Watzegtzemenou?

Stef mocht niet aan/op/achter/voor haar computer omdat ze niet opgeruimd had.

Woensdagmiddag na het spelen met een vriendinnetje vertelde ze in geuren en kleuren over een nieuw Habbo-poppetje *blabladeblabla*. Natuurlijk vroegen we meteen hoe ze dat wist, ze mocht toch niet op haar kamer computeren? Bleek dat ze naar Mies’ kamer was geslopen om daar de computer aan te zetten. Verslaafd is verslaafd nietwaar?

“Maar,” zo klonk het pleidooi van Stef, ondersteund door een vette grijns:” Ik heb woord gehouden, ik heb NIET aan MIJN pc gezeten!”

Ik hoef zeker niet uit te leggen….

….. dat we* het uitgierden van de lach vanwege deze slimme aanpak?

*Marc en ik

Over watzegjemenou

Het betreden van deze weblog (www.watzegjemenou.wordpress.com) is op eigen risico. Ik stel me niet aansprakelijk voor hartkwalen, kromme tenen of psychische aandoeningen na het lezen van deze logjes ;-) Een reactie achter laten is altijd leuk. Vergeet echter niet: Wat u schrijft kan en zΓ‘l tegen u gebruikt worden, ghehehe.
Dit bericht werd geplaatst in Alle logjes van 2005. Bookmark de permalink .

0 reacties op Watzegtzemenou?

  1. Marika zegt:

    Dat zal wat worden als ze gaat puberen ojee ojee… πŸ˜›

  2. Emmelinda zegt:

    Hahaha ja daar zijn we ook bang voor. Ze weet zich drommels goed uit allerlei situaties te kletsen en tsja…als ik zo kijk wat ik vroeger uitgespookt heb dan kan ik nog heel wat terugverwachten πŸ˜‰

  3. Emmelinda zegt:

    En dat gezicht van haar he.. het is opvoedkundig niet echt verantwoord maar pfff ze weet je wel om haar vingertjes te winden πŸ˜‰

  4. epie zegt:

    die is goed voor de handel

  5. GekinblacK zegt:

    Volgende keer de regels maar weer iets strenger maken.

  6. Tycho's mama zegt:

    Je zou ze toch af en toe hΓ¨!!! Maar wel heel slim natuurlijk en ik denk dat ik bij zo’n opmerking mijn lachen ook niet in zou kunnen houden. πŸ˜€

  7. Emmelinda zegt:

    @epie; Hahaha ja dat kun je wel zeggen. Die zou je zo een paar pallets kunnen aansmeren zonder dat je het in de smiezen had πŸ˜‰

    @GekinBlack; Grinnik…ja met exacte datum, tijdstippen en plaatsaanduiding. Pfff tismewat πŸ˜‰

    @Tycho’s mama; Hihi ja dat zou ik ze af en toe zeker. Maar het was zo orgineel en zo slim bedacht…en dan die ondeugende oogjes erbij πŸ˜‰

  8. Yvonne zegt:

    Wat een heerlijke meid!

  9. Emmelinda zegt:

    Ja zeg dat wel! Je verveelt je geen dag op deze manier ghehehe πŸ˜‰

  10. Yvonne zegt:

    Toch zie ik het ook bij mijn dochter, die streken, dat hebben ze van ons 8)

  11. Emmelinda zegt:

    *fluitfluitfluit* van ons? Welneeeee hahaha
    Maar weet je, ik moet er telkens zo om lachen. Vooral zij is een komiek. Daar moest ze haar beroep van maken πŸ˜‰

  12. Fran & Mick zegt:

    tja ze heeft gelijk πŸ˜• πŸ˜‰

  13. Emmelinda zegt:

    Ja hihi, dat is nog het ergst! 8)

  14. tja wel snugger πŸ˜€

  15. Emmelinda zegt:

    Zeker weten. Zo gaat het hier de hele dag. Hebben ze allebei veel sukses mee πŸ˜‰

  16. CharLi zegt:

    hihihi goed gevonden van d’r !! volgende keer toch maar zeggen dat ze op geen enkele pc mag πŸ˜€

  17. Emmelinda zegt:

    Slim he? Het is soms zo vermoeiend om alles te benoemen haha. Maar je ziet dat het nodig is. Of dat is zo’n mafkees. Moest net ook weer om haar lachen hahaha

  18. Emmelinda zegt:

    Weet je wat? Ik zet het ff hier neer. Ik wil er geen log van maken omdat ik dan misschien mensen beledig en dat is niet mijn bedoeling:

    We fietsen net naar school en op de stoep staat een jongen met een ballon te spelen. Hij trekt de uiteinden uit elkaar zodat je zo’n gekke geluiden hoort. Stef en ik lachen. “Gekke geluiden he?” zeg ik tegen Stef. Waarop zij zegt:”Ja lijkt net een Turkse vrouw die iets zegt”

    Sollie hoor maar ik viel haast van mijn fiets 8)

  19. Angelique zegt:

    Hahahaha, wat een slimme meid!! Ze worden dan ook steeds inventiever die kids van tegenwoordig πŸ˜€
    Leuke fleurige site trouwens. Kom je de mijne ook een keertje bekijken? Ik heb een internetboetiekje in kinder(merk)kleding, dameskleding en schoenen/laarzen voor kinderen en dames.

    Mijn adres: http://www.boetiek-angelique.net

    Groetjes en misschien tot ziens,
    Angelique

  20. Emmelinda zegt:

    Ja erg he? Maar goed, de meeste truukjes kennen we natuurlijk uit eigen ervaring ghehehe…dus die werken niet zo goed. Maar dit was wel een orginele πŸ˜‰

  21. Cycli zegt:

    Zo moeder zo dochter???

    *grinnikt*

  22. Emmelinda zegt:

    *fluitfluitfluit* Wie ikke? pompompom

    πŸ˜‰

  23. remco zegt:

    whahahahaha dat wordt dus woordjes afwegen voor je dr weer wat gaat verbieden πŸ˜‰

  24. Emmelinda zegt:

    Ja vreselijk he? En haar een zonne-bril opzetten. Zodat ik niet zo om haar ondeugende ogen moet lachen πŸ˜‰

  25. Jaap zegt:

    zo doe ik het ook vaak, als ik moet opruimen en niet achter mijn pc mag…. πŸ˜•
    We hebben een netwerk dus…. pc’s genoeg πŸ˜› πŸ˜€
    Enne… ik krijg bij verhalen over Stef wel es het gevoel dat je knap trots bent op die ondeugende dochter πŸ˜‰ πŸ˜‰ πŸ˜‰
    Zal wel iets te maken hebben met de appel en de boom en de afstand enzo…? 8)

  26. Emmelinda zegt:

    Grinnik…dat scheelt dan weer. Dan hoef je tenminste niet iedere dag netjes je kamertje op te ruimen πŸ˜‰

    Maareh…je hebt helemaal gelijk. Ik ben op beide meiden ontzettend trots maar Stef is zo heerlijk ondeugend. Ik kan mijn hele log wel vullen met haar streken πŸ˜‰

    Ik weet eigenlijk wel zeker dat het iets met de appel en de boom te maken heeft maar sssst niet doorvertellen he πŸ˜‰

  27. Cycli zegt:

    <– zegt niks! 8)

  28. mama035 zegt:

    Hahaha zeker zeer inventief! Nu ik nog wat afkicken.. ik doe mijn best! Maar ga morgen beginnen met minderen πŸ˜‰

  29. Emmelinda zegt:

    Hihi ja vervelend he…die pc πŸ˜› Ik heb besloten vanmiddag iets anders te gaan doen. Ik weet alleen nog niet hoelang whaahaa 8)

  30. CharLi zegt:

    hihihihi wat een goeie met die ballon!!! πŸ˜€ πŸ˜€ πŸ˜€
    (*fluisterd* ze heeft nog gelijk ook…..sssst niet verder vertellen)

  31. Emmelinda zegt:

    Giechel…ja he? En je HOORT het dan ook gewoon ghehehe
    (Ik zeg niks…my lips are sealed ;))

  32. marieke zegt:

    hahaha…….wat heerlijk bijdehand!!!
    toppie!!! πŸ˜€

  33. Emmelinda zegt:

    Grinnik…ja heerlijk he? We praten nou heel veel als ouders want ALLES moeten we van te voren indekken hahaha πŸ˜‰

Maak van je hart geen moordkuil en reageer:

