Vlinders…

Ik heb vlinders in mijn buik!

Een heleboel heerlijke kaasvlinders!

Over watzegjemenou

Het betreden van deze weblog (www.watzegjemenou.wordpress.com) is op eigen risico. Ik stel me niet aansprakelijk voor hartkwalen, kromme tenen of psychische aandoeningen na het lezen van deze logjes ;-) Een reactie achter laten is altijd leuk. Vergeet echter niet: Wat u schrijft kan en zรกl tegen u gebruikt worden, ghehehe.
Dit bericht werd geplaatst in Alle logjes van 2005. Bookmark de permalink .

0 reacties op Vlinders…

  1. Roesje zegt:

    Vlinders zijn heerlijk Emmelinda! Ook als ze van kaas zijn …. ๐Ÿ˜‰

  2. GekinblacK zegt:

    Wat een zootje in jouw maag, Bifi’s en kaasvlinders.

  3. Emmelinda zegt:

    Ja he? Alleen ben ik niet zo dol op motten ๐Ÿ˜‰

  4. Emmelinda zegt:

    @GiB; Ik ben aan het afkicken merk ik…ik heb al 3 dagen geen Bifi gehad *kijkt in kast of er niet eentje achtergebleven is*

  5. GekinblacK zegt:

    Afkicken ? En hoe zit het met de ontwenningsverschijnselen ? Trillen, zweten etc. 8)

  6. Emmelinda zegt:

    Ik ben slim geweest….ik heb me op een zak chocolaatjes gestort…als troost ๐Ÿ˜‰

  7. sierconflex zegt:

    oei…ik krijg spontaan trek ๐Ÿ˜€

  8. Emmelinda zegt:

    Mmmm kan het me voorstellen…ze zijn ook zo lekker ๐Ÿ˜€

  9. Cycli zegt:

    *staart kwijlend naar haar beeldscherm*

  10. Emmelinda zegt:

    Giechel…niet op je toetsenbord kwijlen he? ๐Ÿ˜‰

  11. Cycli zegt:

    Nee hoor ik heb er al een bakje onder ๐Ÿ˜›

  12. Emmelinda zegt:

    Hahaha moet ik ook eens aanschaffen…al die lekkere mannen dingen die ik op mijn beeldscherm voorbij zie komen ๐Ÿ˜•

  13. ton zegt:

    En die andere komen weer in het voorjaar?

  14. Emmelinda zegt:

    Ik hoop het wel Ton…ieder jaar mag ik er een boel ontvangen in mijn tuintje ๐Ÿ˜‰

  15. remco zegt:

    bifi’s kaasvlinders tjeeeeeee wat een verslaafde ๐Ÿ˜‰

  16. Emmelinda zegt:

    Ja het begint ernstige vormen aan te nemen he? 8)

  17. EPIE zegt:

    jaah ik wil weer vlinders
    oh nee dat kan niet geloof ik

  18. epie zegt:

    lekkere koffie trouwens dieamaretto van de lidl
    slaat hier op niets maar ben hem toevallig aan het slurpen

  19. Emmelinda zegt:

    Grinnik…morgen bij de Lidl kijken…daar kwamen die vlinders vandaan. Wat een straf, wat een straf 8)

    Hihi ja bij Lidl hebben ze goed spul. Helaas veel te goedkoop ๐Ÿ˜› ๐Ÿ˜‰

  20. Yvonne zegt:

    Wat doe jij nou?!
    Wij houden van Bifi, worst dus, in buik.

    Ik heb worsten in mijn buik.

  21. Emmelinda zegt:

    Giechel…ja ik was ff vreemd gegaan 8) . Kan nou iets minder makkelijk Bifi’s eten. Kids zijn thuis ๐Ÿ˜‰ Scheelt 2 Bifi’s ๐Ÿ˜€

  22. epie zegt:

    Vout scheelt 3 bifi s nu

  23. Emmelinda zegt:

    Nu wel ja…hahaha ๐Ÿ˜‰

  24. Liesbeth zegt:

    Kaasvlinders? * Duikt na een nachtje werken haar kast in naar iets dat in de buurt komt van kaasvlinders*
    Lekker ๐Ÿ˜‰

  25. Liesbeth zegt:

    *op zoek moet er nog ergens tussen….*zucht, nachtdienst he? * ๐Ÿ˜‰

  26. Emmelinda zegt:

    Aaargh zul je altijd zien he…heb je wel nog iets anders kunnen vinden? ๐Ÿ˜‰

  27. henriette zegt:

    Oh, lekker!! jij hebt wel smaak he ๐Ÿ˜‰

  28. Emmelinda zegt:

    Grinnik; ik doe het natuurlijk voor de middenstand 8)

  29. Marika zegt:

    Oef…roomboter.. alweer zo vet net als die bifi worstjes. ๐Ÿ˜›

  30. Emmelinda zegt:

    Ja grinnik…ik heb wel smaak he? hahaha ๐Ÿ˜‰

  31. Zijookweer zegt:

    Owhh… Lekker! Wil ik ook!!

  32. Emmelinda zegt:

    Hihi kom maar halen…ik heb net nieuwe voorraad gehaald ๐Ÿ˜‰

  33. Annabel zegt:

    zocht eigenlijk een receptje van kaasvlinders maar vind het hier wel erg gezellig!!!!

  34. Emmelinda zegt:

    Hihi dan kom je gezellie nog een keer terug!

    Ennuh..als je het recept gevonden hebt deel je het dan met mij? ๐Ÿ˜€

Maak van je hart geen moordkuil en reageer:

