Zo, nou aan het werk!

Zoals je vast al een b-tje in de smiezen had is het hier stilletjes.
In afwachting van een leuke log (tsja..lange mouwen he…dan schud ik ze niet achter elkaar op deze web-log) stel ik voor om de rollen om te draaien.

Jaaa dat is schrikken he? Maar wees gerustgesteld…ik ga je matsen. Met klikkerdeklikkk mag jij iets van mijn log maken. Ja aardig he? Heb ik mijn goede daad van dit jaar ook weer gedaan ghehehe.

Ik zou zeggen, ga eens lekker te keer, pimp mijn log maar eens.
Wie weet is jouw resultaat beter dan het orgineel*

*Whaahaa dat geloof je toch zelluf niet he**
**Zie ook andere pimp-mogelijkheden achter de balk die begint met “target”!

Over watzegjemenou

Het betreden van deze weblog (www.watzegjemenou.wordpress.com) is op eigen risico. Ik stel me niet aansprakelijk voor hartkwalen, kromme tenen of psychische aandoeningen na het lezen van deze logjes ;-) Een reactie achter laten is altijd leuk. Vergeet echter niet: Wat u schrijft kan en zรกl tegen u gebruikt worden, ghehehe.
Dit bericht werd geplaatst in Ditjes en Datjes. Bookmark de permalink .

0 reacties op Zo, nou aan het werk!

  1. tycho's mama zegt:

    Je blijft me verbazen. Grappig is dat zeg!! Alleen jij kunt het resultaat niet zien toch? Dat is dan wel jammer natuurlijk. ๐Ÿ˜€

  2. Emmelinda zegt:

    Ja te gek he? Heb je die andere varianten ook bekeken?. Het is inderdaad jammer dat ik de resultaten niet kan zien maar goed, ik heb ze al allemaal uitgeprobeerd hihi.
    Ik zal eens zoeken want ik heb nog veel meer van dit soort dingen ๐Ÿ˜‰

  3. tycho's mama zegt:

    Waar haal je dat toch vandaan?? Ik kom nooit op dat soort sites….

  4. Juist zegt:

    Whaha, ik heb me even helemaal uit geleefd! Lekker was dat! Leuk gevonden ๐Ÿ˜‰

  5. Emmelinda zegt:

    @Tycho’s mama; Grinnik…ik kom het op verschillende sites tegen maar eigenlijk plaats ik ze nooit omdat ik het niet zelf gemaakt heb ghehehe ๐Ÿ˜‰

    @Juist: Jaaaa te gek he? Zag je m’n log er doorheen? hahaha…en maar tomaten gooien he 8)

  6. Juist zegt:

    niet! Zou ik nooit doen… 8)
    poepjes neerleggen, ben me van geen kwaad bewust *probeert echt onschuldig te kijken nu*

    Maar je gaf het zelf aan, ik mocht wat kliederen ๐Ÿ˜€ heb ik dus ook gedaan

  7. Yvonne zegt:

    HAHAHAHAHA! Op die van mij is het ook leuk! Ik ga het linkje plaatsen!
    Eh…bedankt.

  8. Emmelinda zegt:

    @Juist; Wat doet die grijns dan op je gezicht? hahaha ๐Ÿ˜‰ Nee hoor…groot gelijk…reageer je maar eens lekker af hihi.

    @Yvonne; Hahaha ja hij is leuk he? Ik zag um staan op je log :D. Goed gedaan. Kan ik die koe eens over je log laten lopen ๐Ÿ˜‰ 8)

  9. Yvonne zegt:

    Jawhoor. Die gaat zeker POEPEN?

  10. Emmelinda zegt:

    Nou en of! Dat heet bijna geen poepen meer 8)

  11. Marika zegt:

    LOL leuk!! Ik heb er een zootje van gemaakt hehehe 8)

  12. CharLi zegt:

    hihihihi das echt leuk!! nadat ik jou logje met een kettingzaag heb bewerkt heb ik mijn logje oook nog eens onder handen genomen! ๐Ÿ˜€

  13. Emmelinda zegt:

    @Marika; hihi, was het resultaat beter? ๐Ÿ˜‰ Leuk he, hoe verzinnen ze het ๐Ÿ˜€

    @CharLi; Grinnik…ik ga die andere ook nog eens opzoeken. Die is minstens zo leuk! Deze werkt goed he? Heb je die koe ook gezien? hahaha

  14. MIEP zegt:

    FLOWER POWER JEAHHHHHHHHHHHHHHHH

    Welterusten!

  15. Emmelinda zegt:

    Hahaha, blij he? ๐Ÿ˜‰

    Jij ook een fijne nachtrust he? Slaap ze! ๐Ÿ˜€

  16. Cycli zegt:

    getverderrie!!! hahahaha

  17. Liesbeth zegt:

    ๐Ÿ˜€ ๐Ÿ˜€ ๐Ÿ˜€

  18. Emmelinda zegt:

    @Cycli; Hahaha…had je een smerige te pakken? ๐Ÿ˜‰

    @Liesbeth; Geinig he? ๐Ÿ˜€

  19. epie zegt:

    ja aaaaaaaah gaaf die flatten en hondedrollen
    zo levensecht ,leuk vlak voor het eten

  20. Emmelinda zegt:

    *kijkt naar tijdstip van bericht* Hmmm, hoe heet dat eigenlijk? Het is geen ontbijt, geen lunch en zeker geen verlaat diner??? 8)

  21. epie zegt:

    verlaat souper
    hapje bij thuiskomst
    conditietraining
    spoileronderhoud

  22. Emmelinda zegt:

    Hahaha okeoke…is wel moeilijk kiezen want ze zijn allemaal leuk ๐Ÿ˜‰

  23. Jaap zegt:

    leukkkk ๐Ÿ˜€ Ik heb m ook op mijn eigen weblog uitgeprobeerd, en MArs Attacks past daar wel bij ….. 8) grappig!

  24. Emmelinda zegt:

    Hihi ja leuk is dit he? Ik vond die tomaten ook wel leuk hihi 8)

  25. Emmelinda zegt:

    Haha ja gaaf he? Daar blijf je gewoon mee spelen! ๐Ÿ˜‰

Maak van je hart geen moordkuil en reageer:

