MaskArade

Omdat ik weer wat te verbergen had moest ik de stad in. Nee, dit keer had ik niks uitgespookt, ik had andere kopzorgen. Een nieuwe lading grijze haren moest namelijk nodig onherkenbaar gemaakt worden. (Knap hรจ, al die woorden..en dat alleen om te vertellen dat ik haarverf moest hebben).

Bij het Kruidvat moest ik zijn want daar kreeg je een mascararoller gratis bij de verf (tiptiptip) en de mijne is bijna op. Het ging ook nog over zo’n echte. Je weet wel…peperduur maaaaar dan heb je ook de London Looks…wat dat ook mag wezen.
Blij met deze voordelige keuze haalde ik thuis de mascara uit het zakje. Waarom weet ik niet maar ik moest ‘m ff opendraaien om te inhoud te inspecteren. Shit hee….het borsteltje zat niet op z’n plek. Was die afgebroken? @#$@ had ik weer hoor. Was ik weer blij gemaakt met een dooie mus! Kon ik weer terug. Maar ja, hoe bewijs je dan dat dit de roller is die je net gekregen hebt en dat het niet een kapot exemplaar van thuis is?

Terwijl ik me zat te ergeren en mijn teleurstelling probeerde te minderen keek ik in de huls waar de mascaraprut in zit. Misschien kon ik het -waarschijnlijk afgebroken- borsteltje er uit peuteren en de boel repareren? Maar huh? Dat gat was net zo groot als de voorkant van datgene waar de borstel op hoorde.

Ik besloot op internet te spieken en warempel…ze schijnen er zelfs een prijs mee gewonnen te hebben. Het gaat hier om een kammetje en niet om een borsteltje. En toen ik me eens over het geval boog en wat prut wegveegde zag ik inderdaad iets wat op een kam leek (volg blauwe pijl op foto). Allemachtig…Had ik ff mazzel, dankzij die site heb ik mezelf een blamage bespaard bij ’t Kruidvat.

Lang leve internet, lang leve google…

Ze hebben mooi dit mysterie voor mij ontmaskaeraad!

Over watzegjemenou

Het betreden van deze weblog (www.watzegjemenou.wordpress.com) is op eigen risico. Ik stel me niet aansprakelijk voor hartkwalen, kromme tenen of psychische aandoeningen na het lezen van deze logjes ;-) Een reactie achter laten is altijd leuk. Vergeet echter niet: Wat u schrijft kan en zรกl tegen u gebruikt worden, ghehehe.
Dit bericht werd geplaatst in Alle logjes van 2005. Bookmark de permalink .

0 reacties op MaskArade

  1. epie zegt:

    t kruidvat , theeft me de hele dag positief beziggehouden zie je mail

  2. Emmelinda zegt:

    Hahaha ik heb um gelezen! Gaaf zeg! ๐Ÿ˜€

  3. Nicky zegt:

    Hmmm, vindt het een beetje jammer dat je het geheim op tijd ontdekt hebt… Had weer een leuke log opgeleverd als jij met je ‘kapotte mascararollertje’ bij Kruidvat had gestaan! ๐Ÿ˜‰ Gelukkig maak je รณveral een leuke log van! ๐Ÿ˜€

  4. Emmelinda zegt:

    Whaahaa ja het scheelde maar een WIMPERhaartje ๐Ÿ˜‰ En ik ben al zo’n held (niet dus)… maar ik was zo teleurgesteld dat ik egwel naar het Kruidvat teruggegaan was! 9.95 kost zo’n kreng. Dan wil ik wel een goeie ๐Ÿ˜‰

    Thanks voor je compliment *glimlacht van oor naar oor*

  5. Marika zegt:

    Bij een kleurspoeling krijg je het niet zeker? ๐Ÿ˜•
    Voordat je het op je ogen smeert…het is toch geen haarmascara toevallig? (dat bestaat ook heb ik vernomen) ๐Ÿ˜›
    Hoewel wimpers ook haren zijn eigenlijk… ๐Ÿ˜•

  6. e van de melkboer zegt:

    gelukkig kan ik hier niet over meepraten
    geld ook voor inlegkruisjes
    en die watten met een touwtje
    dus dit kommentaar slaat op niks maar k had ff niets te doen

  7. e van de melkboer zegt:

    de was heeft nu gedraaid dus heb ik weer wel wat te doen , t ja je leert het wel hoe wasknijpers werken
    nou nog leren strijken of niet , ach eigenlijk interesseren me die kreukels ook niet veel.
    maar ik ga geen gratis mascara spullen halen ik blijf
    van mijne kant

  8. Fre zegt:

    Durf te wedden dat dat meissie bij de kruidvat het zelf ook niet geweten had en je gewoon een nieuwe mee had gegeven en dan was je er alsnog achter gekomen. het zijn niet echt van die lichten hoor, igg hier niet . Fijn weekend enne…kam ze
    ๐Ÿ˜‰

  9. Emmelinda zegt:

    @Marika; Oeps…daar zeg je zoiets…ik zal eens kijken wat het nou psies is. Je zou inderdaad gaan twijfelen omdat het bij een haarprodukt gegeven wordt. Maar goed, als je een bed koopt bij een zaak hier in de stad krijg je twee fietsen kado…vind ik ook zo’n maffe combi ๐Ÿ˜‰ Dan lijken wimperhaartjes inderdaad beter te passen bij deze aktie ๐Ÿ˜‰

    Wat betreft kleurspoeling hier (bladzijde 3 geleuf ik hebben ze het over kleurshampoo dus…. op naar de London Looks 8)

    @epie; Je weet gewoon niet wat je mist; zo’n London-Looks-Mascara. ๐Ÿ˜› 8)

    @Fre; Grinnik…stel je toch voor…dan had ik weer terug kunnen gaan omdat daar ook geen borsteltje in zat ghehehe. Vorige week had ik iets gekocht bij H&M, kom ik thuis, zit de helft er niet in. Dan word ik echt p*ss*g hoor. Ik wilde meteen bellen want nu stond dat meisje er nog en misschien herkende ze me wel. Kun je ook nooit van uit gaan natuurlijk maar goed. Bellen kon niet want het is een landelijk nummer. En bewijs maar eens dat je idd die spullen niet mee naar huis gekregen hebt.
    Gelukkig had deze nagedacht en een briefje op de spullen geplakt. Hulde! ๐Ÿ˜€

  10. Emmelinda zegt:

    @Fre; oeps…te snel weggeklikt. Ik wilde je ook nog een prettig weekend wensen. Ik ga zo meteen op logjacht hahaha. Dat kammen komt nog wel..eerst mijn oude leegmaken ๐Ÿ˜• ๐Ÿ˜‰

  11. remco zegt:

    dat jij grijze haren hebt is (nog) niet aan je log te zien ๐Ÿ˜‰
    dus jij gaat straks lekker kleuren

    bij een bedden zaak 2 fietsen kado ๐Ÿ˜• vraag me af wat je dan bij een waterbed krijgt ……… de titanic ๐Ÿ˜€

  12. Emmelinda zegt:

    Grinnik…helaas werkt psp of photoshop alleen op een log en niet op mijn hoofd ghehehe. Ik verf al 6 jaar ๐Ÿ˜• Misschien was ik nu al helemaal grijs geweest? hihi

    Ja of watervaste plakkertjes 8) Of goudvissen ghehehe ๐Ÿ˜› ๐Ÿ˜‰

  13. Jaap zegt:

    Emm, ik heb er geen verstand van hoor, maar begrijp ik dat nou goed en heb je nou een wimperkammetje kado gekregen met het uiterlijk van een afgebroken schroevendraaier…? ๐Ÿ˜ฎ

    Zitten jouw wimperharen wel eens in de klit? ๐Ÿ˜›

  14. Emmelinda zegt:

    Weet je, ik heb er evenmin verstand van, dat blijkt maar weer. Geef mij maar die schroevendraaier, daar kan ik beter mee overweg ghehehe. Ik twijfel of ik mijn aanwinst kan gebruiken zonder mijn ogen er mee uit te steken ghehehe ๐Ÿ˜‰

    Whoeehaa…zoals ik al zei kan ik beter met een schroevendraaier overweg. ๐Ÿ˜‰ Zegt genoeg he? 8)

  15. epie zegt:

    @emmelinda nou weet iedereen dat epie ook e van de melkboer is ,kijk wel ff wie je beantwoord

  16. Liesbeth zegt:

    Wimperkammetje? t moet niet veel gekker worden zeg…tis al zo ingewikkeld om mooi te zijn ๐Ÿ˜‰
    (schoonheid zit van binnen? my *ss ๐Ÿ˜‰ )

  17. Liesbeth zegt:

    alhowel my *ss van buiten zit, en hopelijk wel schoon is ๐Ÿ˜‰

  18. NieQi zegt:

    Hahaha goed verhaal….ik ben verslaafd aan 1 mascara…helaas een dure maar tis de beste de definicile van lancome….daar tegenover heb ik dan weer een oogpotlood van de hema dus..mag best ๐Ÿ˜‰ Fijn weekend !!!

  19. Yvonne zegt:

    Whahahahaha! Had mij gebeld gemaild. Ik had je dat zo kunnen vertellen 8)
    Gewoon die volume mascara van de Etos gebruiken. Als beste getest door mij en met borstel ๐Ÿ™‚

  20. GekinblacK zegt:

    Je kunt het zo gek niet verzinnen of je kunt het op internet wel vinden.

  21. henriette zegt:

    En nu zat je met wimpers tot aan je wenkbrauwen dit log te schrijven natuurlijk ๐Ÿ˜€

  22. Emmelinda zegt:

    @epie; Ssst…geen slapende honden wakker maken ๐Ÿ˜‰

    @Liesbeth;Giechel…ja op deze manier heb je er gewoon een dagtaak aan. Misschien krijg je de volgende keer bij een nieuw soort mascara wel een internetaanbieding extra? ๐Ÿ˜‰

    @NieQi; Ja zo drukt het toch nog een beetje de kosten. Soms kan het me ook niet zoveel schelen. Als ik weet dat ik met dat produkt niet zo hoef te klooien dan is me dat het geld wel waard ๐Ÿ˜‰

    @Yvonne; Grinnik…ja ik wist dat die als beste uit de test waren gekomen. Ik heb er zelfs nog ergens een waardebon van. Maar sinds die test uitgekomen is blijft het leeg op de plek waar die roller hoort te staan. Meteen weer uitverkocht wanneer eeen nieuwe lading gekomen is. Debiel he? ๐Ÿ˜‰

    @GekinBlack; Jaaaa lang leve internet!

    @Henriette; Neuh, nog niet. Ik heb met mezelf afgesproken om eerst die andere op te maken ๐Ÿ˜‰

Maak van je hart geen moordkuil en reageer:

