende mies

  12. Emmelinda zegt:

    Heerlijk he? mmmm ๐Ÿ˜€
    Ja ze heeft genoten! Ze was ECHT jarig. Ennuh…bedankt voor die bloemen* ๐Ÿ˜€ ๐Ÿ˜‰

    *En de rest natuurlijk ghehehe

  13. Fran & Mick zegt:

    Gefeliciteerd!!! *zoen *zoen

  14. Emmelinda zegt:

    Dank je wel meissie *neemt zoenen in ontvangst* ๐Ÿ˜€

  15. Tycho's mama zegt:

    Nu ben ik te laat…..heb toch gisteren echt op je log gekeken. Maar ik lag al in bed denk ik. Alsnog van harte gefeliciteerd met dochterlief!!! Is ze goed verwend?? ๐Ÿ˜€

  16. Emmelinda zegt:

    Hihi geeft toch niks, beter te laat dan nooit ๐Ÿ˜‰ Ennuh…ik was ook laat ๐Ÿ˜‰
    Maareh…dank je wel! Ja ze heeft een topdag gehad! Ze wist niet waar ze het eerst mee moest gaan spelen. Dat wil wel wat zeggen want normaal duikt ze meteen achter de pc ๐Ÿ˜‰

  17. Marika zegt:

    Ik heb deze log niet gezien gisteren. ๐Ÿ˜ฆ
    Nou ja alsnog van harte gefeliciteerd!! Is er nog taart over?? ๐Ÿ˜›

  18. MIEP zegt:

    Hhmmm gistravond op de bank in slaap gevallen..
    Daarna maar meteen het nestje ingedoken..
    Als mijn luikjes niet benden sluiten kijk ik vaak nog wel even voor ik naar bed ga… Te Laat dus…
    Mies en Moes Gefeliciflapstaart
    Is er nog een gebakje voor mij over????

  19. Emmelinda zegt:

    @Marika; Ik was ook een b-tje laat ๐Ÿ˜‰ Dank je wel voor je felicitaties! Oeps…de laatste stukjes hebben we net achter de kiezen 8)

    @MIEP; Dan heb je het ook nodig gehad! Slapen is goed hihi. En volgend jaar zal ik het wat eerder plaatsen ๐Ÿ˜‰
    Thanks voor je felicitaties! Maareh…we hebben net samen de restjes op gemaakt. Net als chinees vind ik dat de tweede dag het lekkerst hahaha ๐Ÿ˜‰ (nee niet opgebakken 8) )

  20. patricia zegt:

    beetje laat maar feliciteer je hierbij ook nog maar even..was wat laat ingeschakeld 8)
    je kindertjes zijn zeker vlak na elkaar jarig?

  21. Emmelinda zegt:

    Ik was ook laat met m’n log ๐Ÿ˜‰ Dank je wel voor de felicitaties!
    Ja grinnik…er zit niet veel tussen. Stef is 4 augustus jarig ๐Ÿ˜‰

  22. Juist! zegt:

    alsnog gefeliciteerd! Ik liep ook even wat achter…

  23. Emmelinda zegt:

    Geeft toch niks meis? Felicitaties zijn altijd welkom ๐Ÿ˜‰ Heppie nu lekker vrij? ๐Ÿ˜€

  24. Juist! zegt:

    jaja. verwent he? lang weekend, vanaf donderdag 11 uur al weekend!

  25. Emmelinda zegt:

    Heeeeerlijk! Zo kun je tenminste uitgerust je weekend in ghehehe ๐Ÿ˜‰

  26. Cycli zegt:

    Beetje laat maarre … GEFELICITEERD!!!

  27. Emmelinda zegt:

    Hihi geeft toch niks? Beter laat dan nooit ๐Ÿ˜‰ ALHOEWEL….
    nee niks, geintjuh ๐Ÿ˜‰

  28. Emmelinda zegt:

    Eh…vergeet ik bedankt te zeggen. Jeugd van tegenwoordig he ๐Ÿ˜‰ *zegt netjes “dank je wel”*

  29. Cycli zegt:

    *proest het uit* ๐Ÿ˜€ 8)

  30. Emmelinda zegt:

    Giechel…toch niet met hambo in je mond? 8)

  31. Emmelinda zegt:

    Mooi zo…dat spettert zo tegen je beeldscherm hahaha 8)

  32. henriette zegt:

    Ahhh, leuk!! Gefeliciteerd, ook al is het 4 dagen te laat, niet minder gemeend!!

  33. Emmelinda zegt:

    Hahaha dat geeft toch ook niks. Thanks! ๐Ÿ˜€

Maak van je hart geen moordkuil en reageer:

