Waarschuwing!

Wacht tot het rode licht gedoofd is….

Er kan NOG een log komen!

Over watzegjemenou

Het betreden van deze weblog (www.watzegjemenou.wordpress.com) is op eigen risico. Ik stel me niet aansprakelijk voor hartkwalen, kromme tenen of psychische aandoeningen na het lezen van deze logjes ;-) Een reactie achter laten is altijd leuk. Vergeet echter niet: Wat u schrijft kan en zรกl tegen u gebruikt worden, ghehehe.
Dit bericht werd geplaatst in Alle logjes van 2005. Bookmark de permalink .

0 reacties op Waarschuwing!

  1. Mission zegt:

    We wachten af ๐Ÿ˜‰

  2. Emmelinda zegt:

    Grinnik…ik ook ๐Ÿ˜‰ ghehehe

  3. Uiteraard………we blijven wachten 8)

  4. Emmelinda zegt:

    Daar ben ik jullie ook zeer dankbaar voor ๐Ÿ˜‰

  5. Yvonne zegt:

    Als ik te lang moet wachten naar mijn zin, krijg ik dan ontbijt? Of een gevulde koek?

    Hint: ik ben gek op gebakken ei

  6. remco zegt:

    ja doei ik ga hier ff tot st juttemis wachten op een nieuw log ik steek wel over en neem t risico dat ik verpletterd wordt door een log 8)

  7. Emmelinda zegt:

    @GiB; Dan zie je de log waarschijnlijk vanzelf een keer verschijnen.

    @Yvonne; *zoekt kip in de tuin en smeekt om snel een paar eieren te leggen*

    @Remco; Whaahaa zal ik dan maar geen zware log verzinnen? ๐Ÿ˜‰

  8. Ach ’t leven is hard, maar de voorkant van een log……..is misschien nog veel harder

  9. Emmelinda zegt:

    Grinnik…dan zal ik hem niet polijsten ๐Ÿ˜‰

  10. Linda zegt:

    Ow maar effe wachten dan ๐Ÿ˜€

  11. mama035 zegt:

    haha.. ik ga slapen.. ik heb je gelinkt!

  12. Emmelinda zegt:

    @Linda; Ik vrees het ook. Doe in de tussentijd maar een tukkie ๐Ÿ˜‰

    @mama035; Hihi dan wens ik je een fijne nachtrust toe! Slaap lekker en thanks voor de link ๐Ÿ˜€

  13. CharLi zegt:

    ik heb te lang gewacht,het logje was er al! ๐Ÿ˜€

  14. Emmelinda zegt:

    Hihi vond je het stoplicht zo leuk? ๐Ÿ˜‰

  15. Emmelinda zegt:

    Wel wanneer ie gebraden en al op mijn bord ligt ghehehe ๐Ÿ˜‰

  16. CharLi zegt:

    ja, ik werd helemaal gehypnotiseerd door die lampjes ๐Ÿ˜€ ๐Ÿ˜‰

  17. Emmelinda zegt:

    Hihi, is het toch nog goedgekomen? Ik hoop dat er niet teveel mensen last van gehad hebben. Misschien is de batterij wel binnenkort leeg ๐Ÿ˜‰

  18. Moos zegt:

    Jeeeh wachten wordt beloond ๐Ÿ˜€

  19. Emmelinda zegt:

    Hahaha wat je zegt! Ik hoop dat ik vandaag weer wat te kleppen heb ๐Ÿ˜‰ ff wachten dus maar weer ๐Ÿ˜‰

  20. epie zegt:

    en nog vele jaren PROFICIAT

  21. Emmelinda zegt:

    Hahaha dank je wel ๐Ÿ˜€

Maak van je hart geen moordkuil en reageer:

