Limerick

Een arts had de klachten meteen geloofd
en zijn patiΓ«nt per direkt een behandeling beloofd.

Doch na dit hele gebeuren
was een waterplas te betreuren.

Acupunctuur bleek niet slim bij een waterhoofd!

Over watzegjemenou

Het betreden van deze weblog (www.watzegjemenou.wordpress.com) is op eigen risico. Ik stel me niet aansprakelijk voor hartkwalen, kromme tenen of psychische aandoeningen na het lezen van deze logjes ;-) Een reactie achter laten is altijd leuk. Vergeet echter niet: Wat u schrijft kan en zΓ‘l tegen u gebruikt worden, ghehehe.
Dit bericht werd geplaatst in Zelfgeschreven limerickjes. Bookmark de permalink .

0 reacties op Limerick

  1. Emmelinda zegt:

    Giechel…dat plaatje ook erbij he? hahaha…

    Ik heb ‘m ook meteen op de andere log gezet.

    Voor andere lezers: Klikkerdeklikkk voor meer limerickplezier!

  2. Liesbeth zegt:

    heeel goed, promooten die site πŸ™‚

  3. Emmelinda zegt:

    Ja hihi. Ik zal er eens een log aan wijden. Die link hiernaast is niet genoeg πŸ˜‰

  4. Tycho's mama zegt:

    Goedemorgen!!! Hoor eigenlijk aan het werk te zijn dus ik “surf” snel verder langs de logs zodat ik kan gaan doen waar ik voor ben aangenomen! (klinkt enthousiast hΓ¨, maar dat valt wel mee….probeer mezelf moed in te praten πŸ˜‰ )

  5. Emmelinda zegt:

    Hahaha dan wens ik je veel sterkte. Het is ook nog vroeg he πŸ˜‰

  6. gea zegt:

    goedemorgen de nieuwe week is weer begonnen en ik kom je en fijne maandag toewensen liefs πŸ˜€

  7. Miek zegt:

    Hij is geweldig *maar Miek vindt het wel een beetje zielig hoe het afloopt met dat waterhoofd, ze ziet het namelijk helemaal voor zich* πŸ˜€ πŸ˜€ πŸ˜€

  8. ALida zegt:

    Je kunt hier dus spreken van aqua-punctuur. πŸ˜€ πŸ˜€ πŸ˜€

  9. Emmelinda zegt:

    @Rune; Grinnik πŸ˜‰

    @gea; Dank je wel. Dan wens ik je bij deze ook een fijne maandag! Liefs! πŸ˜€

    @Miek; Hahaha dank je. Grinnik…heb jij dat ook? Eh…ik bedoel..ik zag het ook helemaal voor me! 8)

    @Alida; Sowheeee jij bent wakker! Hahaha briljant! Die had ik ook kunnen gebruiken! πŸ˜€

  10. Marjan zegt:

    Goedemorgen Emmelinda.
    Hij is erg leuk hoor.
    Wat leuk dat je die zelf maakt.
    Een talent hoor.
    Ik wens je een fijne maandag toe!
    Groetjes van Marjan!

  11. Emmelinda zegt:

    Goeiemorgen Marjan πŸ˜€
    Ja soms komt er zoiets boven drijven. Grappig he? Heb je de limerick-log van Liesbeth en mij al gezien? Daar staan nog meer juweeltjes πŸ˜‰
    Ik wens jou ook een hele fijne maandag!
    Groetjes terug πŸ˜€

  12. Tina zegt:

    Goeiemorgen, wat een leuke limerick! Ik zal ook eens op je andere weblog gaan kijken.
    Fijne maandag!
    Groetjes van Tina πŸ˜€
    P.S. binnenkort een leuke Sinterklaaslimerick? πŸ˜‰

  13. gonny zegt:

    Hahahahahahaha dat had ik echt nodig vandaag.

  14. Emmelinda zegt:

    @Tina;Heeej Tina, jij ook een goeiemorgen!
    Hihi misschien wel een goed idee om een sinterklaaslimerick te maken. Moet wel een ondeugende zijn. Ik zal er eens aan gaan werken hihi πŸ˜‰
    Fijne maandag! Groetjes πŸ˜€

    @Gonny; Hihi zie je het ook voor je? Grinnik. Heppie vrij vandaag?

  15. Tycho's mama zegt:

    Er was eens een man met een tabbert
    die voelde zich heel erg belabbert

    Hij vroeg aan zijn Piet
    “zeg weet jij , of niet”?

    Waarvoor is dat “ding” dat daar zwabbert???

    Nananana-na-naaaaa πŸ˜‰

  16. Emmelinda zegt:

    Whaahaaaa….*proest* Jij bent wakker!
    Waarom zet je ‘m niet op Crazy Limerick? Kunnen er nog meer mensen van genieten? πŸ˜€

  17. Liesbeth zegt:

    @ Tycho’s mama: JAaaaaa die moe verplaatst worden! πŸ™‚

  18. Liesbeth zegt:

    @ Emmelinda: wij kunnen ook copy pasten toch? πŸ˜‰

  19. Emmelinda zegt:

    Ja he? Vinnikook! Ah toe???

  20. Emmelinda zegt:

    Klopt…maar ja er zit nou nog copy-right op ghehehe πŸ˜‰

  21. Tycho's mama zegt:

    Dat mag jij dan doen, met een vermelding naar mij ok? (is weer reclame hahahaha). Want ik ben toch aan het werk *kijkt fluitend om zich heen en kijkt daarbij hééél onschuldig*.
    Ik moet nu een bandje uittypen, dus met die koptelefoon op mijn hoofd en deze typbeweging lijkt het er stiekem toch op hahaha. Zet jij hem er op dan?? Anders wordt het vanavond (als ik het dan niet vergeten ben….en nee ik ben niet blond πŸ˜‰ )

  22. Tycho's mama zegt:

    Oh, ik was weer te laat. Dames, jullie hebben mijn toestemming!! Wel even reclame maken voor mijn log dan hΓ¨? πŸ˜‰

  23. Emmelinda zegt:

    Is goed *sprint snel naar log*…ik zet ‘m ff over!

    Hahaha boefje! πŸ˜€

  24. Emmelinda zegt:

    Ja tuurlijk! Komt goed!

  25. Tycho's mama zegt:

    Thankx. Ga nu echt maar weer net doen alsof ik heel hard aan het werk ben, want als er binnen nu en een paar minuten geen brieven uit de printer rollen gaat het opvallen denk ik. Groetjessssssssssss πŸ˜€

  26. Emmelinda zegt:

    Whaahaa…oke print ze!:D
    Groetjes terug! πŸ˜€

    Pee-Es; eigenlijk moet je een paar standaardnepbrieven hebben ghehehe…of controleert er iemand de brieven meteen? πŸ˜‰

  27. Emmelinda zegt:

    Oh sjielug *beterschapsknufff*. Het is er ook echt weer voor he? πŸ˜•

  28. Emmelinda zegt:

    Gonny…kijk nog eens naar je link in het reageerding…ik kan niet op je log komen πŸ˜‰ Snappie? πŸ˜€

  29. Insoontje zegt:

    Geinig gemaakt πŸ˜€

    Fijne maandag!

  30. Yvonne zegt:

    Hijs weer leuk πŸ˜‰

  31. Emmelinda zegt:

    @Jolanda; Grinnik…thanks. Dat plaatje doet ’t ‘m he? ghehehe πŸ˜‰

    @Insoontje; Thanks πŸ˜€ Jij ook een hele fijne maandag!

    @Yvonne; Thanks πŸ˜€ *zoekt naar Bifi*

  32. henriette zegt:

    He, wist niet dat je een limmerick log had, leuk!

  33. Emmelinda zegt:

    Ja samen met Liesbeth πŸ˜‰ Er staan juweeltjes op! πŸ˜‰

  34. Liesbeth zegt:

    Even Webbeheer overleg…accepteren we 18+ limericks? Er is er nl een opgezet…

  35. Liesbeth zegt:

    Ik heb hem nu even in het archief gezet, zodat ie niet meteen zichtbaar is

  36. Emmelinda zegt:

    Heb je goed gedaan. Ik vind het een goeie (al ken ik die al) maar ik geloof niet dat het onze bedoeling is??? Toch? πŸ˜‰

  37. Liesbeth zegt:

    Nee, niet echt de bedoeling, en ook istie idd niet zelfgemaakt..we laten hem gewoon in het archief zitten.

  38. Emmelinda zegt:

    Ja dat is een goeie! Zal ik een plaatje maken dat 18+ niet toegestaan is?

  39. Emmelinda zegt:

    Gedaan! Is het wat zo? Of moet ie hoger? Of helemaal anders?

  40. Liesbeth zegt:

    misschien ietsje hoger? onder de datum en boven de page-vieuws?

  41. Liesbeth zegt:

    ps. jij hebt ook wat 18+ woorden in je brulbox?

  42. Liesbeth zegt:

    gedaan btw, verplaatst enzo πŸ˜‰

  43. Liesbeth zegt:

    zal ik trouwens die paginateller weghalen, is zo dubbel en ietwat overbodig?

  44. Emmelinda zegt:

    Jaaaa hij staat prima zo (Ik wou het al niet doen ghehehe)! Lekker duidelijk en niet echt vervelend he?

    Ik zag het net op mijn shoutbox. Ik kan helaas die persoon niet meer terugvinden op de teller. Anders had ik die mooi geblokt.

    Hihi zo te zien moet ik echt wat plaatjes neerzetten op crazy limerick. Is aan de zijkant een b-tje kaal he? πŸ˜‰

  45. Liesbeth zegt:

    JA, plaatjes is leuk, en jij kan het erg goed πŸ™‚ 8)

  46. Emmelinda zegt:

    Whaahaa nou dat zal ik eerst eens aan die keurder vragen waar jij je log had laten keuren ghehehe πŸ˜› 8)

  47. Liesbeth zegt:

    Hahaha, ja moet je doen 8) We gaan hem stalken πŸ˜‰

  48. Emmelinda zegt:

    Hahaha ja eigenlijk wel he…ghehehe. Ik had die hele log zitten uitkammen trouwens. Alle logjes die hij gekerd heeft heb ik bekeken. Ik denk dat ik zelf ook een keurlog begin ghehehe πŸ˜›

Maak van je hart geen moordkuil en reageer:

