Guus Hiddink

Dagelijks staan er mensen bij die grote champignon met inwendige grasmat om foto’s te knippen. Bruidsparen, supporters en dagjesmensen staan voor de poorten om zichzelf vast te leggen of vast te laten leggen bij het stadion. Vooral Koreanen vergapen zich aan de tempel van hun God. Met de halve Mediamarkt om hun nek laten ze geen kans voorbij gaan om vrienden in het thuisland de oogjes uit te steken met kiekjes, filmpjes en geluidsfragmenten. Helaas voor hen zien ze geen bekenden. Dat scoort vast nog hoger.

Gisteren liep ik met Stef en mijn oppaskindje naar huis. Er parkeerde een dikke slee bij de andere kant van het stadion. “Ik ga die meneer uitlachen” zegt mijn oppaskindje stoer en voegt meteen daad bij het woord.

Ik wil er iets van zeggen en draai me om. Mijn woorden blijven ergens tussen strot en voortanden hangen. Da…da…dat was Guus Hiddink himself! En shit he…laat ik nou NET geen digi bij me hebben! Was ik op dat moment maar een Koreaan, dan had ik er wel aan gedacht! Immers…een foto zegt meer dan 1000 woorden!

Tisser? Waarom wordt je nou zo bleek rond je neusje? Waarom krijg je het nou zo benauwd? Nou weet je wat? Ik zoek wel een foto via internet…

Dan zie ik die overige 776* woorden wel door de vingers!

*De redactie kan niet verantwoordelijk gesteld worden voor gemaakte telfouten.

Over watzegjemenou

Het betreden van deze weblog (www.watzegjemenou.wordpress.com) is op eigen risico. Ik stel me niet aansprakelijk voor hartkwalen, kromme tenen of psychische aandoeningen na het lezen van deze logjes ;-) Een reactie achter laten is altijd leuk. Vergeet echter niet: Wat u schrijft kan en zΓ‘l tegen u gebruikt worden, ghehehe.
Dit bericht werd geplaatst in Alle logjes van 2005. Bookmark de permalink .

0 reacties op Guus Hiddink

  1. Marika zegt:

    En heeft het oppaskindje nu Guus Hiddink uit staan lachen dan? πŸ˜€ πŸ˜‰

  2. tycho's mama zegt:

    Shit man, heb jij weer. Nee ik zeg het verkeerd, uitgerekend jij weer. Heb je altijd die digi bij je, het is bijna een soort van aanhangsel aan het worden en nu heb je hem niet bij je!!!!!!!!!!!! Aaaarghh. En niemand thuis geloven zeker dat je hem echt gezien had?? Gelukkig had je getuigen! πŸ˜‰

  3. remco zegt:

    whahahahah waarom raak je opens je stem kwijt als je een BN-er ziet πŸ˜‰

  4. remco zegt:

    whahahahah waarom raak je opens je stem kwijt als je een BN-er ziet πŸ˜‰

  5. remco zegt:

    whahahahah waarom raak je opens je stem kwijt als je een BN-er ziet πŸ˜‰

  6. Emmelinda zegt:

    @Marika; Ja dat heeft ze zeker. Zij wist immers niet wie het was hahaha πŸ˜‰

    @Tycho’s mama; JAAAAAA frustrerend he? Die digi is aan mijn hand vergroeid. Alleen net gisteren niet. Tjemig. Twee weken geleden zag ik die advocaat, Prem. Die komt ook vaak op tv. Geen digi bij me. Zag ik laatst die Viking die altijd bij de Nederlandse wedstrijden staat…idem dito. Ik denk dat ik mijn digi laat implanteren. Kan ik ‘m NOOIT vergeten. Ik heb volgens mij die auto net weer zien staan…straks ff de digi meenemen ghehehe 8) Misschien doet ie net een mega-deal πŸ˜€

    @Remco; Jaaaa hahaha dat vroeg ik me ook al af naderhand. Zo debiel eigenlijk! Zou eigenlijk een mooie log zijn… πŸ˜‰

  7. wilma zegt:

    hahahah
    we wensen jou een fijne dinsdag toe
    groetjes wilma

  8. Yvonne zegt:

    @ wilma: WIIIIIIIIIIILMAAAAAAAAAAAAAAA!

    (Emmelinda, geef me een standje als ik dit nooit meer mag doen…).

  9. Yvonne zegt:

    Je maakt me wel nieuwsgierig, wat was-ie aan het doen?

  10. remco zegt:

    neem een mobieltje met cam πŸ˜‰

  11. Emmelinda zegt:

    @Yvonne; Grinnik…jawel hoor, ga vooral door. OEH wat vind ik dat irritante spam. Ik zie ze echt overal opduiken. Eerst vind ik het zielig (heb je de W.I.E.-naam gezien?) en even later kwakken ze zoiets neer…YAK!

    Ik heb geen flauw idee. Het stond er vol met dure auto’s. Ik denk dat heel wat belangrijke mannetjes hebben zitten vergaderen ofzo? πŸ˜‰

    @remco; grinnik…is aan mij niet besteed. Ik bel nooit. Ik haat bellen. Dus die zou ik niet meenemen ghehehe πŸ˜‰

  12. GekinblacK zegt:

    Was toch even naar hem toe gegaan, misschien had hij wel een foto met handtekening bij zich. Of misschien ook wel niet. 8)

  13. Yvonne zegt:

    Nee, die heb ik niet gezien!! Wat stond er in dan?
    Er is een mogelijkheid voor IP-ban 8)

  14. Emmelinda zegt:

    @GekinBlack; Ja daar dacht ik thuis aan. Maar goed, wat moeten we ermee 8)

    @Yvonne; Iets van: “Waarom nou jij? We hebben veel verdriet” zoiets dus.
    Heb jij dat gedaan? Ik twijfel nog. Misschien komen ze niet meer πŸ˜‰ Ik vind het ook weer sjielug. Aaargh…watje! 😦

  15. Martijn zegt:

    Guus was ff thuus πŸ˜‰

  16. Emmelinda zegt:

    Ja ik zong dat liedje al: Guus kom noar huus …. 8)

Maak van je hart geen moordkuil en reageer:

