V&D denkt met u mee!

Geniaal toch eigenlijk he? (volg pijl).Hadden we nou maar de goedkopere versie gekocht….
Misschien is het daar eerder lente!

Over watzegjemenou

Het betreden van deze weblog (www.watzegjemenou.wordpress.com) is op eigen risico. Ik stel me niet aansprakelijk voor hartkwalen, kromme tenen of psychische aandoeningen na het lezen van deze logjes ;-) Een reactie achter laten is altijd leuk. Vergeet echter niet: Wat u schrijft kan en zรกl tegen u gebruikt worden, ghehehe.
Dit bericht werd geplaatst in Alle logjes van 2005. Bookmark de permalink .

0 reacties op V&D denkt met u mee!

  1. he leuke weblog… leuke humor… leest vlot… dus… zal vaker kijken… kijk maar eens op mijn loggie of…

  2. Emmelinda zegt:

    Dank je wel Huub! Misschien doe ik dat nog ook..je bent gewaarschuwd 8)

  3. Yvonne zegt:

    Handig. Waar gaat die pijl heen dan? Hij blijft maar op zijn plek staan, ik ga niet de hele avond wachten …

    Kom je ook nog op mijn log? Anders ga ik met nepworsten gooien. ๐Ÿ˜› 8)

  4. Liesbeth zegt:

    Hahaha, ja, idd, waar gaat die pijl heen? alstiehetdoetdan…? ๐Ÿ˜‰ 8)

  5. Emmelinda zegt:

    @Yvonne en Liesbeth; Niet zo nieuwsgierig he…gewoon volgen ghehehe. Wie weet waar je uitkomt 8) ๐Ÿ˜€

  6. Jaap zegt:

    ๐Ÿ˜• mijn kop is zo doorgewaaid… ik vat ‘m nog niet helemaal.. ik kijk morgen nog een keer, misschien ben ik dan wat helderderderder… ๐Ÿ˜› ๐Ÿ˜€

  7. Nicky zegt:

    Handig… erg handig! Hoewel? Er zijn dagen die ik kan missen… De maandag bijvoorbeeld… ๐Ÿ˜• Maar ach… dan had ik hetzelfde probleem weer met de dinsdag… ๐Ÿ˜‰

  8. Emmelinda zegt:

    @Jaap; Is goed hoor Japie, hij staat hier nog wel effies ๐Ÿ˜€

    @Nicky; Hahaha ja klopt, de maandag mochten ze er van mij ook wel uitlaten ๐Ÿ˜‰

  9. Tycho's mama zegt:

    hmm, moet ik iets zien wat ik niet zie??? Ben nog niet helemaal wakker denk ik……zzzzz……zzzz……zzzzz…. ๐Ÿ˜‰

  10. Emmelinda zegt:

    Hahaha ik heb er ook last van ๐Ÿ˜‰
    Maareh…er plakt een sticker waarop staat dat het om een complete inhoud gaat. Terwijl je er normaal van uit gaat dat je een complete versie (dus geen maanden er tussen uit ofzo) koopt ๐Ÿ˜‰

  11. natasjalex zegt:

    haha tja, als de volledige inhoud er nou niet in had gezeten, en het stickertje had er niet op gezeten… dan zou ik toch echt ook terug gaan naar de winkel.. ๐Ÿ˜€

  12. Emmelinda zegt:

    Marc heeft de inhoud nog niet gecontroleerd…misschien missen er TOCH nog wat blaadjes omdat de sorteermachine niet ingelicht was ๐Ÿ˜‰

  13. femke zegt:

    ow zo nu snap ik hem ook pas haha…beetje dufjes nog ๐Ÿ˜‰

  14. Emmelinda zegt:

    Hahaha ja dat krijg je na zo’n druk weekend he ๐Ÿ˜‰

  15. henriette zegt:

    Of eentje zonder verjaardagen ๐Ÿ˜€ ๐Ÿ˜›

  16. Emmelinda zegt:

    Whaahaa dat zou ook een goeie zijn ๐Ÿ˜‰

  17. Fre zegt:

    Zonder baaldagen, zieke dagen, teleursteldagn….etc..

  18. Emmelinda zegt:

    Ook die eraf. Goh wat hebben we dan een heerlijk dunne agenda he? ๐Ÿ˜‰

Maak van je hart geen moordkuil en reageer:

