Limerick

Een verdachte bioloog te Benidorm
Keek naar de agenten in uniform

Vooral toen ze dichterbij kwamen
Kneep hij angstig zijn billen samen

En vermoorde zo bijna zijn illegale lintworm

Over watzegjemenou

Het betreden van deze weblog (www.watzegjemenou.wordpress.com) is op eigen risico. Ik stel me niet aansprakelijk voor hartkwalen, kromme tenen of psychische aandoeningen na het lezen van deze logjes ;-) Een reactie achter laten is altijd leuk. Vergeet echter niet: Wat u schrijft kan en zรกl tegen u gebruikt worden, ghehehe.
Dit bericht werd geplaatst in Zelfgeschreven limerickjes. Bookmark de permalink .

0 reacties op Limerick

  1. remco zegt:

    whahahaahhahahahahaha

    ps
    ik blijf erbij ………… ๐Ÿ˜‰

  2. Emmelinda zegt:

    Ghehehe zie je het voor je? 8)

    Je blijft erbij? *kijkt onschuldig* Bij de padvinders? ๐Ÿ˜› 8)

  3. Yvonne zegt:

    Deze hoort toch op die andere sijt? ๐Ÿ˜›

  4. Mandy zegt:

    Hallo vrolijke weblog gaaf hoor ik kwam even langs
    zelf heb ik sinds een week een weblog…dus
    fijne week en liefs van Mandy.. 8)

  5. Liesbeth zegt:

    WAT DOET DAT RIJM HIER? ๐Ÿ˜‰

  6. Liesbeth zegt:

    oeps, ik zie hem ook “daar” staan, sorrie 8)

  7. remco zegt:

    nee nee geen wegvinders ๐Ÿ˜‰

  8. Emmelinda zegt:

    @Yvonne; Klopt, daar staat ie ook ๐Ÿ˜‰

    @Mandy; Ik wens je veel plezier met je weblog! ๐Ÿ˜€

    @Liesbeth; Hahaha ๐Ÿ˜‰ Tja…hij hoort daar maar ook nog een b-tje hier. Vandaar 8)

    @remco; Heb je de weg al gevonden dan? ๐Ÿ˜‰

  9. Emile zegt:

    Hij is mooi.
    En ik hou ook niet van stillevens met appels en bloemen en zo. ๐Ÿ˜€

  10. Emmelinda zegt:

    Thanks ๐Ÿ˜€

    Nee he? Dat is al zo vaak beschilderd…dat weten we nou wel 8)

  11. Liesbeth zegt:

    * zet toch haar vraagtekens bij illegale lintwormen *

  12. leejo zegt:

    Ze zitten ook overal die illegalen ๐Ÿ˜‰

  13. Emmelinda zegt:

    @Liesbeth;*veegt snel vraagtekens uit* 8)

    @Leejo; Ongelooflijk he…ze duiken ook in alle verlaten holen he? 8)

  14. remco zegt:

    ik ben gestopt met zoeken ik laat het nu gewoon gebeuren ๐Ÿ˜‰

  15. Emmelinda zegt:

    Gelijk heb je. Laat anders TomTom maar werken ๐Ÿ˜‰

  16. remco zegt:

    tom ???? ik ken geen tom wel een ton ๐Ÿ˜‰

  17. Emmelinda zegt:

    Ach ja…als Ton maar af en toe (de) Bob is 8)

  18. remco zegt:

    wie si nou weer bob ????

    wat heb jij mket al die mannen ๐Ÿ˜‰

  19. GekinblacK zegt:

    Een verdachte bioloog te Benidorm ? Midas Dekkers op vakantie ? ๐Ÿ˜ฎ

  20. Emmelinda zegt:

    @remco; Bob is een schatje. Die drinkt nooit. Maar Bob kan ook aardig vrouwelijk zijn ๐Ÿ˜‰

    Grinnik…gelukkig voor al die mannen heb ik niks met ze ๐Ÿ˜‰

    @GekinBlack; Whaahaa ja (te gekke vent die Midas!) ๐Ÿ˜€

  21. GekinblacK zegt:

    Die heeft vast verstand van lintwormen

  22. Emmelinda zegt:

    Ik ben benieuwd wat hij er over te vertellen zou hebben ๐Ÿ˜‰

Maak van je hart geen moordkuil en reageer:

