Limerick

Na een verkeerde beweging bij het koppenMoest een voetballer voortijdig zijn carriere stoppen.

Hij begon zelf een voetbalclub
En won hiermee de Amstelcup

Zo wist ie het toch nog heel ver te schoppen!

Over watzegjemenou

Het betreden van deze weblog (www.watzegjemenou.wordpress.com) is op eigen risico. Ik stel me niet aansprakelijk voor hartkwalen, kromme tenen of psychische aandoeningen na het lezen van deze logjes ;-) Een reactie achter laten is altijd leuk. Vergeet echter niet: Wat u schrijft kan en zรกl tegen u gebruikt worden, ghehehe.
Dit bericht werd geplaatst in Zelfgeschreven limerickjes. Bookmark de permalink .

0 reacties op Limerick

  1. MIEP zegt:

    Ik vind deze best heel leuk
    en lig dan ook in een deuk

    Mijn tijd zit er nu op
    ik denk dat ik nu stop

    en hup naar school die hele meuk!

  2. Emmelinda zegt:

    Dat dacht ik ook in eerste instantie
    Maar ze hebben hier herfstvakantie

    Ik wens je een fijne dag
    en dat het mooi weer wezen mag

    Daarop hebben we helaas geen garantie ๐Ÿ˜‰

  3. Yvonne zegt:

    Ik kan niet rijmen, dus ik hou het bij slijmen:
    wat een leuk log ๐Ÿ˜‰

  4. Emmelinda zegt:

    Whaahaa…het is je toch aardig gelukt ๐Ÿ˜‰
    Maareh…thanks…jij mag terugkomen*

    *sterker nog…je MOET! Veels te gezellie! ๐Ÿ˜€

  5. Liesbeth zegt:

    Er was eens een zuster in de nacht
    die aan het rijmpje op een weblog dacht

    “no way” zei ze, het is nog veels te vroeg
    Ik heb nog de hele nacht voor de boeg

    dus ze dicht haar ogen nog even en lacht

  6. Yvonne zegt:

    Ik zie ineens dat er ook nog een kuiken bij staat die aan het koppen is ๐Ÿ˜€

  7. Emmelinda zegt:

    @Liesbeth;Heeeej jij bent ook steengoed! *steekt duim omhoog*
    Ik zit nog op eentje te broeden. Net het middenstuk mis ik nog hihi ๐Ÿ˜‰

    @Yvonne; Grinnik…ja die had ik gelukkig nog. Past er psies bij he? ๐Ÿ˜‰

  8. Liesbeth zegt:

    de zuster uit de nacht is weer op
    en krijgt dat rijmpje maar niet uit dr kop

    ze rijmt er nu lustig op los
    op haar wangen verschijnt een blos

    jeetje, riep er maar iemand “stop”

    ๐Ÿ˜€

  9. Emmelinda zegt:

    Ja het zijn verslavende akkoorden
    bij dat goochelen met woorden

    maar zonder ook maar te slijmen:
    het gaat je goed af, dat rijmen!

    Vannacht doorgaan in de verplegersoorden!

  10. Liesbeth zegt:

    Ja, want tijdens de arbeid
    denkt ze aan (rijm)woorden als spijt

    en tijdens het delen van de pillen
    heeft ze visieonen ban billen

    Nou ja, zolang de patient er maar niet onder lijdt

    ๐Ÿ™‚

  11. just me zegt:

    soderju……jullie kunnen dat goed zeg…..!!

  12. Liesbeth zegt:

    maar de zuster gaat u zo verlaten
    om even met haar collega’s te praten

    het nachtelijke werk neemt zijn aanvang
    gelukkig ben ik voor het donker niet bang

    en durf ik best het web-log te verlaten

    ๐Ÿ™‚

  13. Yvonne zegt:

    @ Liesbeth: jij moet andere dingen op je web-log gaan plaatsen. Zoals bovenstaand. U schudt ze zo uit de mouw *kijkt vol bewondering*

    @ Emmelinda: slijmen en rijmen dat heb je van mij gejat, moet ik nou overal ยฉ bij zetten? 8)

  14. Emmelinda zegt:

    @Liesbeth; Wow prachtig! *applaus*

    @just me;Maar jij maakt prachtige gedichten. En dat kan ik niet ๐Ÿ˜‰

    @Yvonne; het spijt me. Ik zal het nooit meer doen.

    MAAR OOK NIET MINDER ๐Ÿ˜›

  15. Emmelinda zegt:

    En tijdens het plassen van de patient
    blijkt dat jij de rots in de branding bent

    Ze willen hun verhaal graag kwijt
    Daarvoor neem je snachts wel tijd

    Dat vind ik ongelooflijk attent!

    Oke…deze is minder ghehehe ๐Ÿ˜‰

  16. Yvonne zegt:

    @ Emmelinda: what?! *smijt boos met leeg Bifi-omhulsel*

  17. Emmelinda zegt:

    Whaahaa. Ik denk dat ik een mooi woord heb voor jou om een log over te schrijven. Bifi. Wat denk je daarvan? ghehehe

  18. remco zegt:

    kijk daar gaat weer een bifiworst
    ik heb toch liever een borst

    maar dat zou weer uitdraaien op sex
    maar daarvoor moeten ze naar lex

    ik kauw daarom liever op een droge korst

  19. Emmelinda zegt:

    Wow Remco! Petje af! ๐Ÿ˜€

  20. remco zegt:

    kijk daar gaat weer een bifiworst
    ik heb toch liever een borst

    maar dat zou weer uitdraaien op sex
    maar daarvoor moeten ze naar lex

    ik kauw daarom liever op een droge korst

  21. Emmelinda zegt:

    Eens kijken. Is hier een opdracht uit te slepen met zoveel talenten?

    Een limerick schrijven met het woord: Vogelgriep???

  22. remco zegt:

    thx

    bedankt hoor web-log
    daardoor komt het dubbel toch

    daarom ga ik nu naar bed
    want als ik leg

    baal ik toch nog

  23. remco zegt:

    wat is emmelinda voor tiep
    komt dat allemaal door de vogelgriep

    tja het komt uit het buitenland
    dat geeft altijd weer een band

    maar dit bgaat nu allemaal erg diep

  24. Yvonne zegt:

    @ Emmelinda: nee hoor niet BIFI. Daar heb ik al eens over gelogT.

  25. Emmelinda zegt:

    Oh erg he…nou geef ik een opdracht maar nou komt er zelf niks uit mijn grijze hersencellen ๐Ÿ˜‰
    Weer zo’n goeie van Remco! Twee zelfs!

    @Yvonne; Misschien schiet me nog wel eens een mooi woord te binnen. Die andere woorden lijken altijd veeeeeel leuker 8)

  26. Liesbeth zegt:

    Er was eens eeen gans met veel snot
    die had toch een pijn in zijn strot

    hij belde de dokter die riep
    Je hebt de vogelgriep

    En nu heeft hij een vliegverbod

    (matig einde, maar ik wist niet beter ff ;))

  27. Liesbeth zegt:

    Er was eens een vogel goed geluimd
    want hij had al twee weken niet geduimd

    hij vloog zonder jas naar het richtinng west
    maar dat was nu de pest

    hij werd verkouden en is nu geruimd

    (deze is wel heel dramatisch, ik geloof dat ik maar beter kan gaan werken)

  28. Liesbeth zegt:

    (Ik beloof je , dit is de laatste ๐Ÿ˜‰ )

    Er was eens een zuster uit Leiden
    Die was nu toch echt te benijden

    Ze kwam uit de nacht
    Had er lang op gewacht

    En ging nu de slaap eerst bestrijden

  29. Emmelinda zegt:

    Whaahaa…ik vind ze alledrie super! Dusseh stoppen? Egnie ๐Ÿ˜‰

  30. Liesbeth zegt:

    Diezelfde zuster uit leiden
    Ging even de armoede bestrijden

    ze kocht weer te veel
    en betaalde zich scheel

    maar dat kan die zuster wel lijden ๐Ÿ˜‰

  31. Marika zegt:

    Leuke limerick! ๐Ÿ˜€
    Ik ga niet rijmen hoor, het is nog geen Sinterklaas. Oh nee gedichtjes doen wij altijd met kerst…duurt nog even. ๐Ÿ˜•

  32. Emmelinda zegt:

    @Liesbeth: hihi ik heb het net gelezen. Goed gedaan. Soms is jezelf verwennen zoooooo heerlijk ๐Ÿ˜€ Geld moet rollen…anders hadden ze het wel vierkant gemaakt ๐Ÿ˜‰ Goeie smoes he?

    @Marika; Thanks!
    Hihi het is je vergeven ๐Ÿ˜‰ Ik kan niet altijd rijmen. Tenminste…ik weet wel welke woorden op elkaar rijmen maar om dat om te zetten in een leuk gedichtje is nog best moeilijk ๐Ÿ˜‰
    Dit jaar gaan we ook rijmpjes maken. De kids geloven nou beide niet meer dus worden het surprises ๐Ÿ˜‰ Ik ben benieuwd ๐Ÿ˜€

  33. Liesbeth zegt:

    Ik denk dat we een limerick.web-log moeten oprichten ๐Ÿ™‚

  34. Emmelinda zegt:

    Ja eigenlijk wel he? Lijkt me best leuk hihi ๐Ÿ˜‰ Vooral lekker maffe limericks ๐Ÿ˜‰

  35. Liesbeth zegt:

    hmmm, zou het domein nog vrij zijn?
    crazylimerick.web-log.nl?

  36. Liesbeth zegt:

    Die is nog vrij ๐Ÿ˜€

  37. Liesbeth zegt:

    we geven gewoon de inlognaam en het wachtwoord vrij en rijmen maar ๐Ÿ˜‰

  38. Emmelinda zegt:

    Jaaaa is eigenlijk een superidee! Wie weet hoeveel response er op komt??? Misschien zijn er ontzettend veel talenten! En dan opdrachten geven enzo hihi ๐Ÿ˜‰

  39. Liesbeth zegt:

    zullen we het gewoon doen?

  40. MIEP zegt:

    Moet ik nu weer vreselijk staan hakken,
    Of laat ik de moed maar weer zakken.

    Gebruik ik aardbei of kersen,
    moet ik er een monchoutaart uit persen?

    Ik wil gewoon een taart gaan bakken.

  41. just me zegt:

    thanx Emmelinda, ik dacht altijd dat ik dat niet kon, en nu, soms heel goed, heerlijk om zo je gevoel te kunnen uiten ๐Ÿ˜€ ๐Ÿ˜‰
    En limericks maken ben jij super in!! ๐Ÿ˜‰ ๐Ÿ˜€

  42. remco zegt:

    ik hou niet van slijmen
    nu ga ik maar rijmen

    maar dat gaat me nu niet lukken
    met al die lekkere stukken

    nou dan ga ik maar lekker geinen

  43. Emmelinda zegt:

    @Liesbeth; Deal! Ik vind het echt een leuk idee!

    @MIEP; Whaahaa en hoe is het inmiddels met je taart?

    @Just me; Ja ik geloof het meteen. Ik heb het vaker geprobeerd maar ik krijg het niet voor elkaar. Het gaat ook zo diep vaak he? Waarschijnlijk is ’t ‘m dat ๐Ÿ˜‰
    Hihi thanks voor je compliment ๐Ÿ˜‰ Het leukst vind ik limericks waarbij je woorden op een andere manier kunt uitleggen ๐Ÿ˜‰

    @Remco; Hihi, nou dat geinen vind ik ook te gek. ๐Ÿ˜€

  44. Liesbeth zegt:

    Ik heb nu niet veel tijd om er iets mee te doen, maar hij si vast geregistreerd ๐Ÿ™‚ ๐Ÿ™‚ ๐Ÿ™‚

  45. Emmelinda zegt:

    Ah leuk! Zal ik mijn reeds geschreven limericks er ook op zetten??? De aankleding van de log komt wel ๐Ÿ˜‰

  46. Liesbeth zegt:

    Ik heb de welkomsttkest er vat opgezet, de rest komt wel….wel ff linken op onze pagina natuurlijk voor de broodnodige reclame……

  47. Liesbeth zegt:

    En je mag er vast wat opzetten hoor…..

  48. Emmelinda zegt:

    Ow ja…dat zal ik straks ff doen. Ik moet zo naar de manege. Als het goed is heb ik vanaaf meer tijd ๐Ÿ˜‰

  49. remco zegt:

    ik was jullie voor ๐Ÿ˜›

    ps emmelinda je bent gelinkt ๐Ÿ˜‰

  50. Emmelinda zegt:

    @Liesbeth; Komt wel goed…ik weet trouwens niet wat het is maar weblog.nl werkt niet mee. Is dat bij iedereen zo? Aaaargh

    @Remco; Thanks! Mag ik jou ook linken? ๐Ÿ˜€

  51. Emmelinda zegt:

    Remco? Ik heb je antwoord niet afgewacht…ik heb je er alvast bijgezet ghehehe ๐Ÿ˜‰

  52. remco zegt:

    kijk het vrouwelijk ongeduld ๐Ÿ˜‰

    tuurlijk mag je me linken ๐Ÿ˜€

  53. Emmelinda zegt:

    Hahaha ja ben ik toch nog ergens vrouwelijk in ghehehe 8)

    Te laat…was al gebeurd…vluchten kan niet meer ๐Ÿ˜‰

  54. Liesbeth zegt:

    oh ja, kheb er ook ff een poll opgezet, wat is per slot van rekening een log zonder poll? en ik heb ons gepromoot op het forum, alles voor de kijkcijfers ๐Ÿ˜‰

  55. Liesbeth zegt:

    oh ja, kan je in menu even tekst in plaatje veranderen? moet zijn: er was eens een rijm zonder plek…..en geen log….denk dattut een tiepfoutje is?

  56. Emmelinda zegt:

    Ah dat heb je goed gedaan! Ik zal er van de week ook eens mee gaan stunten. Eens kijken of er wat kijkers te lokken zijn ๐Ÿ˜‰

    Ah zal ik doen. Ik had het stukje gekopieerd in Psp en de achtergrond er tussenuit gehaald maar er verder niet naar gekeken *bloos*. Dat zal ik morgen even veranderen ๐Ÿ˜‰

  57. Liesbeth zegt:

    Ik was de eerste met de tiepfout hoor, nie blozen hoor, dat doe ik wel ๐Ÿ˜‰

  58. Emmelinda zegt:

    Grinnik…komt weer goed ๐Ÿ˜‰

  59. Liesbeth zegt:

    dr wordt al aardig gelimericked ๐Ÿ™‚

  60. Emmelinda zegt:

    Jaaaa leuk zeg! En wat staat er een prachtlimericks bij! Knap! ๐Ÿ˜€

  61. Liesbeth zegt:

    Ik heb even bij alle limericks een plaatje gezocht, en meteen even gezegd dat we plaatjes leuk vinden! En dta wij er anders iets bijzoeken. Staat wel zo leuk ๐Ÿ˜‰
    Kijk even of je het wat vind zo

  62. Emmelinda zegt:

    Jaaa goed idee. Die ik nu geplaatst heb hadden orgineel ook al een plaatje. Dus zal ik de volgende met plaatje leveren ๐Ÿ˜‰ Ik ga zo meteen ff spieken ๐Ÿ˜€

  63. Emmelinda zegt:

    Ja dat ziet er echt een stuk beter uit! Ik zal ook eens kijken voor plaatjes die we in de linkerkolom kunnen zetten. Zal ik iets zoeken dat te maken heeft met dichten en zo?

  64. Liesbeth zegt:

    Das een goed idee ja, ik zal ook eens kijken….

  65. Emmelinda zegt:

    Okidokie…dan zal ik eens kijken. Volgens mij heb ik in psp ook nog het een en ander opgeslagen. Ik weet alleen nog niet psies van welke stijl je houdt. Mocht je iets absoluut walgelijk vinden moet je het er gewoon afgooien hoor ๐Ÿ˜‰ Mijn stijl? Hmmm dat zie je hier wel. Ja schrikken he? ghehehehe 8)

  66. Liesbeth zegt:

    ik google wel, heb namelijk geen psp ๐Ÿ˜‰

  67. Emmelinda zegt:

    Bof jij ff ghehehe ๐Ÿ˜‰ Scheelt stukken met je pc opstarten ghehehe 8)

  68. Liesbeth zegt:

    en misschien andere lay-out? leuke kopfoto? (kopfoto kan ik niet, layout lukt me nog wel met kleurtjes enzo)

  69. Emmelinda zegt:

    Jaaaaaa! Leuk!. Daar had ik al naar zitten kijken maar ik wist het niet zeker. En over de kopfoto wil ik me graag eens buigen ๐Ÿ˜‰

  70. Emmelinda zegt:

    Ik heb een beginnetje gemaakt, gewoon voor het idee. Wat denk je van de kleuren? Is het te somber? Te zakelijk? Dan kan ik later een echte kopfoto maken ๐Ÿ˜‰

  71. Liesbeth zegt:

    wow..groen ๐Ÿ™‚

  72. Emmelinda zegt:

    Grinnik…maareh…liever iets anders? Iets vrolijkers?? Ook goed ๐Ÿ˜‰

  73. Liesbeth zegt:

    zo dan? OK, je moet van blauw houden.. ๐Ÿ™‚

  74. Emmelinda zegt:

    Is best aardig he? Maar goed, dan zie ik die vrolijke kleuren en ga ik toch weer twijfelen. Enfin…kan over een paar dagen weer allemaal veranderen he? Hahaha

  75. Liesbeth zegt:

    tuurlijk, alles kan ๐Ÿ˜‰

  76. Emmelinda zegt:

    Koffiekan…theekan ๐Ÿ˜‰

  77. Liesbeth zegt:

    ist zo vrolijk genoeg? ๐Ÿ™‚

  78. Liesbeth zegt:

    alleen de kleueren in de kopfoto passen niet helemaal meer, maar t knalt er wel lekker uit ๐Ÿ˜€

  79. Emmelinda zegt:

    JAAAAAAAAAAA da’s leuk! (heppie een zonnebril???) Da’s lekker vrolijk. Ik maak vanmiddag wel een nieuwe kopfoto hahaha

  80. Liesbeth zegt:

    *begrijpt dat ze te spreken is over de kleuren* ๐Ÿ˜‰ 8)

  81. Emmelinda zegt:

    Grinnik…ja hoor ik wel. Jij ook? ๐Ÿ˜€

  82. Emmelinda zegt:

    Ik ga een leuk plaatje zoeken voor in de kopfoto. Is misschien leuker dan die ballen ๐Ÿ˜‰

  83. Liesbeth zegt:

    *wilde iets zeggen over ballen maar doet het niet ๐Ÿ˜‰ *
    Is goed, ik ben benieuwd 8)

  84. Emmelinda zegt:

    Whaahaaa weet je dat ik ook moest lachen toen ik dat woord opschreef? hahaha ๐Ÿ˜‰

  85. Liesbeth zegt:

    whoehahaha, vertel es? ๐Ÿ˜‰

  86. Emmelinda zegt:

    Nou, *trekt schijnheilig gezicht* voetballen natuurlijk ghehehe 8) ๐Ÿ˜›

  87. Liesbeth zegt:

    Jaja, ik had een verhaal over gehaktballen 8)

  88. Emmelinda zegt:

    Grinnik…dat vind ik eigenlijk een veeeeeeeeel lekkerder verhaal ๐Ÿ˜‰

  89. Liesbeth zegt:

    Ik hou niet van voetbal(len) dus uuhh, ja ๐Ÿ™‚
    Ben daarentegen dol op (gehakt)ballen 8)

  90. Emmelinda zegt:

    Ikke ook niet. Ik vind het leuk dat anderen zich er mee kunnen amuseren maar daar houdt het ook wel bij op ๐Ÿ˜‰

    Jaaa heerlijk…sateballen…mjammieeee

  91. Liesbeth zegt:

    Top die kikkers ๐Ÿ™‚

  92. Emmelinda zegt:

    Ja? Vond je ze echt leuk? Ik kon niks leuks vinden dat te maken had met limericken maken. Toen heb ik deze animatie gemaakt met die ogen hihi ๐Ÿ˜‰

  93. Eddy zegt:

    Super die Limericks ๐Ÿ˜€ .. Ab Normaal had altijd super leuk ๐Ÿ˜‰ Ciao 8)

  94. Emmelinda zegt:

    Thanks Eddy…we hebben nou ook een aparte log met limericks…niks voor jou om mee te doen?

  95. Emmelinda zegt:

    Liesbeth? Laadt de log bij jou ook zo traag op? Moeten we al wat naar het archief verplaatsen denk je of valt het laden bij jou wel mee???

  96. Liesbeth zegt:

    t valt mee, maar we kunnen het aantal logs op de pagina wel verminderen

  97. Emmelinda zegt:

    Okidokie… ๐Ÿ˜‰ Van mij hoeft het niet perse hoor (staat net zo leuk; zoveel limerickjes hihi. Maar wanneer men lang moet wachten haken ze misschien af, da’s zonde ๐Ÿ˜‰

  98. Liesbeth zegt:

    drom, duidelijk een kalender en maand- en weeklinks weergeven gewoon ๐Ÿ˜‰

  99. Emmelinda zegt:

    Okidokie…strak plan! ๐Ÿ˜‰ ๐Ÿ˜€

  100. Berry zegt:

    Er was is een meisje in loene
    Die had tieten als 2 meloenen
    die is toen spontaan
    in playboy gegaan
    en daarmee verdiend ze miljoenen

  101. Berry zegt:

    Er was is een meisje in giete
    die had 2 verschillende tieten
    de een stond omhoog
    de anders stond droog
    en tog kon ik er wel van genieten

Maak van je hart geen moordkuil en reageer:

