Eenheidsworst???

Als kind was ik er al dol op: Bifi’s.
Ze waren toen al duur. Het was dan ook heel speciaal wanneer je er eentje kreeg. (Kan die persoon wel zeggen op die reclame dat je wel heel speciaal moest zijn wanneer je een Werther’s Echte kreeg maar pfff wat dacht je dan van zo’n Bifi?) Die slokte ik niet op. Nee langzaam werd er van geknabbeld. Hapje voor hapje. Overdreven langzaam. Het liefst speelde ik daarna nog even koe. Ik bezat toen namelijk de kunst om eten weer terug te toveren. De darmen moesten nog maar even wachten! Zo kon ik nog even nagenieten. Maar dan met een warme Bifi (ghehehe…eet smakelijk!)

Anno 2005 is de Bifi er nog steeds. Nog steeds duur. Maaaaaar…ik hoef geen toestemming meer te vragen om ze te kopen. Hele winkelmandjes kan ik zo maar volgooien. En het ergste is; dat doe ik dan ook. Niemand die me aankijkt omdat ik zulke dure lekkernijen koop *verstopt kassabonnen*. Ik werk namelijk alles zelf weg. Daar heeft niemand last van. Ja van vette vingerafdrukken op de telefoon wanneer die onverwacht gaat. En extra cellulitus op m’n lijf. Dan dan weer wel.

Toch blijft het stiekum. Er zitten 4 Bifi’s in een verpakking. Ik deel graag alles met iedereen maar van mijn Bifi’s blijven ze af. Kan ook niet anders eigenlijk…alles is al weg voordat men ook maar de kans krijgt. Lekker de slokdarm door jagen wanneer Marc werken is en de kids naar school. (Welnee…dat is niet zielig. Ik behoed ze voor een verslaving *verdient lintje*.) Herkauwen hoef ik niet meer. Ik heb immers alle worstjes voor mij alleen! De voorpret alleen al wanneer ik zo’n verpakking in mijn winkelkarretje gooi. Voor mij…allemaal voor mij!

Noem het kinderachtig gedrag…in feite heb je dan nog gelijk ook. Maar ja…het gaat hier wel even over echte Bifi’s he….

En dan zal het me echt worst wezen!

Over watzegjemenou

Het betreden van deze weblog (www.watzegjemenou.wordpress.com) is op eigen risico. Ik stel me niet aansprakelijk voor hartkwalen, kromme tenen of psychische aandoeningen na het lezen van deze logjes ;-) Een reactie achter laten is altijd leuk. Vergeet echter niet: Wat u schrijft kan en zΓ‘l tegen u gebruikt worden, ghehehe.
Dit bericht werd geplaatst in Alle logjes van 2005. Bookmark de permalink .

0 reacties op Eenheidsworst???

  1. MIEP zegt:

    Zo herkenbaar….
    Dat heb ik met chips zeker als we gaan lijnen, dan denk ik Carool voor de gek te houden, maar is dat dan wel zo…….. En als ik me dan echt niet in kan houden ga ik langs een tankstation om ……. inderdaad…… Bifi worstjes te halen, belachelijk duur, maar ooh zo heerlijk!

  2. remco zegt:

    stelletje verslaafden πŸ˜€
    ik kan geen verslaving verzinnen πŸ˜€

  3. Jaap zegt:

    Vroeger was het bijzonder als je een Hifi stereo installatie had staan. Nu is dat heel gewoon… Vroeger was het heel bijzonder als je een Bifi kon bemachtigen Γ©n voor jezelf houden. Nu … πŸ˜› πŸ˜€

  4. GekinblacK zegt:

    Extra cellulitus ? Zal je man leuk vinden.
    Jij smulpaap. πŸ˜›

  5. guapa zegt:

    Was zomaar ff van log naar log aan het klikke…kom toevallig hier terecht en klinkt erg herkenbaar πŸ™‚
    Maar bifi’s???? Tijd geleden dat ik die gegeten heb…haha…

  6. Yvonne zegt:

    *bijt in Bifi*

    Jij eet al veel langer Bifi’s dan ik! Haha, niemand mag aan mijn Bifi’s komen, DIE ZIJN VAN MIJ!Alleen jij mag er af en toe een *werpt Bifi*

    Jij verdient een lintje, ik ook.

    *bijt in kont Bifi*

  7. Emmelinda zegt:

    @MIEP; Ja dat is extra lekker he, zo’n stoute Bifi hihi πŸ˜‰ Vroeger in de trein hadden ze die ook. Was je een kapitaal voor kwijt maar ooooo wat was een dagje uit dan compleet! Net zoals dat doosje pinda’s in de minibar van een hotel. Belachelijk duur, daar heb je zowat het halve rek voor uit de supermarkt…maar zooooo extra lekker πŸ˜‰

    @Remco; Ben maar blij, mijn verslaving is namelijk verslaafd zijn aan droppies, Bifi’s, kaasvlinder en noem maar op ghehehe πŸ˜‰

    @Jaap; Grinnik…ja nou! Ik weet ook nog heel goed dat ik van mijn moesje een midi-set kreeg met dubbele cassettedek. De hele klas jaloers hihi. Was niet eens zo’n dure maar toch… πŸ˜‰ Helemaal van mij πŸ˜€

    @GekinBlack; Is toch handig? Een soort braille snachts ghehehe πŸ˜‰

    @guapa; Een verstandig besluit om van log naar log te klikken ghehehe πŸ˜‰ (Geintjuhhh). Wanneer het erg herkenbaar klinkt en je al lang geen Bifi’s gegeten hebt (foei!!) waaruit bestaat jouw verslaving dan? Eens kijken of ik me daar in kan vinden πŸ˜‰

    @Yvonne; Ssst niet doorvertellen he…maar het is zelfs zo erg wanneer ik er eentje uitdeel aan Marc dat ik het zonde vind dat ik die niet kan proeven. En het ergste is dat ze zo lekker zijn dat er een tweede graai volgt. Samen zijn we dus heel snel klaar met zo’n verpakking. En wat dacht je wanneer mijn dochters meedoen? Belachelijk gewoon hahaha. D’r zouden 5 Bifi’s inmoeten. En die ene extra is voor mij…omdat ik zo gul was om te delen ghehehe πŸ˜‰

    *gooit vijfde Bifi jouw kant op*

    *Heeej da’s handig…hij ketste af op het beeldscherm en kwam weer mijn richting op*

  8. Liesbeth zegt:

    Bifi-worstjes? Jakkes! Ik lustte ze als kind al niet …
    Ben ik nu raar? πŸ˜‰

  9. Emmelinda zegt:

    Whaahaa HOE BESTAAT HET? Mooi..dan mag jij wel op bezoek komen wanneer ik net een voorraad ingeslagen heb πŸ˜‰

  10. Marika zegt:

    Je hebt gewoon een jeugdtrauma omdat je zo weinig bifi worstjes kreeg, nu is dat helemaal uit de hand gelopen. Zouden daar ook praatgroepen voor zijn? πŸ˜• πŸ˜‰

  11. Emmelinda zegt:

    Whaahaa en als die er niet zijn wil ik die a la minuut oprichten. Eens kijken hoeveel bifitrauma’s dan bij elkaar zitten hihi πŸ˜‰

    Bij de weg (By the way)…zo meteen ff naar de super 8)
    Voor brood…uche-uche

  12. Yvonne zegt:

    @ Marika: Emmelinda praat met mij. Ik weet niet of dat zo verstandig is, ik ben Bifigestoorde.

    @ Emmelinda: He, wat is dat nou?! Gooi es terug! Nee! Naar mij! *jank*

  13. Emmelinda zegt:

    *stuurt email met foto van Bifi* (voor boven je bed ghehehe)

    Hier..vangen *gooit Bifi*…niet tegen Marc zeggen he πŸ˜‰ 8)

  14. Moe zegt:

    Ik steun je: Bifi’s for ever!!!!!!!

  15. Emmelinda zegt:

    Jaaaa weer een fan! Kom er snel bij! Lekker he? Mjammieeeee

  16. MIEP zegt:

    Springt ertussen en heeft lekker een BIFI gescoord!

    *smak* *smak* *smak*

    Lekkerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

  17. Yvonne zegt:

    *vangt Bifi*
    Thanks πŸ˜‰

  18. Emmelinda zegt:

    @MIEP; grinnik…lekker he die dingen? *merkt dat Bifi’s op zijn en gaat zo naar winkel*

    @Yvonne; Heerlijk he? Het leven kan zo fijn zijn hahaha πŸ˜‰

  19. MIEP zegt:

    Probeert wederom te scoren, maar wordt niks meer gegooit!
    Waar blijf je nou??????????????

  20. epie zegt:

    http://www.bifi.de/

    voor de worstliefhebbers

  21. e van de melkboer zegt:

    ooit wel eens een bifi worstkegel geroken ?

  22. epie zegt:

    @ha melkboerskind die geuk hoort erbij en je hoeft
    toch niet per se te boeren

  23. e van de melkboer zegt:

    @ nee hoor je ruikt het zo , eigenljk zouden ze er flos gereedschap bij moeten geven.
    maar ik vind ze ook wel lekker alleen die stukjes die in
    mjn holle kies achterblijven.heken je dat ook?

  24. epie zegt:

    @melkboerskind het geeft me gewoon de ruimte

  25. Emmelinda zegt:

    @MIEP; Sollie…ik was ff een nieuwe voorraad scoren. Maareh…*schaam* het is misgegaan. *laat 4 lege verpakkingen zien*

    @epie en e van de melkboer: *gooit McDrek bij gebrek aan Bifi’s*

  26. Hans zegt:

    Weet je welke ook lekker zijn????
    Bij de Aldi te koop: 10 mini cervelaatworstjes!
    Heerlijk!
    πŸ˜€

  27. Emmelinda zegt:

    Heeee goeie tip! Laatst had ik daar wel nepBifi’s gekocht. Waren ook niet slecht. En lekker goedkoop hihi.
    Thanks! πŸ˜€

  28. henriette zegt:

    Hm, je brengt me op een idee, zal ze ook es op mn boodschappenlijsjtje zetten, lekker!!

  29. Emmelinda zegt:

    Grinnik…pas op he…laat deze log een waarschuwing voor je zijn ghehehe. Ach ja en anders kom je fijn in de praatgroep πŸ˜‰

  30. henriette zegt:

    Haha, ja komen we op tv, net al de fristi-praatgroep πŸ˜€

  31. Emmelinda zegt:

    Hihi ja…wanneer we dan ook tijdens die praatgroepen gewoon door mogen eten vind ik het best hahaha

Maak van je hart geen moordkuil en reageer:

