Princess versus Gwen

In augustus liep Marc de door Mies felbegeerde dvd van Princess Diaries tegen het lijf. *BAAAF*. Omdat het in prijs verlaagd was besloot Marc het alvast te kopen voor haar verjaardag. Hij liet het ter plekke verzegelen.

Zo kreeg ze op haar verjaardag de dvd. Ze was dolgelukkig en viel hem zelfs (Marc, niet de dvd ghehehe) om de hals.
Vandaag wilde ze dan eindelijk kijken. Nadat ze in bad geweest was nestelde ze zich comfortabel op de bank, klaar voor wat komen ging.

Maar…er kwam niks. Tenminste…geen Prinses Diaree. Wel muziek.
Tuurlijk! Hadden wij weer! Er zat een CD in ipv een DVD! En het had niks met deze film te maken. Hadden ze in de winkel verkeerd opgezocht!
Mopperend vertelde Marc wat er aan de hand was. Dat we genept waren. Ik vond het meteen vreselijk voor Mies. Ze had zich er zo op verheugd! Ik vroeg hem wat voor CD het dan was. Niet dat het er iets toe doet maar een goede ramptoerist vraagt het hemd van het lijf. Toch? Dus ik ook. Je weet maar nooit waar een vraag goed voor is!

Het was een CD van Gwen Stefani. Ik begon keihard te lachen en kwam bijna lucht te kort. Wat een giller! Voordat Marc de witte jassen kon bellen verklaarde ik mijn blijdschap: Mies had namelijk al een paar weken geleden aan mij gevraagd of ik via internet de nummers van Gwen kon downloaden. Dat had ik nog steeds niet gedaan *schaam* en nu vielen die nummers zo maar compleet op een schijfje in mijn handen.

Hoe het komt weet ik niet maar plots verdween die schijf in de drive van mijn pc en kopieΓ«rde zomaar de nummers. (Ja pssst…weet ik natuurlijk heel goed maar Buma-Stemra en vriendjes loeren vast mee). Mies is dolgelukkig met haar extra verjaardagskadootje. We hebben gebeld…de CD kunnen we zo komen omruilen zonder problemen.

Hmmm eens even denken….

Welke DVD en CD had ik ook alweer nodig?

Over watzegjemenou

Het betreden van deze weblog (www.watzegjemenou.wordpress.com) is op eigen risico. Ik stel me niet aansprakelijk voor hartkwalen, kromme tenen of psychische aandoeningen na het lezen van deze logjes ;-) Een reactie achter laten is altijd leuk. Vergeet echter niet: Wat u schrijft kan en zΓ‘l tegen u gebruikt worden, ghehehe.
Dit bericht werd geplaatst in Alle logjes van 2005. Bookmark de permalink .

67 reacties op Princess versus Gwen

  1. Khwek zegt:

    Zie je wel er zijn toch nog winkels die de klant het voordeel van de twijfel geven ! πŸ™‚

    Die Mies ! Een kado extra. πŸ˜‰

  2. Emmelinda zegt:

    Ja klopt, ze kunnen toch zien of het waar is of niet. Ze zullen er een leeg doosje van Gwen hebben. Of die moet toevallig meegegeven zijn aan een klant met de DVD van Princess erin πŸ˜‰

    Ja het kind is dolgelukkig met die cd hahah. Wij ook. πŸ˜€

  3. GekinblacK zegt:

    Tjah, en dat noemen ze dus ‘een geluk bij een ongeluk’

  4. Marika zegt:

    Da’s mooi 2 voor de prijs van 1! πŸ˜‰ 8)

  5. Emmelinda zegt:

    @Gekinblack; Ja egwel! Tjemig wat was ik er blij mee hihi. En Mies nog veel meer. πŸ˜€

    @Marika; Zeker weten! Maar het is er ook een zooitje. Laatst hadden ze een aanbieding. Drie halen en maar anderhalf betalen. Had ik met moeite drie schijfjes kunnen vinden, konden ze de bewuste cd niet te pakken krijgen. Verkeerd opgeborgen..offfff misschien wel in een DVDdoos gestopt πŸ˜›

    @Yvonne; Grinnik…dat zijn nou mooie dingen voor de mens 8)

  6. Juist! zegt:

    Jaja, mooi mee genomen zo! Blij dat ze ook de cd van Gwen leuk vind! Leuk!

  7. Emmelinda zegt:

    Ja is echt super he? Ik kwam niet meer bij van de lach; wat een toeval zeg!
    Ik ben blij dat er geen CD van Frans Bauer in zat ghehehe πŸ˜‰

  8. Khwek zegt:

    @ Emmelinda

    Ow, heb je alle CDs vanFrans al? πŸ˜›

  9. Emmelinda zegt:

    Die zooi komt m’n huis NIET in πŸ˜›

  10. Khwek zegt:

    Aha sorry.

    Ik heb je berichtje niet goed gelezen. πŸ˜€

  11. Emmelinda zegt:

    Je werd zeker helemaal blij toen je “Frans Bauer” las 8)

  12. Khwek zegt:

    πŸ˜› Lol πŸ˜›

  13. Emmelinda zegt:

    Mooi zo…tenminste iemand die blij van/door Frans Bauer is geworden 8)

  14. Emmelinda zegt:

    Je bent over tijd…moet jij geen spelletje doen πŸ˜›

  15. Juist! zegt:

    oh en andrΓ© Hazes dan? Mag die wel binnen komen, naja de cd’s dan?

  16. Emmelinda zegt:

    Nope…ook nie. Helaas *schudt hard hoofd heen en weer*

  17. Juist! zegt:

    hahaha, okeej dan πŸ˜‰ weet ik dat voor de volgende keer, dan breng ik het niet meer op πŸ˜‰

  18. Emmelinda zegt:

    Grinnik…1 nummer kan ik nog wel hebben. Maar dat is dan ook genoeg voor een half jaar πŸ˜‰

  19. Juist! zegt:

    ohhh, als dat het geval is! πŸ˜€

  20. Emmelinda zegt:

    Hahaha een nummer van een half uur zeker? πŸ˜‰

  21. Juist! zegt:

    s**t, ja, noujah…het was te proberen … 8)

  22. Emmelinda zegt:

    Giechel…kom ik de volgende keer op je log heb je dan een hit van Hazes erin verwerkt als achtergrondmuziek ghehehe πŸ˜‰

  23. Juist! zegt:

    Hahaha, ik wilde het je niet aan doen…Maar nu je zelf zo aandringt πŸ˜‰

  24. Emmelinda zegt:

    Grinnik..gelukkig ben ik daar vanaf met een ruk aan de knop van het geluid πŸ˜‰

  25. Juist! zegt:

    sabotteer ik die toch, oh je bedoelt die bijjou in huis…Jah, laat maar dan.. πŸ˜‰

  26. Emmelinda zegt:

    Ook al zo’n sloper? hihi. Ennuh…Grad Damen -ofhoeheetdiegast- hoeft ook niej πŸ˜‰

  27. Juist! zegt:

    Goed, ik neem het mee in de vergadering 8)

  28. Emmelinda zegt:

    Hihi goed idee. Kan best nog een lange vergadering zijn. Neem wat lekkers mee πŸ˜‰

  29. tamara zegt:

    nog een geluk dat je het kon ruilen…
    suffe actie, dat wel! πŸ˜‰

  30. Emmelinda zegt:

    Jaaaaa daar was ik ook blij om. Vooral omdat het al in augustus gekocht was.
    Vreselijk…volgende keer tsjekken we alles πŸ˜‰ Dan maar beledigd kijken…gewoon tsjekken die hap πŸ˜‰

  31. Juist! zegt:

    Jah, ik heb mijn voorraad al gepakt. Ik ga hier eens lang over in beraad… Ik laat je weten hoe het gegaan is.. 8)

  32. Khwek zegt:

    Ik wil niet vervelend doen, maar wie is Grad Damen ?

    Ook iemand uit het bovenstaande rijtje van FB. en AH. etc.!
    πŸ˜•

  33. Emmelinda zegt:

    @Juist; Grinnik…ik ben benieuwd of ik de uitslag wil weten ghehehe πŸ˜‰

    @Khwek; Weet je het niet? Laten zo! Past toch niet meer in je cd-verzameling πŸ˜›

  34. Cycli zegt:

    *is druk bezig Buma-Stemra en vriendjes te bellen*

  35. Emmelinda zegt:

    Pas op he…of ik zorg dat ze je bij McDrek daaro niet meer binnen laten 8)

  36. Cycli zegt:

    *Gooit snel de hoorn weer op de haak*

  37. Emmelinda zegt:

    Ik zag het je gewoon doen hahaha…hup die hoorn op de haak. Hebben jullie trouwens geen head-sets? πŸ˜‰

  38. Cycli zegt:

    Jeppers … vet handig man!
    Ken je meer dingen tegelijk doen omdat je geen hoorn hoeft vast te houden

  39. Emmelinda zegt:

    Jaaaaa, nagels lakken enzo ghehehe πŸ˜‰ Tekenen (van die droedels)
    De meeste mensen klagen over hun haar na een dagje headset 😦

  40. Cycli zegt:

    Haha jah ik zit idd meestal te tekenen of gedichten te schrijven.
    Ach en die headset valt best mee vind ik. Maar ik heb dan ook geen coupe coutoure als ik ga werken.
    Wat wel irri is dattie meestal aan mijn oorbellen blijft hangen als ik em te snel aftrek πŸ˜•

  41. Emmelinda zegt:

    Autsj…ja dat doet pijn! En als je voor die dag van die clipsoorbellen hebt vliegen ze door de zaal hahaha πŸ˜‰
    Ik denk ook dat je er rekening mee houdt…als je het vervelend vind neem je een spiegeltje en een kam mee voor als je naar buiten gaat. Toch? De rest van de dag ziet niemand dat…ze hebben het allemaal hahaha πŸ˜‰

  42. Cycli zegt:

    hahaha ja idd
    Het is grappiger bij de jongens die er werken.
    Die hebben dan een deuk in hun zorgvuldig ge-gelde coupe.
    En dan gaan ze snel naar de wc om het te fixen maar dat mag niemand weten want ze zijn niet ijdel ofzo … πŸ˜‰

  43. Emmelinda zegt:

    Whaahaa valt niet op dat ze na een paar uur werken keurig in de coupe zitten hoor…ghehehe. πŸ˜‰

  44. Cycli zegt:

    hahaha ja presies.Echtwaar die kerels zijn nog erger dan de grieten. En we hebben een boel kerels daar werken.
    Alleen zijn het grotendeels studenten … das dan weer minder πŸ˜‰

  45. Emmelinda zegt:

    Ik zie er wel eens hangen…tegenover het station op het 18-septemberplein. Die staan daar zogenaamd mooi te wezen…NOT 8) Wanneer die pauze hebben staan ze buiten een sigaretje te roken πŸ˜‰ Ik zal toch eens opletten of die een deukje in hun kapsel hebben ghehehe πŸ˜‰

  46. Cycli zegt:

    hahaha ja ik ken dat call center. Transcom is dat. een klote call center trouwens.

    *Ziet Emmelinda al op deukjes jacht gaan*

  47. Emmelinda zegt:

    Ik wou het al niet zeggen. Ik ken het center niet maar die peopletjes buiten zijn wel zo eigenaardig.! Lijken wel aliens ghehehe 8)

    *neemt kam mee op deukjesjacht*

  48. Cycli zegt:

    Hihihi neem ook meteen digicam mee!!!

  49. Emmelinda zegt:

    Giechel…is eigenlijk beter he? πŸ˜‰

  50. Michelle zegt:

    HeyyY mam,,,
    Coowl ja;)
    Heb je toch nog die liedjes voor mii:P

  51. Emmelinda zegt:

    Ja goed he? Nou nog een cd van Guus Meeuwis…die wilde je toch ook zo graag? πŸ˜‰

  52. al zo dikwijs bij je langsgekomen..heel mooi je log..en die muziek van Guus Meeuwis komt die op je loggie??

    heel veel groeten van ***els lennertz***

  53. al zo dikwijs bij je langsgekomen..heel mooi je log..en die muziek van Guus Meeuwis komt die op je loggie??

    heel veel groeten van ***els lennertz***

  54. Emmelinda zegt:

    Hihi ja ik heb je al een paar keer bij W.I.E. zien staan πŸ˜‰
    Dank je wel voor je compliment πŸ˜€
    Ik denk niet dat ik muziek op mijn weblog zet. Dan stoort het zo met de media-player hihi. Mies vroeg steeds naar Guus Meeuwis en Gwen Stefani. Een verzoekje is dus voor elkaar πŸ˜‰

    Groetjes terug ennuh…fijn weekend! πŸ˜€

  55. henriette zegt:

    HΓ‘, die is goed, 2 vliegen in 1 klap!! Kaboemmm πŸ˜€

  56. Emmelinda zegt:

    Jaaa ik heb er nog plezier van. Dat geluid op een van de meisjeskamer niet meegerekend πŸ˜‰

  57. Martijn zegt:

    wow dat is idd wel heel toevallig. Wel lekker dat de winkel er niet moeilijk over deed. Geinig verhaal πŸ˜‰

  58. Emmelinda zegt:

    Hihi ja ik moet er nog steeds om lachen. Vooral omdat ik dagelijks zie dat ze echt dol op die muziek is. Ben ik ff blij dat ik dat niet een voor een hoefde op te zoeken πŸ˜‰

  59. Cycli zegt:

    *heeft netjes naar Emmelinda geluisterd en een blad doedels ingescanned*

  60. Emmelinda zegt:

    *aait Cycli over haar bolleke**

    *zit toch al deuk in kapsel wegens headset πŸ˜‰ ghehehe

  61. Emmelinda zegt:

    Hihi…maareh…ik heb ze gezien en ze bij biejoetievoel! πŸ˜€

  62. Emmelinda zegt:

    bij? eh..Maja de Bij? Nee ZIJN dus

Maak van je hart geen moordkuil en reageer:

