To snoep or not to snoep….

Vandaag *skrunch* gingen we naar een vreetfestijn de film *skronch*.
“Chicken Little” deze keer. Het leukste *smak* van bioscoopbezoek vind ik de gevulde rugzak blije koppies van de kinderen *kraakt met chipszak*.

We gooien *slurp * onze lijven in het heerlijke pluche *burp* van de biosstoelen. Tuurlijk *zet fles neer* testen de kids eerst de stoelen van alle kanten uit. Of de vering naar hun zin is, of de stoeltjes netjes terugklappen, of het ook lekker zit bovenOP een ingeklapt stoeltje etc. Het gewone ritueel dus *skrunch*.
Wanneer het licht dooft *likt vingers af* kijken ze verwachtingsvol naar het grote scherm en zitten braaf de reclame uit *skronch*. Dan kondigt Disney eindelijk zijn nieuwe film aan *gooit chipszak in tas* en een grote grijns verschijnt op de gezichtjes van de meiden.

De grootste grijns *neemt dropzak en deelt uit* verschijnt natuurlijk op die van mij. De rits van de rugzak kan eindelijk open *sabbel*. Ik had al zo lang moeten wachten! Het liefst had ik *bijt* op de hoek van de straat al een flinke hand snoep buit gemaakt *smikkel*. Maar heel braaf heb ik gewacht. Goed excuus zo’n filmmiddagje! Uitdelen maar. Drinken hier, chips daar. Dropje erbij *knikt*?

De film is plezierig *plukt droprest uit kies* om naar te kijken, de animaties zijn mooi *smak* gemaakt en het verhaal is ook wel oke *slik*. Maar daar kwam ik natuurlijk niet voor ghehehe. Die (gevleugelde) dieren zijn leuk maar als het om snoepen gaat…

…ben IK er als de kippen* bij

*Chicken BIG, niet te verwarren met Big Mac ghehehe

Over watzegjemenou

Het betreden van deze weblog (www.watzegjemenou.wordpress.com) is op eigen risico. Ik stel me niet aansprakelijk voor hartkwalen, kromme tenen of psychische aandoeningen na het lezen van deze logjes ;-) Een reactie achter laten is altijd leuk. Vergeet echter niet: Wat u schrijft kan en zรกl tegen u gebruikt worden, ghehehe.
Dit bericht werd geplaatst in Alle logjes van 2005. Bookmark de permalink .

0 reacties op To snoep or not to snoep….

  1. leejo zegt:

    Ik kan me daar nu helemaal niks bij voorstellen, ik snoep nooit, ik snap dan ook niet dat ze me ouwe snoeperd noemen ๐Ÿ˜‰
    truste meid

  2. Marika zegt:

    Oooh je hebt toch niet irritant hard zitten ritselen met die zak chips hรจ tijdens de film? ๐Ÿ˜›
    Om de een of andere reden snoep/vreet ik nooit in de bios, drinken al helemaal niet want dan blijf ik naar de wc rennen. Maar als ik thuis een film kijk maak ik dat ruimschoots goed! ๐Ÿ˜‰
    Popcorn en M&M’s zijn bij mij zwaar favoriet. 8)

  3. Marjan zegt:

    Goedemorgen Emmelinda.
    Het lijkt mij ook een erge leuke film.
    Ik heb er wat voorstukjes van gezien op de tv.
    Een fijne donderdag toegewenst.
    Groetjes van Marjan!

  4. ester zegt:

    dat is grappig .. je hebt dezelfde achtergrond kleur als die van moi.. nu ik ze langs elkaar leg misschien net een honderste tint donkerder ;))

    het voordeel van naar de bioscoop gaan is ongeneerd vreten en het nadeel …. de misselijkheid erna haha

  5. Emmelinda zegt:

    @leejo; whaahaa ouwe snoeperd ๐Ÿ˜› . Nou weet je…DAT is tenminste gezond…die hoeveelheid kalorieรซn die ik wegwerk niet ghehehe ๐Ÿ˜‰

    @Marika; Hahaha, nou het viel niet op. De meeste kids in de zaal begonnen vielen meteen aan op de chips. Dus ik viel niet zo op ghehehe.
    Hihi ja popcorn en m&m’s horen er echt bij he? Laat ik die nou net niet meegenomen hebben. Goh…ik geloof dat ik nog eens terug moet ๐Ÿ˜‰

    @Marjan; Hoi Marjan, jij ook een hele goeie morgen!
    Ja het is een hele leuke film. Ook heel mooi gemaakt. De bekleding van de auto was net echt leer. Met die bultjes weetjewel.
    Jij ook een fijne donderdag! Groetjes trug! ๐Ÿ˜€

    @ester; Heeeej ja…ik zie het! Ik vind die kleur zo mooi! Twee jaar geleden heb ik deze weblog opgericht en die kleur gekozen en ik heb zo’n idee dat het ook altijd zo zal blijven ๐Ÿ˜‰

    Hahaha nou ik heb een b-tje geluk. Ik ben een kliko. Of zeg maar KOMO; KOmo kan meer hebben hahaha ๐Ÿ˜‰
    De speeltuin vind ik ook altijd zo’n lekker excuus hahaha ๐Ÿ˜‰ Maareh…ik doe het voor de kids hoor 8)

  6. gea zegt:

    goedemorgen ik kom jullie en snelle groet brengen want gea is er niet heeft sollicitacie gesprek vanmorgen nou fijne donderdag liefs ๐Ÿ˜€

  7. Emmelinda zegt:

    Dan wens ik je heeeeeeeel veel sukses Gea! Laat ze een poepie ruiken! Ehmm…doe eigenlijk maar niet, misschien zijn ze daar niet zo blij mee ghehehe ๐Ÿ˜‰

    Fijne dag! ๐Ÿ˜€

  8. Harriet zegt:

    Goeiemorgen…leuk film lijkt het me ook…heb hier nog wat bioscoopbonnen liggen, dus wie weet.
    Durf alleen nooit chips enzo mee te nemen. ๐Ÿ˜• ๐Ÿ˜‰

    Fijne dag!

  9. Emmelinda zegt:

    Goeiemorgen!
    Gewoon doen ๐Ÿ˜‰ Ze vragen er daar zo schandalig veel voor 8) En van mijn rommel hebben ze geen last…ik neem het afval braaf weer mee naar huis ๐Ÿ˜‰
    Veel plezier in de bioscoop als je besluit te gaan ๐Ÿ˜€

    Jij ook een fijne dag!

  10. Tycho's mama zegt:

    Groot gelijk met die rugzak. Was laatst voor 2 x drinken en 2x popcorn wel € 10,00 kwijt!!!! Dat zijn toch geen prijzen meer! ๐Ÿ˜ฆ

  11. Emmelinda zegt:

    Psies! En de helft van de chips eindigt toch meestal op de grond bij kinderen. Maar het gekke is…ze kunnen die prijzen gewoon vragen. Men koopt het toch wel. Je ziet ze er op afvliegen in de pauze! Zolang ik een rugzak mag en kan meenemen doe ik het gewoon ๐Ÿ˜‰ 8)

  12. Miek zegt:

    Ik mocht gisteren helaas alleen van de reclame genieten van chicken little.
    Meteen erna was er reclame van ‘Kip, het meet veelzijdige stukje vlees’
    ZIELIG!!!!

  13. Emmelinda zegt:

    Whoehaaa zo’n geintje maakte ik ook. De moeder van Ckicken Little leeft namelijk niet meer. Er blonk iets aan de hemel en Stef zei:”Dat is die moeder!”. En ik:”Welnee, die staat geroosterd op tafel”. Ze vond het niet zo grappig…stom he? (Ik vind het gewoon lekker…) 8)

  14. omabommel zegt:

    ik hou meer van snoepen dan van de bios, en kip??? lekkerrrrr ๐Ÿ˜‰ ๐Ÿ˜‰ ๐Ÿ˜‰

  15. CharLi zegt:

    doe ze mij alle drie maar!! vind naar de bioscoop gaan erg leuk, ik snoep heeeeel graag en kip mmmmm errug lekker,vooral met kerriesaus!

  16. omabommel zegt:

    chicken little met kerrie saus???????

  17. CharLi zegt:

    hihihi neejuh! chicken big!! ๐Ÿ˜€

  18. omabommel zegt:

    ik ben een hele echte dieren liefhebber, ik eet ze graag hihihihi

  19. CharLi zegt:

    Nou,ech wel! ๐Ÿ˜€

  20. Emmelinda zegt:

    @CharLi & omabommel; Hihi en pikante kip is ook heeeeeeerlijk ๐Ÿ˜€

  21. Fre zegt:

    Wat beschrijf je het allemaal weer smaakvol…hihi Ik moet nog maar even wachten op de dvd, want naar de bios met een dreumes…nee, is die rugzak wel snel vol he.

  22. Emmelinda zegt:

    OW jaaa dat herinner ik me al te goed. Een dagje weg met kleine kids…dan sleep je je een breuk! En dan ben je in de bios…vinden ze het eng als het licht uit gaat. Kun je weer naar huis met je spullen ๐Ÿ˜‰

  23. Natazz zegt:

    Tok tok, gezellig hoor met zijn allen naar de film.

  24. Emmelinda zegt:

    Ja we hebben super gegeten genoten! *eet laatste dropje op* Was voor herhaling vatbaar! ๐Ÿ˜€ ๐Ÿ˜‰

  25. henriette zegt:

    Dus als ik met jou in de bios zit, ben jij diegene die zo’n hoop met herrie maakt????? ๐Ÿ˜ฎ

  26. Emmelinda zegt:

    Nee hoor…ik ben een stille genieter ghehehe 8)

  27. Nicky zegt:

    Verdorie, Emmelinda! Nu krijg ik zin in snoep… Mooi balen; ik zit op mijn werk. Geen snoep te bekennen hier… ๐Ÿ˜• Was ’t maar vast vrijdag.. Dan eten we altijd worstebrood en appelflappen! ๐Ÿ˜›

  28. Emmelinda zegt:

    @Advocaatje; Thanks! Leuke reactie ๐Ÿ˜› 8) 8) ghehehe

    @Nicky; Oeh lekker! Dat hebben ze slim gedaan zeg…dan neemt zeker nooit iemand vrij op vrijdag? ๐Ÿ˜‰
    *geeft virtueel snoepje aan Nicky*

  29. Tina zegt:

    Hallo Emmelinda (mooie naam overigens), bedankt voor je reactie bij mij.
    Jammer dat je kinderen niet meer in Sinterklaas geloven, dat is/was een hele leuke tijd he?
    Chicken Little lijkt me een grappige film, ik zag vanochtend een stukje op tv.
    Fijne dag verder, groetjes van Tina ๐Ÿ˜€

  30. Emmelinda zegt:

    Hai Tina! Zo heet ik niet echt, ik had ‘m verzonnen. Dacht ik. Bleek ie gewoon te bestaan hahaha ๐Ÿ˜‰

    Maareh ja…ik ben er nou ook achter wat ik het meest mis…ze waren eerst voordat de wekker afging al beneden om te zien of Sint langsgeweest was. Tsja…dat hoeft nou niet meer dus we krijgen ze moeilijk hun bed uit ghehehe ๐Ÿ˜‰
    Ja het is een hele leuke film. Ik heb heel erg om de animaties gelet. Was zo leuk bedacht allemaal!
    Ik wens jou ook een hele fijne dag! Greetz! ๐Ÿ˜€

  31. Tina zegt:

    Maar het blijft een leuke naam hoor.
    Ik heet ook geen Tina in het echt, je moet jezelf toch een beetje beschermen op het WereldWijdeWeb nietwaar?
    Ik zal je een linkje bij mij geven, ok? ๐Ÿ˜€

  32. Emmelinda zegt:

    Ja psies. Ach ja…als ze willen weten wie je bent komen ze er toch via via wel achter. Toch? ๐Ÿ˜‰

  33. Nicky zegt:

    *smek* Lekker! Bedankt! *smikkel* ๐Ÿ˜€

  34. Emmelinda zegt:

    Niet spetteren op je scherm he? Ghehehe ๐Ÿ˜‰

  35. Siep zegt:

    *bukt naar de tas*
    “snoepjes jongens?”
    *bukt om de snoepzak weer op te ruimen*
    *bukt nogmaals naar de tas om drinken te pakken*
    “drinken dan?? iemand??”
    *bukt en doet flesjes drinken terug in de tas*
    *kijkt naast zich naar wat de biosbuurtjes snaaien*
    *kijkt naar de biosbuurtjes aan de andere kant*
    *kijkt achter zich*
    *kijkt voor zich*
    *bukt om dropjes te pakken*
    =flits= licht aan!
    *kijkt naar t biosdoek*
    =The End=

    …..
    film??
    ….
    film??
    ….
    wรฉlke film???
    ….

    hahahhahahhaahah

  36. gonny zegt:

    Ja was keileuk he die film voor de kinderen en eten voor ons allemaal film vond ik ook leuk hoor ben de hele tyd wakker gebleven ๐Ÿ˜€ ๐Ÿ˜€

  37. MIEP zegt:

    @ Emmelinda
    Wil ik ook nog naar toe!
    @ Siep
    Gaat waarschijnlijk net als bij jou, ook ik nem grote voorraadtassen mee en zie vervolgens zelf geen film, whahahaha!
    @ Gonny, lekker genoten van de snoepzakjes van Em??

  38. Yvonne zegt:

    Waar blijft de Bifi in dit verhaal ๐Ÿ˜ฎ

  39. illybilly zegt:

    heeeee wanneer gaan wij samen naar de film? dan nemen we allebei een rugzak mee, kunnen we onderling ruilen ๐Ÿ˜€

  40. remco zegt:

    vreetzak ๐Ÿ˜‰ ๐Ÿ˜€ ๐Ÿ˜€ ๐Ÿ˜€ ๐Ÿ˜€

  41. Siep zegt:

    ehm
    dit ging ook over jou
    *bloos*

    ik neem 1 grote voorraad popcorn mee en voor iedereen wat drinken (wat ze overigens zelf bij zich moeten houden)
    that’s it!

    hahahha

  42. Emmelinda zegt:

    @Siep; Hahaha lijkt op mijn versie. Alleen hield ik alles op schoot. Je zult zien dat een van mijn kids de tas induikt! Dat moet ik zien te voorkomen! Ghehehe ๐Ÿ˜‰

    @Gonny; JA van eten wordt je slaperig he ghehehe…geintjuhh. Maareh ik vond het supergezellie! De meiden hebben ook genoten!

    @MIEP; Doen! Is aanrader. Neem rugzak mee! ๐Ÿ˜‰

    @Yvonne; Ssst geen slapende honden wakker maken hoor *fluistermodus*. Die lagen gewoon thuis op me te wachten. 8)

    @illybilly; Graag! Datum? Tijd? Plaats? Ghehehe. Heb jij ook zo’n grote rugzak? Nou ja, beschaafd formaat dan ๐Ÿ˜‰

    @remco; Wie ik? *kijkt onnozel om zich heen*. En dat zonder Bifi’s…hoe vind je die??? ๐Ÿ˜‰

  43. Emmelinda zegt:

    @Siep; ow ja…de flesjes moeten ze van mij ook bij zich houden. Anders zie ik niet meer welke van wie was blablabla… 8)

  44. remco zegt:

    @Emmelinda ben/was j ziek geen Bifi’s ???

  45. Emmelinda zegt:

    Ja ongelooflijk he? Helemaal geen. Nog geen kruimel! Heb de schade thuis wel ingehaald hoor ghehehe ๐Ÿ˜‰

  46. Marjan zegt:

    Goedemorgen Emmelinda.
    Een hele fijne vrijdag toegewenst en een goed begin van je weekend!
    Groetjes van Marjan!

  47. Emmelinda zegt:

    Goedemorgen Marjan!
    Dan wil ik meteen van de gelegenheid gebruik maken om jou ook een fijn weekend toe te wensen. Ennuh…veel plzier vandaag!
    Greetz! ๐Ÿ˜€

  48. Cycli zegt:

    *schud der hoofd* 8)

  49. Emmelinda zegt:

    Hahaha ik kwam jou net ook al tegen ๐Ÿ˜‰ Moest ik lachen ๐Ÿ˜‰

    Grinnik…tsja hambo’s zijn zo lastig in mijn rugzak anders had ik het wel geweten ghehehe ๐Ÿ˜‰

  50. Cycli zegt:

    Kwam je mij tegem???

  51. Emmelinda zegt:

    Jaaa bij leejo op de log. Net hahaha ๐Ÿ˜‰

  52. Cycli zegt:

    Ohhh hahahaha ik dacht al … mij tegenkomen en niks zeggen tsssk ๐Ÿ˜›

  53. Emmelinda zegt:

    Whaahaa nee hoor, ik zou niet durven ๐Ÿ˜›
    Wanneer ik in de stad ben kijk ik wel altijd. Of wanneer we rond Veldhoven rijden. Je weet maar nooit hahaha. Dus wanneer er een keer een gek voor je neus springt…dan is het Marc. Eh…deze gek bedoel ik ghehehe 8)

  54. Cycli zegt:

    Whahaha … Ik kijk ook steeds rond …

  55. Emmelinda zegt:

    Hahaha dat is wel een stuk makkelijker zoeken voor me…ik zoek nou gewoon naar een zoekend persoon hahaha ๐Ÿ˜‰

  56. Emmelinda zegt:

    Maareh…komen de tijden van volgende week beter uit? Met je werk? Dat we samen een hambo gaan verslinden? ๐Ÿ˜‰ Of ieder z’n eigen hambo hahaha 8)

  57. Cycli zegt:

    Hahaha ik word nu helemaal paranoia haha.
    Maare … ik ga mijn bedjuh opzoeken.
    Het is al laat en ik kom net terug van stappen … de Southern Comfort – Ice Tea hebben iets te rijkelijk gevloeid en ik moet morgen werken van 10 to 2 ๐Ÿ˜ฆ *huil snik zielig doe*

  58. Emmelinda zegt:

    Giechel…doe maar niet, dat komt vanzelf wanneer je me ontmoet hebt ghehehe ๐Ÿ˜› GEINTJUHHH

    Oke, dan wens ik je een fijne nachtrust toe! Was het trouwens gezellie?
    Dan zal ik aan je denken oke? Ga daarna maar iets leuks doen ofzo… ๐Ÿ˜‰

  59. Emmelinda zegt:

    Grinnik…thanks! En het mooiste is *skrunch* dat je nou *skronch* Chicken Little bij McDonalds kunt krijgen! *smak* ๐Ÿ˜€

Maak van je hart geen moordkuil en reageer:

