Zeg het met bloemen!

Probeerde Sammy hier iets te verbloemen…

of had ie zichzelf in de bloemen gezet???

Over watzegjemenou

Het betreden van deze weblog (www.watzegjemenou.wordpress.com) is op eigen risico. Ik stel me niet aansprakelijk voor hartkwalen, kromme tenen of psychische aandoeningen na het lezen van deze logjes ;-) Een reactie achter laten is altijd leuk. Vergeet echter niet: Wat u schrijft kan en zรกl tegen u gebruikt worden, ghehehe.
Dit bericht werd geplaatst in Alle logjes van 2005. Bookmark de permalink .

0 reacties op Zeg het met bloemen!

  1. Marika zegt:

    LOL heb jij ook zo’n bloemstukje op tafel, ken nog een Sammie die het leuk vindt er in te springen of gewoon de hele zooi van tafel te trekken. ๐Ÿ˜‰

    Is die van jou ook zo rebels op het moment? Sammie is sinds gisteren niet meer te houden, vannacht ging hij beneden steeds tegen de haldeur aanspringen (nu dus met krassen) en heeft hij een stuk behang naast de deur van de muur getrokken. ๐Ÿ˜•
    Zouden zijn hormonen aan het opspelen zijn? ๐Ÿ˜ฎ

  2. Emmelinda zegt:

    Dit stukje staat op een kastje maar pfff hij schud het eerst op zoals je een kussen opschud en ploft er dan in. Geeeeeen gezicht! hahaha. Whahaaha ja en springen ook…waar ze moeten en mogen springen doen ze het niet he?

    Ja Sam is inderdaad sinds een paar dagen maf…rent als een gek rond en zit me de hele tijd speels maar hard te bijten (draait mijn vel om tussen zijn tanden) en iedereen die langsloopt krijgt een beenklem in de vorm van Sam. Ja dat tegen deuren aanspringen doet ie ook. Niet vaak maar het is zo maf.

    Ik heb geen idee wat het is maar het is goed dat ze zoveel slapen op die manier 8)

  3. Marika zegt:

    Ehh nou hij deed dit vooral ’s nachts, volgens mijn moeder heeft ie niet veel geslapen, want hij zat constant te miauwen. ๐Ÿ˜‰
    Dat speelse bijten heeft Sammie altijd al gedaan, gaat er vaak vrij ruw aan toe. Komt hij langsgevlogen en dan HAP *scheur zegt je vel dan…* Ik zit ook weer onder de krassen hehehe. Hopelijk wordt hij iets rustiger als hij gecastreerd is.
    Hij kan het echt uren achter elkaar volhouden dat rennen en springen, onvermoeibaar. Zouden er ook ADHD-katjes bestaan? ๐Ÿ˜‰

    Oja vanmiddag een opwindbare muis gekocht voor hem, lachen zeg hij vond het prachtig. Ik ga er voor Tootsie ook een halen denk ik. 8)

  4. Yvonne zegt:

    Wat een enig bloemstukje.
    Waar koop je die?

  5. eeh poes in bloemstuk offe bloemstuk over poes?

  6. MIEP zegt:

    Zeg het met bloemen!

  7. Fran & Mick zegt:

    Hij heeft gewoon de bloemetjes buiten gezet ๐Ÿ˜€

  8. Tycho's mama zegt:

    Ok, hier komt de tip: Ik had ook zo’n jong ADHD katje. Ik sprak de dierenarts daarover en die zei dat ik hem geen blikvoer meer moest geven. Alleen brokjes en water, dat was genoeg, daar zat alles in wat ze nodig hebben. Van dat blikvoer, vlees dus, wordt hun jachtinstinct aangewakkerd en daardoor worden ze zo wild. Ik heb het advies opgevolgd en inderdaad!!! Een totaal andere kat. Tot op de dag van vandaag krijgt hij alleen maar brokjes en water en inmiddels is hij al 10 jaar oud geworden dus hij doet het best!! ๐Ÿ˜€

  9. GekinblacK zegt:

    Wat is dat ? Kattekruid zeker 8)

  10. Marika zegt:

    @Tycho’s mama: Ik heb de tip doorgegeven thanx! ๐Ÿ™‚
    Hij krijgt op het moment 1,5 tot 2 (kleine) blikjes gourmet per dag en verder staan er Royal Canin brokjes.
    Hij is nu natuurlijk gewend om ’s morgens en ’s avonds die blikjes te krijgen, misschien kan ze dit wat minderen.

    Ik wil mijn kat zoveel mogelijk wennen aan alleen brokjes, hij krijgt ’s morgens en ’s avonds een half (klein) blikje, heeft hij toch het idee iets lekkers te hebben gekregen. Is gelukkig niet zo’n adhd-er als Sammie, hoewel Sammie vandaag iets rustiger was, ook vannacht was het goed gegaan. ๐Ÿ˜€

  11. Emmelinda zegt:

    @Ja ik vrees dan het aan de naam ligt hihi…onze Sam heeft ook vast ADHD ๐Ÿ˜‰ Ik heb het idee dat ik superlekker mensenvlees heb hahaha ๐Ÿ˜‰ Mijn handen zien er niet uit. Toch vind ik het ook weer leuk om met hem te stoeien. Alleen vrees ik dat het steeds erger wordt en dat je het niet meer afgeleerd krijgt ๐Ÿ˜•

    @Yvonne; Grinnik…ja lekker tuttig he? Maar goed, je hoeft het geen water te geven. Ja dat poezenbeest wel ๐Ÿ˜‰

    @Schepjes mama;Vergeet vooral niet bloemstuk IN poes want als we niet opletten vreet ie het op ๐Ÿ˜•

    @MIEP; voila ๐Ÿ˜‰

    @Frannie; Ja zeker weten. En nog op onze kosten ook ๐Ÿ˜‰ hahaha

    @Tycho’s mama; Ik ga het morgen aan Marc vertellen. Eens kijken wat we er mee doen. Er zit inderdaad logica in. Thanks!

    @Gek in Black; nu wel hahaha ๐Ÿ˜‰

  12. Patricia zegt:

    Ik heb eens zo’n potje met kattenkruid gekocht (intratuin) maar dan doen ze maf joh!
    eerst ruiken ze eraan, en dan ineens gaan ze helemaal op de grond liggen kroelen, het is een soort van drugs voor ze geloof ik, ze worden er een beetje haai van ofzo….

  13. henriette zegt:

    Haha, agossie, die zag zichzelf als mooi onderdeel van bloemstukje. Kleurt alleen niet zo vind ik personlijk ๐Ÿ˜‰

  14. Jaap zegt:

    in ieder geval bepaald geen stilleven, denk ik zo…. ๐Ÿ˜‰

  15. MiesJee_Talent_Met_Jack zegt:

    heey mam…
    Is echt lief onze sam he ๐Ÿ˜‰
    En moet je me naam zien.. ๐Ÿ˜‰ ๐Ÿ˜‰
    Weet nog niet eens of het morgen met Jack op de ruiterdag goed zal gaan ๐Ÿ˜› ๐Ÿ˜›

  16. Emmelinda zegt:

    @Patricia; Yep, dat inderdaad een soort drug. Ze verkopen het ook in de dierenwinkel. De verkoper vertelde zelfs dat het ook aan kattenspeelgoed kleeft wanneer je het koopt. Verklaart misschien waarom ze het na een poos links laten liggen hihi. Goh zou er ook zulke drugs zijn voor speelgoed van kids…spelen ze er tenminste langer mee ghehehe ๐Ÿ˜‰

    @Henriette; Nee grinnik…misschien moet ik er maar een zwart-wit foto van maken ๐Ÿ˜‰

    @Jaap; Grinnik…op dat moment lag ie EFFIES stil ๐Ÿ˜‰

    @Miesje (met lange tekst): Ja Sammy is een schatje.
    Maareh…jij hoeft je morgen geen zorgen te maken; wanneer Jack jou ziet in je nieuwe jasje doet ie alles keurig! ๐Ÿ˜‰

  17. epie zegt:

    wie is jack nu weer

  18. epie zegt:

    @ sorry mies -met- , ikm had het wel begrepen hoor

  19. Emmelinda zegt:

    Grinnik ๐Ÿ˜‰ Ik zal foto’s maken morgen ๐Ÿ˜€

  20. epie zegt:

    ik heb nog niks verorberd , a ff mijn maag dempen bij mag drek

  21. Emmelinda zegt:

    McDrek? Niet schelden op mijn log he 8) ๐Ÿ˜›

  22. CharLi zegt:

    het blijft een droppie,dat beesie van jou, erg leuke bewerking zo! je zou ook mee moeten doen met de uitdaging van fotosjop! is erg leuk om te doen al zeg ik het zelf

    liefs lianne

    ik wens je trouwens een fijne zondag toe,geniet ervan!

  23. Emmelinda zegt:

    Een schattie he? *smelt*
    Thanks! Maar dit is zoooo gemakkelijk. Het is een filter. Hoef ik niet meer aan te doen dan 1 druk op een knop. Dat is niet eerlijk om mee te doen op die manier. Vooral omdat ik weet dat jij ongelooflijk veel werk hebt met paint. Ik vind het knap wat jij er iedere keer mee weet te maken! ๐Ÿ˜€

    Ik wens jou ook een superzondag! Morgen de hele dag naar de manege ๐Ÿ˜‰

  24. MiesJee_Jack zegt:

    Jack herkende me wel ja..:P
    het was ook geweldig ๐Ÿ˜‰ ๐Ÿ˜€

  25. Emmelinda zegt:

    Dat was het zeker. Dat is een superpaard! ๐Ÿ˜€

Maak van je hart geen moordkuil en reageer:

