Deze log is niet voor de poes!

In een of ander tijdschrift zat een probeerverpakking van inlegkruisjes.

Daar ik die krengen nooit nodig heb (ik krab mijn ondergoed wel schoon met een nagel voordat het de was ingaat GEINTJUHHH), plak ik ze op het raam, op mijn gezicht of plak ze op de ruggetjes van mijn kids (tsja…je kunt ze niet vroeg genoeg leren dat dit hele gewone gebruiksvoorwerpen zijn he, ghehehe?). Deze keer vond ik een nieuw slachtoffer.

Ik verwijderde de strip en gaf de kruisjes aan Sammy. Die heeft er ongelooflijk veel plezier mee gehad! Hij is geslaagd voor de nieuwe cursus orgasme origami. *trots*

Zo zie je maar…inlegkruisjes zijn WEL voor de poes!

Over watzegjemenou

Het betreden van deze weblog (www.watzegjemenou.wordpress.com) is op eigen risico. Ik stel me niet aansprakelijk voor hartkwalen, kromme tenen of psychische aandoeningen na het lezen van deze logjes ;-) Een reactie achter laten is altijd leuk. Vergeet echter niet: Wat u schrijft kan en zΓ‘l tegen u gebruikt worden, ghehehe.
Dit bericht werd geplaatst in Alle logjes van 2005. Bookmark de permalink .

0 reacties op Deze log is niet voor de poes!

  1. Jolanda zegt:

    katten weten zich te vermaken met de vreemdste voorwerpen πŸ˜€

  2. Emmelinda zegt:

    Ja inderdaad! In het begin kochten we allerlei duur spul uit de dierenwinkel. Doet ie dus niks mee. Uit plaatsvervangende schaamte heeft ie de muizen verstopt hahaha πŸ˜‰

  3. Tycho's mama zegt:

    Whoehahaha….die kinderen van jou, die hebben wat te verduren bij jou hΓ¨!!! Terwijl ik dit logje lees zie ik jou helemaal voor me onder het genot van een bakkie koffie als de kids naar school zijn, bedenkend waar je die dingen nu weer op zal gaan plakken. Tip: Je moet ze een keer allemaal opsparen en dan ’s nachts de hele auto ermee volplakken. En dan wachten tot de buurt wakker wordt!! Misschien krijg je nog een eervolle vermelding in het Guiness Book of Records ook. πŸ˜€

  4. MIEP zegt:

    En waar haalt Tycho’s moeder die wijsheid vandaan?
    Staat ze er al mee in het grote boek????

    Whahahahahha, geweldig weer eens, d’r is er altijd maar één die zoiets kan bedenken volgens mij, de inlegmuizen (zo noemen we ze hier) op de ruggetjes van de kinderen plakken…..

  5. Marijke zegt:

    hahahhahha ik lig weer dubbel , prachtig geschreven , klasse πŸ˜› πŸ˜›

  6. Yvonne zegt:

    GOOOOOOOOOR zeg, van die nagel.
    Wel weer helemaal leuk! 8)

  7. Jaap zegt:

    πŸ˜€ πŸ˜€ πŸ˜€ wat een enthougasme enthousiasme om zo’n vochtdeppertje … Poesjes zijn zow makkelijk blij te maken he πŸ˜€ als je zo’n poesje vraagt: kruis of munt? dan weet zo’n poesje ’t wel….

  8. epie zegt:

    zonde wel eens aan dakisolatie gedacht

  9. epie zegt:

    wat doet sammy met de vleugeltjes ?

  10. Greetje zegt:

    Whahahaaha…
    In ieder geval lekt ie niet door nu! 8)

  11. Emmelinda zegt:

    @Tycho’s mama; Hahaha, ja ik ben al aan het sparen. Over een tiental jaren zal ik wel voor de rechter moeten verschijnen voor al het aangedane leed ghehehe πŸ˜‰

    Hihi en die uitdaging voor het Guiness Book hou ik in gedachten. Misschien voer ik die nog wel eens uit ook! hahaha.

    @Miep; En dat is dan nog het minst erge geval. Wanneer mijn kids straks de maatschappij in gaan hebben ze alle plagerijtjes al achter de rug. Letterlijk EN figuurlijk whaahaa (lig in een deuk om die woordspeling).

    @Marijke; Hihi je zag het weer voor je he? Eigenlijk is de log veel te kort hahaha. Misschien heb ik er binnenkort weer een. Ik vreet immers genoeg uit πŸ˜‰

    @Yvonne; Ja giechel…zie je het voor je…en dan al die smurrie achter je nagel wegzuigen (whoeehaa….weer drie bezoekers minder). Bleergh vies kind dat ik er ook ben ghehehe.
    Thanks voor je compliment. πŸ˜€

    @Jaap; Ja hij was echt POESLIEF hahaha. Ik kan het hem nou wel vragen. Sinds ik vorige week die Douwe Egbertsmunt gevonden heb hahaha πŸ˜‰

    @epie; Dan moet ik wel nog een boel tijdschriften kopen hahaha.
    Het was jammer…die plakrand van die krengen zijn zo sterk dat er geen wings in te bekennen waren. Het was wel fijn om de haren van het tapijt te verwijderen. Ghehehe

    @Greetje; Nee, lekken niet…da’s een ding wat zeker is! Ik hoop nou niet dat ie een identiteitscrisis heeft opgelopen trouwens πŸ˜•

  12. GekinblacK zegt:

    Zucht…. wat moet ik hier nou nog weer van zeggen.

  13. Emmelinda zegt:

    Grinnik..dat je ook een pak inlegkruisjes wil? 8)

  14. epie zegt:

    wil je always

  15. epie zegt:

    wil piloot worden dan

  16. Emmelinda zegt:

    Ikke wel…hoef ik niet meer op het stoplicht te wachten wanneer ik de kids naar school breng πŸ˜‰

  17. epie zegt:

    ha”” je”” vergeten

  18. epie zegt:

    bij jou anders heel makkelijk kabelbaantje naar het psv stadion en dan verder naar school naar beneden

  19. Emmelinda zegt:

    Ik begreep het al…slim he? πŸ˜‰

  20. Emmelinda zegt:

    Ja hihi zou niet gek zijn! Ook handig ivm sneeuw en gladde wegen. Denk ook eens aan voetbalwedstrijden met loslopende supporters! Ha!

  21. epie zegt:

    over stoplichten gesproken blauwtje komt pas in oktober
    goed da hoort hier niet thuis dus deleten die hap

  22. Emmelinda zegt:

    Dat meen je niet? Waarom? πŸ˜•

  23. epie zegt:

    rijkdienst wegverkeer , ze moeten een chassisnummer inslaan en daar is nu niemand voor , de rest is ok

  24. Emmelinda zegt:

    Ja heeeeee…het zou ook eens in 1 keer goedgaan zeg 😦

  25. epie zegt:

    nou eb ik mooi de tijd puin uit de garage te halen
    het bakbeest moet toch ergens staan

  26. epie zegt:

    maar eh wel jammer , t is dan bijna winter

  27. Emmelinda zegt:

    Dat is waar. Waar ga je de puin laten? πŸ˜‰

  28. Emmelinda zegt:

    Met een beetje geluk is het nog lang mooi weer. πŸ˜‰

  29. epie zegt:

    de buurt had een idee , die vonden hem voor in de tuin
    wel ok , dus l dst onkruid weg en toen dacht ik waarom niet in het onkruid , sorry en dat in je log

  30. epie zegt:

    en met inlegkruisjes had dit niets te maken

  31. Emmelinda zegt:

    Hahaha ja ze moeten niet zeuren. Zulk mooi onkruid heeft niemand πŸ˜‰

  32. epie zegt:

    ja met een prachtige distel rand echt mooi en geen hond die zijn geweer daarin wil beschadigen

  33. epie zegt:

    en je wet zeker wel nog wie daar ooit een mooie boom moedwillig heeft proberen te mollen

  34. Emmelinda zegt:

    Ehm *fluit zogenaamd van geen kwaad bewust* …was het zo’n halve zool met een hond? 8)

  35. patricia zegt:

    ghehehe, creatief met inlegkruisjes.
    Hoe verzin je het ook weer…

  36. epie zegt:

    tb was wel een leuke hond ja hoe weet jij dat

  37. epie zegt:

    t was wel een leuke hond ja hoe weet jij dat

  38. epie zegt:

    ik stotter gelof ik

  39. Emmelinda zegt:

    @Patricia; Hihi ja is weer eens iets anders he? Ghehehe.
    Mijn poes..euh..Sammy vond het iig te gek! hahaha.

    @epie; Hmmm…intuΓ―tie? (goh netjes met die puntjes he? ghehehe)
    Ik heb trouwens een einde gemaakt aan je stotteren hahaha. Scheelt weer he πŸ˜‰

  40. epie zegt:

    over reclame
    op en voor de buis met een inlegkruis

  41. Emmelinda zegt:

    Met een inlegkruis in de hand komt men door het ganse land πŸ˜‰ 8)

    Ik wou eerst iets anders schrijven ghehehe 8)

  42. epie zegt:

    hoe vind je die reclame van die vrachtwagen chaufeur
    denk er rustig over na
    je hebt nog anderhal uur

  43. Emmelinda zegt:

    Ehm…ken ik niet??? πŸ˜•

  44. epie zegt:

    je moet ook eens tv kijken , vrachtwagen chauffeur met hoge nood , heeft wel niets met inlegkruisjes te maken

  45. omabommel zegt:

    Hihihi, mijn jongste katje heeft pas geleden een heel doosje met inlegkruisjes vernield (ik gebruik ze wel, ik heb geen nagels hahaha) Het zijn geinige gekjes. jonge katjes dan hè?
    Liefs oma bommel

  46. Emmelinda zegt:

    Hihi ja wie weet kan ik er wel een weblog over maken πŸ˜‰

  47. epie zegt:

    rijd door heel europa en houd het op tot ie een brandschone nederlandse plee ziet

  48. Emmelinda zegt:

    @epie;Bestaan die dan? πŸ˜‰

    @Omabommel; Grinnik..had je ook bijna een log gehad πŸ˜‰ Ja ze zijn lekker maf. Ik moet steeds zo om zijn fratsen lachen. Behalve als ie net wakkeer is. Dan is het een sloper en een pitbull hahaha πŸ˜‰

  49. omabommel zegt:

    Moet je nagaan, ik heb er vier!!!!!!

  50. Emmelinda zegt:

    Hihi, bij iedere kitten die ik tegenkom of zie roep ik uit:”Die wil ik!”…maar wanneer Sam zo aan de gang is vind ik het wel weer genoeg ghehehe πŸ˜‰

  51. Emmelinda zegt:

    Dus ik kan me voorstellen hoe het er bij jou toegaat! Hebben ze nooit ruzie wie er bij jou op schoot mag?

  52. omabommel zegt:

    Nee jammer genoeg niet, eerst was sarah altijd op mijn schoot maar sinds de kleine erbij gekomen is, komt die wel bij mij maar ligt meestal bij sarah

  53. Emmelinda zegt:

    Dus je hebt zoveel poezen en er komt er geen een bij jou liggen? Hmmm…wordt het niet tijd voor een kitten extra? πŸ˜›

  54. Marika zegt:

    Je vertelt het weer heel smakelijk… πŸ˜• πŸ˜‰
    Ik zal ‘onze’ Sam eens een always ultra met vleugels geven, nog groter nog meer plezier, kijken of ie vliegen kan. 8)

  55. Emmelinda zegt:

    Giechel…ik heb het smerigste deel weggelaten 8) Toch wel weer aardig van mij he? hahaha. Geintjuh!

    Whaahaa ja aan iedere kant een always. Is ook iets voor onze Sam na het onwaken. Eens kijken of het bengeltje dan verandert in een engeltje πŸ˜‰

  56. Fran & Mick zegt:

    Krap jij het schoon met je nagel?
    wat een werk.. je kan het ook schoonlikken
    net als je poes πŸ˜› πŸ˜• ohhhh wat erg op de vroege morgen… hi hi

  57. Emmelinda zegt:

    Whoeehaaa, dat is natuurlijk ook een idee! Dat ik daar nooit aan gedacht heb! Scheelt weer wanneer ik mijn vingers aflik omdat ik iets lekkers zit te eten hahaha πŸ˜‰

  58. CharLi zegt:

    zowhee…de reacties alleen zijn al een logje waard ! πŸ˜€

    toch leuk al die poezenverhalen!

  59. Emmelinda zegt:

    Hihi ja leuk he? En dan heb ik me nog zitten afvragen of ik het wel moest plaatsen hahaha πŸ˜‰

  60. epie zegt:

    always heb kik van gehoord tena lady ook maar
    zijn die van lays ook goed ze zijn zo leuk verpakt

  61. Emmelinda zegt:

    Wanneer je always te lang gebruikt zijn ze net zo krokant als Lays. Die zakjes kraken ook minder. En over de smaak valt te twisten ghehehe πŸ˜‰

  62. epie zegt:

    wat kan ik toch veel van je leren thanks

  63. Emmelinda zegt:

    Geen dank…graag gedaan. Het is heerlijk om je kennis met anderen te delen 8)

  64. epie zegt:

    hee het lijkt wel of ik spinoza hoor bij het eten van spinazie , maar gelijk heb je.
    wil je ook iets uit mijn domme geest delen

  65. Emmelinda zegt:

    Whoeehaa Emmelinda Spinazie. Met ei? *braak*
    Grinnik…wat wil je kwijt? πŸ˜‰

  66. epie zegt:

    nou niet echt , maar soms ??

  67. epie zegt:

    iets voor m&S ?

  68. Emmelinda zegt:

    Whaahaa…zou je wel willen he? ghehehe. Neuh zou je meteen spijt van krijgen. Zeker weten!

    Giechel…ja kan Mies eindelijk winkeltje spelen πŸ˜›

  69. epie zegt:

    gaat er een lampje branden ?
    op batterij dan wel

  70. epie zegt:

    is zo leuk , wilde kat wordt tam hier , lijkt op vader
    van sammy , is al binnen geweest bij de buren en vlucht nog amper voor me

  71. Emmelinda zegt:

    Heb je hem zeker gelokt met inlegkruisjes? πŸ˜› 8)
    Maar inderdaad…dat is wel heel leuk. Ik was vroeger al kattenlokker ghehehe πŸ˜‰

  72. epie zegt:

    ja in annecy hebben ze het er nog over

  73. Emmelinda zegt:

    Die moeten niet over katten praten maar lekkere ijsjes draaien πŸ˜‰

  74. epie zegt:

    en dan de col de parmelan op

  75. epie zegt:

    maar wat heb dat nou met een katje met een inlegkruisje e maken

  76. Emmelinda zegt:

    ssssst we gaan he niet over bergen hebben he 8)

    Hihi ikke niet weten. πŸ˜‰

  77. Nicky zegt:

    ik gebruik die dingen wel! Om muggen mee te vangen! Werkt perfect, al is het wel een beetje zielig als zo’n beestje nog aan het stuiptrekken is terwijl hij vast zit aan het plakstrookje! πŸ˜‰ Maar na een paar nachten wakker liggen van irritant gezoem en muggenbeten zit ik daar niet meer mee! πŸ˜›

  78. Emmelinda zegt:

    Whoehaa *jat snel inleggevallen terug*. DAT is nog eens een idee! Bedankt voor je tip! Weg met die vervelende muggen! πŸ˜‰

Maak van je hart geen moordkuil en reageer:

