Tjemig…

Ik heb vandaag een blauwtje gelopen!

Wat zeg ik?TWEE!

Over watzegjemenou

Het betreden van deze weblog (www.watzegjemenou.wordpress.com) is op eigen risico. Ik stel me niet aansprakelijk voor hartkwalen, kromme tenen of psychische aandoeningen na het lezen van deze logjes ;-) Een reactie achter laten is altijd leuk. Vergeet echter niet: Wat u schrijft kan en zรกl tegen u gebruikt worden, ghehehe.
Dit bericht werd geplaatst in Alle logjes van 2005. Bookmark de permalink .

0 reacties op Tjemig…

  1. tycho's mama zegt:

    Ik zeg: jij leeft niet op “grote’ voet!! Maar de vraag van vandaag is weer: Hoe KOM je erop? Denk jij nou bij alles wat je doet aan je weblog?? Dat moet haast wel. Straks ga je je nog vergissen. Als je je voorstelt zeg je gewoon dat je Emmelinda heet hahaha ๐Ÿ˜€

  2. leejo zegt:

    Ik precies het tegenovergestelde Emmelinda, ik heb een update loggie ๐Ÿ˜‰ wat kan je toch veel steun van relatief onbekende mensen krijgen zeg, fantastisch.

  3. Emmelinda zegt:

    @Tycho’s mama;Whaahaa ja die kans is zeer groot;) Maareh…dat is echt gezichtsbedrog. Tis echt een maatje 43 ghehehe. Serieus!
    En inderdaad…ik denk bij heel veel meteen aan een weblog. Marc trouwens ook. Hij heeft er dan geen maar regelmatig roepen we samen uit:”Ha weer een weblog!”

    @Leejo; Heb je er net nog een bijgezet dan? Wat fantastisch voor je! Ik ga zo snel effies lezen! Ik had op die andere (bij het filmpje met die vogel) nog een extra reaktie gezet. Ja prachtig he, zo’n weblogvriendjes! Fantastisch! ๐Ÿ˜€

  4. Claudia zegt:

    these boots are made for walking….
    mooie weblog met vrolijke kleuren.
    fijne dinsdagavond nog
    groetjes Claudia

  5. tycho's mama zegt:

    Maat 43???? Ja doei, dat heb ik zul je bedoelen. En die zien er niet zo klein uit. Misschien moet ik er ook eens een foto van maken en krijg ik er een ander beeld van hahaha.

  6. Emmelinda zegt:

    @Claudia; Psies…en ze zitten zoooo heerlijk!
    Ik wens jou ook een fijne dinsdagavond! Groetjes!

    @Tycho’s Mama; Is egzo. *zweert*. Het valt inderdaad nooit iemand op. Komt door die hakken. Wanneer ik gympen aantrek denk je dat ik met de boot gekomen ben, net als Smikkelaas ghehehe 8)

  7. tycho's mama zegt:

    Dan kom ik volgende keer bij jou in de buurt shoppen, want hier heb je niet zo veel keus in de buurt. Of je moet je goldcard meenemen, maar die heb ik niet.
    Weet dat jij een nachtbraker bent, maar ik duik mijn bed in (lekker schoon en vanaf vandaag dubbeldik dekbed!) Dus truste en tot morgen!

  8. Emmelinda zegt:

    Valt hier ook vies tegen. Ik weet altijd wanneer de winter en zomercollectie binnenkomen. Dat is op het moment dat niemand nog aan het nieuwe seizoen denkt. Dan sla ik altijd mijn slag! Werkt al jaren prima ๐Ÿ˜‰ Zonder goldcard ghehehe.
    Oooooh lekker…het is dat het zoveel werk is, anders had ik IEDERE avond een schoon bed! Slaap lekker voor zo meteen! Tot morgen! Sweet Dreams!

  9. Fre zegt:

    Ja wat moet ik hier dan weer op zeggen???? Heb echt geen flauw idee, zeker te lang aan het vernieuwen geweest vandaag, maaaaaar het haar weer ergens op lijken. ๐Ÿ˜‰

  10. Emmelinda zegt:

    Hahaha is ook moeilijk. Was gewoon een flauw geintje ๐Ÿ˜‰
    Ik wens je ook veel sukes met de verbouwing ๐Ÿ˜‰

  11. epie zegt:

    verschil me er zijn , jij loopt een blauwtje en ik rijdt
    een blauwtje
    leuke onderdanen trouwens

  12. Miek zegt:

    Wel een leuk blauwtje!!!!

  13. Alida zegt:

    Als je schoenmaat 43 hebt zul je ook el vrij lang zijn, toch ๐Ÿ˜• . Lastig ook met schoenen kopen. Nou trouwens, volgens mij maakt het niet uit wat voor’n maat je hebt. Het is gewoon altijd lastig schoenen kopen. Heb dit jaar al problemen gehad met de schoenen voor de kinderen en voor mezelf. Was natuurlijk veel te laat met kopen. Had ook geen idee dat het nog winter zou worden met dat mooie weer dat we gehad hebben. Zelf heb ik maat 39/40 en de rest van Nederland ook volgens mij. Die maat is volgens mij altijd het eerst op, bah. ๐Ÿ˜‰ ๐Ÿ˜€

  14. Emmelinda zegt:

    @epie; Grinnik…ja en wanneer ik op mijn omafiets zit FIETS ik ook nog een blauwtje ghehehe ๐Ÿ˜‰

    @Miek; Dat is waar. Ben er zelfs zuinig op ๐Ÿ˜‰

    @Alida; Gek genoeg ben ik 1.73m. Da’s niet uitzonderlijk lang. Maar het is inderdaad moeilijk met schoenen kopen al heb ik mijn tactiek ๐Ÿ˜‰ Ik ga schoenen neuzen voordat iedereen maar aan een ander seizoen denkt. Dan is alles net binnen en heb ik nog kans dat er iets bij zit. Moet ik wel sneller zijn dan andere grootvoetigen ๐Ÿ˜‰ Maar zoals ik het begrijp is het dus ook niks wanneer je maat 39/40 hebt?

  15. CharLi zegt:

    mooie blauwtjes!! ๐Ÿ˜€

  16. Emmelinda zegt:

    Ja he? Zulke blauwtjes zijn niet eens zo’n ontzettende ramp he? ๐Ÿ˜‰

  17. CharLi zegt:

    niet echt, zulke blauwtjes zijn bij mij ook erg welkom!

  18. Emmelinda zegt:

    Dat we dat nog ooit zouden roepen he? Ghehehe ๐Ÿ˜‰

  19. Liesbeth zegt:

    arme jij, ik zou bijna medelijden met je krijgen ๐Ÿ˜‰

  20. Emmelinda zegt:

    Dat doet me deugd. Tjemig…uit welke eeuw komt die uitdrukking? Ghehehe 8)

  21. Liesbeth zegt:

    Uhm, de laatste keer dat ik hem hoorde was in 1754, hoezo? 8)

  22. Emmelinda zegt:

    Ha dan valt het nog mee…ik was al bang dat het in de tijd van Ben Hur was….of kwam die nou uit 1754? 8)

  23. Yvonne zegt:

    Leuke blauwe bootjes. 8)

  24. Emmelinda zegt:

    Hahaha…ja lekker veel schoen he? ghehehe ๐Ÿ˜‰

  25. sierconflex zegt:

    Toffe schoenen! ๐Ÿ˜›
    (heb gelijk zin om te winkelen….maar als ik naar buiten kijk niet meer ๐Ÿ˜• )
    Fijn weekend hรฉ! ๐Ÿ˜‰

  26. Emmelinda zegt:

    Grinnik ๐Ÿ˜‰ Ik had vanavond nog effies naar de stad willen gaan maar het was me toch te koud hahaha ๐Ÿ˜‰
    Ik wens jou ook een heeeeel fijn weekend! ๐Ÿ˜€

Maak van je hart geen moordkuil en reageer:

