Hoog bezoek op mijn log, ghehehe

Hoezo…een gespleten persoonlijkheid?

Over watzegjemenou

Het betreden van deze weblog (www.watzegjemenou.wordpress.com) is op eigen risico. Ik stel me niet aansprakelijk voor hartkwalen, kromme tenen of psychische aandoeningen na het lezen van deze logjes ;-) Een reactie achter laten is altijd leuk. Vergeet echter niet: Wat u schrijft kan en zรกl tegen u gebruikt worden, ghehehe.
Dit bericht werd geplaatst in Alle logjes van 2005. Bookmark de permalink .

0 reacties op Hoog bezoek op mijn log, ghehehe

  1. Jaap zegt:

    ๐Ÿ˜€ hoe krijgen jullie t voor elkaar…. ๐Ÿ˜‰

  2. tycho's mama zegt:

    Dat overkomt mij nou ook altijd. Je zou me nou eens moeten zien op je log, maar ja…je bent er niet. Vind dat zo raar, hoe zou dat toch komen?? Ik ben altijd overal dubbel op visite. Is ook dubbel zoveel lol natuurlijk ๐Ÿ˜‰

  3. Yvonne zegt:

    Er is iets met die WIE van jou. Ik wilde gister anoniem loggen, sta ik er bij jou toch weer life op ๐Ÿ˜•

  4. Yvonne zegt:

    Is het nou de WIE van jouW of van jou? Het zelfde heb ik met ei en ij ๐Ÿ˜‰

  5. remco zegt:

    heb t ook wel eens gehad twee keer remco was wel lachu ๐Ÿ˜€

  6. Liesbeth zegt:

    Enne, wat vonden jullie ervan? ๐Ÿ˜‰

  7. remco zegt:

    heerlijk zo’n dubbelleven dat wil ik vaker ๐Ÿ˜€

  8. GekinblacK zegt:

    Aaah neej.. 2 Emmelinda’s… dat kan ik echt niet aan.

  9. henriette zegt:

    Er zijn er meer?? Neeeee………..gezellig!!!

  10. GekinblacK zegt:

    Zucht, raar gedoe weer hier… mensen klonen is toch nog strafbaar of niet. ๐Ÿ˜‰ ๐Ÿ˜€

  11. Nicky zegt:

    Ik had al zo’n vermoeden… Maar wat een mogelijkheden levert ’t op! Het huishouden doen terwijl je nog op bed ligt… Webloggen terwijl je boodschappen doet… een cursus volgen terwijl je in de kroeg zit… Bovendien ben je nooit alleen! ๐Ÿ˜€ Gezellig, joh!
    PS: zet รฉรฉn van jullie de klok straks terug?

  12. leejo zegt:

    Dan zal ik JULLIE maar een fijne zondag wensen ๐Ÿ˜‰

    grtzz Leejo ๐Ÿ˜€

  13. Emmelinda zegt:

    @Jaap; It’s magic. Maar wel gezellie. ๐Ÿ˜‰

    @Tycho’s mama; klopt, je hebt het er idd eens over gehad. Heb je dat altijd? Bij mij kwam het nou omdat de pc bleef hangen. Ik had alles afgezet en weer opnieuw aangeklikt. Toen zag ik ineens dubbel ๐Ÿ˜‰

    @Yvonne; Grinnik…dat ding is behekst ๐Ÿ˜• 8)
    Ehm….als je het zo vraagt begin ik toch te twijfelen. Ik zou het op deze manier zonder w neerzetten. Maar heb je het over jouw WIE dan wel met een w

    @remco; Had je toen meteen door dat jij het twee keer was of heb je toch nog op die andere remco geklikt? ๐Ÿ˜‰

    @GekinBlack; Hahaha…kan ik me voorstellen. Stel je voor dat er hier dan dubbel zoveel logjes zouden verschijnen ๐Ÿ˜›

    @Henriette; Grinnik…ik ben me er eentje tweetje he ๐Ÿ˜‰

    @ GiB;*verstopt gauw kloonapparatuur*

    @Nicky; Ja grinnik…ik zou in ploegendienst kunnen werken. De een slaapt bij en de ander doet de rest. Hmmm klinkt goed he? ๐Ÿ˜‰

    @Leejo; Wij danken je voor de fijne zondagswensen en wensen jou ook een fijne zondag! Dubbele groetjes terug!

  14. Fre zegt:

    heb ik ook wel eens, dan sta ik eerst als anoniem en dan vul ik het “lijstje” weer in en dan staat er Fre รฉn anoniem, telt ie me dubbel……ach, *zucht*

  15. Fre zegt:

    en soms staat er 2x fre en anoniem (zal ik nog een keer zuchten…)

  16. Emmelinda zegt:

    Grinnik…ja klopt inderdaad…als ik van mijn Emmelinda naar anoniem ga of andersom heb ik ook ineens een bezoeker hahaha ๐Ÿ˜‰

  17. remco zegt:

    @emmerlinda ik ben dan wel blndt maar echt niet zo blondt ๐Ÿ˜€

  18. remco zegt:

    ๐Ÿ˜€ ๐Ÿ˜€ ๐Ÿ˜€ ๐Ÿ˜€

  19. epie zegt:

    jee ik verjaag de melkboer , samen gaat niet

  20. Emmelinda zegt:

    @remco; ๐Ÿ˜€ ๐Ÿ˜€ ๐Ÿ˜€ ๐Ÿ˜€ ๐Ÿ˜€ zooo eentje meer ๐Ÿ˜› 8)

    @epie; het is zondag…dan werken die melkboeren ook niet ๐Ÿ˜‰

  21. remco zegt:

    ik vond de melkboer vanochtend al zo laat ๐Ÿ˜‰

  22. Emmelinda zegt:

    Die was vast bij je buuf 8)

  23. remco zegt:

    een aardig mens maar voor mij mag hij ik prefereer toch wat jongers ๐Ÿ˜‰

  24. Emmelinda zegt:

    De melkboer ook. Denk ik ๐Ÿ˜‰ ghehehe

  25. Roelof zegt:

    Hallo Emmelinda

    Hij is leuk.

    Groetjes Roelof

  26. Okรฉ je hebt het voordeel van de twijfel. ๐Ÿ˜€
    Leuk stukje. Fijne zondag.

  27. Emmelinda zegt:

    Dank je wel Roelof ๐Ÿ˜€

    Groetjes van ons allebei!

  28. Emmelinda zegt:

    Hahaha dank je wel Rob. Kan ik weer rustig gaan slapen vannacht ๐Ÿ˜‰

    Jij ook een fijne zondag! ๐Ÿ˜€

  29. Fre zegt:

    Ik word gestalkt door een anonieme bezoeker haha, elke keer als ik online kom op mijn site vandaag heb ik een anonieme bezoeker hahaha. Tis toch wat he.

  30. Emmelinda zegt:

    Ja grinnik…het lijkt wel een schaduw he? Het blijft je achtervolgen ๐Ÿ˜‰

Maak van je hart geen moordkuil en reageer:

