Kriebel de kriebel

Wanneer ik de kids naar school gebracht heb word ik bij de deur begroet door Sammy die op zijn rug gaat liggen. Als beloning kriebel ik lekker over zijn buik. Ik vind dat iedere keer weer zo leuk. Krijg je toch het gevoel dat ie blij is dat je er weer bent.

Moet ik straks ook eens doen wanneer Marc terug van zijn werk komt!

Over watzegjemenou

Het betreden van deze weblog (www.watzegjemenou.wordpress.com) is op eigen risico. Ik stel me niet aansprakelijk voor hartkwalen, kromme tenen of psychische aandoeningen na het lezen van deze logjes ;-) Een reactie achter laten is altijd leuk. Vergeet echter niet: Wat u schrijft kan en zรกl tegen u gebruikt worden, ghehehe.
Dit bericht werd geplaatst in Alle logjes van 2005. Bookmark de permalink .

0 reacties op Kriebel de kriebel

  1. patricia zegt:

    een leuke thuiskomst is dat altijd ja…mijn beestjes zijn ook altijd zo blij als vrouwtje weer terug is.
    vind het weg gaan altijd wat minder, want dan kijken ze zo boos…

  2. GekinblacK zegt:

    Owjee, owjee, waar moet dat heen met dit web-log.
    Ut wordt steeds erger hier. ๐Ÿ˜›

  3. Tycho's mama zegt:

    Ik zou het maar niet doen, je weet nooit wat er van komt van al dat gekriebel. ๐Ÿ˜‰ (er zijn tenslotte kinderen bij nietwaar….)

  4. Emmelinda zegt:

    @Patricia; ja heerlijk is dat he? Al loopt ie ook wel eens straal langs me af door naar zijn etensbak. Denk ik dat ie voor mijn komt maar dan blijkt dat niet zo te zijn ๐Ÿ˜‰
    Inderdaad…als je weggaat is die blik bijna beledigend he? ๐Ÿ˜‰

    @Gekinblack; Ja grinnik, nog ff en ik moet ‘m verplaatsen naar de ERO-log hahaha 8)

    @Tycho’s mama; Giechel…ja shit, die kinderen. Hmmm…eens denken hoe ik dat ga oplossen ๐Ÿ˜› 8)

  5. Yvonne zegt:

    Whahahahahaha!
    Vertel je ook nog hoe het afloopt?
    8)

  6. Emmelinda zegt:

    Hihi zal ik foto’s plaatsen? 8)

  7. Emmelinda zegt:

    Giechel…zal ik maar niet doen he? Dan schrikken de mensen zo ๐Ÿ˜› 8)

  8. Yvonne zegt:

    Eh, ja. Denk het wel.

  9. Emmelinda zegt:

    Oke…dan maak ik maar een filmpje 8)

  10. Khwek zegt:

    @ Emmelinda

    Een filmpje! 8) Zo maak je ons wel nieuwsgierig.

    Maar wie gaat wie kriebelen ? ๐Ÿ˜‰

    ( Overigens nog een fijne avond allemaal )

  11. Khwek zegt:

    ( Je verhaaltje: kriebel de kriebel )

    Dat is het mooie en onschuldige van huisdieren he ! ๐Ÿ™‚

  12. Emmelinda zegt:

    @Khwek; Neenee, ik ga niet op de zaken vooruitlopen ๐Ÿ˜›
    Moet jij niet zingen trouwens?

    Ja huisdieren zijn geweldig. DIE kun je met een grust hart vertrouwen!

  13. Khwek zegt:

    Je weet normaal zing ik het hoogste lied, maar vandaag voor 1 keer een toontje lager! ๐Ÿ˜›

  14. Emmelinda zegt:

    Dan ga maar voor het zingen de kerk uit ๐Ÿ˜›

  15. Emmelinda zegt:

    Hebben ze je eruit geschopt ๐Ÿ˜› 8)

  16. Marika zegt:

    Wat lief die foto! ๐Ÿ˜€
    Maar als jij dat gaat doen als Marc thuiskomt dan heb je wel kans dat hij 112 gaat bellen… ๐Ÿ˜•

  17. Emmelinda zegt:

    Ja schattig he? Hij bleef ook zo mooi liggen voor de digi hahaha ๐Ÿ˜‰
    Grinnik….Ja wie weet. Is misschien toch niet zo’n slim idee he? ๐Ÿ˜•

  18. Khwek zegt:

    @ Emmelinda

    Eruit geschopt?

    Echt niet! Neem grust van mij aan dat dit lid veel waardering krijgt. 8)

  19. Emmelinda zegt:

    En dan laten ze je zo vroeg naar huis gaan? ๐Ÿ˜ฎ Je hebt gespijbeld!!!! 8)

  20. Khwek zegt:

    Sssssssssssssssssssssssssstttt ๐Ÿ˜•

  21. epie zegt:

    is ie nieuwschierig om buiten te komen, de kat dan

  22. Emmelinda zegt:

    Nee nog geen last van gehad. Maar wie weet hoe snel dat kan veranderen ๐Ÿ˜‰

  23. epie zegt:

    koop hem maar een computer raakt ie verslaafd hoeft ie niet we

  24. Jolanda zegt:

    en hoe vond hij het???

  25. Emmelinda zegt:

    @epie; Issie al…hij is dol op de cursor hahaha ๐Ÿ˜‰

    @Jolanda; Hij kwam te vroeg thuis ๐Ÿ˜• Ik kreeg de kans niet om me voor zijn voeten te gooien ๐Ÿ˜‰ Volgende week nieuw kansen ๐Ÿ˜‰

  26. epie zegt:

    emmelinda zo vergooit een vrouw zich niet

  27. Emmelinda zegt:

    Klopt…ik weet nog niet wat ik ben ghehehe ๐Ÿ˜‰

  28. henriette zegt:

    In de gang? op de grond? Doe ik ook dagelijks als mannetje thuiskomt. Gatie helemaal van stamperen (รก la stampertje) met zn voeten. Aanradertje hoor ๐Ÿ˜€

  29. Emmelinda zegt:

    Whaahaa zie je nou wel! Maandag lig ik op de mat! Moet ik wel uitkijken dat er geen Wehkamp-gids gebracht wordt 8)

  30. Martijn zegt:

    dan wordt het kriebelen met een verband om je hoofd ๐Ÿ˜‰ lijkt mij ook niet alles;) en kijk je ook uit welke kant de deur op gaat als hij open gaat……. ๐Ÿ˜‰

  31. Emmelinda zegt:

    Hahaha dat lijkt me een prima advies. Anders is het verband niet aan te slepen ghehehe ๐Ÿ˜‰

Maak van je hart geen moordkuil en reageer:

