Habbo-Hotel-Heisa

Mijn dochters runnen al een poos hun eigen kamer bij Habbo-hotel. Nee geen 4-sterrenhotel op de Boulevard van Scheveningen maar een virtueel plekje. Watzegtzejenou? Okeoke…ik zal het even uitleggen. Lees en huiver mee:

Buiten weblog.nl is nog een leven. *zweert*
Dat is even een schok he? Ik geloofde het eerst ook niet. Maar mijn kinderen lieten het me zien.
Je logt er in met een poppetje die je meteen zijn kleren uittrekt…(nee viespeuk, lees nou verder)…om hem of haar daarna te voorzien van je eigen kledingstijl. Dan kun je chatten. Wat dat is weet je vast wel. Alleen is je bericht hier te zien in tekstwolkjes. (Ho wacht even…lees mijn log nou asjeblieft af, je kunt straks altijd nog naar Habbo-hotel!)

Zo’n poppetje moet zich natuurlijk ergens kunnen terugtrekken of mensen kunnen uitnodigen. Dus neem je een kamer. Helemaal voor je zelf. Niks inschrijfkosten of wachtlijsten. Een aantal meubels krijg je er bij. Het stelt niet veel voor. Beetje Jan des Bouvriesstijl (lees;Kost een boel poen maar je huis voelt nog steeds leeg!) Je kunt ook bijbestellen. Dat moet je echter zelf dokken.

Mijn meiden hadden voor hun verjaardag een wallie-card (internetportemeja, red.) gekregen. Daar kun je bijvoorbeeld credits voor kopen. Hiervan mochten ze dan naar eigen inzicht meubi’s (zo heet dat daar) voor kopen. Maar niet uitdelen aan vrienden daar (krijg je toch heibel van en virtueel iemand zijn hersenpan verbouwen is een b-tje lastig).

Gisteren was Stef in tranen. Ze had per ongeluk een van haar kamers (tja vrouwen he, hebben aan eentje nooit genoeg ghehehe) weggegooid. Een paar spullen van haar en van haar habbo-vriendin stonden er in. Ze was er zo ongelooflijk verdrietig van! Haar eigen spullen vond ze erg maar haar verdriet om die andere spullen was veel erger. Alles weg.

Tuurlijk moest ik een boosheid onderdrukken. What the Fuck Habbo had ze nou weer voor iets stoms gedaan! Maar het sierde haar zo dat ze verdrietig was om de spullen van een ander! Ha! Dat getuigt nog eens van een goede inborst! Dan ga ik toch niet om een paar eurocenten zeuren?

Immers…wat zij uitstraalt is onbetaalbaar!

Over watzegjemenou

Het betreden van deze weblog (www.watzegjemenou.wordpress.com) is op eigen risico. Ik stel me niet aansprakelijk voor hartkwalen, kromme tenen of psychische aandoeningen na het lezen van deze logjes ;-) Een reactie achter laten is altijd leuk. Vergeet echter niet: Wat u schrijft kan en zΓ‘l tegen u gebruikt worden, ghehehe.
Dit bericht werd geplaatst in Alle logjes van 2005. Bookmark de permalink .

0 reacties op Habbo-Hotel-Heisa

  1. GekinblacK zegt:

    Hee wacht efkes… dat is grappig. Kan je dan virtuele dames meenemen naar je virtuele kamer en….. (kwijl-smiley)

  2. Emmelinda zegt:

    Whaahaa…ik hoor het al…weer een Habbo-verslaafde erbij ghehehe πŸ˜‰

  3. GekinblacK zegt:

    Niet echt. Betalen voor meubeltjes ? Ehm…. dacht het toch niet !

  4. Emmelinda zegt:

    Hahaha op de grond gaat ook πŸ˜‰

  5. GekinblacK zegt:

    En als ik wil chatten met poppetjes met tekstballonnetjes dan ga ik wel naar chatpoint.nl.
    Maar nee, ook die tijd heb ik gehad.

  6. Emmelinda zegt:

    Ja hihi…daar kwam ik gisteren jaren geleden ook.
    Daarbij kun je op Habbo niet eens lekker vloeken. Wordt gecensureerd πŸ˜• 8)

  7. GekinblacK zegt:

    Ja hoor eens… vloeken…. dat kan toch ook niet.

  8. Emmelinda zegt:

    ja hoor…dat kan ik heel goed Je hebt gelijk 8)

  9. Fran & Mick zegt:

    Klinkt grappig πŸ˜‰ alleen als ik wil chatten
    doe ik dat liever op msn met bekenden πŸ˜‰
    of op de weblog kletsen is toch ook heel gezellig πŸ˜€
    Gelukkig is Mick nog te jong 8)

  10. Emmelinda zegt:

    Ja hihi, ik ben het er helemaal mee eens. Ik vind cluppen, webloggen en MSN een stuk fijner. Maar goed, ik heb dan ook niet meer de behoefte om anderen aan en uit te kleden. Alhoewel 8) πŸ˜›

    Grinnik…en inderdaad..Mick is nog te jong. Maar dat gaat zo ongelooflijk snel. Voor je het weet mag jij ook credits kopen πŸ˜‰

  11. Yvonne zegt:

    Inderdaad, er zijn mannen, daar scheur ik de kleren voor van mijn lijf 8) πŸ˜›

  12. Emmelinda zegt:

    Jaaaaa zeker weten! Daar wil ik zelfs nog wel een beschuitje mee eten. Of iets anders 8)

  13. Yvonne zegt:

    Zoals een bifi, ieder aan een kantje beginnen en dan… πŸ˜€

  14. Emmelinda zegt:

    Bifi’s??? *beseft dat ze nodig naar de winkel moet, krijgt weinig adem en voelt dat maag overdreven gaat knorren*

  15. CharLi zegt:

    geef mij maar web-log,kun je ook lekker uit je nek…..eeeeh kletsen …dus πŸ˜€

  16. henriette zegt:

    Grappig zoiets, een soort sims online ofzo. πŸ˜€

  17. Emmelinda zegt:

    @CharLi; Ja psies…met gratis plaatjes van internet van meubi’s vrolijken we dan de log wel op he? Scheelt weer poen πŸ˜‰

    @Henriette; Ja daar is het inderdaad mee te vergelijken. Al vind ik persoonlijk de Sims veeeeel leuker πŸ˜‰

  18. edgar zegt:

    ik wil graag toestemming om jouw logjes verkeerd te interpreteren.
    en ok gelijk:
    wat is dan de juiste interpretatie..? πŸ˜€

  19. Emmelinda zegt:

    Whaahaa jij bent de eerste die dat gelezen heeft volgend mij.
    De juiste interpretaie? Geen idee, ik was al zo blij dat ik dat woord foutloos getypt had ghehehe πŸ˜‰ 8)

  20. Jaap zegt:

    ga vanavond eens gewoon gezellig virtueel op bezoek bij je dochter..! πŸ˜€

  21. Emmelinda zegt:

    Heb ik pas geleden gedaan. Dachten ze dat ze gehackt waren ghehehe πŸ˜‰

  22. Janine zegt:

    heJJ,,
    hOe delete jΓ© een habbOpOppetJJ..??
    willen jUllie (alS jUllie het weten) het vOor me opsGrijven…??;)

    alvaSt Bdankt,,!!
    diKke kUs Janine πŸ˜€

    p.S. Nu doe ik het even in normaal Nederlands voor de kinderen die dat andere niet konden lezen! Kijk hieronder.

    Hallo,
    Hoe delete je een Habbo-poppetje??
    Willen jullie (als jullie het weten) het voor me opschrijven…??;)

    Alvast bedankt!!
    Dikke kus Janine!:D

Maak van je hart geen moordkuil en reageer:

