Media-spektakel

Ouders van kinderen die regelmatig naar Jetix kijken kennen allang de drie piepstemmetjes van het meidentrio "Djumbo". Daar ontkom je gewoon niet aan want ze worden op deze zender gewoon door je strot geramd.

Gisteren waren ze dan "live" te zien bij de Media Markt. Gewapend met mijn digi trotseerden we de winkelde massa en konden zo een fijne plek bemachtigen voor het podium. Prima op tijd sprongen de meiden op het podium en deden 3 nummers achter elkaar.

Daarna was het tijd om te signeren. Nee tuurlijk niet zo maar…net als bij K3 moest er eerst het een en ander aangeschaft worden om de bankrekening van zowel Mediamarkt als Djumbo te spekken. Oke dan kreeg je er wel een grote kaart erbij met een foto van het drietal erop. Stef en Mies mochten van ons het podium op om zo’n cd-single te kopen en handtekeningen in de wacht te slepen. Vooruit dan maar…eten we van de week wel een keer extra thuis hahaha.

Omdat ik voor de hekken geen mooi uitzicht had op mijn dochters om ze samen met de zangeressen op de plaat te vereeuwigen, probeerde ik aan de zijkant langs het mediamarktpersoneel te komen en zo ook het podium te betreden. De foto van Mies laat zien dat het me weer gelukt is. Zoals de slogan van deze winkel al zegt:

"Ik ben toch niet gek?"*

* Ah toe…geef me nou 1 keer het voordeel van de twijfel???

Over watzegjemenou

Het betreden van deze weblog (www.watzegjemenou.wordpress.com) is op eigen risico. Ik stel me niet aansprakelijk voor hartkwalen, kromme tenen of psychische aandoeningen na het lezen van deze logjes ;-) Een reactie achter laten is altijd leuk. Vergeet echter niet: Wat u schrijft kan en zรกl tegen u gebruikt worden, ghehehe.
Dit bericht werd geplaatst in Alle logjes van 2005. Bookmark de permalink .

0 reacties op Media-spektakel

  1. GekinblacK zegt:

    Eh.. wie ben ik om te beoordelen of jij gek bent…uche ๐Ÿ˜‰

  2. Emmelinda zegt:

    Grinnik…dan laten we de waarheid maar in het midden 8)

  3. Emmelinda zegt:

    *haalt lineaal om het midden te bepalen*

  4. remco zegt:

    je bent niet gek je spoort allleen niet ๐Ÿ˜‰

  5. Emmelinda zegt:

    Hahaha en dat hou ik lekker zo ๐Ÿ˜€

  6. remco zegt:

    ik hou je niet tegen ben alleen bang dat de htm je uit de roulatie neemt omdat je iedere keer weer ontspoort ๐Ÿ˜‰

  7. Emmelinda zegt:

    Oke…dan hou ik het bij mijn fiets en maak er een remspoor van ๐Ÿ˜‰

  8. remco zegt:

    *krijgt nu hele andere gedachtes bij t woord remspoor *

    ๐Ÿ˜€ ๐Ÿ˜€ ๐Ÿ˜€

  9. Emmelinda zegt:

    giechel…had ik eigenlijk ook, daarom had ik mijn fiets er maar bijgehaald hahaha 8)

  10. DarkGiirl zegt:

    Leuk voor de kids man! ๐Ÿ˜€
    Fijne (nu nog) middag en (straks) avond! ๐Ÿ˜€

  11. Emmelinda zegt:

    Ja egwel! Mies heeft de leeftijd dat Djumbo niet cool meer is in haar klas. Maar ze was zo blij met die foto! Samen met haar zusje hebben ze vandaag wel 50x die single beluisterd ๐Ÿ˜€

    Jij ook een fijne middag (van wat er nog over is ghehehe) en een fijne avond! ๐Ÿ˜€

  12. Liesbeth zegt:

    Wow, die mies is wel overduidelijk jouw dochter, als jij dat tenminste bent op de andere foto ๐Ÿ˜‰
    Maarre, you did iy again. Als U2 ooit weer eens naar Nederland komt weet ik je te vinen ๐Ÿ˜‰

  13. Emmelinda zegt:

    Grinnik, ja hoor dat ben ik echt ๐Ÿ˜‰ Tenminste…hier in de linkerkolom dan he ๐Ÿ˜€
    Jaaaa als die weer komen is dat beslist de moeite waard! Bij Sixpack op tv lieten ze toen zien hoe makkelijk het soms is…dat moet ons toch ook lukken he? ๐Ÿ˜‰

  14. Yvonne zegt:

    Ze staan allen weer mooi op de plaat. Goed gedaan.
    Ehm Sixpack? Wasdanouweer? Ik kijk te weinig TV, maar dit had ik ook wel willen zien ๐Ÿ˜‰

  15. Emmelinda zegt:

    Ja leuk he? ๐Ÿ˜‰ Mies is er zo trots op en ik ook want ze kijkt zo lief ๐Ÿ˜‰
    Sixpack is (was?) een ondeugend programma waarin vaak stoute dingen uitgeprobeerd werden. Het kwam altijd laat. Ik heb het ook al een hele poos niet gezien ๐Ÿ˜‰
    Ik vond dat echt te gek hoe zij gewoon backstage kwamen met allerlei smoezen. ๐Ÿ˜€

  16. Liesbeth zegt:

    *wil ook backstage bij haar helden* ๐Ÿ˜€

  17. Emmelinda zegt:

    Dan neem ik jou mee…kunnen we samen giechelen en streken uithalen ๐Ÿ˜‰

  18. Liesbeth zegt:

    *wil graag streken uithalen bij Bono* 8)

  19. Emmelinda zegt:

    Jaaa en daarna kietel ik Larry ๐Ÿ˜‰

  20. Emmelinda zegt:

    JIPPIEEEEEEEEEEE! ๐Ÿ˜€

  21. tycho's mama zegt:

    Ik ken ze niet (als ik het hoor vast wel, maar goed) maar je hebt het maar weer voor elkaar!!! Waar je zin in hebt zeg om in die mensenmassa te gaan staan. Alles voor de dochters nietwaar ๐Ÿ˜‰ (of stiekem ook voor de log?)

  22. sierconflex zegt:

    supercool…supermama! haha…ik denk dat ik jou maar inhuur als mijn kids straks die leeftijd hebben! ๐Ÿ˜‰

  23. Emmelinda zegt:

    @Tycho’s mama; Kijkt Tycho Jetix? Dan zal je vast wel een nummer van ze gehoord hebben.
    Grinnik…nou het was dat Stef al een week te kennen gaf dat ze er graag heen wilde. Anders hadden we misschien niet gegaan. Viel trouwens wel mee met de drukte voor Djumbo. Het was drukker in de winkel zelf. Ik vond het bijna een belediging voor het damestrio ๐Ÿ˜‰ We waren een kwartier voor tijd daar en hadden een prima plekkie ๐Ÿ˜‰ En inderdaad…dat het gelukt is was mooi meegenomen voor de log ๐Ÿ˜‰

    @Sierconflex; Hahaha is goed, zo lang het niet voor kabouter Plop is wil ik wel mee ๐Ÿ˜‰

  24. CharLi zegt:

    kan jij niet met me mee als ik in december naar ub40 ga!

    wil best op de foto met die gasten hihihi

  25. Emmelinda zegt:

    Wow ja dat zou ik wel willen! Ik ben ze al heel lang uit het oog verloren maar die vond ik altijd zo leuk!!! ๐Ÿ˜€

  26. Gonnie zegt:

    Ik heb er helaas nog nooit van gehoord. Alhoewel helaas, ik weet eigenlijk niet of ik er wat aan mis als ik ze niet ken, natuurlijk.

  27. Emmelinda zegt:

    Ach weet je, voor kids is het leuk. De liedjes zijn ook wel aardig als achtergrondmuziek hahaha…maar ze klinken zo dertien-in-een-dozijn weet je wel ๐Ÿ˜‰

  28. Nicky zegt:

    Goed gedaan Emmelinda! Nog slachtoffers gemaakt met het veroveren van een mooi plekkie op het podium? ๐Ÿ˜‰

  29. Emmelinda zegt:

    Ja gaaf he? Hihi. Nee viel eigenlijk reuzemee. Ik heb goeie ellebogen en blikken die kunnen doden geleuf ik ghehehe 8)

  30. Emile zegt:

    geweldig dat het je gelukt is, ik laat me ook nooit wegsturen hoor als ik ergens een foto van wil maken. ๐Ÿ˜€
    Ik kwam hier via via en kom zeker terug leuke logs.

  31. Emmelinda zegt:

    Yeah…zo hoor ik dat graag (zei ze stoer maar ondertussen knijpt ze ‘m toch wel eventjes ;))

    Je bent natuurlijk van harte welkom! Tot de volgende keer! ๐Ÿ˜€

  32. Marika zegt:

    Nog nooit van Djumbo gehoord maar het is wel een leuke foto geworden! ๐Ÿ˜€

  33. Emmelinda zegt:

    Ja leuk he? Mies staat er zo lief op hihi. Het is ook nog maar de beginfase van Djumbo. Misschien over een poosje? ๐Ÿ˜‰

  34. Fre zegt:

    Ojee, die fase krijg ik ook nog, zie je me al klimmen en klauteren op en over hekjes, want jaaaa mijn kruimel moet ook op de foto ๐Ÿ˜‰ 8)

  35. Emmelinda zegt:

    Giechel…misschien is een abo hordelopen wel iets om in vorm te komen? ๐Ÿ˜‰

  36. Emmelinda zegt:

    Overigens moet ik donderdag met Mies op stap want Brace komt. Arme ik. Ik vind Brace niet leuk hahaha. Maar goed…

Maak van je hart geen moordkuil en reageer:

