Joepieeeeeee….

Eindelijk weer eens iets leuks op tv

Over watzegjemenou

Het betreden van deze weblog (www.watzegjemenou.wordpress.com) is op eigen risico. Ik stel me niet aansprakelijk voor hartkwalen, kromme tenen of psychische aandoeningen na het lezen van deze logjes ;-) Een reactie achter laten is altijd leuk. Vergeet echter niet: Wat u schrijft kan en zรกl tegen u gebruikt worden, ghehehe.
Dit bericht werd geplaatst in Alle logjes van 2005. Bookmark de permalink .

0 reacties op Joepieeeeeee….

  1. leejo zegt:

    Hahaha zelfde als 1 van mijn westies als die een hond ziet op tv.
    groetjes Leejo

  2. leejo zegt:

    Je moet maar eens kijken emmelinda,als je niet wil dat ik hier link haal je hem maar weer weg.

    Westie

  3. Emmelinda zegt:

    Hahaha ja leuk he? Ik moet er altijd zo om lachen. Maar het mooiste van alles is dat hij gewoon slaapt op de tv!Hier dus ook. Maar hij is ook dol op voetballen. Niet dat Marc dan nog veel ziet met dat pootje zo hahaha ๐Ÿ˜‰

    Jij mag linken hoor;) Ziet er schattig uit zo voor de tv hahaha. Leuk he, die dieren! ๐Ÿ˜€

  4. leejo zegt:

    Ja hรฉ,ik vindt dat ook prachtig,ik kan er echt van genieten. ๐Ÿ˜€

  5. Emmelinda zegt:

    Sam zit ook graag voor mijn beeldscherm als ik zit te computeren. Niet dat ik dan nog iets kan zien hoor ghehehe. Hij probeert de pijl van de muis te pakken ๐Ÿ˜‰

  6. Siep zegt:

    is ouderwets
    is zwart/wit

    8)

  7. Juist! zegt:

    hoezo das een !!!!!!!!hint!!!!!!!!!

    Dat had je zeker nog niet in huis? Die kaas? 8)

  8. Liesbeth zegt:

    Haha, zo wordt de tv nog eens gebruikt ๐Ÿ˜‰

  9. remco zegt:

    @Liesbeth waar zie jij ene tv dan ik zie alleen maar een hangend pootje van een maffe kat (zoi die op t baasje lijken ๐Ÿ˜‰

  10. CharLi zegt:

    geen wonder dat je die muis voor mijn linkje zo snel te pakken had, met al die kaas op de tv hihihi maarre wat een scheetje die sam!

  11. Emmelinda zegt:

    @Siep; Whaahaa ja zo kan je het ook zien ๐Ÿ˜‰

    @Juist; Klopt! Is trouwens lang geleden dat ik kaas in huis had om blokjes te snijden. Hmmm zou ik nu best zin in hebben ๐Ÿ˜‰

    @Liesbeth; Juist! De grootste fan zit bovenop het nieuws ๐Ÿ˜‰

    @remco; giechel…ik ben minder harig 8)

    @CharLi; Viel me nog mee dat hetgeen wat op tv was zo duidelijk op de foto kwam. Ik heb het eerder geprobeerd voor een log en toen was de foto niet zo duidelijk. Nu hoefde het niet en zie hier…hahaha.

    Maareh…lief he, die gekke Sam ๐Ÿ˜‰ ๐Ÿ˜€

  12. Ikke zegt:

    HAHAHA Is echt leuk, die kat op de tv…
    Leuke Kat trouwens! ๐Ÿ˜‰

  13. Emmelinda zegt:

    Ja geinig he? Da’s zijn favo plek. Nu kunnen we nog een beetje tv kijken maar wanneer ie volgroeit is zullen we een breedbeeld aanschaffen 8)

    Thanks, we zijn ook dol op hem ๐Ÿ˜€

  14. Ikke zegt:

    Hou oud is ie? lijkt me wel een pittig beestje…toch?

  15. laura zegt:

    heeeey

    leuke web-log en grappig plaatje ๐Ÿ˜‰

    xxx laura

  16. remco zegt:

    @Emmelinda dat mag ik hopen zeg *rilt bij de gedachte alleen al brrrrrrr *

  17. Emmelinda zegt:

    @Ikke; Hij is nou 5 maanden en is inderdaad behoorlijk pittig. Maar ook heel erg lief. ๐Ÿ˜‰

    @Laura; Thanks Laura. Ik kom zo ook ff bij jou spieken ๐Ÿ˜‰

    @remco; whaahaa…nou ik had psies hetzelfde toen ik dat schreef ghehehe ๐Ÿ˜‰

  18. Ikke aka Singhaguy :P zegt:

    Echt wel een jong katje nog…..veel plezier er mee!

  19. Emmelinda zegt:

    Ik stuur ‘m wel een keer naar je op 8)

  20. remco zegt:

    van mij mag je hem houden ben juist blij dat ik weer ff van die Qutallergie af ben

  21. Emmelinda zegt:

    Joepieee…dan houd ik hem 8)
    Maareh…je hebt helemaal geen huisdieren? Ben je overal allergisch voor?

  22. remco zegt:

    alleen niet voor (goud)vissen ๐Ÿ˜‰

  23. Emmelinda zegt:

    He jakkes…die hebben nou bijna geen aaibaarheidsfactor ๐Ÿ˜‰

  24. Emmelinda zegt:

    We hebben hier eens vissen gehad. Ik weet niet wat voor mafkezen dat waren maar die hadden echt een identiteitscrisis. Die lagen smorgens op de vloer. Misschien probeerden ze wel het huis uit te vluchten? 8)

  25. Marika zegt:

    Wat een leuke foto van Sam! ๐Ÿ˜€
    Oja wij hadden vroeger ook rare vissen, we hadden een soort ramenwassers, die gingen met hun bek over het glas weet niet meer hoe ze echt heten, maar die lagen dus ook regelmatig ’s morgens naast het aquarium helemaal hard…iehh. ๐Ÿ˜•

  26. Emmelinda zegt:

    Hihi ja lief he? Hij vind het ook goed wanneer de tv uitgaat…dan knettert ie (de tv, niet Sam ghehehe) en op een of andere manier issie daar dol op???

    Volgens mij hadden wij gewoon kamikazevisjes ofzo? Een voorloper van het terrovisme 8)

  27. Yvonne zegt:

    Lief hoor. Slaapt hij daar nou of wil hij kaas pakken?

  28. Emmelinda zegt:

    Hij slaapt. Is een van zijn favo plekkies. Ik ben benieuwd of we nog wat kunnen zien wanneer ie volgroeid is ๐Ÿ˜‰

  29. Jeannette zegt:

    Aaah…wat een superlieve foto zeg ๐Ÿ™‚

  30. Emmelinda zegt:

    Ja he? *smelt*. Hij loopt nou heel vervelend alles achter me te slopen ๐Ÿ˜‰ ๐Ÿ˜•

  31. Wat een leuk plaatje, hij ligt daar wel lekker warm. ๐Ÿ˜€
    Groetjes Sjoukje

  32. Emmelinda zegt:

    Ja hihi dat zeker! De verwarming is door dat warme weertje nog niet aangeweest dus ik weet (nog)niet of dat zijn volgende favo plek zal worden? ๐Ÿ˜‰

    Groetjes trug! ๐Ÿ˜€

  33. just me zegt:

    precies, en lief!! ๐Ÿ˜€

  34. Emmelinda zegt:

    Ja zoiets willen we altijd wel OP de tv he? ๐Ÿ˜‰

Maak van je hart geen moordkuil en reageer:

