Nieuwsbericht

Sinds een paar dagen heb ik last van een virus. Nee gelukkig geen griepje. Het is ook geen computervirus. Alhoewel…indirect natuurlijk wel. Het is een of andere worm die zich in mijn shoutbox (bevindt zich in de linkse kolom van deze web-log, red.) genesteld heeft en namens anderen berichten typt. Sinds gisteren heeft de worm ook toegang genomen tot het reactieblokje waarin hij/zij HET (uiteraard anoniem) zijn ergernis rondgesproeid heeft. Uiteraard heb ik deze met een elegante klik naar het hiernamaals geholpen. Het moet namelijk wel gezellig blijven.

Wat de drijfveer van deze worm is, is nogal vaag. Duidelijk is dat HET zich stoort aan mijn foto (ook te vinden in de kolom hiernaast, red.). Het schijnt te werken als een rode lap op een stier. Nou deel ik die mening wanneer ik ’s morgens in de spiegel kijk. Vandaar die foto op mijn log. Immers…gedeelde smart is halve smart ghehehe.

Ook schijn ik me kinderachtig te kleden. Nou ben ik een kind (zoals worm ook opmerkte), van mijn ouders namelijk, dus dat kan kloppen. Nou mag iedereen blij zijn dat ik me kleed dus dat zal ik ook zeker blijven doen.

Rest mij de noodzaak om zo nu en dan een reactie te verwijderen, een ban uit te delen en de shoutbox op tijd leeg te gooien. Dit zal dus op zijn tijd rare gaten veroorzaken. Natuurlijk kan zo’n worm zich verder verspreiden en zich vermeerderen op jouw weblog.

Tot zover dit nieuwsbulletin, verzorgd door Emmelinda Norton

Over watzegjemenou

Het betreden van deze weblog (www.watzegjemenou.wordpress.com) is op eigen risico. Ik stel me niet aansprakelijk voor hartkwalen, kromme tenen of psychische aandoeningen na het lezen van deze logjes ;-) Een reactie achter laten is altijd leuk. Vergeet echter niet: Wat u schrijft kan en zรกl tegen u gebruikt worden, ghehehe.
Dit bericht werd geplaatst in Alle logjes van 2005. Bookmark de permalink .

0 reacties op Nieuwsbericht

  1. Gonny zegt:

    Wat zijn er toch rare mensen he .

  2. Miek zegt:

    Gewoon volhouden hoor! Die worm is eigenlijk de log niet waard ๐Ÿ˜‰ ๐Ÿ˜‰

  3. MIEP zegt:

    Er zijn vreselijk rare mensen.
    Maar als je hij/zij het bant, dan kan hij/zij het toch geen berichten meer plaatsen?
    Ik was gisteren zwaar in twijfel of ik zou reageren of niet. Meestal werkt negeren het beste, maar ik kon het niet hebben hoe het over jou sprak!

  4. Emmelinda zegt:

    @Gonny; Nou inderdaad…beetje gefrustreerd typje denk ik 8)

    @Miek; Zeker weten. Het levert me nog een log op ook ๐Ÿ˜›
    Ach ja, ik heb een stalker overleeft dus dit gaat wennen op den duur ghehehe ๐Ÿ˜‰

    @MIEP; Klopt. Tenminste…normaal gesproken wel. Ik ga er van uit dat deze persoon meerdere pc’s tot de beschikking heeft. Het is net onkruid…het komt steeds weer terug ;). Negeren helpt misschien. Maar het is de zoveelste keer dat ik mijn mond hou. Ik was het gewoon zat. ๐Ÿ˜‰ Nog bedankt voor je reactie trouwens, dat vond ik superlief! ๐Ÿ˜€

  5. Cycli zegt:

    Jeezus wat een kleuter zeg.
    Heeftie niks beters te doen?

    @de worm … GET A LIFE!

  6. Emmelinda zegt:

    Ah op een of andere manier moet het hier heel behaaglijk zijn. Wanneer ik me erger aan een of andere persoon blijf ik zo ver mogelijk uit de buurt ๐Ÿ˜› ๐Ÿ˜‰

  7. Cycli zegt:

    Presies ikke ook … *maakt een goot L teken* LOSER hehehe

    Oh trouwens … vandaag is het weer borrel op ons bedrijf!
    Dus als je wat [/s]dronken[/s] aangeschoten mensen ziet rondbanjeren ….

    Hahahaha

  8. just me zegt:

    yep, da’s heel klote. Het is ergens op een manier ook mogelijk om telkens andere ip adressen te gebruiken. (vraag me niet hoe, maar het blijkt dus mogelijk te zijn en gewoon vanaf je eigen pc)
    Dat deed een persoon bij mij ook.
    Weet nog niet wie dat was….
    Telkens weer een IP-ban, bleek later dat ik een bekende een IP-ban had gegeven, dus ze gebruiken IP-nummers van anders…..

    Ik hoop dat het zich snel verveeld en dat het stopt… ๐Ÿ˜‰

  9. Claudia zegt:

    Waar mensen zich toch mee kunnen bezighouden he, ik snap het niet goed, maargoed, blijf gewoon jezelf want dat is nu net het leuke, je weet het ook altijd (alsof ik hier al jaren kom ๐Ÿ˜› ) goed te verwoorden op een toffe manier.
    Is bij jou ook al sneeuw gevallen? Hier lag alles vanmorgen bedekt onder een laagje sneeuw, mijn kids vonden het geweldig.
    Zo, nog een fijne dag vandaag
    knuffel
    Claudia

  10. Emmelinda zegt:

    @Cycli; *tekent met je mee* ๐Ÿ˜‰

    Oh hahaha goed dat je het zegt. Rond vijf uur moeten we die kant op hahaha ๐Ÿ˜‰

    @just me; Ja klopt, via een host. Volgens mij niet eens zo moeilijk. Ik heb wel eens vaker van die fans. Tja doe je niet veel aan ๐Ÿ˜‰ Maar het went ghehehe. Alleen vind ik het vervelend dat er namen van anderen gebruikt worden. Vandaar deze log ๐Ÿ˜‰

    Ik hoop met je mee…en anders heb ik twee keer per dag een extra hit op mijn log ghehehe 8)

  11. Cycli zegt:

    Hahaha om 5 uur begint de borrel voor de mensen die inkomende telefoontjes doen … Ikzelf doe uitgaande telefoontjes dus die van ons begint rond 8-9 uur! hahaha

  12. Emmelinda zegt:

    @Claudia;Misschien zien wij niet in dat het een leuk tijdverdrijf is? Ghehehe. We loggen gewoon te veel dat is het…dan hebben we geen tijd voor zulk soort kattekwaad hahaha. 8)
    Maar thanks voor je compliment, het heeft me toch nog een log opgeleverd vandaag ๐Ÿ˜‰ Ik was even door mijn stof heen hahaha.
    Jaaaaaa het was geen dik pak maar het was wel sneeuwballensneeuw. We zijn ook naar school gelopen. Met sneeuw vinden ze dat geen ramp ๐Ÿ˜‰
    Ik wens je ook een hele fijne dag! Veel plezier met de sneeuw ๐Ÿ˜‰
    Groetjes en een knuffff ๐Ÿ˜€

    @Cycli; Whoeehaaa…dan zijn we nog precies op tijd ๐Ÿ˜‰ De terugweg wordt iets gevaarlijker zie ik al hahaha ๐Ÿ˜‰
    Ik wens je in ieder geval onwijs veel plezier vanavond! ๐Ÿ˜€

  13. Liesbeth zegt:

    Zielig persoon, dat is het! Ooit moet ie toch geen pc meer tot zn beschikking hebben die je nog niet gebanned heb?
    Maar t is wel vervelend…
    Enne, sneeuw? Water, heel veel water, maar geen sneeuw hier ๐Ÿ˜ฆ

  14. Emmelinda zegt:

    In augustus heb ik een persoon gehad die bleeeef aan de gang. Ging ook mailen. Ik kreeg die haast niet van m’n pc, die gek. Het went, al die mafkezen. Vandaar ook deze log. Ik lig er niet meer wakker van ๐Ÿ˜‰ Al is het wel vervelend.

    Ja echt…sneeuw! Ik wist niet wat ik zag vanmorgen (welles…sneeuw ghehehe ;)). We zijn te voet naar school gegaan. Als het bij deze sneeuw blijft dit jaar hebben we er al mooi van genoten. We kijken meestal zo jaloers naar de beelden van boven de rivieren. Dan ligt daar een heeeeel dik pak en hier noppes of zo weinig dat je er niks van ziet. En dat is smiddags alweer verdwenen ๐Ÿ˜ฆ ๐Ÿ˜‰

  15. Liesbeth zegt:

    * kijkt hoopvol naar buiten, of de regena al in sneeuw veranderd…*

  16. Emmelinda zegt:

    Ik wil je wel wat opsturen???

  17. Siep zegt:

    is t weer es zo ver?
    =zucht=

    inloggen om te reageren?
    ideeetje?

  18. Liesbeth zegt:

    Haha, jaaaaa, sneeuw in een envelop ๐Ÿ™‚

  19. Emmelinda zegt:

    @Siep; No way. Nog niet ๐Ÿ˜‰ Ik laat me niet kisten door zo’n zielige worm 8) Maar ik hou het in mijn achterhoofd, thanks ๐Ÿ˜€

    @Liesbeth; Hahaha…dan issie net zo gesmolten als hier op de weg ๐Ÿ˜‰

  20. leejo zegt:

    zielige figuren hoor, dat ze daar nou plezier aan beleven, kan ik niet snappen, zeker zelf een triest figuur, voor wat het waard is , je ziet er goed uit hoor ๐Ÿ˜‰
    Blij met die sneeuw?, nou ikke niet hoor, ja op een kaartje of op tv maar niet hier.

  21. Emmelinda zegt:

    Hahaha ja maar dat is geen wonder na die opknapbeurt op de badkamer ghehehe ๐Ÿ˜‰
    Maar je hebt gelijk…het is gewoon zielig gedrag. Ik snap de lol er niet van maar goed, zal wel aan mij liggen.

    Hihi dan heb je geluk…het is bijna weg ๐Ÿ˜‰ En dat vind ik minder leuk, dat wordt zo’n zooi he?

  22. angel zegt:

    wat een kwal dan he? vaak zijn t pubers die op school niets te doen hebben is mijn ervaring… zal mij benieuwen of hij ooit zn examen haalt..
    Hier valt nu .. na een hele morgen regen…wat natte sneeuw… ik ben zooooo blij dat ik gisteravond mijn boodschappen al heb gedaan ๐Ÿ˜€

  23. MIEP zegt:

    hahaha, maar je hebt er een mooi volle log mee!
    hihihihihi

    Okรฉ inloggen om te reageren is misschien een ideetje, maar dat vind ik ook niet altijd handig. Mijn zussen kijken ook nog wel eens op mijn log, maar hebben er zelf geen dus die kunnen dan niet reageren! Ik kan bij jou natuurlijk wel reageren, maar misschien andere bekenden van jou dan ook niet!

  24. Tycho's mama zegt:

    Weet je wat, die gast krijgt zo al veel te veel aandacht, dus ik maak er gewoon geen woorden meer aan vuil. Negeren die handel!! En gewoon lekker doorloggen Em, wij zijn toch trouwe fans!!
    Hier begint het nu hard te sneeuwen maar er blijft nog niets liggen. Alhoewel *kijkt even naar buiten vanaf werkplek* toch wel een heel klein beetje zie ik nu!! Ik mag zo naar huis, eerst maar droog bij mijn auto zien te komen en dan om 15.00 uur maar verzinnen hoe we het kind weer uit school gaan halen. ๐Ÿ˜‰

  25. Emmelinda zegt:

    @angel; Ja ik denk ook zoiets. Vreemde vorm van humor maar goed… ๐Ÿ˜‰ Ik gooi het er gewoon iedere keer af. O zo. ๐Ÿ˜‰
    Hier is de sneeuw alweer bijna verdwenen. Mooi zo. Kunnen we met een geruct hart naar de manege ๐Ÿ˜‰

    @MIEP; Hihi ja he ๐Ÿ˜‰ Is het toch nog ergerns goed voor ๐Ÿ˜‰
    Nee, om die redenen wil ik dat ook niet. Misschien wanneer het de spuigaten uitloopt. Maar ik kan tegen een stootje. WE hebben een stalker gehad en tsja dan ben je wel wat gewend. Toch? ๐Ÿ˜‰ Daarbij heeft mijn vader ook geen log en dan kan hij niet reageren. Hmmm…kan ik wel al mijn stoute avonturen opschrijven he 8)

    @Tycho’s mama; Psies! HET heeft al teveel zendtijd gehad ๐Ÿ˜‰ Kappen met die handel ghehehe ๐Ÿ˜‰
    Ik laat me niet kisten, het is gewoon te gek voor woorden ๐Ÿ˜‰ Ennuh…ik ben blij met jullie, mijn trouwe fans! ๐Ÿ˜€ Harstikke gezellie!
    En hier verdwijnt het weer en is het gemetamorfoosd in een vieze drab. Zou wel leuk zijn van het weekend he; een pak sneeuw??? Waarom valt dat altijd op dagen dat je er niks aan hebt? hihi ๐Ÿ˜‰

  26. Natazz zegt:

    Balen zeg. ๐Ÿ˜ฆ

  27. Emmelinda zegt:

    Welnee…het levert nog eens leuke logjes op ghehehe 8) ๐Ÿ˜‰

  28. remco zegt:

    ach wat leuk een stalker

    dat van die foto kan ik ook begrijpen hij ziet je liever in een sexy outfit ๐Ÿ˜‰ ๐Ÿ˜€ ๐Ÿ˜€ ๐Ÿ˜€

  29. Emmelinda zegt:

    Ja he? Ik hoor er helemaal bij. Voor de zoveelste keer ๐Ÿ˜‰

    Whoeehaa…ja zeer aan te bevelen als ie een keer goed over z’n nek wil gaan hahaha ๐Ÿ˜‰

  30. henriette zegt:

    Oke, voor ik verder lees, heb ik een (waarschijnlijk stom) vraagje aan je. Waar staat de red. voor in deze zin:
    -(bevindt zich in de linkse kolom van deze web-log, red.) –

    Ik zie dat namelijk zรณ vaak ergens staan, in tijdschriften enzo, en ik pieker me suf over waar dat voor staat, dus….help??? ๐Ÿ˜‰

  31. Emmelinda zegt:

    Dat is meestal bij een interview met iemand waarbij de schrijver van het stukje wat extra inffo toevoegd zodat de lezer er een beter beeld bij heeft. Red. is dus een afkorting van redactie. Zo weet je dat het geen uitspraak van de artiest (ofzo) is maar een toevoeging ๐Ÿ˜‰

  32. henriette zegt:

    Wat een idioot zeg, heb ook ooit zoiets gehad, niet op weblog, maar op een spelletjessite waar ik nogal vaak zat, en waar je ook kon chatten. De hulptroepen moesten eraan te pas komen om die gast te bannen. ๐Ÿ˜ฆ

  33. henriette zegt:

    Helemaal geweldig, bedankt voor je uitleg ๐Ÿ˜€ ๐Ÿ˜€

  34. Emmelinda zegt:

    @henriette; Gefrustreerde peopletjes zijn het toch he? Heeft dan lang geduurd?
    Maar goed, het zijn hier maar woorden. Ik gooi ze gewoon weg. Lekker puh ๐Ÿ˜‰

    Graag gedaan ๐Ÿ˜‰ Ik hoop dat ik het een b-tje duidelijk uitgelegd heb? Ik gebruik het wel vaker in de log. Slaat nergens op in mijn eigen vertelsels maar juist daarom hahaha ๐Ÿ˜‰

  35. leejo zegt:

    Leejo wrijft Emmelinda stiekum in met sneeuw,en ook nog wat achter in haar nek ๐Ÿ˜‰
    hihihihi ๐Ÿ˜€

  36. Emmelinda zegt:

    Whaahaa…stond jij verstopt achter dat muurtje?! hihi
    *gooit nog een sneeuwbal*

  37. leejo zegt:

    Krijg kouwe jatten van dat spul ๐Ÿ˜‰

  38. CharLi zegt:

    Hij/zijHet is alleen maar goed als vissenvoer!

    het verveelde zich zeker? wat een eikel zeg!

  39. Emmelinda zegt:

    @Leejo; Waar zijn je handschoenen? ๐Ÿ˜‰

    @CharLi; Ik moest er vanmorgen eigenlijk om lachen. Toen was ook ineens mijn log geboren hahaha. Kwam goed uit want ik wist ff niks ๐Ÿ˜‰

  40. Juist zegt:

    haha, Jaloezie..wat een zaak…

  41. Fre zegt:

    misschien moet je dat appeltje maar eens (met hem)gaan schillen, vinden wormpjes ook lekker……zzzzippppp weg worm

  42. Juist zegt:

    Of je heb dan 2 wormen…

  43. Emmelinda zegt:

    @Juist; Of verveling ๐Ÿ˜‰ Tsja moet HET maar een eigen log oprichten 8)

    @Fre; Hahaha volgens mij is HET van dat aanbod geschrokken. Ik heb het nog niet gezien ๐Ÿ˜‰ Heeft zeker al weekend ๐Ÿ˜› 8)

  44. epie zegt:

    nou vandaag is ie weg want regenwormen houden niet van sneeuw

  45. Jolanda zegt:

    Ik ben bijna nieuwsgierig wat HET eigenlijk te melden had…. ik heb iets gemist geloof ik..( of juist niet natuurlijk…stel je voor dat Het nu ergens anders huist)

  46. Emmelinda zegt:

    @epie; dat blijkt. Ik heb nog niks gezien. Die houdt zich schuil nu ๐Ÿ˜‰

    @Jolanda; Nou eigenlijk niet echt veel. Dat wat ik hierboven schreef en op de log hier beneden dat verkoopsters ook niet netjes bejegend worden door bijv geld naar hun toe smijten. Oke daar had HET ook weer gelijk in. Dat zie ik wel eens en daar baal ik dan ook van! ๐Ÿ˜‰

  47. Tina zegt:

    Wat een nare &%#* worm zeg! ๐Ÿ˜‰
    Inderdaad, gewoon verwijderen die bende en voor de rest nu negeren hoor!
    Hoe meer aandacht je het geeft, hoe leuker ze het vinden.
    Fijne avond, groetjes van Tina ๐Ÿ˜€

  48. Nicky zegt:

    Ik zou vanavond samen met vriendje naar Night of the Proms in Ahoy Rotterdam gaan…. ๐Ÿ˜ฆ Whรฉรฉรฉรฉรฉรฉรฉ! ๐Ÿ˜ฆ Ik haat sneeuw!………………………………………..en wormen ook! *rommelt in de kast naar ontwormingskuur van de hond*

  49. Yvonne zegt:

    Heel goed. Bannen die hap!

  50. Claudia zegt:

    Ik kom je nog ff een fijne avond toewensen.
    warme knuf
    Claudia

  51. Daphne zegt:

    Pfff wat moet je met die gebakkies he? Soort van terrorisme is het. Maar je laat je niet wegdrukken en that’s tje spirit!!

  52. Marika zegt:

    Dat soort types komen ernstig aandacht tekort, gewoon alles direct weer verwijderen en vooral geen aandacht geven want dan heeft ie alsnog z’n zin. ๐Ÿ˜‰

  53. Emmelinda zegt:

    @Tina;Tuurlijk, ik moest het gewoon ff kwijt. Normaal gesproken negeer ik netjes alles maar ergens is het ook van de zotte…ik moet me altijd netjes gedragen. Vandaar deze rebelse log ๐Ÿ˜‰ Slaap lekker voor zo meteen!

    @Nicky; Ahhhh dat vind ik nou sneu. Maar had je dan waarschijnlijk in die joekel van een file terecht gekomen als je er TOCH op uit gegaan was? Ik hoop dat je toch een gezellige avond gehad hebt!

    @Yvonne; Zo is het ๐Ÿ˜‰ Weg ermee!

    @Claudia; Dank je wel! Dat is lief! Ik hoop dat jij ook een fijne avond gehad hebt? Voor zo meteen welterusten!
    Knuffff

    @Daphne; Psies! Ik laat me niet kisten ๐Ÿ˜‰ Ik lig er niet wakker van ๐Ÿ˜‰

    @Marika; Stom he, wanneer je aandacht te kort komt en je doet gewoon gezellig mee bereik je veel meer. Maar het zal wel aan mij liggen ghehehe ๐Ÿ˜‰ Ik gooi het er gewoon weer af en klaar is Klara ๐Ÿ˜‰
    Morgen weer een nieuwe log. (hoop ik, het is effies op)

  54. Jaap zegt:

    Woor de worm ook nog ewen een reactie wan mijn kant: ik heb een leuk programmaatje waarmee je wormen wanzelf kan laten werwagen… interesse? ๐Ÿ˜‰

  55. Emmelinda zegt:

    Whaahaaa jaaaa dat ik DAAR niet aan gedacht heb zeg! ๐Ÿ˜€

  56. Alida zegt:

    Mensen mensen, niet zo akelig praten over Wormpie. Snappen jullie dan niet dat HET zo veel liefde en aandacht tekort komt dat HET op deze manier schreeuwt om aandacht. Laten we HET in ons hart opnemen en HET (dood, oeps sorry) knuffelen. Dus als HET reageerd, Lekker knuffelen, Heeft HET zo hard nodig. ๐Ÿ˜‰ ๐Ÿ˜‰ ๐Ÿ˜‰ ๐Ÿ˜€

  57. Emmelinda zegt:

    Oeps…het spijt me zeer maar ik vrees dat ik het wormpje al weggejaagd heb 8) Of het heeft weekend…dat kan natuurlijk ook. Dan vertroelen we HET volgende week wel ๐Ÿ˜‰

Maak van je hart geen moordkuil en reageer:

