Watzegjemenou?

*

*Belachelijk zeg, stelletje vandalisten! Waarom veilen ze die dingen niet gewoon?

Over watzegjemenou

Het betreden van deze weblog (www.watzegjemenou.wordpress.com) is op eigen risico. Ik stel me niet aansprakelijk voor hartkwalen, kromme tenen of psychische aandoeningen na het lezen van deze logjes ;-) Een reactie achter laten is altijd leuk. Vergeet echter niet: Wat u schrijft kan en zรกl tegen u gebruikt worden, ghehehe.
Dit bericht werd geplaatst in Alle logjes van 2005. Bookmark de permalink .

0 reacties op Watzegjemenou?

  1. Jaap zegt:

    hahahahaha schitterend Emm! ๐Ÿ˜€ Inderdaad…. het is vast een timmerbedrijf, gesponsord door een contactlenzen firma 8)

  2. Emmelinda zegt:

    Ja en misschien maken ze er nog wel een puzzel van. Een ROYALE puzzel 8)

  3. Yvonne zegt:

    Hahahahahahahaha! Briljant!

  4. Emmelinda zegt:

    Whoeehaaa… ๐Ÿ˜€ *piekert zich suf over een opmerking terug*

  5. Yvonne zegt:

    Ik wist het! Dat je even niks te zeggen had. Lachen is genoeg hoor … 8) ๐Ÿ˜€

  6. Emmelinda zegt:

    *grijnst van oor tot oor*

  7. frank zegt:

    volgens mij dementeert de veilingmeester ook al………..

  8. leejo zegt:

    Valt dat niet onder majesteits schennis?

  9. olijfje zegt:

    Misschien hebben ze zo extra veel te veilen? ๐Ÿ˜€

  10. Emmelinda zegt:

    @frank; Jeetje…zou dat aan die brillen liggen? 8)

    @leejo; whaahaa…ja vind ik wel! Gaan ze daar prinsheerlijk met die hamer te keer ๐Ÿ˜ฆ

    @olijfje; Hahaha gegarandeerd! Ik hoop alleen dat ze dan de boel niet laten vallen of door elkaar mixen ๐Ÿ˜•

  11. Juist zegt:

    tjah, vreemd volk, dat ze dรกรกr nou niet opkomen….

  12. Cycli zegt:

    WHAHAHAHAHAHAHAHAHA

  13. just me zegt:

    whahahahaha, super! ๐Ÿ˜€

    het is misschien de moeite niet om te veilen…..of misschien had die gast een verkeerde bril op…dat ie ze onder de hamer deed…..

  14. Emmelinda zegt:

    @Juist; Ja snap jij dat nou? Stelletje mafkezen! ๐Ÿ˜‰

    @Cycli; *grijnst*

    @just me; Dan hoop ik dat hij een roze bril ophad. Dan vergeef ik hem deze fout meteen! ๐Ÿ˜‰

  15. Liesbeth zegt:

    hihi, ach juultje ziet toch niet veel meer 8)

  16. Emmelinda zegt:

    Giechel…is maar goed ook, ze zag toch al zoveel door de vingers (paar buitenechtelijke kids van echtgenoot bijv ;))

  17. Liesbeth zegt:

    denk dat bernard al wat eerdere brillen van haar “onder de hamer” had gelegd…

  18. Emmelinda zegt:

    Ja grinnik…dat denk ik ook. En dan denk ik niet aan vorstelijke wcbrillen ๐Ÿ˜‰

  19. Liesbeth zegt:

    Jakkes, daar wil ik niet eens aan denken ๐Ÿ˜‰

  20. Emmelinda zegt:

    Hihi toch zou ik ze wel eens willen zien. Ff spieken van een afstandje. Eens kijken waar zij hun achterwerk op laten rusten;) ghehehe

  21. Nicky zegt:

    met zo’n echtgenoot… dat moeten roze brillen geweest zijn….

  22. Emmelinda zegt:

    Ja hihi…of een flinke zonnebril ๐Ÿ˜‰

  23. remco zegt:

    *snapt de dames niet * je kan toch moeilijk de hamer onder de brillen doen ๐Ÿ˜›

    de veilingmeester is hiermee verzekerd van extra aandacht dat blijkt wel weer ๐Ÿ˜€ ๐Ÿ˜€ ๐Ÿ˜€ ๐Ÿ˜€ ๐Ÿ˜€

  24. GekinblacK zegt:

    Heeft Juliana toch mooi mazzel gehad, dat die dingen nu pas onder de hamer gaan en niet al toen zij ze nog op had. ๐Ÿ˜•

  25. Emmelinda zegt:

    @remco; Verrek..je hebt gelijk! *slaat zich voor het voorhoofd*

    Ja…zielig voor hem dat ie het eerst op teletekst moest zetten he? ๐Ÿ˜‰

    @GekinBlack; Whaahaa nou dan had ze buiten blauw bloed ook nog een paar blauwe ogen 8)

  26. Cycli zegt:

    hehe Emmelinda toch ๐Ÿ˜›

  27. Emmelinda zegt:

    @Cycli; Oeps, deze had ik helemaal niet gezien *bloos*

    @erikisboos; hahaha ja maf he? ๐Ÿ˜‰

Maak van je hart geen moordkuil en reageer:

