YESYESYES!!!

Eindelijk een contract? Een eigen boek? De coverstory van de eh…ff denken hoor.
Als je me mist (He toe, doe anders net alsof)…

…dan ben ik naar de kapper!!!

*Update*

Ehm…is web-log.nl niet van Ilse?
Ai…ik geleuf dat ik mijn bezoek aan de kapper nog maar ff uitstel

Over watzegjemenou

Het betreden van deze weblog (www.watzegjemenou.wordpress.com) is op eigen risico. Ik stel me niet aansprakelijk voor hartkwalen, kromme tenen of psychische aandoeningen na het lezen van deze logjes ;-) Een reactie achter laten is altijd leuk. Vergeet echter niet: Wat u schrijft kan en zรกl tegen u gebruikt worden, ghehehe.
Dit bericht werd geplaatst in Alle logjes van 2005. Bookmark de permalink .

0 reacties op YESYESYES!!!

  1. MIEP zegt:

    Ik ben plaats 3 en 6 en daarzeg je niks over….
    **snik**snik**snik**

    Ik word vrolijker van je vorige log…..

  2. Emmelinda zegt:

    Whoeehaa…maareh…die herkende ik ook nie *schaamt zich diep*

  3. Hem zegt:

    Alweer naar de kapper….

  4. henriette zegt:

    Nou ga dan….. ๐Ÿ˜› ๐Ÿ˜€

  5. Emmelinda zegt:

    @Hem; Sssst niet doorvertellen he…maar ik ga bijna nooit naar de kapper ๐Ÿ˜‰

    @henriette; Ehm…eerst ff afspraak maken. *zoekt haastig naar goeie kapper*

  6. leejo zegt:

    Leejo heeft geen kapper meer nodig ๐Ÿ˜‰

  7. MIEP zegt:

    Ooh ooh ooh, je bent helemaal niet naar de kapper???
    ben 13 jaar kapster geweest, mag ik me uitleven??

    ๐Ÿ˜€ ๐Ÿ˜€ ๐Ÿ˜€ ๐Ÿ˜€ ๐Ÿ˜€ ๐Ÿ˜€ ๐Ÿ˜€ ๐Ÿ˜€ ๐Ÿ˜€ ๐Ÿ˜€ ๐Ÿ˜€ ๐Ÿ˜€ ๐Ÿ˜€ ๐Ÿ˜€ ๐Ÿ˜€ ๐Ÿ˜€ ๐Ÿ˜€

  8. Lucide zegt:

    en … heeft Ilse je al benaderd?

  9. Yvonne zegt:

    Ik begrijp je niet. 8)
    Ik sta er niet tussen.

    Jij knipt en kleurt toch zelf?

  10. tycho's mama zegt:

    Ging het over een boek….gaat het nu opeens over de kapper. Hoe vreemd kan het lopen. En MIEP….ik wil lang haar!!! Kan je er ook AAN knippen?? ๐Ÿ˜‰ ๐Ÿ˜‰ ๐Ÿ˜‰

  11. Emmelinda zegt:

    @MIEP; Hahaha weet wat je zegt ๐Ÿ˜‰

    @Lucide; Nope nog niet. Ik blijf mijn mailbox in de gaten houden ๐Ÿ˜‰

    @Yvonne; Eh…dat begrijp IK weer niet ghehehe ๐Ÿ˜‰
    Eh ja…dat doe ik inderdaad. Vandaar die haast naar de kapper 8)

    @femke; Ja…kwam door een regenbuitje ghehehe ๐Ÿ˜‰

    @Tycho’s mama; Ja ik moest voor die coverstory natuurlijk even naar de kapper ๐Ÿ˜‰

  12. tycho's mama zegt:

    Waar haal je die info trouwens vandaan over die bezoekjes aan je web-log??

  13. Emmelinda zegt:

    Bij de tellers op mijn pagina ๐Ÿ˜‰ Kijk maar eens onderaan in de kolommen. Daar zie je zo’n blauw vierkantje met een grafiek erop. (deze zie je trouwens alleen wanneer je de hele pagina ziet, niet als je nu gaat kijken terwijl deze log openstaat)
    De andere is dat rechthoekige ding onder die springende vis ๐Ÿ˜‰ Daar kan ik ook IP-nummers op aflezen ๐Ÿ˜‰

  14. CharLi zegt:

    heb een hoop puzzeltjes op mijn log staan! Puzzel je mee? er zijn een hoop leuke virtuele prijzen te winnen!

    Liefs Lianne

  15. Nicky zegt:

    Grijns! Ik heb opvallend veel bezoekers uit Amerika.. Vond ik erg vreemd… Na weken piekeren wie dat toch kon zijn, kwam ik erachter dat we op mijn werk een Amerikaanse provider hebben… ๐Ÿ˜‰ Was ik dus gewoon zelf als op mijn werk zat te spieken of er nieuwe reacties waren! ๐Ÿ˜€

  16. Emmelinda zegt:

    Whaahaa en jij maar denken dat je gestalkt werd ๐Ÿ˜‰

    Zo heeft Chello iedere keer een andere plaatsnaam erbij staan. De ene keer zitten we bij Arnhem, de andere keer is het Amsterdam en dan weer heel iets anders. Het is maar goed dat het me toen meteen opviel qua tijd hihi anders had ik hetzelfde gedacht ๐Ÿ˜‰

  17. GekinblacK zegt:

    Een contract ? Pas maar op voor de kleine lettertjes !

  18. Emmelinda zegt:

    Zal ik doen. Ik let het eerst op flinke bedragen 8)

Maak van je hart geen moordkuil en reageer:

