Mijn excuses….

Geachte verkoopster,

Bij deze wil ik even mijn oprechte verontschuldiging aanbieden.
Ik was namelijk vanmorgen per ongeluk in de winkel verschenen
waar jij werkt aanwezig was. What was I thinking?

Na 3x de winkel doorzocht te hebben had ik de gore lef moed om aan je
te vragen waar ik het door mij gezochte artikel kon vinden. Tenminste…
In eerste instantie was dat mijn bedoeling maar je zag me niet.
Sterker nog, je keek dwars door me heen.
Nou had ik niet zulke interessante verhalen als jouw collega
dus ik begrijp het wel.
Sorry.

Ik begrijp heel goed dat je het benauwd kreeg bij de sollicitatie toen je baas
vroeg wat je voornaamste drijfveer was om hier te willen werken.
“Met mensen werken” heb je vast gepreveld. Jackpot! Meteen in de roos.
Terwijl de handtekening op je contract nog drogen moest groeide je
neus om deze leugen. Alhoewel. Je WERKT SAMEN met mensen. Dat is waar.
Ah ik begrijp het wel. Het was niet aardig van mij om je lastig te vallen
tijdens zo’n goed gesprek. Niet dat het over werkzaamheden ging maar a la,
vrouwen onder elkaar begrijpen dat he * knipoogt *.

Dat je 35 (vervelende) klanten moet aanhoren de hele dag is inderdaad een
zware klus. En dan komt er ook nog iemand zeuren (ik) om artikel X.
En dat ik je ook nog eens voor niks de winkel doorgejaagd had omdat het
artikel uitverkocht was (ik wist het! Ik wist het!) is ook zoooo irritant!
Het zou verboden moeten worden. Het spijt me dan ook verschrikkelijk.
Het zal niet meer gebeuren.

Wanneer ik weer een keer op een onbewaakt ogenblik het op mijn
heupen krijg en jullie winkel wil bezoeken….

…bel ik van tevoren wel of het gelegen komt!

Hoogachtend,Emmelinda

Pee-Es; Knap van jou…
…hoe ver jij je mond open krijgt tijdens het kauwgomknabbelen!

Over watzegjemenou

Het betreden van deze weblog (www.watzegjemenou.wordpress.com) is op eigen risico. Ik stel me niet aansprakelijk voor hartkwalen, kromme tenen of psychische aandoeningen na het lezen van deze logjes ;-) Een reactie achter laten is altijd leuk. Vergeet echter niet: Wat u schrijft kan en zál tegen u gebruikt worden, ghehehe.
Dit bericht werd geplaatst in Alle logjes van 2005. Bookmark de permalink .

0 reacties op Mijn excuses….

  1. CharLi zegt:

    Ik begrijp hieruit dat het dagje shoppen flink is tegen gevallen? Erg hè hoe die winkeltru…eeehmeisjes soms kunnen zijn!

  2. Emmelinda zegt:

    Giechel…nou inderdaad! Ik erger me er al een hele poos aan. Maar ik wist nooit hoe ik het moest omschrijven. En toen ik vanmorgen voor de zoveelste keer genegeerd werd in een winkel was ik het beu. Ze hoeven niet als knipmessen te buigen als ik binnenkom (nou ja..nog net niet ghehehe) maar zoals het in sommige winkels toegaat is gewoon schandalig 😉

  3. CharLi zegt:

    dat heb je hier heel erg bij de albert heijn, daar zitten ze je echt aan te kijken of je alstublieft je mond wilt houden en of je maar zo vriendelijk wilt zijn om niet zoveel boodschappen te gaan doen en vooral niet opvrijdagavond! als je soms die koppen ziet heb je ook zoiets van, volgens mij heb je eens een keer een goede je weet wel nodig!

  4. Emmelinda zegt:

    Een SCHOP ONDER HUN REET bedoel je? 😉 Ja nou! Minstens! Die hebben het zo druk met over hun schouder kijken naar mensen die binnenkomen wandelen, dat is ongelooflijk! Of kletsen met een collega achter hun. Ze zeggen werkelijk niks tegen je…ja het eindbedrag. Nog net geen vette zucht erachter. En doei kan er al helemaal niet van af.

  5. Emmelinda zegt:

    Disclaimer;

    Ik zet het hier even bij. Het lijkt me duidelijk genoeg maar even voor de zekerheid:
    Ik wil dus niet al het winkelpersoneel over een kam scheren. (zo’n grote kam heb ik niet ghehehe). Ik vind een vriendelijk woord gewoon het visitekaartje van de winkel en ik stoor me dan ook aan het hierboven beschreven gedrag. Vandaar 😉

  6. CharLi zegt:

    ja en als ze je goedendag zeggen, dan staat er waarschijnlijk een baas mee te kijken 8)
    ach ja, wat doen we er aan?? sjagerijnig terugkijken is ook geen optie, das slecht voor je eigen humeur 😉

    Ga er weer vantussen, tis al laat en moet morgen weer om 7 uur mijn bedje uit (dat zou trouwens ook eens verboden moeten worden hihihi) Om mijn dochter naar school te brengen dus ik wens je een goede nacht toe en ik hoop dat je als je weer gaat winkelen, niet zo’n kauwgomkauwende kassamiep tegenkomt!

    welterusten en alvast een fijne dag morgen, Liefs Lianne

  7. Emmelinda zegt:

    Ja giechel…dat zei Marc dus ook meteen toen ik het er over had! 😉 Nee, we doen er niks aan. Ons er op voorbereiden dat het misschien alleen maar erger kan worden. Of op onze hoede zijn wanneer er eentje echt vriendelijk is. Dat is schrikken ghehehe. Geintjuhhh 😉

    Ja ik moet eigenlijk ook mijn bed in maar ik wil eerst even kijken of ik deze log kan aanpassen alsof het echt net een brief is 😉
    Ik wens jou ook een fijne nachtrust toe en voor de komende weken veel lachend winkelpersoneel ghehehe 😉

    Jij ook een fijne dag morgen!
    Liefs!

  8. epie zegt:

    leuk omschreven
    k ga mijn bed opwarmen
    groetjes

  9. Emmelinda zegt:

    Thanks! Ik ga ook zo. Effies klooien 😉
    Welterusten en groetjes!

  10. leejo zegt:

    Het is vaak zo, of je wordt genegeerd, of ze staan binnen 3 seconden achter je hakken met ” kan ik u helpen’? ik weet eigenlijk niet wat ik het irritants vindt.
    Fijne dag Leejo

  11. Emmelinda zegt:

    Ja daarzegjemewat…dat is ook heel vervelend. Al begrijp ik het eerder. Dat begrip is overigens wel weg na drie keer of waneer men als een zwaam kleef aan achter je aan blijft huppelen of mee gaat denken terwijl ik daar geen zin in heb 😉
    Jij ook een hele fijne dag Leejo! 😀

  12. erikisboos zegt:

    Leuk verhaal, leuk omschreven. Alleen werkt mijn vrouw ook in een winkel. Je zou ook de andere kant een moeten horen. Al die zeikende klanten. Zijn ok leuke verhalen hoor!

  13. Emmelinda zegt:

    Ja tuurlijk, heb ik in de brief ook aan gedacht ;). Het is een opgave om iedere keer een glimlach te moeten tonen wanneer je net afgeblaft bent. Maaaaar…ik vind dat je dan moet herstellen. De andere klant kan er niks aan doen. Ik kan er ook niks aan doen dat zo’n vervelende versie in de winkel moet werken 😉 Ik heb zelf op de kaasafdeling van AH gestaan. Ik heb een hele emmer zeik over me heen gehad…bij wijze van spreken dan. Maar de volgende klant was bij mij wel weer een nieuwe. Nieuwe ronde, nieuwe kansen 😉

  14. Marjan zegt:

    Goedemorgen Emmelinda.
    Nog gefeliciteerd met de verjaardag van Marc.
    Ik begrijp precies wat je bedoelt.
    Van sommige mensen begrijp je niet waarom ze in een winkel zijn gaan werken.
    Bij mijn man in de zaak hebben ze zelfs een cursus gehad om klantvriendelijker te leren zijn.
    Dus bij de AH moet het nu goed gaan hoor.
    Ik wil je vooral een warme dag toewensen.
    Groetjes en liefs van Marjan!

  15. Dewi zegt:

    geweldig geschreven, ik kan me ook zo gruwelijk ergeren aan die dozen die er voor de sier staan ipv om te werken. mooi gedaan!

  16. Miek zegt:

    Heerlijke log (helaas) erg herkenbaar.
    Wij zijn een aantal keren in Amerika op vakantie geweest en wanneer je daarvan terugkomt, en hier in Nederland een winkel binnenstapt moet je echt huilen.
    Daar weten ze nog wat klantvriendelijk en klantgericht werken is!! Wat dat betreft kunnen we van onze Amerikaanse vrienden wat leren 😀 😀

  17. Emmelinda zegt:

    @Marjan; Goeiemorgen!!! Lekker geslapen???
    Dank je wel voor je felicitaties…we hebben het weer overleefd ghehehe. Grapjuhhh.
    Ja irritant is dat he? En natuurlijk zijn er een heleboel goeie verkopers. Daar kom ik ook heel graag terug. Maar het valt me op dat het juist gaat opvallen wanneer ze vriendelijk zijn. Terwijl dat toch de bedoeling hoort te zijn? 😉 Soms voel je je gewoon schuldig dat je iemand aanspreekt ;).
    Erg eigenlijk dat het nodig is; een cursus om klantvriendelijker te leren zijn 😉 Toch? Maar goed, gelukkig wordt er iets mee gedaan!
    Ik heb de verwarming aangezet dus die wamre dag komt wel goed ghehehe. Geintjuhhh.
    Jij ook een fijne dag, maak er iets moois van! 😀 Liefs 😀

    @Dewi;Ja irritant is dat he? Hier bij Blokker heb ik het wel eens gehad dat ze me van de ene verkoopster naar de andere gestuurd hadden. Gewoon omdat ze geen zin hadden om even mee te lopen 😦

    @Miek; Ja inderdaad helaas. Ik heb geen flauw idee hoe het in Amerika gaat maar het valt me in Belgie al op hoe ze daar met je omgaan. Natuurlijk zit daar ook wel eens een rotte appel tussen maar over het algemeen is het heerlijk winkelen daar 😉

  18. Siep zegt:

    ik snap zowiezo niet dat je de brutaliteit hebt hebt om de stad in te gaan om een winkel te bezoeken,
    aangezien jij een peecee hebt mét internet
    ik vind dus dat de dame van de winkel gelijk had: je had daar niets te zoeken!
    voor mensen als jij hebben ze online-shops uitgevonden!

    tssss

  19. Emmelinda zegt:

    Ja maar (niks te ja maren) dan moet er weer iemand zijn mailbox openen en dan stoor ik toch iemand. *jank*

  20. MIEP zegt:

    En dat niet alleen, dan moet er iemand het magazijn inlopen om dat te pakken wat jij hebben wilt en er moet iemand in de auto stappen om jou je boodschappen te brengen en dan heb jij zeker weer een boze brief, omdat die bezorger niet vriendelijk was en de boodschappen bij je voordeur zetten i.p.v. in je voorraadkast!

  21. Emmelinda zegt:

    Jaaaa *slaat tegen voorhoofd* daar had ik nog niet eens aan gedacht! Wat een ellende! 😦

  22. Tina zegt:

    Nou ja zeg, hoe durf je! Als ze met haar collega aan het praten is kun je haar toch niet gaan vragen waar iets ligt?
    Niet weer doen hoor….. 😉 😀
    Misschien een cursusje: “Hoe ga ik met klanten om?” 😉

    Voor vandaag een betere dag toegewenst! 😀
    Groetjes van Tina 😀

  23. Emmelinda zegt:

    Ja schandalig he? Hoe heb ik het aangedurfd zeg! Ghehehe. 😉
    Misschien moet ik een cursus volgen; Hoe ga ik met zulke verkopers om? Ghehehe 😉

    Ik wens je een hele fijne donderdag! Have fun! Groetjuuuuuus! 😀

  24. Barbarella zegt:

    Heel herkenbaar!!! Ik heb een hekel aan zaken waar ze meteen op je af komen haaien, maar misschien vind ik dit nog wel erger 🙂 Dat twee van die dames over van alles en nog wat aan het kletsen zijn (echt, sommige onderwerpen… je krijgt er rode oren van!!!) en je even snel wat wil vragen, maar ze jouw vragende blik al niet eens zien…. En dan vraag je het uiteindelijk maar en dan komt er zo’n ongeinteresseerd antwoord. Vreselijk…..

  25. MIEP zegt:

    Ik denk dat een cursus “Hoe ga ik met winkelpersoneel om” beter op zijn plek is!

  26. paola zegt:

    echt waar, je bent een schande voor de mensheid 8) 8) *neemt altijd kauwgom mee naar de winkel*

  27. Claudia zegt:

    Dat verhaal komt me ook bekend voor moet ik zeggen, je hebt het wel op een toffe manier verteld.
    Waar ik me dan persoonlijk ook aan erger is als je nog maar een stap in de winkel hebt gezet en ze komen al direct naar je toe, kan ik je helpen? Dan denk ik vaak, als ik iets wil vragen of hulp nodig heb, kom ik wel.
    Ik wens je nog een fijne dag toe vandaag.
    p.s. Zou ik je mogen linken? ik hoor het wel van je 😉
    knuffel
    Claudia

  28. Emmelinda zegt:

    @Barbarella; Ja moeilijk he al denk ik dat ik toch een grotere hekel heb aan dit soort gedrag. Als ze er niet met plezier werken moeten ze iets anders zoeken. O zo.
    Kletsen mag best maar op de manier waarop zij het doen zijn ze vast niet aangenomen 😉

    @MIEP;Whaahaa dat is een goeie, die had hier ook bijgepast! Ik zal ze uit mijn hoofd leren. Bij de weg…is je Photobucket nu vol? Ghehehe 😉

    @paola; Ik schaam me dan ook diep *schudt hoofd*.
    Maareh..kauwgom heb ik ook. Altijd. Ben een plakkerig typje namelijk ghehehe

    @Claudia; Ja zulke verkopers zijn toch nog ergers goed voor; een log! hahaha.
    Ja dat vind ik dus ook. Ik heb het wel eens gehad in een winkel dat om de twee rekken een verkoopster stond die vroeg of ik het kon vinden. Toen werd ik er melig van en zei dat ze keurig had opgeruimd 😛

    Ja leuk! Doen we…wil jij hier dan ook een muisje? 😉
    Fijne dag verder!
    Knuffff

  29. Claudia zegt:

    Dat zou tof zijn 🙂

  30. Emmelinda zegt:

    Okidokie…ik ga er nou eentje vangen! 😉

  31. MIEP zegt:

    Was de afbeelding zo groot dan?
    Hij is niet vol, maar gebeurt dat snel, hoe veel heb jij er??
    Whahahhahaha

  32. Emmelinda zegt:

    Ik ben aan de tweede map. Ik zou het moeten nakijken maar ik meen dat er 500 ingaan. Die heb ik al vol ghehehe. Maar ja, ik log al twee jaar dus dat valt nog mee. Toch? 😉

  33. Fre zegt:

    Ow ik had ook zoiets gister, ik wilde wat vragen en dan sta je met je buggy (al vol met tassen en andere zooi) in een te klein gangpad en elke keer als ik me naar haar toe bewoog liep ze weg en ik laat echt mijn kindje niet alleen om achter die wegloop mevouw aan te lopen, dus ik heb maar even gewacht….

  34. Emmelinda zegt:

    Tjemig. Maar weet je, de andere kant kan ook. Ik was net in zo’n winkelstraat. Niet in het centrum. En de ene na de andere verkoopster was vriendelijk! Echt supervriendelijk zelfs. Zou het ook wat te maken hebben met het winkelpubliek dan? Niet dat ik het dan een geldige reden vind maar goed 😉

  35. Siep zegt:

    volgende keer met prutschoenen binnen stappen?
    vette handen van de patat?
    plakhanden van t frisdrank?
    en natuurlijk, niet te vergeten, met je natte jas even langs de suede/leer afdeling
    😀

  36. MIEP zegt:

    @ Anonymous
    Als je loopt te schelden, wil je dan wel je website of e-mail vermelden?? Dit is wel heel kinderachtig vind je niet?

    Dat jij je aangevallen voelt zegt genoeg!!!!!!!!!!!!!!!!!

    Dat jullie denken dat wij (het winkelende publiek) op jullie neerkijken, is toch echt een gedachte uit jezelf, want ik zeg het niet, ik denk het niet en ik meen het niet. Maar klantvriendelijkheid kunnen sommige types best aanleren!

    Zo gauw je met kauwgom achter je kassa aan je collega verteld over je weekend, mag er best commentaar komen vanaf onze kant.

  37. remco zegt:

    ik gooi altijd mn charme in de strijd en het feit dat ik een man ben en nooit wat kan vinden 😀

  38. epie zegt:

    waar is het kommentaar gebleven wat ik graag zou lezen ?

  39. Liesbeth zegt:

    Kijk, ik heb soms ook de hele dag “zeikende klanten” (in mijn geval soms ook letterlijk) Maar als ik een keer iemand “onheus” bejegen heb ik meteen een klacht aan mn broek hangen. Dus doe ik het niet. Zij wel, want ze krijgen geen klachten. Dat zouden we dus eigenlijk wel moeten doen. En daarbij, die zeikende klanten, je kiest voor dit werk, dan neem je die zeikerds er maar bij.
    Amen.

  40. Jolanda zegt:

    Ik denk verwijderd Epie… dat is namelijk Emma’s goed recht op haar eigen log 😉

  41. Emmelinda zegt:

    @Siep;Ja of een hele set laten aanmeten en dan geen portemewattes bij je hebben 😉 Oooh sjielugggg 8)

    @Miep; Laat maar meissie…gewoon niet op ingaan. Die is ook al een paar dagen in mijn shoutbox aan het vervelen.

    @remco; Hihi ja dat is ook een goeie! Dat werkt vast goed ghehehe 😉

    @epie; Heb ik weggegooid. Zulk kinderachtig anoniem geblaat werk ik meteen weg. Een mening hebben is oke. Maar laat dan even weten wie je bent. Anoniem is zooooo kinderachtig!

    @Liesbeth; Hihi ja klopt, ik geloof goed dat in jouw branche een boel geklaagd wordt. Is ergens nog te begrijpen maar netjes is het niet 😉 Klopt…zij zouden eigenlijk ook berispt moeten worden maar ja, dat gebeurt toch niet 😉

    @Jolanda; Yep. Een mening hebben is oke. Maar anoniem schelden hoef ik niet te pikken. Die is ook al dagen bezig op mijn shoutbox.

  42. Yvonne zegt:

    ‘Perongeluk’ op haar tenen gaan staan… 😀

  43. Claudia zegt:

    Ik kom je even een fijne avond toewensen en voor morgen een toffe dag.
    knuffel
    Claudia

  44. Emmelinda zegt:

    @Yvonne; Heeej ja..goeie tip! Werkt misschien als zo’n trappendaalemmer…kan die kauwgom er eindelijk uit ghehehe 😉

    @Claudia; Heeej da’s aardig! Ik wens jou natuurlijk ook een hele fijne avond en morgen een fijne dag! Bijna weekend 😉
    Knuffff

  45. Jaap zegt:

    Emm., dit is een geniaal logje! 😀 Ik lach hier me hier de darmkrampjes… 😀 Het is ook raar, toch? Dat we de vrijheid elke dag zomaar nemen om ons op te houden in de onmiddellijke nabijheid van het winkelpersoneel, die we daarmee gewoonweg hinderlijk afhouden van hun meest belangrijkste dagbesteding! Zeer op z’n plaats dan ook, deze openbare schuldbekentenis, en excuses zijn hierin terecht!

    Het is best wel eens goed om stil te staan bij onze onwetendheid en arrogantie, waaraan we deze breekbare argeloze wezentjes keer op keer blootstellen,,,, 😉

  46. tycho's mama zegt:

    Ik zag opeens MIEP haar reactie op de Anonieme…dus ik terug scrollen…heb ik wat gemist??? Maar je had hem al verwijderd dus! Groot gelijk heb je. Ik zag ook al van die rare dingen in je shoutbox staan, flauw is dat zeg.

  47. Emmelinda zegt:

    @Jaap;Giechel..ben het helemaal met je eens Japie 😉 Je zult het maar voor je kiezen krijgen…van die mensen die op het pasgestofzuigde tapijt durven te wandelen met of zonder (pratende!) kinderen. En dan je dan bij de kassa ook nog uit je gesprek gehaald wordt over de vakantie die je net geboekt hebt. Eigenlijk horen ze voor hun zelfbeheersing eens flink opslag te krijgen! Hoezeee!

    @Tycho’s mama; Gemist? Welnee…wat anonieme krabbeltjes. Niks bijzonders. Zal morgen wel weer een vervolg op komen. Gooi ik gewoon weer weg. Simpel 😉

  48. Yvonne zegt:

    Heerlijk, trouwens, die bloemen in die hoekjes! 😀

  49. Emmelinda zegt:

    Whaahaa ja grinnik…ik had geen andere briefpapierhoekjes. Dan deze maar ghehehe 😉

  50. Yvonne zegt:

    Nah, ze zijn leuk hoor. Erg geslaagd als briefpapierbloemen ook 😉

  51. Emmelinda zegt:

    Past er wel bij he? Ik kon die andere niet meer vinden. Ach ja, het ging er om dat het een beetje een brief leek 😉

  52. Gonny zegt:

    Mel zegt dank jewel voor de webcam. 😀

  53. Daphne zegt:

    Je was vast bij het Kruidvat of Zeeman, daar worden ze geselecteerd op deze kwaliteiten….

  54. Gonny zegt:

    Woow daar werkt mijn dochter en zij zegt bij hun Zeeman gebeurdt dat niet. 😛

  55. Gonny zegt:

    Emmy mijn naam staat er nou niet meer bij als ik op jou logje kijk weet jij hoe dat kan??

  56. Nicky zegt:

    Ik trof laatst een allervriendelijkst kassa-meisje… Ze was netjes en beleefd en wenste me nog een prettige dag. Nadat ik mijn van verbazing opengevallen mond weer dicht had, vroeg ik of ze nieuw was in de winkel. Ja, dus! Viel wel op zeg! Ik vraag me af hoelang ze het volhoudt tussen haar kaugomknauwende collega’s die zelfs komplete ruzies (verbaal) uitvechten waar de klanten bij zijn! Tja, ik woon in een fijne buurt! Het personeel in onze buurtsuper is een dwarsdoorsnede van onze wijk! 😕

  57. Emmelinda zegt:

    @Gonny; Graag gedaan hihi…veel plezier ermee ennuh…handjes boven de dekens het toetsenbord he? Ghehehe 😛 8)
    Marc zegt; Als jullie een muis nodig hebben horen we ’t wel 😉

    Doet je naam het nou ook niet? Blijft ie weg, ook op jouw log?

    @Daphne; Grinnik…en laat ik nou vanmiddag in een winkelstraatje zijn geweest. Bij het Kruidvat EN de Zeeman. Die waren supervriendelijk. Zij van het Kruidvat is altijd zo vriendelijk…je kunt echt zien dat zij dat werk graag doet. Daar word ik blij van als ik dat zie hihi 😉

    @Nicky; Hihi zo zit er een Liddl een stuk verderop. Daar schreeuwt het personeel over je hoofd naar elkaar. Er hangt geen omprettige sfeer en als je iets vraagt krijg je meteen netjes antwoord. Maar het is er zo apart, dat doe je toch niet, naar elkaar schreeuwen 😉
    En hihi laatst waren we in de bieb en die knul (volgens mij nieuw, had ik er nog nooit gezien) was heel vrolijk aan het vertellen wat ie allemaal aan het doen was op het schermpje. Terwijl die persoon die er anders zit een air van hier tot Tokio heeft 😉
    Erg eigenlijk he…dat je meteen denkt dat zo’n persoon nieuw is als ze aardig tegen je doen ghehehe 😉

  58. epie zegt:

    die muizen zijn ntoch door sammy opgegetebn

  59. Emmelinda zegt:

    Pssst laat het de media niet horen…die maken er meteen een nieuwe hype van 8)

  60. Mission zegt:

    Lijkt het personeel van een winkel in veldhoven wel , herken je verhaal daar wel ergens in 😛

  61. Marjan zegt:

    Goedemorgen Emmelinda.
    Nou moest ik gisteravond erg lachen, want mijn man kwam gisteren thuis met het bericht dat hij de hele dag allemaal lastige klanten had gehad die een slechte bui hadden.
    Dus dat kan ook.
    Maak er een mooie warme dag van!
    Groetjes en liefs van Marjan!

  62. Gonny zegt:

    Hoiii ja mijn naam staat er nog steeds niet bij mijn log ook niet….?????? 😕

  63. Emmelinda zegt:

    @Mission; Grinnik. Grappig (toch wel hihi) dat we allemaal zo’n winkel kennen waar dit voorkomt he? Maar goed, het tegenovergstelde komt gelukkig ook veel voor 😉

    @Marjan;Heeeej Marjan! Goeiemorgen!
    Whaahaa ja natuurlijk, er is ook nog een andere kant van het verhaal. Ik heb zelf bij Albert Heijn gewerkt en weet heel goed hoe ze tegen je kunnen doen. 😉
    Daarbij was ik gisteren in een winkelstraat en daar waren ze zo vriendelijk dat het gewoon goed deed hihi 😉
    Ik wens jou ook een mooie warme dag! Bijna weekend 😀
    Liefs en groetjes van mij! 😉

  64. Emmelinda zegt:

    @Gonny; Klik eens op de vlinder van dat blok? Kijk eens of het helpt als je daar je weblog invult en je naam?
    Mocht het nou niet werken moet je nog effies een gil geven. O ja…als je dat gedaan hebt moet je even de pagina verversen 😉

  65. Emmelinda zegt:

    *stopt vingers in oren* GEINTJUHHH

    Ik zal eens even op die WIE-pagina kijken. Ogenblikkie 😉

  66. Emmelinda zegt:

    Ik heb gekeken maar kan er niks raars aan ontdekken. Ik kan vanmiddag wel heel effies komen kijken?

  67. Gonny zegt:

    Moet eerst nog ff boodschappen en al die shit
    maar misschien strax ik bel wel ffas ik thuis ben.

  68. Emmelinda zegt:

    Is goed. Maar smiddags moet ik ook naar school want Mies moet optreden 😉 Doe maar rustig aan. 😉

  69. Richtsje zegt:

    ‘Genieten’ hoor, in zulke winkels 😀 Je weeet het vermakelijk te brengen!

  70. Emmelinda zegt:

    Ja een hoge plaats in de ergernis top 10 he? 😉
    Gelukkig houden we er nog logjes aan over, zijn ze toch ergens goed voor ghehehe 😉

  71. mir zegt:

    Heb je d’r al eens over nagdecht om dit alles in boekvorm te gieten…

  72. Emmelinda zegt:

    Grinnik…jawel maar ik weet niet of er mensen op zitten te wachten??? 😉 8)

  73. Emmelinda zegt:

    Lijkt me wel een droom! Een fantastisch iets! 😀

  74. Alida zegt:

    Ha ha, wat goed gebracht. Ben je stiekem stand-up comedian (of hoe je dat ook schrijft) ofzo. Geweldig. Ik moet dan ook altijd een “leuke” opmerking plaatsen tegen zo’n “goede” verkoopster. Kan het niet laten, al weet ik dat ik er niets mee opschiet. 😀

  75. Emmelinda zegt:

    Hahaha was het maar waar 😉 Maareh….onderweg naar huis wist ik ineens hoe ik het omschrijven moest. Ik ergerde me al een poos aan dat gedrag en ik wist maar niet hoe ik het beschrijven moest zonder mensen te kwetsen. Ze zijn immers niet allemaal zo. En ineens…jaaaaa 😉
    Grinnik…eigenlijk heb je groot gelijk. Ik weet altijd pas achteraf wat ik eigenlijk had moeten zeggen. Dan ben ik meestal al thuis 😉

  76. Anita zegt:

    Hahahha, echt grappig geschreven…kwam hier via de log van Claudia, fijne dag verder he? Gr Anita

  77. Emmelinda zegt:

    Hihi thanks! 😉
    Leuk dat je een kijkje kwam nemen! Ik kom ook effies bij jou gluren! 😉
    Jij ook een fijne dag!
    Groetjes! 😀

Geef een reactie op Emmelinda Reactie annuleren