Afscheid…

Ik ben er uit.
Het duurde even maar ik heb een moeilijke beslissing genomen.

Hij kwam al minstens 15 jaar trouw iedere week over de vloer. Stipt op tijd, daar kunnen veel mensen nog wat van leren. Het was altijd gezellig. Ook al was ik meestal alleen thuis wanneer hij kwam, Marc had geen enkele achterdocht. Was ook niet nodig. We hadden het te druk met nieuwtjes uitwisselen. Dankzij hem wist ik psies welke programma’s er op tv kwamen en welke films een aanrader waren.

Maar…kleine meisjes worden groot (zelfs 1.73 meter!). Tijd om op eigen benen te staan dacht ik zo. Voortaan kan ik het best zonder hem. Denk ik. Het zal onwennig zijn. *Sjugt* Ik zal hem vast en zeker missen, je kon altijd zo van hem op aan.
Het afscheid doet pijn maar het is beter zo.

Het nieuwe jaar begin ik zonder m’n abonnement op de Veronicagids!

Over watzegjemenou

Het betreden van deze weblog (www.watzegjemenou.wordpress.com) is op eigen risico. Ik stel me niet aansprakelijk voor hartkwalen, kromme tenen of psychische aandoeningen na het lezen van deze logjes ;-) Een reactie achter laten is altijd leuk. Vergeet echter niet: Wat u schrijft kan en zรกl tegen u gebruikt worden, ghehehe.
Dit bericht werd geplaatst in Alle logjes van 2005. Bookmark de permalink .

0 reacties op Afscheid…

  1. GekinblacK zegt:

    Ow, en welke gids wordt het nu ? Of helemaal geen, dat kan natuurlijk ook nog.

  2. Cycli zegt:

    Jah … ook zij heeft te maken met de concurentie van het WWW

  3. Emmelinda zegt:

    @GekinBlack; Helemaal geen. Scheelt toch weer wat poen. Als de gids komt lees ik hem door en daarna ligt e daar maar. Zonde.

    @Cycli; Juist. Als ik dit nou opzeg kan ik een abo op iets anders nemen ofzo. ๐Ÿ˜‰

  4. Cycli zegt:

    Das waar!
    Maare … Dit blad misschien ???

    *proest*

  5. Emmelinda zegt:

    Whaahaa ja zou een optie kunnen zijn.

    Offe… DIT???

    hahaha 8)

  6. MIEP zegt:

    Is het de bedoeling dat we allemaal mee gaan denken? Nou ik wist het wel, ik zou kiezen voor dit blad!

    En om te weten wat er op TV is vanavond kun je natuurlijk altijd hier kijken.

    Het abonnement op dit is geen aanrader. Ik zelf ben er al jaren abonnee van, maar kan de voordelen nog niet ontdekken. Ben ook al jaren bezig om er weer vanaf te komen, maar dat lukt tot op heden ook nog niet!

  7. Emmelinda zegt:

    Hahaha nee hoor, meedenken staat helemaal vrij. Stel je voor…willen jullie er straks nog een vergoeding voor ๐Ÿ˜› 8)

    Maar het klopt…op internet staat net zo goed wat er voor een flauwekul op tv komt. Daarbij laten ze dat zooooo vaak zien in voorstukjes op tv dat je het onderhand kunt dromen ๐Ÿ˜‰

  8. kijk er nooit in eigenlijk! sterkte iniedergeval

  9. Emmelinda zegt:

    Ik te weinig. Maar bedankt voor je medeleven *pakt doos tissues en snuit theatraal*

  10. koelkast zegt:

    haha, ja dat zal een zwaar jaartje voor je worden ๐Ÿ˜›

  11. ousjanna zegt:

    ben het helemaal met je eens de gids kost helaas veel onnodig geld maar ik zou toch niet zonder dat ding kunnen

  12. Emmelinda zegt:

    @koelkast; Ja ik ben er bang voor. Ik zal straks het nummer van een psych zoeken ๐Ÿ˜‰ Ghehehe

    @ousjanna; Gek is dat he? Ik zal m’n Dirk Jan ook missen maar goed, die koop ik toch als er weer een album uit is. Ik was al twee jaar bezig om ‘m op te zeggen maar iedere keer bleek dat ik ‘m net weer betaald had of de opzegtermijn was net verstreken om er voor het betalen van af te komen. Nou is het gelukt. Helaas….

  13. MIEP zegt:

    Het went wel dames.
    Carool mist hem nog steeds ongeveer 1 keer per maand, op van die zeldzame avondjes dat je tijdens het zappen niks leuks tegen komt en dan graag ff had willen bladeren om te kijken of er twee uur later nog niks leuks te zien is! Maar ik|???? Ik heb het geen gemis gevonden, het is vreselijk duur. Er staat veel te veel reclame in (die hebben we op tv al wel). En de tvgids.nl is veel handiger, want je kan zelfs op genre zoeken!

  14. Emmelinda zegt:

    Ja psies. Dat is dus wat ik al die tijd heel goed beseft heb…je gooit gewoon geld weg. Het is leuk als tijdschrift maar in feite staan er dingen in waar ik amper naar kijk maar waar je ‘m eigenlijk voor hebt ghehehe. Er liggen nu zelfs nog twee ongeleze exemplaren in het laatje. Vervelend want nu is er weinig plek voor mijn game-boy 8)

  15. MIEP zegt:

    Whahahahaha………….
    Hee ff ander vraagje, hoe streep je een woord door????
    Jij doet dat nogal regelmatig, maar welke code gebruik daarvoor?

  16. Emmelinda zegt:

    met een s tussen de haakjes [ en ] en dan weer eindigen met /s ๐Ÿ˜‰

  17. Tycho's mama zegt:

    Ik heb hem ook de deur uit gegooid!! Weg ermee. Hoe vaak we het al niet geroepen hadden! Vaak sloegen we hem pas op donderdagavond open of zo. En dan was het nog veel, dus weg ermee. Hij komt nog tot het eind van het jaar, dus tijd om af te kicken maar dan is het over! ๐Ÿ˜‰

  18. Emmelinda zegt:

    Hahaha hadden jullie dat ook? Hier idem dito. De rest keek er al niet eens meer in! Ik vond het altijd lekker om op zondagmorgen even door te bladeren maar 5 minuten later was ik daar ook mee klaar.
    Ik heb ‘m ook tot aan het eind van het jaar. Hopelijk is dat nog net de extra dikke versie hahaha ๐Ÿ˜‰

  19. MIEP zegt:

    Whahahah…………
    Dames Heren Dames, voor die keren dat je hem wel mist, koop je hem toch in de supermarkt? Uitgerekend als je tijdens je vakantie en zo nog een paar weken hem niet koopt, heb je het abonnementsgeld meteen verdiend!

  20. Emmelinda zegt:

    Hahaha ja had ik me ook al bedacht. Maaaaar ik denk niet dat ik daar aan begin. Dan ben ik meteen weer verkocht. Ik zal het Veronicateam in de stad ook grommend antwoorden wanneer ze voor mijn neus opduiken.
    Al is zo’n kadootje altijd wel heeeeeel errug leuk 8) ๐Ÿ˜‰

  21. Emmelinda zegt:

    PEE-ES; Goed zo..het is gelukt met het streepje

  22. Marika zegt:

    Ik zit er ook aan te denken om hem op te zeggen, ik lees het haast nooit, zonde van het geld. ๐Ÿ˜•

  23. MIEP zegt:

    Ik denk dat jij je aandelen van de Veronica gids beter kunt verkopen. Door jou zegt iedereen zijn/haar abonnement op. Nu zijn de aandelen nog geld waard, weg doen dus!

  24. leejo zegt:

    Ik zou niet zonder kunnen hoor, ik ben tv verslaafd en kijk toch wel veel in de gids.
    Fijne dag Emmelinda
    Leejo
    xxx

  25. Emmelinda zegt:

    @Marika; Goh gek is dat eigenlijk he…volgens mij zitten meer mensen met hetzelfde. ๐Ÿ˜• ๐Ÿ˜‰

    @MIEP: Giechel, ja vanmiddag regent het telefoontjes op de aboservice van de Veronicagids ghehehe.

    @leejo; Hihi lekker houden dus! Ik zal ‘m best missen. Zul je zien dat wanneer ie niet meer komt dat ik automatisch naar het laatje grijp om de gids te lezen ๐Ÿ˜‰
    Jij ook een hele fijne dag! ๐Ÿ˜€

  26. Palomino zegt:

    Ik lees de gids nooit, ik kijk niet eens tv. Misschien moet ik m’n abbonnementje ook maar eens opzeggen. kan ik fijn shoppen van het geld wat ik overhoud. ๐Ÿ˜‰
    Fijne donderdag.

  27. henriette zegt:

    Wij kijken eigenlijk altijd onze vaste series, en komen er op vrijdag achter dat de gids nog op maandag staat. Maar wij hebben ‘m bij de leesmap voor een paar cent, dus opzeggen wil ik nog niet eigenlijk.

  28. leejo zegt:

    Dank je voor het compliment, dat is gezien jou schrijfwijze, een opsteker voor mij.
    Groetjes Leejo

  29. Emmelinda zegt:

    @Palomino; Zie je wel…weer iemand hihi. Hoeveel gidsen zullen er in ons land ongebruikt in het laatje liggen? Ik weet niet psies wat een abo kost (gaat automatisch en dan vergeet je dat vaak) maar ik weet nog dat ik er 15 jaar geleden van schrok ๐Ÿ˜‰
    Jij ook een hele fijne donderdag! ๐Ÿ˜€

    @henriette; Dat is natuurlijk ook een optie; zo’n leesmap. Krijg je er andere boekjes bij. Maar ook hier hebben we hetzelfde bij gehad. Wanneer je braaf alle tijdschriften leest gooi je geen geld weg maar de tijdschriften kwamen de tas niet eens uit hiero. Maar goed, toen werkten we nog beide 40 uur. Nu heb ik mijn leespc hahaha ๐Ÿ˜‰

    @leejo; Ja ik was er echt van onder de indruk. Vooral omdat ik er vaker over nadenk hoe dat moet zijn als truckchauffeur, al die auto’s die gekke capriolen maken om maar even voor te kunnen terwijl ze niet in de gaten hebben dat jullie niet zo maar even kunnen stoppen in noodgevallen ๐Ÿ˜‰ Ik rij zelf geen auto maar ik zorg altijd dat ik goed zichtbaar ben voor auto’s en vrachtwagens op mijn fietsie ๐Ÿ˜‰

    En jij ook weer bedankt voor dit compliment ghehehe

  30. Juist! zegt:

    wij hebben nooit een tv gids gehad, dus ik weet ook niet wat ik mis. Als je uberhaupt al wat kan missen, zet de tv 1 middag aan en je ziet wat er vandaag.morgen en de rest van de week op tv komt. Als het echt boeiend is dan hoor ik het wel, wanneer we kijken moeten voor school. Reclame kijken kan ook buiten op straat al. Dus jah..Wat zo’n gids aldanniet los kan maken he? ๐Ÿ˜‰

  31. Emmelinda zegt:

    Ja hihi zie je dat? Dat is het leuke van webloggen, je ziet meteen dat je niet alleen worstelt met sommige beslissingen!

    Maar je hebt helemaal gelijk; overal wordt je wel op de hoogte gehouden van programma’s die je perse moet bekijken (vooral volgens de zenders van dat programma) dus zo’n gids heb ik niet meteen nodig. Daarbij kijk ik niet zoveel. Ik vond de mopjes achterin altijd zo leuk ghehehe. Maar ik koop de Dirk-Jan-albums toch altijd. Voortaan spiek ik in de supermarkt wel eventjes ๐Ÿ˜‰

  32. MIEP zegt:

    Als je maar weet wanneer CSI en Joan of Arcadia komt weet je toch genoeg????

  33. MIEP zegt:

    Hee meiszie, kijk HIER eens.
    Op nummer 12

  34. Liesbeth zegt:

    *snik* wat een gevoelig verhaal….

  35. just me zegt:

    tsja….hihihihi…ik had dan ook nix anders verwacht toen ik je begin stukje las….. ๐Ÿ˜‰ ๐Ÿ˜€

  36. Yvonne zegt:

    Opgeruimd staat netjes ๐Ÿ˜‰

  37. Emmelinda zegt:

    @MIEP: Juist! Dat is alles wat ik wil weten…dan hoef ik geen tv te kijken op dat moment hahaha ๐Ÿ˜‰ Geintjuhhh

    Ja lachen he? Gisteren stond ik op 1!!! Maar ja een half uur later alweer op 20 hahaha.

    @Liesbeth; Ja *snif*, soms is het leven hard ๐Ÿ˜‰

    @Just me; Hahaha ja had je me al door? 8) En ik had nog wel zo mijn best gedaan ghehehe ๐Ÿ˜›

    @Yvonne; Nou inderdaad! Eens denken wat ik met mijn kapitaal ga doen whaahaa 8)

  38. Mary zegt:

    Wij gaan ook 2006 Veronicagidsloos het jaar in. Bij ons ging hij elke week ongelezen de papierbak. Zonde van ons geld. MAar toch zullen wij het gaan missen!!

  39. Spencer zegt:

    Heel erg dapper van je! Gefeliciteerd!

    Oude, vastgeroeste gewoontes…scheiden doet lijden!

    Leuke weblog!

  40. remco zegt:

    @Emmelinda van dat kapitaal kan je aardig wat **** worstjes voor kopen ๐Ÿ˜ฆ

    de mijne gaat volgend jaar eruit ik lees de s trips en de horoscoop en afenteo werp ik een blik in de gids meer doe ik er niet mee ๐Ÿ˜ฆ

  41. epie zegt:

    eerst het veronica blad en dan de tv

  42. Emmelinda zegt:

    De tv niet. Kan ik Sam niet aandoen (foto volgt nog)

  43. Emmelinda zegt:

    @Mary; Jeetje, als ik het zo lees zijn er echt veel opzeggingen dit jaar! En dit is alleen maar op deze log..wie weet hoe hoog het percentage verder ligt ๐Ÿ˜•
    Maar weet je wat? We beginnen met z’n allen een praatgroep wanneer we de gids te erg gaan missen ๐Ÿ˜‰

    @Spencer; Hahaha ja knap he? *klopt zichzelf op de schouder*. Eens kijken of ik me volgende maand nog zo dapper voel ghehehe.
    Dank je wel voor je compliment ๐Ÿ˜‰ ๐Ÿ˜€

    @remco; Hema-worst? Whoeehaaa…weet je…ik heb heel bewust -om af te kicken- juist DAT niet geschreven. Anders denken ze straks nog dat ik er aan verslaafd ben ghehehe.

    Maareh..jij hebt het dus ook met die gids? Maf eigenlijk he? (zie alle reacties)..over het algemeen hebben we allemaal een gids waar we niks mee doen. Als we dat geld bij elkaar leggen kunnen we er een flink feestje van maken ๐Ÿ˜‰

  44. Nicky zegt:

    Ik kan de mijne niet missen, hoor! Ik gebruik hem altijd als onderzetter! Bovendien is papier van een tvgids erg geschikt om pijltjes van te maken! ๐Ÿ˜€

  45. Emmelinda zegt:

    Whoeehaaa…erg creatief met papier dus ๐Ÿ˜€ . Dan zou ik zeggen; zeg vooral je abo niet op. Blijf klussen met je gids! Hahaha ๐Ÿ˜‰

  46. Spinnetje zegt:

    Wij hebben ‘m twee jaar geleden al de deur gewezen. Hij werd alleen in het weekend gebruikt en nu is het gewoon tvgids op internet inkloppen en voila, het hele overzicht zo op je schermpje.

    Wijs besluit! ๐Ÿ˜‰

  47. Emmelinda zegt:

    Hihi ja dat is hier dus ook alleen in het weekend. De laatste exemplaren liggen er nog ongelezen ๐Ÿ˜• Dus weg ermee! ๐Ÿ˜‰

    Scheelt weer poen he? ๐Ÿ˜‰

  48. MIEP zegt:

    Zal ik mijn rekeningnummer maar vast doorgeven?

  49. epie zegt:

    moet hierboven altijd lachen m de stomme paarse snavel

  50. Emmelinda zegt:

    @MIEP; hahaha jij hebt ook zin in een feessie? Of wil je gewoon poen? 8)

    @epie; Ja grinnik…ik wou ‘m laatst vervangen maar nee, laat maar lekker blijven. Ben er zelf nog lang niet op uitgekeken ๐Ÿ˜‰

  51. Spinnetje zegt:

    Scheelt zeker poen, en een overvolle krantenbak.

    Miep, jij wilt zeker rijk worden! ๐Ÿ˜‰

  52. Emmelinda zegt:

    Ja dat ook…EN ik heb weer genoeg plek voor mijn game-boy. Kan ik de spelletjes erbij in het laatje leggen ghehehe ๐Ÿ˜‰

  53. epie zegt:

    ik dacht dat jou game boy normaal ook achter zijn computer zat ,tot game time

  54. Emmelinda zegt:

    Nee die slaapt ๐Ÿ˜• Volgens mij zaagt ie een heel bos ofzo? ๐Ÿ˜‰

  55. epie zegt:

    ik ga het ook proberen , moet wel nog nach zuhause im grunen , ofwel naar het huis in de onkruidentuin

    doeg allemaal

  56. Emmelinda zegt:

    Doeiiiiii, slaap lekker! Ik ga er nog een log opknallen.

    Ff tsjekken oftie kan ๐Ÿ˜‰

  57. epie zegt:

    kiek thuus nog ff op dat lapding
    tijdens het leegeten van de koelkast

  58. Emmelinda zegt:

    Hahaha laad de koelkast dan maar uit; tis een lange log ๐Ÿ˜‰
    Eet smakelijk!

  59. gonny zegt:

    ikben er net weer bij gegaan aanbieding hahahhaah
    ik kijk er niet in maar was goedkoop he haahahaha

  60. Emmelinda zegt:

    Whoeehaaa, je doet het natuurlijk voor het kadootje 8)
    Dan kom ik de strips wel bij jou lezen ghehehe ๐Ÿ˜‰

  61. gonny zegt:

    ja da s goed trouwens heb je al zo n kaartje voor de bios
    van bart smit kan je met de kids naar chicken little
    hoef je alleen voor jezelf tebetalen en kinderen mogen mee voor 1 euro

  62. Emmelinda zegt:

    Oooh DAT is leuk! Volgens mij is dat een hele leuke film! Daar zullen ze blij mee zijn! (en ik ook ghehehe) ๐Ÿ˜€ ๐Ÿ˜‰

  63. gonny zegt:

    ok doe ik wel in de brievenbus dan he maar hun mogen ook met mij mee as ze willen ik ga woensdagmiddag met mehtap,of misschien wil jij zelf ook ?kunnen met z
    z n allen gaan of as jij andere keer wilt kan ook zie maar ik hoor t dan wel .groetjes

  64. Emmelinda zegt:

    Dat vind ik ook een leuk idee! Dat vinden de meiden ook heel leuk, weet ik zeker! Woensdagmiddag? Oke, afgesproken. Neem ik een flinke rugzak mee met lekkers hahaha ๐Ÿ˜‰
    Greetz

  65. gonny zegt:

    Eeh ik wilde eigenlijk ook zo n web logje maken maar heb t al geprobeert maar niet gelukt wil jij mij daar mee helpen ???
    Please please. hahahahaha ๐Ÿ˜€

  66. Emmelinda zegt:

    Ja tuurlijk! Graag! Nu?

  67. CharLi zegt:

    he hallo! was ik weer….ben ook lid van de veronica gids, ik vind het nog steeds een fijne gids en gebruik hem dan ook echt, vind hem ook erg leuk om te lezen!

  68. Emmelinda zegt:

    Hihi dat kan natuurlijk ook; gewoon gebruiken waar ie voor is ๐Ÿ˜‰ Maar op de een of andere manier kwam het er niet van hiero. Ik heb er ook altijd veel plezier van gehad (artikels) ๐Ÿ˜‰

  69. Mary zegt:

    Op internet en teletekst kun je inderdaad alles vinden. Maar toch we zullen de VOO-gids toch gaan missen. Zeker de strips. Mijn buurman leest bij ons elke week die strips en die zei al: wat moet ik dan hier komen doen?? ๐Ÿ˜‰ ๐Ÿ˜‰ ๐Ÿ˜‰

  70. epie zegt:

    zit te denken dat ik beter de veronica gids kan nemen als de playboy

  71. Emmelinda zegt:

    @Mary; Hahaha arme buurman. Misschien wil ie wel meebetalen? Misschien kan ie de volgende keer de tuin omspitten ofzo? Ipv lezen? Ghehehe

    @epie; Ja nou Vanessa niet in de Playboy komt is dat misschien een beter idee he? Ghehehe ๐Ÿ˜‰

  72. erikisboos zegt:

    Ik heb laatst ook nog een abonnement op gezegt. Heb trouwens niets van ze vernomen. Zie brief

    Geachte Heer/Mevrouw,

    Hierbij wil ik U laten weten dat ik mijn abonnement op uw “Belastingdienst” op wil zeggen. Na een jarenlang lidmaatschap is mij gebleken dat de voordelen duidelijk niet opwegen tegen de nadelen.

    De kosten van het lidmaatschap zijn doorgaans erg onvoorspelbaar en eerlijk gezegd heb ik het meestal ook te druk om de door U toegestuurde lectuur, die veelal niet echt duidelijk is en bijzonder veel tijd en energie van de abonnee vergt, te lezen.

    Mede hierdoor lijkt een continuatie van een dergelijk abonnement in deze, toch al dure tijden voor mij eigenlijk ook niet langer zinnig.

    Hierbij verzoek ik U dan ook vriendelijk mijn gegevens per direct uit Uw bestanden te verwijderen en mij niet langer te vervelen met uw duidelijk herkenbare enveloppen. Eventueel toch nog toegestuurde facturen voor de periode na 01-01-2006 zullen dan ook niet meer worden voldaan. Abonneenummer ( door U ook wel sofi-nummer genoemd ) 123.45.678

    Met Vriendelijke Groet,

  73. Emmelinda zegt:

    Whaahaa. Ja ongelooflijk he? Wil je hen een dienst bewijzen door tijdig op te zeggen, laten ze dan niks van zich horen. Schandalig! ๐Ÿ˜• 8)

Maak van je hart geen moordkuil en reageer:

