Hard gewerkt!

Over watzegjemenou

Het betreden van deze weblog (www.watzegjemenou.wordpress.com) is op eigen risico. Ik stel me niet aansprakelijk voor hartkwalen, kromme tenen of psychische aandoeningen na het lezen van deze logjes ;-) Een reactie achter laten is altijd leuk. Vergeet echter niet: Wat u schrijft kan en zál tegen u gebruikt worden, ghehehe.
Dit bericht werd geplaatst in Alle logjes van 2005. Bookmark de permalink .

0 reacties op Hard gewerkt!

  1. femke zegt:

    Zo…dat is inderdaad hard gewerkt 😀

  2. henriette zegt:

    Soweeeee!!!Dr wordt wat afgekletst hier zeg 😀

  3. Emmelinda zegt:

    @ femke en henriette; Grinnik…zo hou ik mijn typvaardigheid op niveau ghehehe 😉

  4. MIEP zegt:

    Zo hee. wat zijn dit allemaal voor verwijderde dingetjes??
    Staan die er bij mj ook in????

  5. just me zegt:

    hihihihi, ach, ben je ff bezig hè 😀

  6. Jaap zegt:

    zo te zien heb ik een hoop werk mis gelopen zeg…. 😉 😀

  7. Emmelinda zegt:

    @MIEP; Dat zijn de reacties die me om de oren vlogen. Aangezien ik ook een berichtje krijg van Web-log.nl als ik zelf een reactie plaats staat mijn postvak snel vol. Ik delete meteen wat ik al beantwoord heb en dan krijg je dit 😉 Ik vond het zo grappig uitzien dat het allemaal over de log WATWERKJEMENOU was 😉

    @Just me; Grinnik…zo is dat. En ik vind het super 😉

    @Jaap; Hahaha ja een boel typoefeningen gemist 😉

  8. just me zegt:

    ik doe het altijd op de gok, als er een reactie is gekomen…..tsja, dan gebeurd het weleens dat ik iets mis………wat zei ik nu eigenlijk?? 8) 😀

  9. Emmelinda zegt:

    Grinnik…
    Ik heb dat toen zo ingesteld omdat er op veel logjes tegelijk antwoord kwam en ik het niet in de gaten had. Maar het klopt niet altijd. Soms krijg ik spookmailtjes ghehehe 😉

  10. Fran & Mick zegt:

    Zo hey!! je hebt wel een werk aan ons..
    *hup weer een mailtje 😛

  11. Emmelinda zegt:

    Hahaha ik vind het heerlijk! 😀

  12. Nicky zegt:

    … mail te krijgen???? 😉

  13. Emmelinda zegt:

    Whaahaa jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa…jippieeeee 😀

Maak van je hart geen moordkuil en reageer:

