Tijd voor een vrolijke log!

Hahahahahahahahahahahahahahahahahahhahahahahahahahahaha
hahahahahahahahahahahahahahahahahahahhahahahahahahahaha
hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahhahahahahahahaha
hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahhahahahahahaha
hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahhahahahahaha
hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahhahahahaha
hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahhahahaha
hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahhahaha
hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahhaha
hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahha
hahahahahahahahahahahahahahahahahahahhahahahahahahahaha
hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahhahahahahahahaha
hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahhahahahahahaha
hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahhahahahahaha
hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahhahahahaha
hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahhahahaha
hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahhahaha
hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahhaha
hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahha
hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahhahahahahahaha
hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaahahahahahahaha
hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahhahahahahahaha
hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahhahahahahaha

En? Teveel beloofd?

Over watzegjemenou

Het betreden van deze weblog (www.watzegjemenou.wordpress.com) is op eigen risico. Ik stel me niet aansprakelijk voor hartkwalen, kromme tenen of psychische aandoeningen na het lezen van deze logjes ;-) Een reactie achter laten is altijd leuk. Vergeet echter niet: Wat u schrijft kan en zรกl tegen u gebruikt worden, ghehehe.
Dit bericht werd geplaatst in Alle logjes van 2005. Bookmark de permalink .

0 reacties op Tijd voor een vrolijke log!

  1. remco zegt:

    HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA
    HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA
    HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA
    HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA
    HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA
    HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA
    HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA

    PS haal die hierboven maar weg t is nog vroeg ๐Ÿ˜‰

  2. Emmelinda zegt:

    Ja hihi heb ik gedaan. Ik zat al te pielen met mijn log omdat de lay-out helemaal scheef stond. Ik begreep er niks van want vannacht was ie helemaal goed hahaha. Ik ben nog niet wakkeer geloof ik ghehehe ๐Ÿ˜€

  3. Emmelinda zegt:

    Maareh…niets teveel beloofd he? Ghehehe 8)

  4. leejo zegt:

    Hahahahaha ik lach me een krul in me … ๐Ÿ˜‰

    Goedemorgen en een fijne dag
    Leejo

  5. Emmelinda zegt:

    Hahahaha een krul? Niet uitkammen dan ghehehe 8)

    Ik wens jou ook een hele fijne dag! ๐Ÿ˜€

  6. Liesbeth zegt:

    Hahahahahahahahahahahahahaha, zo de dag kan weer beginnen ๐Ÿ˜€

  7. Emmelinda zegt:

    Hahaha ja he? Grinnik…ik kan er een prijsvraag van maken. Hoeveen keer “ha” er vandaag op deze log volgt ๐Ÿ˜‰

  8. Patrick zegt:

    Niet teveel beloofd ๐Ÿ˜›

  9. Emmelinda zegt:

    Hahaha I told you so ๐Ÿ˜€

  10. Cycli zegt:

    Maf mens hahaha ๐Ÿ˜› 8) ๐Ÿ˜‰

  11. Emmelinda zegt:

    Wie ik? ๐Ÿ˜› Hahahaha 8)

  12. Emmelinda zegt:

    *kijkt net andere kant op en ziet niks*

  13. Emmelinda zegt:

    *kijkt verwonderd* Geleufdegijmijnie? 8)

  14. Yvonne zegt:

    Dank je. Dit was helemaal wat ik nodig had, lachen werkt aanstekelijk ๐Ÿ˜€

  15. Emmelinda zegt:

    Hihi graag gedaan. Het werkt goed he? ๐Ÿ˜‰

  16. Cycli zegt:

    Ikgeleufderginneniksvan! 8)

  17. Emmelinda zegt:

    dankendegijmijnaltegoe 8)

  18. Cycli zegt:

    Dehbedoellik ๐Ÿ˜€

  19. Emmelinda zegt:

    ghehehe 8)

    Gaan we nog een keer een hambo nuttigen bij mcDrek?

  20. Emmelinda zegt:

    @allemaal; Hier heb ik nog iets om te lachen. ๐Ÿ˜€

  21. Emmelinda zegt:

    Welke? Die bij jou in de buurt of in het centrum?

  22. Emmelinda zegt:

    of was dat vanwege die link? ghehehe 8)

  23. Cycli zegt:

    Die in ut centrum …. dies veel gezelliger!

  24. Emmelinda zegt:

    Ja he? Doen we! Volgende week? Of is dat te snel? ghehehe ๐Ÿ˜‰

  25. Cycli zegt:

    Neee joh niet te snel … lijkt me lache joh!!!

  26. Emmelinda zegt:

    Hihi is goed. Smorgens of smiddags? Ik heb smorgens meer tijd (moet de kids van school halen tussen de middag) maar ik ben binnen een scheet (nou ja flinke scheet dan) in het centrum ๐Ÿ˜‰

  27. Cycli zegt:

    Ik moet ff kijken want ik moet van half 1 tot 9 werken … maar ik heb nog een halve vrije dag tegoed hehe

  28. Cycli zegt:

    Ik moet nu renne naar de bus … ik spreek je snel hehe

  29. Emmelinda zegt:

    Anders pakken we de week daarop? ๐Ÿ˜‰

    Hihi ren ze…oppassen voor opstaande stoeptegels he ๐Ÿ˜‰

  30. epie zegt:

    dat is mijn tweede lachbui
    de eerste was om zeve uur toen ik in de spiegel keek die
    gelukkig beslagen was
    Hoe kom je er op

  31. Emmelinda zegt:

    Giechel…je hebt toch niet op je spiegel staan spetteren bij het lachen he? ๐Ÿ˜‰ 8)

    Hoe kom je er op? Hmmm…hoe kom je er weer van af is een betere vraag ๐Ÿ˜‰ ๐Ÿ˜€

  32. Emmelinda zegt:

    Pee-Es; onder ons gezegd en gezwegen; hij is eigenlijk niet eens af. Er mist nog een punt*. Of een uitroepteken ghehehe ๐Ÿ˜‰

    *maar dat stond zo lelijk ๐Ÿ˜‰

  33. suzanne zegt:

    wordt al vrolijk van je kleurtjes!
    missie zeker geslaagd dus.

  34. Emmelinda zegt:

    HIhi nou ben ik extra blij ๐Ÿ˜‰

  35. MIEP zegt:

    Ze doet het weer hoor………

    G@RM#B@#L#@#GR@@#M

    Waarom 338 reacties terwijl ik uren aan mijn vakantielog besteed en maar 6 reacties krijg!

    G@RM#B@#L#@#GR@@#M

  36. Emmelinda zegt:

    Giechel…je ne sais pas. Of zoiets.

    Zegguh…niet spammen hier he 8) whaahaaa ๐Ÿ˜‰
    Ennuh…mond spoelen. Die vieze woorden hier ๐Ÿ˜›

  37. Spinnetje zegt:

    Daar wordt ik nou heel vrolijk van!!! ๐Ÿ˜€
    Een geslaagde opzet.

  38. Emmelinda zegt:

    Hihi, te gek; al die blije loggers! ๐Ÿ˜€

    Fijne dag allemaal! Keep on smiling ๐Ÿ˜€

  39. MIEP zegt:

    Ik ben er weer, maar ook aan mijn werk, dus vertraagde reacties, maar da’s beter dan niets, toch????

    **knuffel**knuffel**knuffel**knuffel**
    **knuffel**knuffel**knuffel**knuffel**
    **knuffel**knuffel**knuffel**knuffel**
    **knuffel**knuffel**knuffel**knuffel**
    **knuffel**knuffel**knuffel**knuffel**
    **knuffel**knuffel**knuffel**knuffel**
    **knuffel**knuffel**knuffel**knuffel**
    **knuffel**knuffel**knuffel**knuffel**
    **knuffel**knuffel**knuffel**knuffel**
    **knuffel**knuffel**knuffel**knuffel**
    **knuffel**knuffel**knuffel**knuffel**

  40. Emmelinda zegt:

    Zo is dat! Jippieeeeee

    Bevalt het weer een beetje in Hollanda? ๐Ÿ˜‰

    *knuffel x 451258954*

  41. femke zegt:

    *knort* hahaha
    dit is pas goedkope lachtherapie ๐Ÿ˜‰

  42. Emmelinda zegt:

    Hahahahaha “knort”…veeg mij maar op! hahaha ๐Ÿ˜€

  43. epie zegt:

    jaah nou snap ik die vrolijke log
    andre rieu in meestreech vanavond
    op tv

  44. Emmelinda zegt:

    Whoeehaa…wassie nou ALWEER op de buis?

  45. epie zegt:

    ja en geen commentaar , ik vond het leuk , maar
    ja net als sammy iets verliest liggen mijn roots ook op het vrijthof

  46. Emmelinda zegt:

    *plakt mond dicht* ๐Ÿ˜› 8)

  47. epie zegt:

    heeft sammy nu wormkoekjes ?

  48. Emmelinda zegt:

    Nee wel kaassnoepjes ๐Ÿ˜‰

  49. epie zegt:

    zie weblogvan heden in je mail

  50. Emmelinda zegt:

    Heb um toevallig net gelezen hahaha ๐Ÿ˜‰ Wat een mens zeg ๐Ÿ˜•

  51. omabommel zegt:

    grinnik…………..hij is goed!!!

  52. Emmelinda zegt:

    Het werkt he? Hahahahahahahaha x 45754 ๐Ÿ˜‰

Maak van je hart geen moordkuil en reageer:

