Winkel-tijden?

Omdat ik HIER een waardenbon bij elkaar gespaard had besloot ik die vanmiddag om te zetten in werkelijkheid. Toys ‘r Us zit hier in de stad dus na de dames op school afgeleverd te hebben trok ik de stoute schoenen aan, ow nee..die zaten natuurlijk al aan mijn edele voetjes, en ging naar het centrum.

Bij Toys ‘r Us vond ik al snel wat ik zocht maaaar ze hadden zoveel leuke andere dingen. Die moesten toch ook even bekeken worden. Vooral met het oog (of beide) op de Kerst. Ja lach maar, maar het is zo kerst en dan staan er dikke rijen bij de kassa’s en grijp je mis in de rekken. Daarbij voel ik het niet zo in mijn portemeja wanneer ik het over de maanden uitstrijk. Ik lach dus het laatst!

Het voordeel/nadeel* van T.r.U (even afkorten, straks denk je nog dat ik gesponsord word) is dat het midden tussen andere winkels ligt die het bekijken waard zijn. Nog even hier…en o ja nog even daar. Vervelend was wel dat ik geen horloge bij me had en de kids moeten toch van school bevrijd worden na drie uur.

Daar had ik natuurlijk iets op gevonden maar dat had je vast wel verwacht. Ik ben niet voor één gat te vangen. Ook niet voor een gat in mijn hand ghehehe. Op de kassabon staat de tijd. Dus wanneer ik wilde weten hoe laat het was hoefde ik alleen maar even iets leuks te kopen. Ondernemer blij, kids blij en ikzelf natuurlijk ook. Dat ik me een breuk tilde aan de plastic zakken was vervelend. Maar goed, ik was tenslotte niet te laat op school. Marc zal trots zijn op mijn verantwoordelijkheid!**

Zo zie je maar…komt tijd, komt raad.

En in dit geval creativiTIJD!

*Doorhalen wat niet van toepassing is **Neem het allemaal maar met een korreltje zout. Wat zeg ik? Doe maar een hele zak

Over watzegjemenou

Het betreden van deze weblog (www.watzegjemenou.wordpress.com) is op eigen risico. Ik stel me niet aansprakelijk voor hartkwalen, kromme tenen of psychische aandoeningen na het lezen van deze logjes ;-) Een reactie achter laten is altijd leuk. Vergeet echter niet: Wat u schrijft kan en zΓ‘l tegen u gebruikt worden, ghehehe.
Dit bericht werd geplaatst in Alle logjes van 2005. Bookmark de permalink .

0 reacties op Winkel-tijden?

  1. GekinblacK zegt:

    Gewoon een horloge kopen lijkt me goedkoper πŸ˜›

  2. Emmelinda zegt:

    Grinnik..laat er nou net geen juwelier in de buurt liggen ghehehe πŸ˜‰

  3. GekinblacK zegt:

    Echt niet ? Ik dacht dat dames daar ook graag naartoe gingen.

  4. Emmelinda zegt:

    Ikke niet. Maar ja…ben ook weinig dame ghehehe πŸ˜‰

  5. GekinblacK zegt:

    Ach… een heer ben je ook niet. 8)

  6. MIEP zegt:

    Jeetje slapen jullie wel eens?
    Fijn is dat hè? Als er voor alles wat je doet wel een duidelijke logische vrouwenverklaring te vinden is?

  7. Yvonne zegt:

    Bij mij loopt het nooit zo. Alles moet altijd op het laatste moment. Ben aan het einde van het jaar altijd megablut.

  8. remco zegt:

    en dna maar hopen dat de winkeliers de tijd goed hebben ingesteld πŸ˜‰

  9. Liesbeth zegt:

    hahaha.. hoe kom je erop…creatievietijd…geniaal! Ik ga ook een cursus volgen πŸ˜‰

  10. Liesbeth zegt:

    @ yvonne: je bent niet blut hoor, je hebt gewoon nog wat jaar over πŸ˜€ ( zo heb ik vaak ook nog wat maand over aan het eind van mn salaris πŸ˜‰ )

  11. Cycli zegt:

    Hmmz ik vind die nieuwe TRU wel ok maar die oude locatie was veeeeel gaver. Daar kon ik echt uren ronddwalen!!!

  12. Nicky zegt:

    Ik weet wat jij voor je volgende verjaardag krijgt van Marc… een horloge!

  13. Emmelinda zegt:

    @GiB; wel in het verkeer hahaha 8)

    @MIEP; Grinnik…lijkt van niet he? Ik ben een nachtmens…dan pas kom ik tot mijn recht hahaha 8)

    @Yvonne; Ik ken het probleem. Daarom doe ik dat al jaren vanaf juli. Dan zijn ook reuze-koopjes. Het heeft wel nadelen; je weet niet meer wat je gekocht hebt, je zou al snel een boel teveel kopen omdat je niet meer weet wat je al hebt en je moet het zowat een half jaar geheim houden (plus verstopplaats) πŸ˜‰

    @Remco; Ja grinnik…dat is ook nog zoiets. Maar wanneer je een marge houdt van een half uur lukt het best ghehehe πŸ˜‰

    @Liesbeth; Ja is een aanrader he? hahaha. Cursus kan per direkt πŸ˜‰

    @Cycli; Jaaaaa vond ik ook! Vooral in het begin, toen hadden ze NOG meer. En vooral die roltrap voor je winkelwagen vond ik te gek hahaha. Nu is het een zooitje vind ik. En heet. Pfff…in de winter kun je er nog met een t-shirt winkelen πŸ˜‰

    @Nicky; Snap je de hint? Straks Marc even deze log laten lezen ghehehe. Ik ben namelijk ook horlogefreak πŸ˜‰

  14. Marika zegt:

    Bij mij was het batterijtje op van mijn hologe en een nieuwe erin laten zetten duurde een extra dag. Tijdens het winkelen begon ik het zo irritant te vinden dat ik toen maar een nieuw horloge kocht. Erg hΓ¨? πŸ˜‰

  15. Emmelinda zegt:

    Hihi dat is een prima excuus πŸ˜‰ Op de markt hier verkopen ze horloges voor 7 euro…dat betaal je nog niet eens voor het vernieuwen van een batterijtje πŸ˜‰

    Gisteren tijdens het tanken kreeg Marc ook een horloge voor mij. Gratis. πŸ˜€

  16. CharLi zegt:

    ja had ook een voorbijganger de tijd kunnen vragen πŸ˜‰ πŸ˜€

  17. Emmelinda zegt:

    Nee hahaha want mijn mammie heeft me altijd geleerd om niet met vreemde mensen te praten 8)

Maak van je hart geen moordkuil en reageer:

