Hier zit een luchtje aan!

Gezien bij de Praxis:
o.a. lavendel, citroen, appel voor 3 euro 5!

Bij mij gratis af te halen:

Volle vuilniszakken met welbekende nostalgische geur

Over watzegjemenou

Het betreden van deze weblog (www.watzegjemenou.wordpress.com) is op eigen risico. Ik stel me niet aansprakelijk voor hartkwalen, kromme tenen of psychische aandoeningen na het lezen van deze logjes ;-) Een reactie achter laten is altijd leuk. Vergeet echter niet: Wat u schrijft kan en zรกl tegen u gebruikt worden, ghehehe.
Dit bericht werd geplaatst in Alle logjes van 2005. Bookmark de permalink .

0 reacties op Hier zit een luchtje aan!

  1. GekinblacK zegt:

    Eeeeeh… mag ik bedanken 8)

  2. Cycli zegt:

    Jah ik ook … die heb ik zeluf al genoeg!
    *knijpt der neusje dicht*

  3. remco zegt:

    wow 3 volle vuilniszakken met appels en citroen en dat voor maar € 5.– ga gelijk een set halen ๐Ÿ˜€

  4. Yvonne zegt:

    Hier zit een luchtje aan…

  5. annabee zegt:

    Ik heb er ook nog wel een paar staan … ๐Ÿ˜ฆ

  6. Cycli zegt:

    Volgens mij snapt remco t nie ๐Ÿ˜›

  7. Emmelinda zegt:

    @GiB; Eh…NEE! ๐Ÿ˜›

    @Cycli; Ben je ook voor jezelf begonnen? ghehehe ๐Ÿ˜‰

    @Remco; Grinnik…als je maar niet het plastic opeet ๐Ÿ˜‰

    @Yvonne; Zeker weten! Rook eigenlijk best lekker. Maar ja…voor hoe lang? ๐Ÿ˜•

    @annabee; Bij deze een oproep..misschien komen ze je er wel van verlossen ๐Ÿ˜‰

    @Cycli; Volgens mij bedoelt ie dat je zakken vol appels en citroenen krijgt ๐Ÿ˜‰

  8. tycho's mama zegt:

    Ik ben erg….maar volgens mij sleep jij die digitale camera overal mee naar toe????? ๐Ÿ˜‰

  9. Daphne zegt:

    Hahaha ongelooflijk wat ze toch allemaal maar op de markt brengen!!

  10. henriette zegt:

    Die van jou mag je houden, maar die van de praxis zou ik best willen, handig voor de luiers van mn dochter…

  11. Emmelinda zegt:

    @Tycho’s mama; Ja klopt. Die zit standaard in mijn handtas. Ik heb hem wel een paar keer thuisgelaten en er ongelooflijke spijt van gehad. Waren er net hele leuke dingen te knippen ๐Ÿ˜‰

    @Daphne; Ja erg he? Net alsof we daar alng plezier van hebben, van zo’n lekker geurende zak hahaha ๐Ÿ˜‰

    @henriette; Grinnik…ja en voor de inhoud van de konijnenkooi is het ook geschikt. Ik vrees alleen dat het dan al meteen niet meer naar appeltjes ruikt ๐Ÿ˜‰ ghehehe

  12. epie zegt:

    @emmelinda :twee jaar te laat uitgevonden

  13. Marika zegt:

    Dat moet vast een heerlijk geurtje geven gecombineerd met verrotting. 8)

  14. just me zegt:

    dat zal me een geur geven………die jij hebt…. 8)

  15. Emmelinda zegt:

    @epie; Ja erg he…dat dacht ik ook toen ik het zag. Ik denk nou aan maandverband met aarbeiengeur of citroengeur ๐Ÿ˜‰

    @Marika;Ja pfff net zoals slechte wc-spray. Vind ik vaak nog erger ruiken dan waarvoor je eigenlijk op die knop drukt ๐Ÿ˜‰

    @Just me; Grinnik…niet te evenaren ๐Ÿ˜› 8)

  16. Nicky zegt:

    Ook te gebruiken als spuugzakje! Heeeerlijk! ๐Ÿ˜•

  17. Emmelinda zegt:

    Ja grinnik…multifunctioneel he? ๐Ÿ˜‰

  18. epie zegt:

    ik heb ff geen tijd moet chroom poetsen

  19. epie zegt:

    wee iemand hoe je krassen krijgt uit chroom ?

  20. Emmelinda zegt:

    Ehm…ik weet wel hoe je krassen uit een spoiler krijgt*…onze auto is weer helemaal NIEUW…tenminste…bij de bumper ๐Ÿ˜‰

    *bij de garage ๐Ÿ˜‰

  21. remco zegt:

    @cycli ik snqap het heel goed bij emmelinda zijn ook volle zakken gratis op te halen met afgekloven appels maar ik wil verse appels 8)

  22. leejo zegt:

    Dat zakken errug kunnen ruiken merken,wij hier in de lift wel. als ze weer eens met een lekkende zak naar bendeden komen, die waarschijnlijk eerst een paar weken op een balkon gestaan heeft, daar wordt je niet vrolijk van hoor ๐Ÿ˜•

  23. Jaap zegt:

    hahahaha.. wat een lekker smerig logje dit keer…. ๐Ÿ˜› Ik stuur deze week wel een vuilnisauto langs Emm. ๐Ÿ˜€

  24. MIEP zegt:

    Iemand dacht schijnbaar de uitvinding van de eeuw te hebben?

    Nou IK DACHT HET NIET

  25. just me zegt:

    hmm, als het warm is stinkt die afvalbak hier anders ook de hut uit, dan moet ik bijna iedere dag een nieuwe zak erin doen….anders verga je van de stank….blรจรจรจรจรจ..

    Zak??? hihihihi 8) ๐Ÿ˜‰ ๐Ÿ˜€

  26. Emmelinda zegt:

    @Leejo; ja getver *krijgt braakneigingen*..vooral die vuilniszakken zijn het ergst!

    @Jaap; Grinnik…da’s attent van je Japie ๐Ÿ˜€

    @MIEP; Niet? Mijn maandverband of tampons met aardbeiengeur ook niet? 8)

    @Just me; Ja brrr. Ik snap werkelijk niet dat vuilnismannen na een poos die stank niet meer ruiken. Je zult zo’n man of vrouw thuiskrijgen…getverrrrrr ๐Ÿ˜‰

  27. GekinblacK zegt:

    Geef mij maar de heerlijke geur die uit mijn groene container komt. Echt geweldig, vooral in de zomer. ๐Ÿ˜›

  28. Emmelinda zegt:

    Hahaha ja die is waarschijnlijk ook niet te overtreffen he? En met een beetje mazzel zie je dat het nog leeft in die bak ook 8)

  29. renate zegt:

    hahahaha doe er maar een paar!!!!!!!!
    grinnik

  30. logzwerver zegt:

    Alleen als het boilogische scharrelzakken zijn met EKO keur! ๐Ÿ˜€ ๐Ÿ˜€

  31. logzwerver zegt:

    Biologische bedoelde ik

  32. Emmelinda zegt:

    @Renate; Grinnik…ik kom ze wel langsbrengen ghehehe ๐Ÿ˜‰

    @Logzwerver; Oef, zo ver heb ik niet gekeken. Ik werd zo hig van die geurstoffen ๐Ÿ˜‰

Maak van je hart geen moordkuil en reageer:

