Tjongejongejonge….

Die brandjes van tegenwoordig!

Je kunt ze ook niet even alleen laten he? *schudt hoofd*

Over watzegjemenou

Het betreden van deze weblog (www.watzegjemenou.wordpress.com) is op eigen risico. Ik stel me niet aansprakelijk voor hartkwalen, kromme tenen of psychische aandoeningen na het lezen van deze logjes ;-) Een reactie achter laten is altijd leuk. Vergeet echter niet: Wat u schrijft kan en zรกl tegen u gebruikt worden, ghehehe.
Dit bericht werd geplaatst in Alle logjes van 2005. Bookmark de permalink .

0 reacties op Tjongejongejonge….

  1. henriette zegt:

    Moest ‘m toch even 2x lezen hoor ๐Ÿ˜•

    Maaaar, leuk!! ๐Ÿ˜€

  2. Emmelinda zegt:

    Hahaha ik zal maar bekennen; ik zag ‘m en begon toen te twijfelen of het wel goed nederlands was. Google bood hulp ๐Ÿ˜‰

  3. Juist! zegt:

    haha….neej..brandjes.. dat is een apart geval… 8) logisch!

  4. Siep zegt:

    …als een lopend vuurtje gaan ze rond….

  5. Emmelinda zegt:

    @Juist!;Ja daar kun je je hand voor in het vuur steken!

    @Siep; Ja en ze kunnen je het vuur aan de schenen leggen als je niet oppast!

  6. Emmelinda zegt:

    Ja he? Hoe zouden ze die brand in de boeien geslagen hebben??? ๐Ÿ˜•

  7. Tycho's mama zegt:

    Ik denk dat ze hem met een branddeken gevangen hebben ๐Ÿ˜‰

  8. Fre zegt:

    Whaahaa…..hadden ze wel vuurvaste handjes?

  9. Marianne zegt:

    Klopt je hoort er tegenwoordig veel over.. Maar die brand waarbij ze politiebureau’s in brand willen steken zou te maken hebben het feit dat er een jongeman is overreden door een politiebusje.. Maar je hoort elke dag steeds van die rare dingen .. Zo nu ook een meisje van 9 jaar gevonden in het water toen Sinterklaas eraan kwam en snel moest uitwijken terwijl daar kinderen stonden is het lijkje aan komen drijven.. Het schijnt een 9 jarig Duits meisje te zijn waarvan de moeder het niet eens was met de omgangsregeling en haar dochter maar enkele minuten onder water heeft gehouden .. Brrrrrrrrrr echt te bar voor woorden dit gruwelijke verhaal.. Ik wens je verder nog een hele fijne maandag toe! Liefs Marianne ๐Ÿ˜› ๐Ÿ˜›

  10. Emmelinda zegt:

    @Tycho’s Mama; Hihi dat moet haast wel ๐Ÿ˜‰ En, hoe is het de rest van de dag gegaan? Was het een b-tje uit te houden?

    @Fre; Grinnik…ik hoop het voor ze. Wanneer ze de boeien uitgehaald habben zal het ijzer wel heeeeeel heet geweest zijn ๐Ÿ˜›

    @Marianne; Ja klopt, het is gewoon allemaal niet te begrijpen. Afschuwelijk!
    Maar in het geval van deze log ging het even niet om het afschuwelijke eraan maar zoals het er staat snappie? Net alsof de brand verdacht was ๐Ÿ˜‰
    Jij ook een fijne maandag! ๐Ÿ˜€

  11. tycho's mama zegt:

    Het was wel uit te houden. Ik kan snel typen maar over dat bandje heb ik gewoon de hele dag gedaan. Erg hรจ. Nu waren het wel veel brieven, maar toch….. Gewoon het maandaggevoel zullen we maar zeggen! ๐Ÿ˜‰

  12. leejo zegt:

    Emmelinda
    Bedankt voor je steun.
    Liefs Leejo

  13. Emmelinda zegt:

    @Tycho’s mama;Hihi ja dat valt dan weer even tegen he? Wanneer ze het bandje niet op een bepaalde tijd uitgetypt hoeven te hebben kun je nog een beetje zelf indelen?

    @Leejo; Tuurlijk joh, spreekt toch voor zich? ๐Ÿ˜‰ Ik hoop dat jullie er saampjes uitkomen!

  14. Natazz zegt:

    Beetje heet. ๐Ÿ˜›

  15. Emmelinda zegt:

    Ja beetje veel heet he? ๐Ÿ˜‰

  16. Sjoukje zegt:

    Meest wel een paar keer lezen , hij is hot.
    Een hele fijne avond! sjoukje ๐Ÿ˜€

  17. Emmelinda zegt:

    Ja de vlammen slaan er vanaf he? ๐Ÿ˜‰
    Ik wens jou ook een hele fijne avond! ๐Ÿ˜€

  18. Foefer zegt:

    Van dit soort taalfratsen kan ik ook ENORM genieten! Heerlijk!

  19. Emmelinda zegt:

    Ja leuk he? Soms moet ik wel effies kijken of het inderdaad wel nederlands is, de tweede versie dan ๐Ÿ˜‰

  20. Yvonne zegt:

    @ Emmelinda: nee, niet boeien. De fik er in 8)

  21. Emmelinda zegt:

    Zal ik nog wat olie op het vuur gooien??? ๐Ÿ˜› 8)

  22. Alida zegt:

    De politie loopt zich er warm voor!!! Heb bij de politie gewerkt en heb nog nooit een brand gevangen, misschien wel een meneer Brand. ๐Ÿ˜€ ๐Ÿ˜‰

  23. Emmelinda zegt:

    Hahaha dan was die meneer meteen uit de Brand ๐Ÿ˜‰

  24. Alida zegt:

    En helaas voor meneer Brand schenken ze in de bak geen brandbier. ๐Ÿ˜‰ ๐Ÿ˜€
    Wat zijn we wakker hรฉ. ๐Ÿ˜›

  25. gonny zegt:

    Hahahaha hebben ze niks beters te doen dan ?

  26. Emmelinda zegt:

    @Alida; Dat geeft niks. Kan ie niet zat worden, hoeft ie niet over te geven en blijft de cel BRANDschoon 8)
    Hahaha ja heerlijk he? Grinnik ๐Ÿ˜‰

    @Gonny; Neuh…hebben ze toch nooit? 8) Ghehehe

  27. gonny zegt:

    wat bedoel jij welke link??

  28. Emmelinda zegt:

    Van je weblog…hier in dit reageerdingetje, snappie? Naast je e-mail ๐Ÿ˜‰

  29. Emmelinda zegt:

    Klik maar eens in je laatste reactie op de link naar je weblog ๐Ÿ˜‰

  30. gonny zegt:

    ooh hoe moet ik dat doen dan??

  31. Emmelinda zegt:

    Zag je het?
    Als je op je eigen wenlog even de balk kopieert en hierin plakt ? Of je vult ‘m zo even in in dat venstertje van het reageren. Het is allaboutus5.web-log.nl ๐Ÿ˜‰

  32. Emmelinda zegt:

    quote:Of je vult ‘m zo even in in dat venstertje van het reageren

    Dus waar je nou typt ๐Ÿ˜‰

  33. Emmelinda zegt:

    Jaaaa gelukt! Zo weten ze je ook terug te vinden ๐Ÿ˜‰

  34. gonny zegt:

    Ja nou is t goed denk ik. 8)

  35. Emmelinda zegt:

    Yep want ik heb net er op geklikt en ben op je log uitgekomen ๐Ÿ˜‰

  36. gonny zegt:

    kijk es op wordysilvagirl.web-log.nl

  37. Emmelinda zegt:

    Dat is een hele goeie! Zo kan ze het van zich afschrijven! ๐Ÿ˜€

  38. gonny zegt:

    ik wil nog plaatjes bij mij erbij doen maar lukt me nog niet. ๐Ÿ˜ฆ

  39. Emmelinda zegt:

    Ik kan je komen helpen vandeweek ๐Ÿ˜‰ Of ik stuur je een uitgebreide mail?

  40. gonny zegt:

    Ja zei ik ook al tegen haar.

  41. Emmelinda zegt:

    Wie weet krijgt ze ook reakties van anderen met hetzelfde probleem. Doet haar goed ๐Ÿ˜‰

  42. gonny zegt:

    OOOh kom maar langs als je wil. morgen ben ik de hele dag thuis. ๐Ÿ˜€

  43. Emmelinda zegt:

    Dan kom ik smorgens effies ๐Ÿ˜‰

  44. Emmelinda zegt:

    Hihi ๐Ÿ˜‰ om 9 uur?

  45. Nicky zegt:

    Nog een nieuwsbericht:
    Nicky gaat afsluiten (grappig, zie een reactie van jou binnenkomen!), morgen naar Amsterdam, wordt vast gezellig laat!Nu maar op tijd naar bed zodat ik morgen tot een uur of drie wakker kan blijven! Bel de krant: Nicky gaat op tijd naar bed!!!!
    Fijne avond nog!
    ๐Ÿ˜€

  46. Emmelinda zegt:

    Hahaha, stereotypen dus ๐Ÿ˜‰
    Ik ga zo nog een logje plaatsen. Nog even nalezen en wat bijwerken voor het zover is ๐Ÿ˜‰
    Dan kom ik morgen snuffelen op je log om te zien wat je allemaal voor leuks hebt gedaan! Ik wens je in ieder geval veel plezier! *belt krant*
    Welterusten!

  47. CharLi zegt:

    volgens mij was jij een goeie geweest met verzamelen van zilke dingen voor kopspijkers, als dat nog op tv was geweest!!

    erg leuk gevonden!

    liefs en welterusten lianne

  48. Emmelinda zegt:

    Hihi soms heb ik wel mazzel he? Ik moest daar eigenlijk eens dagelijks naar speuren maar ja je zult dan zien dat ik er geen eentje kan vinden. ๐Ÿ˜‰

    Slaap lekker voor straks! Liefs! ๐Ÿ˜€

  49. Cycli zegt:

    Hoe kom je erop … of hoe kom je eraf?
    Wil je wel op een brand zitten …

    Oi ik l*l uit me nek sowwy ๐Ÿ˜›

  50. Emmelinda zegt:

    Hahaha er op…pagina http://www.teletekst.nl (geleuf ik) en eraf? Ehmm…kruisje klikken 8)

    Hahaha pas op…dat kan nat zijn ๐Ÿ˜‰ *giechel*

Maak van je hart geen moordkuil en reageer:

