*smelt*

*emo-modus aan*

Kijk…dan weet je meteen waar je het allemaal voor doet!*

*Is de MSN-naam van Steffie op het moment.**
**Nee hoor, helemaal vrijwillig, ik heb het keukenmes niet in haar buurt gehad!***
***Zo, nou kan de emo-modus uit!

Over watzegjemenou

Het betreden van deze weblog (www.watzegjemenou.wordpress.com) is op eigen risico. Ik stel me niet aansprakelijk voor hartkwalen, kromme tenen of psychische aandoeningen na het lezen van deze logjes ;-) Een reactie achter laten is altijd leuk. Vergeet echter niet: Wat u schrijft kan en zรกl tegen u gebruikt worden, ghehehe.
Dit bericht werd geplaatst in Alle logjes van 2005. Bookmark de permalink .

0 reacties op *smelt*

  1. MIEP zegt:

    Wel jammer dat je kunt zien, dat je haar geblokkeerd hebt…
    Haar emo-modus staat dus uit????
    Geweldig om te zien, toch?
    Hoe save je zo’n schermpje trouwens?

  2. Liesbeth zegt:

    *krijgt dr emotie-modus niet uit*
    ๐Ÿ˜€
    Schattig, ik vraag me af hoeveel je betaald heb ๐Ÿ˜‰

  3. MIEP zegt:

    Nou zo loopt je bezoekersaantal wel op…
    Ik sta 2x in je WIE lijst… Hoe heb ik dat gedaan? Don’t ask me, i don’t know! Gebeurde gewoon…

  4. Emmelinda zegt:

    @MIEP; Hahaha ja en Mies is ook geblokkeerd. Eigenlijk iedereen in mijn lijst. Dan kan ik MSNnen wanneer IK er zin in heb ghehehe ๐Ÿ˜‰ Maareh…schattig he? *smelt*
    Zo’n schermpje save je door op prt src te drukken en daarna kun je het in psp gooien en opslaan ๐Ÿ˜‰
    Hihi ja ik had het gezien, van die dubbele naam. Heb je eerst mijn log bekeken en aanlaten staan terwijl je op jouw log je naam veranderd hebt? Ik heb dat namelijk ook wel eens als ik op mijn log alles zo laat staan en dan mijn naam verander ๐Ÿ˜‰

    @Liesbeth; Grinnik…sssst niet doorvertellen he ๐Ÿ˜‰ Het was een koopje ๐Ÿ˜‰

  5. just me zegt:

    hihihihi, lol….”dat gekke mens is er weer, zoek dekking” ๐Ÿ˜€

  6. Emmelinda zegt:

    Grinnik…ja zo staat ie al een hele poos. En dan nog vragen ze (personen uit mijn lijst) zich af wie dat nou is ghehehe… ๐Ÿ˜‰

  7. Cycli zegt:

    *zwijgt wijselijk :P*

  8. Emmelinda zegt:

    Hahaha braaf *aait over Cycli’s bolletje*

  9. Marika zegt:

    Hmm wel verdacht hoor, ze heeft vast iets van je nodig! 8)

  10. Emmelinda zegt:

    @Cycli; hihi ๐Ÿ˜‰

    @Marika; Ja ik zal haar straks eens aan de tand voelen. Misschien valt dan ook die losse tand uit ๐Ÿ˜‰

  11. remco zegt:

    hoe was het ook alweer dronken mensen en kinderen spreken de waarheid ๐Ÿ˜€

  12. Emmelinda zegt:

    JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA ben ik het meteen mee eens *grijns*

  13. Emmelinda zegt:

    Vanavond krijgt ze haar lievelingseten! ๐Ÿ˜€

  14. Emmelinda zegt:

    Laten we het hopen hahaha ๐Ÿ˜‰

  15. henriette zegt:

    Is wel slim, op zo’n manier mag ze altijd en op elk moment van de dag msn’nen natuurlijk ๐Ÿ˜‰

  16. Emmelinda zegt:

    Grinnik…daar mag ze toch al niet over klagen ๐Ÿ˜‰ hahaha

  17. slijm slijm slijm hahaha….of meent ze het echt?? kan altijd he!!

  18. Yvonne zegt:

    Het hangt er vanaf wat. Als het een Bifi is dan wordst het nog moeilijk… 8)

  19. Nicky zegt:

    Hm, ik ben even weg…. Even msn opstarten en kijken wat er bij mijn dochter staat… ๐Ÿ˜•

  20. Emmelinda zegt:

    @Schepjes mama; Grinnik…ja je weet maar nooit. Maar ze weet ook dat ik amper op MSN kom. ๐Ÿ˜‰

    @Yvonne; Als ze om een Bifi komt vragen ga ik gevaarlijk grommen hahaha ๐Ÿ˜‰

    @Nicky; Hihi ja spiek maar eens snel. Je weet maar nooit ๐Ÿ˜‰

  21. Emmelinda zegt:

    Is waarschijnlijk nog onderweg? Ik heb nog niks gezien ๐Ÿ˜•

  22. GekinblacK zegt:

    Waar is mijn zakdoek ? Ik krijg vochtige ogen. 8)

  23. Emmelinda zegt:

    Giechel…hou je zonnebril maar op, dan zien we niet dat je Fischerman’s Friend zo sterk is ๐Ÿ˜‰

  24. Jaap zegt:

    Nou Emm, jouw dag kon niet meer stuk zeker he? ๐Ÿ˜‰ ๐Ÿ˜€ Wat een lieverd zeg…
    En ze lijkt op jou, dus je weet hoe oprecht het is…. ๐Ÿ˜‰

  25. Emmelinda zegt:

    Nou inderdaad! Ik had haar zowat de halve Toys ‘r Us leeggekocht van blijdschap ๐Ÿ˜‰
    Grinnik…zeg dat nog eens? ๐Ÿ˜€

Maak van je hart geen moordkuil en reageer:

