Shame, shame, shame!

Steffie zei een vies woord.
Ik riep uit: “Steffie! Ga je schamen!”

Zegt Stef: ” Schaamt zich, tussen sterretjes*”

*=
*schaamt zich*

Over watzegjemenou

Het betreden van deze weblog (www.watzegjemenou.wordpress.com) is op eigen risico. Ik stel me niet aansprakelijk voor hartkwalen, kromme tenen of psychische aandoeningen na het lezen van deze logjes ;-) Een reactie achter laten is altijd leuk. Vergeet echter niet: Wat u schrijft kan en zรกl tegen u gebruikt worden, ghehehe.
Dit bericht werd geplaatst in Kinderbabbels. Bookmark de permalink .

0 reacties op Shame, shame, shame!

  1. Shame, shame, shame, shame, shame on you (ken je ‘m nog ??)

  2. ~xJOYx~ zegt:

    hahaha, welk woord dan ๐Ÿ˜‰

  3. Emmelinda zegt:

    @Maarten; Weet je dat ik dat nou al zing vanaf het moment dat ik die log geschreven heb? hahaha…

    @~xJOYx~: het was iets met ****piep**** ๐Ÿ˜‰

  4. Mission zegt:

    En heeft ie er van geleerd ??

  5. Emmelinda zegt:

    Stef? Whaahaa nee. Af en toe is ze gewoon een kleine bouwvakker 8)

  6. remco zegt:

    tssssss ze mag ook niks van jou ๐Ÿ˜€

  7. Emmelinda zegt:

    Hahaha ja flauw he? ๐Ÿ˜‰
    Thuis mag ze vanalles zeggen. Nou ja, ligt er ook aan. Maar wanneer we buiten zijn vind ik het toch prettig wanneer ze zich netjes gedraagt. Een beetje. Al had ze gelijk. Het was ook een K*****f 8)

  8. remco zegt:

    gaat ff puzzelen welk woord dat is geweest de eerste 3 letters heb ik al ๐Ÿ˜€

  9. Emmelinda zegt:

    Hahaha veel plezier met het gratis puzzelwoord. Helaas kan er over de inzending niet gecorrespondeerd worden. Ook de prijzenpot is helaas leeg. Je zult het moeten doen met eeuwige roem 8) ๐Ÿ˜›

  10. MIEP zegt:

    Ooh, soms is het zo irritant en lachwekkend tegelijk als kinderen van die slimme opmerkingen maken!

  11. Cycli zegt:

    *roept wel eens “lol”*

  12. Emmelinda zegt:

    @MIEP; Dat is het zeker. Daarbij had ze gelijk. Maar om een of andere reden was het toch niet echt de gelegenheid daarvoor. Maar ze wist het weer aardig recht te breien met haar opmerking ๐Ÿ˜‰

    @Cycli; Hahaha, ga je schamen ๐Ÿ˜›

    @CharLi; ๐Ÿ˜‰ Grinnik.

    @Jaap; *giechelt*

  13. tycho's mama zegt:

    Hahaha, die kids van jou hebben je aardig door! Ze praten al in log-taal tegen je…. ๐Ÿ˜‰

  14. Emmelinda zegt:

    Ja grinnik…hoezo ze integreren al snel in computertaal? ๐Ÿ˜‰

  15. Lachen soms kunnen ze zo lekker uit de hoek komen

  16. Emmelinda zegt:

    Ja hihi dat kun je wel zeggen! Leuk dat ze zo creatief uit met woorden kunnen omgaan ๐Ÿ˜€

  17. epie zegt:

    en zei ze dat op haar alles innemende ondeugend koppie

    maar wanneer is de onthulling van wat ze zei

  18. epie zegt:

    ja emmelinda en wat zei jij ook weer bij die chinees toen je zes jaar was en je je lieftallig koppie op een tafel legde
    waar een bruid en bruidegom zich met hun gezelschap
    zaten vol te schransen .

    Hier moet iedereen toch om lachen denk ik

    *stelletje vreetzakken*
    niet aan steffie laten lezen hoor

  19. Emmelinda zegt:

    Hahaha ja tuurlijk. Had je die grijns ook eens moeten zien! Ze wist dat ze me tuk had hahaha.

    Wat ze zei? Ik zal het eens in je oor fluisteren oke? De bezoekers van deze log zijn nog zo onschuldig en netjes hahaha ๐Ÿ˜‰

    Grinnik…toen had ik al mensenkennis. Die Reemer is vreselijk! Dat wist ik toen al ghehehe. ๐Ÿ˜‰

  20. epie zegt:

    is die schaamemoticon ook op msn te gebruiken

  21. Emmelinda zegt:

    Volgens mij wel. Weet ik niet zeker. Probeer maar eens, is leuk he? ๐Ÿ˜€

  22. Martijn zegt:

    straks zegt tie *bloos*

  23. elkatappie zegt:

    hahaha hij is leuk hoor ๐Ÿ˜€

  24. Emmelinda zegt:

    Gave dochters heb ik he? hihi ๐Ÿ˜‰

  25. Marika zegt:

    *hehehe* ze heeft jouw humor? ๐Ÿ˜‰

  26. Emmelinda zegt:

    Lief van je dat je dat nog humor noemt ghehehe ๐Ÿ˜‰ Maareh…ze schijnt niet alleen qua uiterlijk op me te lijken maar ook de streken te hebben ๐Ÿ˜‰

  27. Yvonne zegt:

    Van wie leren ze dat toch? ๐Ÿ˜‰

  28. Emmelinda zegt:

    Van hun pappa natuurlijk 8)

  29. Yvonne zegt:

    En dat jokken dan? 8)

  30. Emmelinda zegt:

    Wat dacht je? Ook van hun pappie ๐Ÿ˜›

  31. dondoortje zegt:

    Geweldig zeg!
    *grinnik*

  32. Emmelinda zegt:

    Hihi…maf kind he? ๐Ÿ˜‰ *grinnikt mee*

  33. Martijn zegt:

    Tis wat he, de pappies krijgen meestal de schuld ๐Ÿ˜‰

  34. Emmelinda zegt:

    Maar dat zegt meestal ook weer genoeg over de werkelijke toedracht ๐Ÿ˜‰ ghehehe ๐Ÿ˜€

  35. Emmelinda zegt:

    Zusje van Pinokkio he ๐Ÿ˜‰ ghehehe

Maak van je hart geen moordkuil en reageer:

